bedankt meiden voor het meeleven! Vergeef me wel als het niet zo is hoor, want het kan net zo goed niets zijn @Madelief, Nog geen posi ovu gehad?
Super lief thanks meis ik zou niet weten hoe en innesteling voelt had wel wat speldenprikjes gevoel...??? Weten jullie hoe dat voelt of ook vorige keer niets van gevoeld?
Ik heb er volgens mij niets van gevoeld. Ik had wel voor mijn nod steeds het idee dat ik ongesteld ging worden. Krampen en last van mijn rug. Was op mijn NOD bij het concert van marco borsato, ben nog nooit zo vaak naar de wc geweest
hahaha geweldig ja heb nu sinds een uur echt steekjes op een plek dat uitstraalt naar rechter lies, maar misschien is het de voorbode wel, lees genoeg op zp dat vrouwen denken dat het raak en het echt niet zo is dus alleen een test of ongi kan het me gaan vertellen , maar als het niet zo is vertrouw ik mijn lichaam echt niet meer! Hahaha. Nou ik houd op met dat klagen hahahaha
Nod lijst: 13-12-10; Charissa (bcv 34) ronde 2 14-12-10: vlekkengek, ronde 7 19-12-10; Maible (bcv34) ronde 3 22-12-10; Giraf ronde 3 25-12-10; Quint ronde 3 27-12-10; Madeliefje (bcv34) ronde 3 03-01-11; Nathalie (bvv29) ronde 1 13-01-10; Wolfje22 (bcv37) ronde 9 Zwanger: Meesje: Uitgerekend: eind juli 2011 Smeppers: Charissa Madeliefje Giraf Maible vlekkengek Wolfje @Nathalie, ga je met ons mee smeppen ? @Vlekkengek, jij al een voorgevoel of iets?
Gekkie dat heeft niets met tempen te maken XD hihi het is een bepaalde methode korte uitleg vanaf cd8 om de dag klussen en dan vanaf eerste positieve ovu 3 dgn achter elkaar en dan een dag niet en dan nog een keer voor de zekerheid Ze zeggen dat 40% de eerste smep-ronde zwanger raakt
Ja maar dan moet ik met testen gaan werken, dat is echt niets voor mij. Ik wil best meedoen, maar dan zonder de testen Vorige keer geklust op 13, 14 en 15. Toen was het ook ronde 2 raak. Ze nu weer in ronde 2 dus ga het eerst eens zo proberen
Oh....wordt nu echt zenuwachtig....meiden ik ga me klaarmaken, ik spreek jullie tegen een uur of 20:30 denk ik..... Think of me.....en kaarsjes aan please.....ben zo onzeker!!!
O ja dat is waar ook zo super mooi zijn meis gun het je van harte!! Madelief, hopelijk morgen je ei net zoals ik op cd 17
@ Charissa Dat is vandaag Ik heb net ovutest gedaan van zwanger&kids en daar is de streep maar een fractie lichter...maar de streep is beter zijn dan die op de sensitest! Het streepje moet dan echt even donker zijn he? moet je na gaan..ga nu helemaal zitten twijfelen! Zet zo ff foto in me album..willen jullie dan ff meekijken??
Ik heb een foto van me ovutest in me album gezet. Zouden jullie please even willen kijken? Links is controle streep en rechts teststreep...(op de foto houdt ik em nl. andersom) Hij is lichter, maar kan de streep donkderd worden? ja toch? (sorry, is ff ego dit)