whahahaha ja indd ooooo Madelief toch op de bankkk of na ja wij hebben ook een tv in de slaapkamer Whahaha nou ga ik ook aan Madelief denken met the voice hoor! Meesje mooi dat je goed geslapen hebt, jammer van die droom, maar daar zit je gewoon heel erg mee, kan me voorstellen, maar ja laatst las ik hier op zp iemand die zelf al heel lang bezig was en het niet wilde lukken dat als ze hoort dat een ander wel (makkelijk) zwanger is geraakt dat ze dan echt heel blij is voor diegene en dat diegene er niets aan kan doen wel (makkelijk) zwanger te worden en dat ook diegene er niets aan kan doen dat het bij haar niet (makkelijk) gaat dus dat vond ik wel heel mooi gezegd! Ze vond het juist heel naar als mensen sorry zeiden maar ik ben zwanger ...pfff dat zou ik nog het ergste vinden van sorry ik ben wel zwanger en jij dus niet, maar ja het blijft wel hard, maar nog harder als ze het van een ander horen of ineens zelf een buikje bij je denken te zien!
dames, het spijt me maar ik moet gaan werken....(ben er eigenlijk al, alleen nog steeds geen ruk gedaan) En aangezien ik nu een beetje moet gaan voorwerken....voor mijn verlof.....moet ik nu echt even tijdelijk afscheid nemen... Tot later! xx