hey meiden hier een nieuwe zwangerwordende meiden groningen die andere was zo uitgestorven hihi ben benieuwd of hier meer meiden zijn uit groningen die zwanger zijn/ of willen worden ?? klets gezellig mee!
Hey hoi, ik was ook al lid maar ik zal even kort vertellen over mijzelf: Ik ben een 22jarige meid samenwonend met mijn vriend en een aantal dieren. Wij zijn vanaf November 2009 een kinderwens uit te laten komen. In het dagelijks leven ben ik oppas aan huis voor hele lieve kleine boys. ik zou zeggen klets gezellig mee
Pukkiepower! ben je 6 dagen overtijd ?! wat spannend ! Vandaag zou mijn nod wezen maar er is nog niks heb gister getest ze staan in me album kv.2v5 me cyclus is nog best van slag dus vandaar dat ik al zo vroeg aan t testen was.. this dus afwachten jij al wel getest ??
mijn vriend zegt net dat ik mijn banner aan moet passen. helaas toch ongi geworden en stipt optijd. even voor de nieuwelingen.. we hebben even geshopt, want we hebben een bull en zagen leuke bull babyspulletjes: http://i138.photobucket.com/albums/q...r/DSC00900.jpg http://i138.photobucket.com/albums/q...r/DSC00905.jpg *laken *2paar sokken *lepel en vork *tijgerslofjes, het andere tijgerslofje is nu al verdwenen in huis *badcape *maillot *gipshandafdruk
hihi ja idd ! heb alweer testen besteld hoor via internet hahaha erg he , ben de laatste tijd echt testverslaafd nog steeds geen ongi of buikpijn of iets wat er op lijkt dat ik ongi word ???!!! Dus we houden moed! heb wel sinds gister last van witverlies.. heel raar normaal nooit ! af en toe wel een vaag gevoel in me buik en die brobbeltjes ?!
het zijn je zenuwen haha nee eh over witverlies kan ik niet oordelen, want ik heb het altijd. En tja gewoon de moed erin houden en eigenlijk niet te veel mee bezig zijn. gewoon een inlegkruisje ofzo elke dag.. stel je voor dat je ergens zit en het breekt toch door ofzo. En verder laten rusten zou ik zeggen
hahaha ja idd zenuwen hihi nja wel een beetje Oke ja ik heb altijd gwn soms voor me ei van dat witverlies.. dan dt draaderige dt je vruchtbaar bent .. en dn voor ongi meestal wat bruinverlies , maar geen witverlies..?? ja ik laat t ook gwn even , maar toch kriebelen die testen wel hoor en zeker als ik ze morgen heb.. en dn moet wachten tot vrijdagochtend hihi
maar hoe gaat t met jou? zag in je naam dat jullie ook al een tijd bezig zijn nov.09 bijna een jaar dus ? ga je na dt jaar ook naar de gyn of iets ?? of was je daar al bij ? maar is clomid niks voor jou dan ? lees ik veel goede verhalen over namelijk...?
wat is clomid precies? ik loop al bij de gyn en moet in november weer.. Dat was meer omdat ik elke keer bloedde en buikpijn had. dus nu maar even verder aankijken en we doen alles op zijn tijd, want willen denk ik nog wel verhuizen in tussen tijd. Ik houdt mijn ongi bij en de eisprong, maar meer ook niet.
Oke.. clomid zijn pilletjes volgens mij moet je maar es googlen.. is voor t rijpen van je ei / eisprong ?
oh ok want heb eisprongen genoeg volgens de gyn hahaha en zag bij de etos ook al de zwanger worden pilletjes ofzo..
Oh haha oke! Ja klopt daar heb ik ook al van gehoord.. zat ik ook al over na te denken die pilletjes. Maar proberen t eerst zo, ben sinds mei ongeveer bezig nu.. we wouden wel al eerder kindjes maar wij moesten ook nog een groter huisje toen, en hebben gezegd als we ons huis klaar hebben gaan we ervoor en dat is sinds ongeveer mei zo.. Maar t duurt zolang he als je t zo graag wilt ....... Ik hoop voor je dat je snel een mooi babytje mag krijgen meis!
Ja wij zijn nog niet eens verhuisd dus zijn wel blij dat het wat langer duurt, want de verhuizing duurt ook langer. Ik hoop niet heel veel langer en begin nu toch wel een beetje te drammen bij de woningstichting, dat mensen die op passief staan of buiten de regio eerst gaan en ik dat niet zo tof vind als je 3e staat op de lijst en toekomst plannen hebt. Ik hoop het voor jullie ook en voor je het weet is het alweer mei.
Oke Ja ik was ook bij een woningstichting 3e .. andere mensen voor mij hadden gelukkig afgezegd dus konden wij na ongeveer 3 maanden inschrijven al verhuizen. Puur geluk ! Idd de tijd gaat snel voor bij... Ben wel al 2x zwanger geweest in die tijd mja werden vroege miskramen. . ongeveer allebei met 7week. Maar meid gwn door blijven mailen naar ze, ze moeten je dan wel een huisje geven.. Kan je geen urgentie of iets krijgen als je zegt dat jullie bezig zijn voor een kindje (gezinnetje) ????
ahaa.. idd ja dat hadden wij eerst ook zo'n jongerenwoning of niet ?? keuken bij je woonkamer in ? en boven 1 slaapkamer en soort van overloop. nu gelukkig een gezinswoning!