We gaan voor de 2de!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Zeepaardje, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Amarens

Amarens VIP lid

24 dec 2009
    11.523
    3.772
    113
    Wie klust er samen met Nick en Simon????? Wij i.i.g. niet! :D:D:D

2. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    Goedemorgen dames..allemaal vrolijk;) Vanmorgen witte vloed...beetje pijn rechts onderin me buik..kan niet missen..vanmiddag moet ik een knal posi test hebben!! Dan wordt het vanaaf klussen met of zonder diie twee...er wordt geklust!!:D

3. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    whahahahaa Madelief zei dat als ze een posi ovu heeft met the voice op de achtergrond gaat klussen hahahaha dus ik zei leuk hoor met nick en simon op de achtergrond :p ja kon ook over Van Velzen :p

4. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    Quint jij liever Van Velzen XD hahahaha ik zet liever de tv op wat anders :p:p:p sorry ben een beetje melig nu al ;)

5. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    hihi..als tie niet weg is! Niet met Jeroen of Angela hoor!! moeten nog snel zijn dan...wacht ff..het is hun avond toch niet vanaaf of wel? Vorige week hebben we gemist, vandaar!

6. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    Komt door gisteravond Charissa!! Goed nieuws brengt vrolijkheid...spreekwoord in zzp!;)

Goedemorgen Quint, had jij je ei al gevonden (sorry, ben het ff vergeten:))

7. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Dan weet ik dat Madelief op de bank klust hahahaha

8. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    Morge!
    Yep, lekker geslapen, alleen wel weer heel idioot gedroomd....deze keer over een oude vriend.....(waaraan ik gisteren moest denken omdat zij met IVF bezig zijn, en ik het hem dus ook moet gaan vertellenbinnenkort...wel lastig)...maar was geen 'spannende' droom hoor!
    Nee, spannende dromen heb ik dan liever over Nick en Simon.....
    Liefst Simon, die heeft wel wat, maar dan moet hij in bed wel zijn stoere bril oplaten.....
    Anyway, iedereen goeie zin vandaag dus??
    @ madelief: zekers aan de klus vanavond, en dan snel saampjes aan mijn kant komen staan! (samen met de rest he!)

9. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Bedankt trouwens...................zit ik straks de voice te kijken moet ik gelijk aan madelief denken hahahaha

10. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    o hahaha gelukkig, was al bang dat ik niet chagie genoeg zou zijn voor event. zw-schap :p hahahaha

Zou het ook niet weten uhmmmm, ik kijk het altijd half omdat ik volgens mijn man altijd met dat vierkante ding op schoot zit hahahaha zeg ik altijd nou wees maar blij dat gezeur van mij wil je echt niet horen hoor :p. Vind the voice trouwens echt geweldig goed hoor! Vind Popstars enzo daardoor helemaal wegvallen en niks meer aan :p

11. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Simon heeft toch een bril? Die met dat langere haar is Simon :D

12. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    Stemming van vanmorgen:

@ Nathalie Nee joh...romantisch bed creeeren voor de tv;) stoelkussens (die langes voor buiten) en 2 dekbedden...en voila je hebt een beddeke! Die bank was niet zo fijn....

13. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    hahahahaha ik krijg gelijk een beeld (ben veels te visueel ingesteld)

14. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    haha..houd je dan maar vast vanavond als je een romantsich nr hoort zingen;)

Goedemorgen Mees!!!!!!Ik wil niks anders meer dan zwanger worden na het zien van die mooie echo van jou!!

15. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    @ Nathalie: hebt gelijk! Simon bedoel ik! Heb gisteren een artikel over hun gelezen in de wachtkamer bij de vk. Ging voornl over dat ze tosti's lekker vinden.....

@ All: iedereen zit vanavond bij de Voice aan een klussende Madelief te denken;)......

16. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    OMG daar wil ik niet aan denken hoor hahaha

17. Amarens

Amarens VIP lid

24 dec 2009
    11.523
    3.772
    113
    Goedemorgen!
    Wahahaha, dan liever Van Velzen, hahaha, gaan vanavond inderdaad ook aan de klus. Ik volg The Voice eerlijk gezegd niet…
    Het ei is definitief zoek maar ik ga vanmiddag trouw een ovu testje doen (gisteren was ie redelijk wit). Vandaag, morgen en overmorgen aan de klus! 8)
    P.S. jullie gaan heel snel weer! ;)

18. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Jeetje iedereen aan de klus vanavond?!?!?

19. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    F5 is heerlijk! Wat een uitvinding! hadden jullie dat niet eerder kunnen zeggen? Ik telkens naar outlook weer opnieuw via de laatste bericht-link.....sukkel dat ik ben...

20. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    Nou we zien wel hoor! The voice moet wel leuk blijven!

Deel Deze Pagina