wie hebben er nogmeer op of rond 9 dec hun nod ?? mischien leuk om met aan aantal van deze mensen op de zelfde dag zelfde tijd een testje te wagen oke het wordt : zaterdag : 8 december om 7.00 uur wie gaan er dan mee testen mama ikke jennifer2106 mamaannelies onze namen lekker in de kleuren van de streepjes die we willen zien wil je ook mee doe zet je naam in kleur en ik voeg je aan het lijstje toe
zullen we het vrijdag ochtend of zondag ochtend . zaterdag kan ik wel maar wordt dan wel vroeg of doen jullie het liever in de avond ?
Ik zeg zaterdag ochtend! Beter ochtend urine want is beter geconcentreerd en omdat we al vroeg testen kunnen we beter het zekere van het onzekere nemen
Pendelen doen sommige hier op het forum voor anderen.. het is met een pendel..(kan ring zijn,kan kristal zijn of een soort metaal in de vorm van een kegeltje)aan een koord of ketting antwoorden krijgen op vragen.. dan gaat de pendel zwaaien rond of heen en weer en mensen die dit kunnen weten dan de antwoorden van de vragen. het pendelen kan je boven iemand doen of op jezelf of op een kaart die daarvoor gemaakt is.. anders kan je even googlen als je meer wilt weten of zien. hier word vooral gependeld op vragen als: het geslacht van een kindje ,een zwangerschap ,een bevallingsdatum enz
Hey meiden, Mijn NOD is dinsdag 10 dus wacht ook tot dan maar ik kon zaterdag 7 zeker bij jullie kijken!! *duim duim duim* Xx