We gaan voor de 2de!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Zeepaardje, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    Dat zou leuk zijn Nathalie!

2. Cinnamon

Cinnamon Fanatiek lid

24 jun 2009
    2.478
    0
    36
    aaaaaah, dat is lief!!!

Mijn kleine is hard zijn best aan het doen om om te rollen. Afgelopen zaterdag is het voor het eerst gelukt en nu is hij niet meer te stoppen, hihi.

wbt die 4 uur niet plassen, dat staat in de instructies van de cb digital. Ik hou dat dus ook maar aan voor andere ovu testen.

3. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Oh dat is ook leuk om te zien maible!!!

4. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    @ nathalie: scheelt weer een douche vanavond! Heerlijk he! Die van mij zoent ook heel vaak met gespreide mond en tanden!! Mmmmmm

@ Wolfje; niet huilen meis....komt goed, echt....!

@ madelief: hier nog een huis fotograaf, mijn man wordt altijd boos als ik zijn foto's afkeur, dan stopt ie meteen!!!
    En ovu testen van sensitest beter niet met ochtend urine! die is te sterk. En inderdaad 4 uur niet plassen en vooral dan niet meer drinken. Anders verwaterd de test!

5. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    @ madelief: net gespiekt, leuk een gezicht bij de krabbels!! geen hyves toevallig?

@ Maible: nu wordt het echt leuk!! En gevaarlijk! Straks rolt hij de hele kamer door, kun je de vloer mooi elke dag zuigen en dweilen...of heel veel kleertjes wassen...!

6. Amarens

Amarens VIP lid

24 dec 2009
    11.523
    3.772
    113
    Meesje, dank!!!!!! Ga ik vanaf nu zeker doen, 4 uur niet plassen en niet drinken, dat wist ik dus niet. Dacht altijd 2 uur maar... Ben benieuwd of het het verschil gaat maken...

7. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    He meiden, ik ben vanavond er weer vandoor! We hebben veel gekletst vandaag! Iedereen fijne avond en tot morgen!!

8. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    fijne avond madeliefje!!!

Ik zou vanavond naar Kyra gaan met eigenaresse, maar ze belde net dat ze liever thuis bleef. Komt goed uit, want ik blijf ook liever thuis :D
    Morgenochtend ging ze er even heen, is normaal mijn dag dus dat scheelt weer :D

9. Cinnamon

Cinnamon Fanatiek lid

24 jun 2009
    2.478
    0
    36
    Fijne avond Madeliefje!!

Nathalie, met die kou is het helemaal niet zo erg om een dagje over te slaan. Lekker in sjoggingbroek op de bank!

10. giraf

giraf Niet meer actief

zo hey meiden, ik ga na mijn werk even naar huis om te eten, en jullie lullen hele pagina's vol! :D

Vind het ook leuk om foto's te zien van jullie en de kindjes, soms lijkt het net of ik jullie echt ken :)

Wbt dat niet plassen en drinken voor een ovutest.. ik hou mezelf daar niet echt aan moet ik zeggen en ik heb toch een duidelijke test.

Ik las iemand (volgens mij Nathalie) die aan het uitrekenen was, wanneer ze uitgerekend was als het deze ronde raak zou zijn, doen jullie dat ook altijd?
    Ik wel, dan ga ik rekenenen... wanneer ik dan een positieve zwangerschapstest zou hebben, en hoe lang ik dan zwanger zou zijn bij bepaalde dagen (verjaardag, trouwdag) :D

Maible
    Onze kleine kan sinds kort ook rollen, zo leuk! Alleen kan ze alleen van rug naar buik rollen en niet meer terug, dus ze rolt de hele tijd op haar buik en daarna is het huilen, omdat ze niet meer terug kan :p

11. Amarens

Amarens VIP lid

24 dec 2009
    11.523
    3.772
    113
    Giraf, pfffff die ovu testen zeg, ik wist al dat ik daar niks van snapte. Ik gebruik ze als een hulpmiddel. Elke cyclus reken ik mijn eisprong uit via de calculator en dan zie je automatisch wat jouw uitgerende datum zou zijn. Zodoende weet ik dat ik deze ronde op onze trouwdag uitgerend zou zijn...
    Leuk dat de kleintjes kunnen rollen, ze zullen steeds meer en meer kunnen, leuk is dat, hé.

Charissa, ik begrijp de reden waarom jullie de katten weg moesten doen goed maar het lijkt me desondanks toch een moeilijke beslissing om te nemen. En ik begrijp ook dat je blij bent dat het probleem opgelost is maar dat je ze wel mist. Weet je of ze daarna goed terecht zijn gekomen? Wij hebben een blue en een lilac point siamezen die evenveel aandacht vragen als een kind wat af en toe toch echt erg vermoeind is maar ook erg leuk!

12. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    Heb effe wat nieuwe recentere foto's van 'ons' geplaatst in mijn album. (voor de nieuwsgierige die geen hyves hebben)
    Misschien nog iemand die leuke foto's heeft? Ben zelf ook nieuwsgierig namelijk....
    @ Giraf: ja, het lijkt echt alsof je elkaar kent he....maar ja, we weten ook de meest vunzige details van elkaar nietwaar? Dusse....zet jij er ook nog eens wat bij! Eén foto van jezelf is wat weinig he....en geen hyves...:)

Begin keelpijn te krijgen, grrrrr, what's next...

13. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Ik doe dat inderdaad Giraf. Ook kijken wanneer het verlof zou beginnen enzo :D

14. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0

Pfff wat een dom gedicht! Lekker in hun eigen sop gaar laten koken blehggg!!!

Dank je meis, ja ik heb gewoon mazzel wat mijn buikje betreft ;) Hahaha nou is toch ook leuk... mijn meisje was eerste maanden wel "molig" vond ik super leuk maar nu ze een lange dunne den is ook ze blijft mijn mooiste en liefste meisje :D

even verder lezen want jullie zijn enorme kletskousen :D lekker gezellig weer, vond het maar niets dat iedereen weg was hahahaha

15. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    @Girafje, ja ik doe het ook altijd hoor kijken wanneer ik uitgerekend zou zijn..bij mij zou ik nu 24 aug 2011 zijn als ik volgende week positief test en nu dus zwanger zou zijn :D

16. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    @Quint, ja gelukkig wel en nog steeds contact dus gaat goed met ze! Wij hadden witte Britse net zo'n Gourmette kat :D

@Wolfje, ahhh meis kan me echt voorstellen pfff sterkte en ik duim ook voor deze ronde!!!!

17. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

nathalie; je hoeft echt geen sorry te zeggen hoor, ben onwijs blij als het raak voor je zal zijn en ben ook echt blij voor meesje, maar soms wordt het gewoon ff te veel...

quint; idd op naar 2011; hopelijk worden we in dat jaar mama of zwanger:)

maible; leuk dat de kleine nieuwe dingne ontdekt...!

meesje; nee doe ik ook niet (meer) gaat nu weer wat beter!

meesje; keelpijn, oh bah; ik al erg verkouden bleh

charissa; thanks...jij ook nog 5dg tot testen, spannend!!!

18. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    en je had nog wel zo'n super mooie dip :( meis kop oop het komt echt goed blijf erin geloven!!! Ronde 9 wordt jouw ronde!!!

19. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

charissa; ja idd nou ik vertrouw niet meer op me temp kaartje hoor, maar ja niks aan te doen!

20. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    kan me voorstellen meis, lekker je verdriet toelaten je mag verdrietig zijn en het is gewoon klote dus geeft niets! Daarna kan je weer vol goede moed je nieuwe ronde in gaan, smep je met ons mee? of deed je daar al aan?

Deel Deze Pagina