We gaan voor de 2de!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Zeepaardje, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    o ok ja dat is wel jammer dat hij daar al naartoe gaat! Werk je fulltime?

2. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    ik werk 4 dagen, maar hij heeft het super naar zijn zin op de opvang hoor :D

3. giraf

giraf Niet meer actief

Meiden, op verzoek van Meesje, nieuwe foto's in mijn album! :D

4. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    Leuke foto's Giraf!!

@ Charissa Dat ga ik dan vanaf morgen braaf doen, goed?;) Dan ben ik netjes op tijd nog om goed de eisprong te kunnen zien, toch?

5. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    @Nathalie, dat is ook leuk voor ze, maar ik dacht als hij daar nog niet naartoe gaat dan kan je dat toch doen, jammer dat die optie al bezet is ;)

@Giraf, leuke foto's meis!

@ Madelief hahaha ja je moet natuurlijk niets! En alleen voor jezelf doen ofcourse ;) maar als je een echt betrouwbaar kaartje wilt is dat de beste manier. Ben heel erg benieuwd wat je temp morgen gaat doen, ook is het het beste om nog niet te zitten voordat je tempt, ik heb dus mijn thermometer onder mijn kussen :p

6. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    Ik moet eerst nog een ei in zicht hebben...Ik zal morgenvroeg gaan tempen..dus dat wordt eerst nog een open bolletje!

7. vlekkengek

vlekkengek Fanatiek lid

8 jul 2008
    1.782
    0
    0
    veehoudster
    in 1 ochtend 3 pagina's :$ hebben jullie niets te doen of zo ;)

nathalie, das lekker van je smoeder, misschien nog een keer erachteraan bellen dat je het alleen bedoelde in haar belang? ook al is het maar om de lieve vrede te bewaren, maar kan me voorstellen dat dat een keer op is hoor.

@ temp: elke ochtend sta ik om 6.00 op en loop meteen naar de badkamer om te tempen, dan is de temp toch nog goed? ik bedoel elke ochtend het zelfde ritueel moet je toch aanhouden.
    na mijn ei de 27e is mijn temp nog steeds hoog, zegt dit wat?
    komende zondag is het dan 2 weken geleden, zou ik dan al kunnen testen?? wil zo graag weten of ik opnieuw op het wachtbankje kan plaatsnemen of dat ik met kerst goed nieuws heb, testdrang noemen jullie het he !

8. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    @ Vlekkengek: begrijp ik het niet goed ofzo...? Als zondag je NOD is (14 dagen na de 27e) dan kun je vrijdag al testen!! ik zou echt niet kunnen wachten hoor. Maar vergeef me als ik iets niet goed heb gelezen hoor, ik kan de dames hier ook maar half volgen zo snel gaan ze. En dan nog het hele huishouden erbij en een kind opvoeden, haha, wij doen iets fout geloof ik???
    Maar als je temp nog steeds hoog is, is het heel positief hoor! En je ritueel met tempen is ok. Beter is het liggend te doen, omdat je bloed dan niet zo hard stroomt en je temp daardoor ook niet iets stijgt. Maar ala, ik keur het goed, haha.
    Suc6 meid, ik heb er een goed gevoel over!

@Charissa: morgenavond 19 uur al je kaarsjes aansteken voor mij!

@ giraf, ga je foto's even streng beoordelen;):D

9. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    Ja, heb vruchtbaar slijm (constateerde ik ff onder de douche...) dus manlief mag zo gelijk uit z'n werk even klussen..wil niet dat het ineens weer weg is..:) Zouden jullie elke dag klussen als je vruchtbaar slijm hebt? Ik ga zo ovutesten, ben benieuwd hoe donker de streep vandaag is!

10. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    @ giraf: goedgekeurd, .....wauw, je straalt mooi op die eerste foto!! Knap stel zijn jullie!

Nu Quint, Wolfje, en Madelief nog een paar leuke foto's van jullie zelf erbij zetten. Krijgen we een completer beeld, haha! (en vlekkengek, maar die zien we op hyves)
    Vind het eigenlijk wel best dat we op hyves geen contact hebben, wordt anders zoveel om op te reageren en te onthouden.....heb het hier al druk genoeg mee. En is ook niet leuk voor de niet-hyvers!

x en alweer een halve dag voorbij....nu nog maar 1,5 dag voor mij!
    AAAHAHHHHHAHHHHHHHHHHHHH, wordt gek van het wachten!!

PS: mijn schoonmoeder heeft ook haar kuren al moet ik zeggen dat het nu heel goed gaat sinds onze laatste heftige ruzie! (ja, ik heb geen blad voor de mond genomen, er vloeiden veel tranen maar ik was het toen echt zat!)
    Nu is ze veel voorzichtiger met dingen doen met ons zoontje en ze zal echt niet alles vertellen wat er op de oppasdag gebeurt, maar er is meer overleg nu. En als schoonouders vinden dat ze hun kleinkind te weinig zien, kunnen ze daar zelf ook wat aan doen! laat jullie niet gek maken! Mijn schoonouders zijn dus gescheiden en beide nieuwe relatie. Schoonvader werkt met mijn man samen en daardoor zie ik hun alleen als het moet zeg maar. De deur staat altijd open, maar ze komen zelf ook nooit met hem spelen! Jammer dan...

11. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    @ Mees Dat heb ik ook hoor met me schoonouders. Ze kan af en toe ook wel es zeggen dat we zo weinig komen, nou ze kunnen ook zelf langs komen!! Ze heeft het ook al over logeren (dat vraagt ze dan aan Maaike...) Nou, ik ben daar nog niet aan toe! Als ik straks een 2de heb of man en ik gaan samen weg ofzo...eerder niet!

12. giraf

giraf Niet meer actief

Ik werk op maandag, dinsdag en woensdag dus dan heb ik tijd zat, zit de hele dag / avond achter de computer :D
    De rest van de dagen zijn voor mijn meisje! :p

13. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    Helaas is het streepje van de ovutest licht en zowat nog lichter dan die van gister! Dus nog even wachten tot me ei komt!

14. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

Nod lijst:
    13-12-10; Charissa (bcv 34) ronde 2
    14-12-10; Maible (bcv34) ronde 3
    14-12-10: vlekkengek, ronde 7
    22-12-10; Giraf ronde 3
    25-12-10; Quint ronde 3
    27-12-10; Madeliefje (bcv34) ronde 3
    03-01-11; Nathalie (bvv29) ronde 1
    13-01-10; Wolfje22 (bcv37) ronde 9

Zwanger:
    Meesje: Uitgerekend: eind juli 2011

Smeppers:
    Charissa
    Madeliefje
    Giraf
    Maible
    vlekkengek
    Wolfje

15. Zeepaardje

hai heb ff bijgelezen en probeer deze week nieuwe foto's te plaatsen hoor...

schoonouders... kan er helaas over mee praten...

ze wonen nog geen 5 minuten fietsen bij ons vandaan, komen alle dagen langs onze straat lopen, maar zullen nooit aankomen...

maar in het begin van onze relatie moest m het ook altijd uitmaken met mij, ik was niet goed genoeg...

ik ben niet christelijk opgevoed, me ouders vonden dat ik dat later zelf moest bepalen...

m is erg christelijk opgevoed, niks mis mee natuurlijk maar laat elkaar in hun waarde en respecteer elkaar! dan deden ze bij mij dus niet...

onze band is nooit goed geweest en zal ook nooit goed komen...
    vorig jaar wouden ze sem met alle kleinkids meenemen een dagje...
    nou echt niet... van de mijne blijf je af!

16. Zeepaardje

neem er nog iemand een blogje op bb???
    verveel me hihihi

17. Cinnamon

Cinnamon Fanatiek lid

24 jun 2009
    2.478
    0
    36
    Ik ben er ook weer!

Charissa, lekker is dat, de db bellen om een kat die een prima plekje in de schuur heeft! Sommige mensen...
    Wij willen in het voorjaar gaan verbouwen en dan wordt onze kat dakloos. Ik weet niet zo goed wat ik met hem moet doen. Maar dat zien we dan wel weer.

Nathalie en Wolfje, ook al schoonmoeder trubbels..Lijkt wel of je het nooit goed kan doen voor die mensen.

Madeliefje, succes met het zoeken naar je ei!

Giraf , ik ga zo even je foto´s kijken!

18. Cinnamon

Cinnamon Fanatiek lid

24 jun 2009
    2.478
    0
    36
    Nod lijst:
    13-12-10; Charissa (bcv 34) ronde 2
    14-12-10: vlekkengek, ronde 7
    19-12-10; Maible (bcv34) ronde 3
    22-12-10; Giraf ronde 3
    25-12-10; Quint ronde 3
    27-12-10; Madeliefje (bcv34) ronde 3
    03-01-11; Nathalie (bvv29) ronde 1
    13-01-10; Wolfje22 (bcv37) ronde 9

Zwanger:
    Meesje: Uitgerekend: eind juli 2011

Smeppers:
    Charissa
    Madeliefje
    Giraf
    Maible
    vlekkengek
    Wolfje

Ik heb mijn NOD weer aangepast!

19. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Ik ben ff down............er is bij ons een reorganisatie aan de gang. Ze vertelde me dat wanneer iemand meerdere taken heeft er gekeken wordt welke taak je het meeste doet. Ik ben op papier secretaresse, maar zit op dit moment meer bij de receptie/telefoon omdat ze mijn directe collega hebben laten gaan (geen contractverlenging ivm bezuinigingen). Nou als ze serieus naar de taken kijken en niet naar de functie weet ik niet of ik daar blij van ga worden. Morgen heb ik een functioneringsgesprek en dan moet ik ook gaan aangeven wat ik het liefste wil gaan doen in de toekomst, front of back office (daar gaan ze nu mee werken). Eerder deed ik veel secretarieel werk en daarnaast een aantal dagdelen de telefoon. Dat beviel me echt super, maar zie het echt niet zitten om fulltime telefoon te gaan doen.......
    Bovendien kunnen ze je toch niet zomaar terugzetten in functie?!?!

20. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    Het lijkt me niet dat ze je terug mogen zetten Nathalie!!

@Wolfje Das ook niet leuk zeg!!

Meiden, kan je ovutest een paar dgn even licht een streepje hebben? Ik dacht dat het steeds donkerder zou worden? Of neemt LH ineens veel toe?

Deel Deze Pagina