We gaan voor de 2de!

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by Zeepaardje, Oct 8, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. giraf

giraf Niet meer actief

Ow haha, ik snap echo's nooit :)

2. LovingMom

LovingMom VIP lid

Nov 12, 2008
    8,094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Mees super hoor!!!! Als je het goed vind ga ik nu mijn bedje opzoeken!!! Maar ben wel heel benieuwd naar je verhaal hoor!!

Kus meiden!

3. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

Jul 9, 2008
    4,276
    0
    0
    @ giraf, dat lijkt inderdaad zo, maar het zakje is net zo groot. (een jongen?? haha)

4. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

Sep 13, 2008
    5,182
    2
    0
    Girafffffffff whahahahaha die is echt erg!!!!!! Ohhh wat een meiden, nou weten we tenminste wie de "prettiggestoorde" zijn hier XD:p

5. LovingMom

LovingMom VIP lid

Nov 12, 2008
    8,094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    hahaha ik ook niet :D
    Iedereen ziet er altijd van alles in, ik knik gewoon begrijpend ;)

6. giraf

giraf Niet meer actief

Hahaha! Dat doe ik ook altijd! Gewoon een beetje interessant knikken :D

7. LovingMom

LovingMom VIP lid

Nov 12, 2008
    8,094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Hahaha precies!!!

8. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

Sep 13, 2008
    5,182
    2
    0
    Rechts zag ik overduidelijk :D, maar dacht al dat links t vruchtzakje was...maar toch maar even vragen :D
    Yessss Mees, wat ben ik echt ontzettend blij voor je lieverd het is je zo gegund!!!
    En nu echt genieten he!!!

9. giraf

giraf Niet meer actief

Meiden, ik ga lekker naar boven
    Ben bekaf van de spanning! :p

10. giraf

giraf Niet meer actief

11. LovingMom

LovingMom VIP lid

Nov 12, 2008
    8,094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Truste Giraf!!!

Mees, als je je verhaal nog gaat plaatsen....ik ga hem morgen lezen bij de koffie op het werk :D

Doei doei!

12. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

Sep 13, 2008
    5,182
    2
    0
    whahahhaahaahaa ik ook bek af vd spanning ;)

13. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

Jul 9, 2008
    4,276
    0
    0
    Nog even voor de duidelijkheid: geen meldingen op hyves he!

Het verhaal voor diegene die nog zin heeft om te luisteren:

Werden pas om 5 voor half opgehaald door de VK. Sorry, maar we moesten even overdracht doen! Ik stierf duizend doden intussen!
    Ik snel mijn onzekerheid op tafel gegooid, en hups de tafel op.
    Dat ding naar binnen geschoven door de VK, en ze 'roert' wat op en neer, en ik zag alleen een grijs vlak."
    "Dat is de baarmoeder"
    Nog een keer draaien en ik zag in mijn ooghoek al iets zwarts voorbij komen. Ik dacht: gadver nee, niet weer die lege zwarte vlek he!!
    En nog voor ik het kon beseffen:
    "En daar zie ik een gezonde baby...en een duidelijke hartactiviteit!"
    Ik: ?????? echt, je meent het!!???
    Ja, dus toen liet ze nog evenhet geluid horen, poef poef poef...
    Manlief glunderen!
    Ik kon het echt niet geloven!!
    Ze zei dat het er voor nu echt heel goed uitzag, heel netjes en dat het ook wel eens voorkwam dat er twijfel was of dat het er niet super uitzag en dan zeiden ze dat ook wel.

Heel stom, maar nu voel ik voor het eerst mijn baarmoeder! Misschien omdat er weer iets 'in me' heeft gezeten!? Manlief heeft verbod op gelegd gekregen tot ik iets wist. Dus die begon gelijk al in de auto: schat...om het te vieren...bla bla....

Na, heb net een bamischijf naar binnen gewerkt en manlief komt me nu een frikandel brengen. Sorry, maar moet even bijtanken met krachtvoer! Heb slecht en vies gegeten vanavond, vandaar!
    27 juli uitgerekend, en heeft me op 7 weken gezet.
    22 dec de volgende echo.
    Ohhhhhh, ben buiten zinnen en kan het nog steeds niet geloven!

@ CHarissa: als je een streepje had na 3 kwartier: dan ben je wel zwanger, geloof me!! Ik heb dat ook 2x gehad en 2x raak. En dan overgeven erbij en je hebt gevoelige borsten. Meid ik vreet een beer op als jij niet zwanger bent!!

@ De rest die al foetsie is, bedankt voor het meeleven, ik heb geweldig om jullie krabbels moeten lachen! Stelletje debielen, heerlijk! Voelt echt als vriendinnetjes!;)

14. sniffy

sniffy VIP lid

Mar 26, 2008
    10,179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
    Goedenavond dames,

Thanx voor het welkom heten.

Ik heb verder niet bijgelezen, snorrie. Mijn moeder is nl vandaag geopereerd. Ze heeft een nieuwe heup gekregen. Ben dus een groot deel van de dag in het ziekenhuis geweest. Net nog even op bezoek geweest.

Het gaat verder goed, ze heeft alleen pijn. Maar dat is niet zo gek ;)

15. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

Sep 13, 2008
    5,182
    2
    0
    Mees meis wat tof om je verhaal te lezen heerlijk, had van mij nog wel een paar pagina's mogen zijn hoor :D. Ik ben enorm blij voor je en ik vind ook met alle meiden hier echte (virituele) vriendinnetjes!!! Ik zet niets op hyves ofcourse, maar kan me voorstellen dat je het er even bij vermeld! Zelf al een idee of het een jongen of meisje is??? Willen jullie het straks weten?

Nou het was 3 kwartier na de tijd en heeeeeeel wazig, maar ik zag het echt en verbeelde me iig echt niet, maar ik ga zondag testen :) ik hoop het natuurlijk super erg, maar blijf wel realistisch dat het ook niet zo kan zijn, maar gevoel zegt wel eerder wel dan niet maar dan nog pfff irritant ;). O en ik vreet wel ook een beer op als het niet zo is hoor en dan geloof ik mijn lichaam nooit meer :p

Meesje lieverd nogmaals lekker genieten meis mijn dag kan niet meer stuk :D en de jouwe al helemaal niet :D feliciteer ook je man maar voor me, ook al kent hij me niet :p hele dikke knufff ga straks lekker mijn bedje in!

16. Amarens

Amarens VIP lid

Dec 24, 2009
    11,523
    3,772
    113
    Meesje, proviciat, meid!!!!!!!!!!!!!!!! Geniet ervan! Geweldig nieuws! Een hele dikke kus :D:D:D

17. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

Jul 9, 2008
    4,276
    0
    0
    @ Charissa: ik ga mijn gevoel achterna hoor....ik weet zeker dat je zwanger bent. Mijn streep was na een halve dag en ook mega licht. Maar als je geen hcg aanmaakt kán er geen streep komen... maar inderdaad realistisch blijven he....komt goed meid!

We willen niet weten wat het wordt trouwens!

18. vlekkengek

vlekkengek Fanatiek lid

Jul 8, 2008
    1,782
    0
    0
    veehoudster
    even snel:

MEES VAN HARTE !!!!!!!!!!!!

dat de rest (inc mij:D) maar snel mag volgen

19. Amarens

Amarens VIP lid

Dec 24, 2009
    11,523
    3,772
    113
    Da's een goede, Vlekkengek! Laten wij gaan duimen!

Meesje, wisten jullie het geslacht van de eerste ook niet van te voren?

20. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

Sep 13, 2008
    5,182
    2
    0
    Spannend! Wij zouden het weer wel willen weten gewoon omdat het handig is en ik ben veel te nieuwsgierig :p
    Mooie profielfoto :D:D:D

Ja ik weet het niet, ik heb wel eens eerder een ingedroogd lijntje gehad, maar dan keek ik zelf pas na een halve dag of later terug en deze was ook wel even breed maar echt heel heel licht hoor kon hem net aan zien en op de foto had ik hem niet kunnen krijgen! Heb hem trouwens ook weg gegooid nu, uhmmm twijfel wel om eerder te gaan testen pfff nee ik moet het volhouden. Ik hoop dat ons gevoel klopt!

Share This Page