We gaan voor de 2de!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Zeepaardje, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. giraf

giraf Niet meer actief

@ wolfje
    Het is inderdaad vrij irritant zo'n lange cyclus, maar ik kan me er (nog) niet echt druk om maken. Ik weet dat we vruchtbaar zijn, aangezien we al een kindje hebben. Dus we wachten gewoon rustig af.

2. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    @Charissa: Ik snap je temp-poging! Wat een gedoe he, ik lig voor-rond-na de eisprong ook steede te klooien onder mijn dekbed!:D
    Je krijgt in ieder geval snel uitsluitsel! beter dan 2 weken hopen en dan nog niks. Suc6 meid!
    @ wolfje: sterkte met je mannetje. Kiezen en tanden kunnen hels zijn!
    @ giraf: Ik weet dat we vruchtbaar zijn, aangezien we al een kindje hebben. Dus we wachten gewoon rustig af. Goeie instelling! Zo moet ik ook vaker denken....
    Maar als de poging mislukt is en je weet hoe goed alles was uitgekiend en hoe positief alles voelde, dan wordt ik altijd weer even terug op mijn plaats gezet door negatieve gevoelens.

Ik krijg geen melding van nieuwe berichten van dit forum in mijn mailbox.....iemand een idee? hebben sommige dit uitgezet? Steeds als ik kom kijken staan er weer heel wat berichten. Zonder deze melding kan ik hetniet bijbenen (tijdens mijn werk:p)

xx

3. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

Chaissa, me zoontje worden morgen 2enhalf jr! hij moet nog 2kiezen en dan is zijn gebitje compleet:)

Net zetpillenjtes gehaald, werkt gelukkig al wat...

@giraf; tja we zijn vruchtbaar, maar helaas kan dat snel afnemen... dus hoop dat cyclus korter wordt...en dat ik meer kanzen krijg!

@xmeesjex; heb jij die keuze wel aangevinkt dan;) haha flauw nee geen idee

4. giraf

giraf Niet meer actief

Ik denk er nu nog heel makkelijk over, maar ik ben ook pas net bezig voor een 2e he (ben net bevallen :p)
    Waarschijnlijk denk ik er na ronde 7 ofzo weer heel anders over....

5. Zeepaardje

Giraf; ik ben ook nog niet zo lang bezig, sinds febr. maar het voelt gewoon erg lang...:(

6. giraf

giraf Niet meer actief

Snap het wel hoor Wolfje, als je iets HEEL graag wilt, dan lijkt de tijd ontzettend lang te duren... Daarom ben ik ook zo blij met ZP! Allemaal meiden die hetzelfde voelen en denken. Hoeft mijn lief niet elke keer mijn gezeur aan te horen :)

7. Zeepaardje

giraf:D ja idd anders worden de mannen helemaal gek he:)

8. Cinnamon

Cinnamon Fanatiek lid

24 jun 2009
    2.478
    0
    36
    Het gaat hard hier! Ben een paar uurtjes weg en ik moet weer 2 pagina's bijlezen!

Ik hoop dat dat kiesje snel doorkomt Wolfje, ze kunnen daar echt veel last van hebben. Arm mannetje..

Charissa, ik hoop dat het een innesteling is! Ik zou wel pas na het weekend testen.

Ik vind als dat ik een lange cyclus heb, maar als ik jullie banners zie mag ik echt niet klagen..
    Ik wil natuurlijk heel graag zwanger worden maar ik probeer er nog niet teveel mee bezig te zijn. Dus geen ovutesten etc. Moet me wel inhouden elke keer als ik bij de drogist kom;)
    Ik weet wel dat we vruchtbaar zijn, maar toch kan ik het niet helpen hierover te twijfelen...

ZP is geweldig, denk dat mijn man anders knetter gek zou worden:D

9. Cinnamon

Cinnamon Fanatiek lid

24 jun 2009
    2.478
    0
    36
    Pffffff, ik heb me nu toch een vreetbui...
    Ik heb nu een pak Tuc en twee glazen 7up op. En nu ben ik op zoek naar chocola.. Fijn hoor ongi zijn:x

10. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    Een pak Tuc???:$
    Hoe krijg je het weg!
    Was jij nu die slanke meid, of haal ik de boel door elkaar....:)

Tja, wat dat niet-kunnen-wachten betreft....zag al dat ikd e oudste was hier.....ik wordt daar altjd een beetje onrustig van, van die leeftijd.
    ik heb altijd geroepen: liever een gelukkige moeder van 35 als een ongelukkige van 25!
    Voor mijn 28-29e had ik geen kinderwens. Was 24 toen ik afstudeerde en 27 toen ik het huis uit ging en samen met manlief een nieuwbouwhuis betrok. Toen kwam ons huwelijk ertussen waar we ook hard voor hebben gespaard, en toen de kinderwens. Was al blij dat ik op mijn 31 moeder werd!
    Nu baal ik er wel eens van. Als ik 25 was had ik nog niet zo'n haast. Dan zou ik zelfs misschien na 2 kinderen nog wel een 3e willen zo na een paar jaar....:)
    Maar voor mijn gevoel begint te tijd nu te dringen. Hoop in ieder geval heel erg dat ik nog voor mijn 35e beval. (dec wordt ik 34!!)
    x

11. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    Ik had trouwens ook 2 pendels binnen laatst:

1x september 2010 zwanger van een jongen
    1x januari 2011 zwanger van een jongen

Gezien het nu okt is hoop ik heel erg op nov-dec en zwanger van een meisje :)

12. Cinnamon

Cinnamon Fanatiek lid

24 jun 2009
    2.478
    0
    36
    Dat WAS ik ja;):D Hihi

Je moet je niet druk maken om leeftijd hoor!! Je zegt het eigenlijk zelf al, liever een gelukkige moeder van 35 dan ongelukkige moeder van 25. Ik riep vroeger dat ik jong moeder wilde worden en anders niet.. Maar ik was er gewoon pas klaar voor toen ik 29 was. Toen een jaar over gedaan om zwanger te worden. Uiteindelijk een maand voor mijn 31e verjaardag bevallen. Wij willen graag 3 kids. Ik zal dan ook rond de 35/ 36 zijn. Wat geven je kinderen er om? Als je maar gezond en gelukkig bent

13. Amarens

Amarens VIP lid

24 dec 2009
    11.522
    3.770
    113
    Kom even zwaaien!

Was een beetje druk vandaag, van alles gedaan en moet nu eigenlijk verder :) En morgen werken en daar hebben wij dankzij KPN geen internet!

Ik had ook een paar pendels voor augustus/september gehad maar toen waren wij niet eens bezig ;) Het is wel geinig maar verder hecht ik niet veel waarde aan al die pendels...

14. Zeepaardje

pendels idd leuk voor de fun:p
    Ik heb er nu 1 voor okt...
    2 voor dec en 1 voor febr...
    Pff zelf sterk voorgevoel dat een 2de nog wel een poosje op zich laat wachten hoor, of zelfs helemaal niet zal komen...

15. giraf

giraf Niet meer actief

Ik heb 2 pendels voor Oktober en 2 voor November.
    Geloof er ook niet zo heel erg in. Vertrouw liever op mijn eigen
    intuïtie. Ik heb altijd gezegd dat ik niet snel zwanger zou worden, en we hebben er inderdaad dik een jaar over gedaan. Mijn gevoel zegt nu dat de 2e weer wel heel snel komt. Ach, we zien wel.. Hoop natuurlijk wel dat ik goed zit qua gevoel.

@Wolfje: wat was je voorgevoel bij jullie zoontje? Had je toen ook het gevoel dat het lang zou gaan duren? En klopte het?
    @Quint *zwaai terug* werkse morgen!
    @Maible: In een tuc pakje zit bijna niks toch ;)
    (ik eet die ook makkelijk alleen leeg)
    @Meesje: Leeftijd is maar een getal. Laat je daar niet door gekmaken he... Mensen zeggen wel eens 40jr is de max om kinderen te krijgen, maar wie bepaald dat? Gek eigenlijk, want als je 39jr en 364 bent dan kan het wel, maar als je 40 bent niet??!! En trouwens, waar hebben we het over, je bent PAS 33 :D

Morgen ben ik lekker vrij, moet naar het CB met Isa. Ze krijgt haar 3e prikjes. Vind ik altijd zo zielig als het dan op een krijsen zet..Pfff...
    Gelukkig heeft ze tot nu toe nooit last gehad van de prikjes, ze slaapt er alleen veel meer door.

16. Zeepaardje

@giraf; ik had bij me zoontje het gevoel dat het wel een tijdje zou duren, maar dit komt meer door mijn moeder... zij heeft 5jr over mij gedaan en ik lijk veel op haar, dus had dezefde toekomst voor ogen...gelukkig liep het anders!
    Ik neem altijd natte washandjes mee van huis en die doe ik gelijk op de zere plek en dan lekker wrijven, hielp hier altijd goed...
    Hij heeft er maar 1 keer last van gehad...

17. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    Ahh ja vervelend he die prikjes voel me dan zo rot en denk prik mij maar liever 1000x ik heb er toch niets van, maar ja zo werkt het helaas niet natuurlijk.
    Wolfje hoe gaat het met de kiezen? Goed hoor nog even en dan heeft hij het lekker gehad.
    Meesje ik vrees dat je gelijk gaat krijgen, mijn temp was toch weer 36.7 :S dus was gister blijkbaar wel goed, de dagen daarvoor was hij namelijk nog 37.2, 37.0 en 37.1 toen ben ik pas begonnen met tempen qua bloed is het wel ietsjes meer dan gister geworden, maar nog steeds niet zoals een gewone ongi

HE BAHHHHHHH laat me dan maar gewoon goed ongi worden grrrr sorry (chagrijnig hahaha dus blijkbaar echt ongi en toch een beetje teleurgesteld ;))

Over leeftijd, na dat verschilt zo erg per vrouw, de een is nog super vruchtbaar en niets aan de hand en de ander krijgt wel problemen. Er zijn er zat die pas beginnen eind 30 echt tegen 40.

Pak tuc hahahaha ik eet heel vaak zo'n chocoladedoos van kinder 16 reepjes op soms blijven er wel een paar voor de volgende avond over, maar dat is mijn verslaving hahaha

Nou weer een beetje bijgekletst ;)

18. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    @ charissa: Balen meid......echt! Ik ben zelf erg van het tempen, en je had inderdaad zeer hoopgevende temps, maar in ene die dip....hou jezelf goed in de gaten. en ik zou evengoed een test doen als je ongie niet fatsoenlijk inzet. Als die positief zou uitvallen is er misschien wel iets gestart maar heeft het niet zo mogen zijn. (hoop dat je dat bespaard blijft!

@ diegene die prikjes gaat halen (giraf? weet het effe niet meer...) Sterkte voor je meisje!! Ik gebruik v.t.v. altijd VSM druppels voor meer weerstand tegen de prikjes. Zoontje heeft er nooit echt last van gehad.
    @ Wolfje: kiesje al in zicht? die van mijn moet nog 4 kiezen, de rest is er al door. Daar zie ik wel een beetje tegenop, schijnt echt geen lolletje te zijn voor die kleintjes...

Moest gisteren toch lachen: zaten aan tafel en mijn man was iets aan het vertellen en in een zin gebruikte hij het woord 'Fuck' en echt zo uitgesproken: "Fók" Mijn zoontje: "fók!!!!"
    Echt met zo'n gezicht erbij van; oh, shit man!!
    Moesten er wel om lachen, want tegenwoordig zegt hij vaker 'tomme', komt van het woord 'verdomme' in limburg zeggen we: 'tommenagentoe' .....
    Dat is dus helemaal hot nu, ik heb het eerst verboden maar hij blijft ons uitdagen, dus nu gaan we het helemaal negeren.
    Da's dan weer het 'leuke' van die iets oudere kindjes....ahum

xx fijne dag nog!

19. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    ooooo hahahahaha grappig, lijkt me ook zo schattig jullie accent bij zo'n kleintje :D Hoe oud is hij ook alweer sorry soms niet bij te houden. Mijn aller eerste woordje was shit whahaha gelukkig die van mijn meisje poes...zegt poef en wijst naar de poes. Soms met die stoute dingen kan je je lach gewoon niet inhouden, had ik laatst ook met iets, o ja ze liet expres haar melk uit haar mond lopen met een heel grappig gezicht en ik kon het niet laten om te negeren of streng te zijn het was eigenlijk best schattig.

Meesje nog even een vraagje...wat is een starttemp? is dat je temp van je eerst CD? Ik heb toen nog niet getempt he ben pas op 9 oktober begonnen met tempen. Bloeden lijkt weer minder/te stoppen grrrr word hier echt gek van. Maar bij een vmk is het toch ook zo dat je juist veel bloed minstens zo erg als bij een gewone ongi? Ik had vorige keer dat ik ongi werd ook al anders dan normaal ook al minder maar dit keer is het weer minder dan de laatste keer....jij een idee? Ben dus bijna 2 jaar niet ongi geweest.

20. Cinnamon

Cinnamon Fanatiek lid

24 jun 2009
    2.478
    0
    36
    Goeiemorgen allemaal,

Balen dat het toch op een ongi lijkt Charissa. Toen ik met de pil stopte om zwanger te worden van onze zoon had ik elke maand wel een andere ongi. Ene maand heel weinig maar vrij lang en andere maand veel in een paar dagen. Heb twee keer gedacht dat ik een vmk had vanwege stolsels (sorry voor details...) Misschien dat je lijf weer moet wennen aan een cyclus na 2 jaar geen ongi. (komt dat door de bv of ben je aan de pil geweest?) Ik heb geen verstand van tempen. Heb ik nooit gedaan.

Giraf, sterkte met de prikjes. Ik vind het eerste prikje wel gaan, dan is Oliver alleen maar heel verbaasd, maar als ze dan zijn andere beentje pakken zet hij het op een hartverscheurend brullen..
    Wel fijn dat je dochter er weinig last van lijkt te hebben.Hoe lang en zwaar is jouw dochter nu ongeveer? Ben jij al begonnen met een hapje fruit? Ik zit heel erg te twijfelen om Oliver fruit te gaan geven.

Deel Deze Pagina