nathalie, afwachten dus wat ze nu willen sniffy en Antares welkom ! sniffy feb is al zo !!! en antares waar zit jij qua ronde of stoppen met pil? quint, mooie katten hoor, ik vind katten ook leuk maar mijn man niet zo, we hebben een hond die er ook niet zo heel veel van moet hebben, dus helaas. madeliefje, hihi, ik zie jullie al in bed, ja hoor schat volgens mij is het vruchtbaar slijm, meesje, nog maar 6 uur en een kwartier !!! heb je een boel wasgoed of strijkgoed wat je kunt doen? doodt een beetje de tijd. hier brand straks een kaarsje voor je hoor, hoop zo dat alles goed is. ooh ben even helemaal totallos, heb het idee dat ik alles moet doen manlief is weer bij dokter geweest voor controle, wond zag er goed uit maar nu heeft ie er een keelontsteking bij gekregen, en de ab die die daar voor nodig heeft gaat niet samen met de ab voor de wond :x, dus nu ligt ie superziek in bed, ik heb hier onze krummel en die van me zus en de boerderij moet ook gewoon gedaan worden, gelukkig slapen ze tussen de middag even (nu) zodat ik even de bijzonder dingen kan doen, ja jullie horen daar ook bij , vanavond melkt de buurjongen dus dat is heel fijn, kan ik het dan even kalm aan doen. sorry meiden dat ik zo loop te klagen, maar moet het even kwijt, voel me weer iets beter nu.
Hallo Vlekkengek je hebt alle recht om te klagen!!! Tjonge, het ziet jullie niet mee he! Dat je nog tijd hebt om hier wat neer te zetten! Heb echt respect voor je om alles draaiende te houden!!Beterschap met je mannetje en denk om jezelf he!
@ Sniffy en Antares: welkom! @ Vlekkengek: gadver meid, het zit je ook niet mee he....? Ik hoop maar dat het allemaal en beetje gladjes verloopt dan vandaag, zonder extra tegenslag. En dat de dametjes vanmiddag maar eens lekker lang mogen doortrekken, kom jij ook even tot rust! Echt balen van die 2 ab kuren, dus die van de keel heeft hij moeten annuleren, of heeft hij ze beide en is hij door de mix nu extra ziek?? @ Nathalie: goed dat je gezegt hebt waar je voorkeur ligt! Hopelijk geen schokkende veranderingen voor je straks. We gaan voor je duimen. @ Madelief: inderdaad wat vlekkengek zegt: oh schat, wat ben je n..t Leuk dat hij zo meedoet in het hele circus. Geloof niet dat die van mij ooit gemerkt heeft dat ik 'er klaar voor was' zeg maar. @ Charissa; weer opgeknapt na gisteravond?? Balen van je vroege witte test, maar zegt natuurlijk nog niks he! Even geduld! @ All: goh, jullie zijn er meer mee bezig vandaag dan ikzelf....ik ben heel rustig en nog niet zenuwachtig. Heel raar. Wil vanmiddag nog even naar smoeder, en dan koken en dan naar de VK-praktijk. Vriendin van me komt oppassen. Zij is de enige die weet dat we een geheim hebben. Wel fijn dat we geen fam hebben hoeven vragen om op te passen. Scheelt weer wat liegen. Oh, de kleine was net onuitstaanbaar. Heb hem met zijn brood aan tafel gezet en zit nu met laptop op schoot om de hoek van de kamer! Laat hem even alleen aankloten, bah wat kan hij soms vervelend doen, en volgens mij gewoon van honger. Maar eten....ho maar.... Tot later....
Mees, hihi..zoiets zei hij wel ja! Nu hopen dat het dus goed getimed is geweest! Straks weer ovutesten! Fijn dat je nog zo relax bent, is alleen maar fijner voor je zelf toch? En fijn zo'n vriendin die op wil passen! Soms..kunnen kids wel es vervelend zijn...goed dat je hem aan tafel laat zitten!
Waarom moet dit alles nu net komen als wij besluiten voor een 2e te gaan. Ik ben zo bang dat ze me daardoor anders gaan beoordelen (wanneer ik zwanger ben) Vlekkengek, heel veel sterkte meid!!!
@ Nathalie: Tja, moeilijk....maareh, da's toch discriminatie of niet dan, als ze je ontslaan omdat je zwanger bent tijdens een reorganisatie? Ik zou in ieder geval niet melden dat je voor een 2e gaat. Je moet beoordeelt worden op je kwaliteiten niet op je dikke buik! @ Madelief: wel romantisch hoor! Als ik van onze laatste keer aangeteld ben, is dit géén liefdesbaby, maar een "ja-schat-denk-je-nu-écht-dat-deze-ene-extra-keer-nog-nut-heeft-dan??-nou-hup-schiet-maar-op-dan-baby" Nee.....die keer was de allerminst romantische keer ever. Tis dat mijn man zei: ach, kan geen kwaad toch? Maar ik had er 0,0 zin in en het was dus echt een mega vluggertje! Net wat was gestreken op aanraden van vlekkengek, haha, en nu lekker met een zak paprika chips op de bank voor de tv. Beetje vroeg nog voor chips, maar had al een tosti op..... Het sneeuwde net kei hard en nu schijnt de zon alsof het zomer is! Nog 5 uurtjes........
Haha..ja we proberen de romantiek erin te houden! Helaas weer nega ovutest..vorige ronde had ik wel op dag 17 vet posi test..dus cyclus gaat iets langer duren misschien...nee!
Nou ik heb net een gesprekje gehad met mijn LG en gevraagd of er banen verloren zullen gaan ten koste van dit. Wel aangegeven dat we toch voor een 2e gaan (mijn LG kan ik dat wel vertellen) en ze zei dat ik me geen zorgen hoefde te maken. Wel zei ze dat ik moest denken aan de drukke periode volgend jaar hahaha maarja het is hier zowat het hele jaar druk
@ Vlekkengek: gadver meid, het zit je ook niet mee he....? Ik hoop maar dat het allemaal en beetje gladjes verloopt dan vandaag, zonder extra tegenslag. En dat de dametjes vanmiddag maar eens lekker lang mogen doortrekken, kom jij ook even tot rust! Echt balen van die 2 ab kuren, dus die van de keel heeft hij moeten annuleren, of heeft hij ze beide en is hij door de mix nu extra ziek?? hij heeft alleen de ab voor z'n wond, die andere kon niet omdat ze niet samengaan, hopenlijk gaat z'n keel dan ook zo wel over zonder ab dametje 1 is alweer wakker, wou niet slapen, heeft aleen 1 uurtje lopen mummelen en daarna wou ze eruit. tot welke leeftijd slapen ze smiddags eigenlijk? heb het idee dat ze er wel klaar mee is, daar gaan m'n vrije middaguurtjes . er ze is bijna 1,5 wel redelijk vroeg toch om dan niet meer te slapen? word nu aan me armen weggetrokken bij de comp, moeten wat leuks gaan doen volgens haar. meesje, veel succes vanavond he, en meteen een update als je thuis bent hoor, veel langer houden wij het ook niet uit !!!
@ Vlekkengek: Ik ken geen kindjes die met 1,5 al de hele dag op kunnen zijn, maar....uitzonderingen zijn er altijd he! Die van mij is 2 en gaat netje 2-3 uurtjes plat, heerlijk! Mijn nichtje van ruim 3 jaar idem, dus....ik zou er zelf nog niet direct aan toegeven om hem dan de hele dag op te laten, daar wennen ze wel aan, dat is het niet, maar is voor hunzelf gewoon fijner om fitter te zijn. Mijn zoontje heeft 2 weken heel moeilijk gedaan met middagslaapje! Toevallig dat jij daar nu over begint. Hij lag er dan om 13 uur in en ging pas slapen om 14:30 uur!!! Die-hard volhouder ben ik, maar hij huilde dan niet he, hij lag te spelen en te lachen! En van 14:30 sliep hij dan zomaar tot 16:30 uur! Dus, ik had gelijk! Hij kan het niet de hele dag volhouden!! Evengoed proberen, als ze dalijk dan weer netje wil slapen, heb je er alleen maar profijt van! Sorry voor mij adviezen, wil niemand voor de kop stoten, maar vind het zo leuk om de ervaren moeder uit te hangen.....oeps
Julian is heel verschillend, de ene dag slaapt ie zo 4 uurtjes weg, en de andere dag is ie ineens na 2 uur weer wakker. Mees, ik ga aan je denken vanavond! Spannend hoor!!!!
nathalie; goed van je dat je duidelijk geweest bent! afwachten meid spannend! vlekkengek; heel veel beterschap met manlief! vervelend allemaal zeg! me zoontje was een apart geval sliep van 6wk overdag al niet meer... volgens mij gaat normaal rond de 2,5jr de middagslaap er wel af, maar weet het ook niet hihi meesje; ik denk aan je meid!!!
Dank je Meesje! Erg lief van je...vandaag de deur niet uitgegaan, want ben weer niet lekker en futloos wil slapen maar dar gaat lastig met een dreumes. Ik wil zondag het liefste pas weer testen, maar ik kan er niets aan doen het gevoel te houden dat het raak kan zijn dus ik heb nog hoop . Nog een paar uurtjes meis houd je het nog vol?? Of gaat de tijd sneller dan je dacht? Denk aan je en duim kei en keihard voor je!!!!!!
Maaike slaapt ook vaak maar 1 uur tot max. 2 uur. De laatste tijd is ze echt heel snel wakker. En savonds gaat ze ook niet heel vroeg naar bed ofzo! @ Charissa Zo..wat gaat de tijd snel..je kan al bijna testen! En als je al het idee hebt dat het raak is! Ik hoop het echt!! @ Mees Nog minder dan 3 uurtjes, wat gaat de tijd snel!!
@Madelief, mijn meisje slaapt vaak van 8 tot 8 en dan nog 2 uur in de middag Ja erg spannend, alleen wel een omo test gehad vandaag, maar ja zoals ik al zei ik heb er wel een goed gevoel bij...maar ik kan er natuurlijk vet naast zitten! Ik denk dat ik zondag pas weer ga testen dan zit ik op dpo 11 (heb in mijn banner cd17 ei+Lf11 dgn=28 dgn cyclus gemaakt dus zou zelfs dan nog te vroeg kunnen zijn maar we zullen zien )