was al aan het smeppen vanag dag 10 om de dag wezen klussen tot dit weekend.... alleen heb nooit duidelijk posi ovutest dus soms was het elke dag als we zin hadden
Goeiemorgen dames, Giraf, ik reken ook altijd uit wanneer ik uitgeteld zou zijn en wanneer mijn verlof dan ingaat enzo. Ik vind het altijd leuk om dan voor te stellen hoe groot mijn buik dan zou zijn op bepaalde verjaardagen Leuk he, dat die kleintjes zo ondernemend worden. Hier ook een kleine die maar 1 kant oprolt. En soms doet hij zijn arm naar achteren en dan lukt het niet, dan wordt hij helemaal driftig, hihi. Ik heb hem van het weekend voor het eerst een korstje brood gegeven. Dat vond ie echt heeerlijk Quint, gaaf dat je siamezen hebt! Die wil ook zo graag 1! Ik heb nu een ekh, een Brits korthaar en een kruising Ragdoll x Heilig Birmaan. Mijn Brit plast net als die van Charissa binnen. Die woont nu dus noodgedwongen in de schuur. Het was in huis echt niet meer te doen. Wat duurt de tijd tussen mijn ei en mijn NOD toch lang, ik ben nu al geneigd om te testen
Meesje, ik zal straks even kijken of ik nog recentere foto´s op mijn digi heb staan! Het is super leuk om jullie te zien. Net wat Giraf zegt, net of ik jullie allemaal irl ken!
Goedemorgen! Mees Nog maar 1 nachtje slapen!!!! Ik heb er zin in!! Hoe laat mag je komen voor de echo? Ik zal straks even kijken voor wat meer foto's van ons. Jij had ook weer mooie foto's! Wat een mooi mannetje heb je toch... Maible Ben je niet een beetje (VEEL) te vroeg om te testen? Je NOD is toch pas over 7 dagen? Bij ons krijgt de kleine ook stiekem wel eens een hapje van ons eten, als ik zit te eten en ze zit bij mij op schoot, dan trekt ze gewoon het bord uit mijn handen en dan graait (d?) ze met die mollige handjes recht in mijn eten, en maar smakken Ze lijkt op papa, die vindt eten ook heel belangrijk Was inderdaad een stom gedicht! Mijn schoonouders zeueren ook altijd dat ze de kleine nooit zien, maar dat zeggen ze nooit recht in ons gezicht, maar altijd tegen anderen... terwijl we er min 1x per week naartoe gaan Ik zei al tegen mijn man, we gaan er niet meer naartoe zolang ze achter ons rug om praten... we zullen eens zien hoe lang ze de kleine niet kunnen zien.. beetje flauw van mij misschien, maar ik haat roddelen Volgens de calculator, als ik deze ronde zwanger ben, dan is de uitgerekende datum 31 aug 2011. en volgens de chinese kalender zou het een jongen zijn
Goedemorgen meiden!!! Gisteren ook schoonouders op bezoek gehad. Vrijdag hadden we daar sinterklaas gevierd, zwager gaf de kleine een stukje aardappel waarop hij het op een gillen zette. Vriendlief schrok dus viel uit tegen zijn broertje. Moeder vond dat door die reactie de hele sfeer verpest was en waarom hij dat had gedaan. SMoeder is geopereerd en heeft een tijdje niet opgepast dus mijn moeder doet dat nu. Ze wilde weer halve dagen gaan oppassen waarop mijn vriend zei (om haar nog wat rust te gunnen) nou volgens mij doet nathalie d'r moeder het ook graag, waarop mijn smoeder dacht dat ze niet meer nodig was voor het oppassen...............heel fijn dat soort dingen Oh dit was trouwens de korte versie hahaha Giraf, spannend!!! leuk he om daar naar te kijken. Als het bij mij komende ronde raak is dan ben ik 12 september uitgerekend van een meid
Leuk Nathalie! Zou fijn zijn als de voorspelling uit zou komen, dan hebben we allebei een jongen en een meisje!
Giraf, ik ga ook niet testen hoor!! En het is nog 11 dagen tot het zin heeft...Ik test pas de 19e. Maar ik ben het wachten nu al zat... Ben ´blij´te horen dat ik niet de enige ben met dat schoonouder gedoe. waar ik nog het meeste mee zit is dat mijn man er eigenlijk al lang geleden ´klaar´mee was. Ik heb het contact toch doorgezet vanwege de kleine.Ik wil niet dat hij later zegt dat hij zijn opa en oma nooit mocht zien van ons. Vorige week is mijn man, voor het eerst sinds onze kleine is geboren, spontaan bij zijn ouders geweest. Komen ze een week later met zo´n gedicht:x Ik ben er nu nog pissig over....Idiote mensen:x Ik zal eens kijken wat mijn uitgetelde datum zou zijn. Is iets verschoven vanwege mijn late ei
Ik zou 28 augustus 2011 uitgeteld zijn. En volgens de Chinese kalender krijg ik een meisje! (maar volgens die kalender had de 1e ook een meisje moeten zijn)
Morge dames! Oh....heb zoveel gedroomd vannacht, niet normaal, hele films trokken aan me voorbij....pfffff, ben er nog moe van! Ik heb gisteren in bed zo liggen malen he.....eerst nog naar Tienermoeders gekeken op SBS6.....echt erg sommige types! Daarna bleven er 2 scenario's door mijn hoofd spoken.... 1: alles is goed morgen met de echo, en dan gaan we heel misschien even bij mijn Smoeder langs, want die is morgen jarig, en zit in een aantal onderzoeken omdat ze zich niet goed voelt. Zou een leuk bericht voor haar zijn. Rest van familie vertellen we het dan met kerst en met 12 weken de vrienden denk ik. 2: het zit niet goed, en dan wil ik direct een afspraak bij de gyneacoloog om een curettage te bespreken, liefst volgende week al! En mijn vorige curettage heeft constant door mijn hoofd gespeeld, hoe het allemaal ging en hoe ik me voelde en hoe zenuwachtig ik was voor de narcose.....pffff...echt niet leuk!! Geen wonder dat ik zo onrustig heb geslapen. Ik reed net naar mijn werk en dacht: goh, morgenavodn verandert ons leven 'officieel'. Wat de uitslag ook is, het is toch een deel van je leven geworden dat definitief is zeg maar, snappen jullie wat ik bedoel? Toen ik mijn curettaga had gehad voelde ik me ook echt anders, heel stom, alsof men aan me kon zien dat ik iets vreselijks had meegemaakt en tegelijkertijd voelde ik me heel erg mama.... Na, nog even geduld. Mag morgenavond om 19:00 uur komen! Dus meiden, morgenavond allemaal achter de pc he!! xx en alvast een fijne dag. (zodra er nieuwe foto's zijn, geen even een gil!) PS: als het goed zit, ben ik 24 juli uitgerekend van een meid volgens de chinese kalender! Ik doe het dus ook altijd!!!
oh wat gaan jullie weer hard !!! wel bijgelezen dus ik ga proberen te reageren, sorry als ik iets vergeet maible, ja wachten met testen is soms lastig vooral als ie al in de kast ligt, maar misschien is het deze ronde wel raak en dan is het het wachten wel waard. en wat een `leuk´ gedicht van je schoonouders, laat ze maar even in hun sop gaarkoken idd, zou ik ook doen, als ze denken dat je te weinig komt kunnen hun ook naat jou komen, niet dat je daar op zit te wachten natuurlijk, maar goed. nathalie, ook al zulke leuke schoonouders, je mag er toch wel wat van zeggen als je zwager wat verkeerds doet, hoeft de sfeer toch niet meteen over te zijn, logisch dat jullie schrikken als hij opeens begint te krijsen, en vaak uit een schrikreactie schiet je uit de slof, niets verkeerds aan toch , zegt alleen maar dat jullie dol zijn op jullie ventje ! en mama van maaike, weet zo niet meer je naam , ziet er niet zo heel mooi uit op de foto die handjes van d´r, hoe gaat het nu? huisarts gebeld? heeft ze er veel last van? wolfje, jammer dat je ongi bent geworden, even je lekker laten gaan en dan met frisse zin er weer tegenaan! en idd was het mijn man die met z´n vinger zat, bedankt meesje voor het corrigeren, misschien had ik het ook anders moeten opschrijven, in je hoofd is het allemaal duidelijkmaar het dan voor anderen goed op papier zetten is een tweede. hier een goede verjaardag gehad, visite kon hele dag komen, wat denk je komt 75 % s´morgens, wel lekker een rustig middagje gehad. en s´avonds lekker boer zoekt vrouw gekeken, kijken jullie dat ook? ik ben er helemaal verslaafd aan, op zondagavond plan ik ook helemaal geen dingen zodat ik lekker rustig kan kijken, heerlijk !!
Goedemorgen , @Wolfje ok, lijkt me wel goed genoeg wel jammer dat je geen posi ovu hebt gehad dan had je nog exacter kunnen kienen, welke ovu's gebruik je? Lastig hoor! Nou meis met opgeheven hoofd en blijf voor je duimen! Dit deden wij dus ook met het gevolg DIERENBESCHERMING , het was zomer en hij had een schuur helemaal opgeruimd met eten en drinken en een patport die alleen op zijn chip open kon twv 160,- euro en de buurt ging klagen en vond het zielig want meneer de kat kreeg van iedereen vis en vlees tja vind je het gek dat hij dan geen brokjes meer wilt. Nou de dierenbescherming dus langs, want hij zou onder de klitten zitten, mager, diaree en verwaarloosd naaaa echt hoor wij de kat zoeken en gevonden hij hem bekeken en NIETS aan de hand hoor, dat wist ik wel, maar we hadden een sterfgeval in de familie en dan krijg je dat soort gezeur aan je hoofd. Wij denken dat het iemand is waar ik een keer mijn mond tegen open heb getrokken omdat meneer zowat zijn bus van 3 meter op onze stoep zet bij ons koophuis en het is een een lelijk gezicht maar 2 kinderen kunnen zo veel gemakkelijker aangereden worden, die springen hier vaak over maar was echt levensgevaarlijk!!!! Ik vroeg het netjes en toen hij bijdehand ging doen tja dan ben ik ook niet meer aardig sorry er zijn grenzen, maar ja denk dus dat hij de dierenbescherming heeft gebeld! Zo goedemorgen hahahaha wat een verhaal op de vroege morgen
@Maible, nog een keertje, ik voel met je mee, ik zit ook op het wachtbankje met testdrang...ik heb besloten als ik vrijdag en zaterdag geen spotting krijg dat ik zondag ga testen en mijn temp moet dan ook nog hoog zijn @Vlekkengek, mama van Maaike is Madelief , ik herken dat weer met andere programma's heerlijk even warm en knus tv kijken en verstand op 0 Leuk dat verjaardag geslaagd was
Nod lijst: 14-12-10; Maible (bcv34) ronde 3 14-12-10: vlekkengek, ronde 7 18-12-10; Charissa (bcv 34) ronde 2 22-12-10; Giraf ronde 3 25-12-10; Quint ronde 3 27-12-10; Madeliefje (bcv34) ronde 3 03-01-11; Nathalie (bvv29) ronde 1 ?-01-10; Wolfje Zwanger: Meesje: Uitgerekend: eind juli 2011 Smeppers: Charissa Madeliefje Giraf Maible vlekkengek Wolfje
Mees Wat denk jij dan??? Natuurlijk zit ik morgen avond achter mijn PC, ik ga vanaf 19:00 zitten, klaar om de champagne te ontkurken op het goede nieuws!!! Charissa wat een verhaal, wel triest van die man als hij gebeld heeft! En zeker als je met een sterfgeval zit, dan kun je dat soort gezeur en echt niet bij hebben.. Vlekkengek Fijn dat de verjaardag zo leuk was! testen Vanaf hoeveel dagen voor je nod zou je al een 2e streepje kunnen zien? Ik mag de 22e testen, maar ik weet niet of ik zo lang kan wachten En bij de eerste had ik totaal 0,0 zwangerschaps symptonen, had echt totaal niet door dat ik zwanger was... Dus ik moet echt testen om te weten of ik zwanger ben.
Ik doe mee met Giraf, nu mag het nog hahaha Helaas zal ik deze kerst en oud en nieuw geen alcohol kunnen drinken
haha vorig jaar kon ik ook niet drinken met kerst en oud&nieuw! en dit jaar weer niet Niet erg hoor, liever een baby dan champagne!
Goedemorgen meiden! Stelletje kletsmajoren... Mees, ja het is morgenavond heel spannend!! Wat kunnen de laatste uren er naar toe langzaam voorbij kruipen dan zeg! Ik wens je zo toe dat je een lief kleintje mag zien! Herkenbaar dat je dan zo gaat dromen...dat wachten op die echo is toch ook zenuwslopend! @ Giraf hihi...ja ik zat de vorige ronde alles al van te voren te bedenken..nu heb ik alleen bedacht wanneer ik uitgerekend zou zijn: 5 september 2011! Leuk dat ze gaan draaien he! Dat is echt het begin van alle dingen wat ze gaan doen. Ik bedoel, bij Maaike is het niet zo lang geleden tenslotte, maar het lijkt veel langer geleden. Hoe groter ze worden, hoe leuker het wordt. Het was al leuk, maar elke keer als ze weer iets nieuws dan..dan voel je je toch zo trots he! @ Vlekkengek Nu ziet de wond er heel erg rood uit. Bloedkleur zeg maar. Het moet drogen en genezen. En zolang het niet gelig wordt of gaat ontsteken, moet het goed komen! O, ben ik weer wat vergeten? Was jij nu jarig geweest? @ Maible Hun dachten het op een creatieve manier hun mening te kunnen uiten. Dit is niet leuk zo nee! pfff..ik heb zo'n relatie met me ouders...die houden we dus ook netjes op afstand. @ all Ik heb niet op iedereen gereageerd, maar heb het wel gelezen hoor! (ik vergeet weer dingen als ik hier aant typen ben) Vanavond weer aan de klus! jippie! O en Mees..ik ben donderdagavond helaas eerst nog even weg Maar ik kom erna zeker kijken!!!!
Weet je wat nog erger is... Ik loop al zover vooruit op de zaken, dat ik al aan het bedenken ben wat ik dan als excuus kan gebruiken. Haha ik heb net mijn eisprong gehad en ik ben in gedachten alweer aan het doordraven Madeliefje Als het mooi helder rood is dan is dat volgens mij een teken dat het mooi aan het genezen is inderdaad...