@daydreamy spannend!!! ik zal voor je duimen. @stopcontact....voor jou ook spannend? ik weet echt niet hoe dat werkt met temperaturen....nog nooit gedaan. @hilli Welkom, nog 1 maandje wachten ook voor jou spannend!!! @Loontje...balen zeg, geniet maar van Britt dat scheelt idd een hele boel!!!!! @ andere meiden sorry ik ben de rest alweer vergeten....pffff heb de hele dag al knallende koppijn. Hier alles rustig....we wachten nog steeds(de dagen gaan langzaam!!!!) maar volgend weekend is m`n meisje jarig!!!! 2 jaar alweer pfff wat gaat het hard(hahaha dat weer wel) Nou ja ik ga zo lekker pizza eten hhmmm Fijne avond meiden!!!!
Hoi hoi, Hier nog even snel na het werken. Daydreamy, ben benieuwd. Ga voor je duimen!!! Stopcontact, o mooi dat het niet uit maakt als ze dicht bij elkaar zitten. Ik help het je hopen!!!! Hillie, succes volgende maand!!! Romy, alvast gefeliciteerd met je dochtertje. Gaan jullie er een groot feest van maken??? Wij hebben er met de 1e verjaardag niet zo'n groot feest van gemaakt maar willen het met de 2e verjaardag wel groter doen. Scheelt zo veel dat ze nu kan lopen. Hier zet de ongi niet door. Wel wat rood bloed verlies maar bij het verwisselen van de tampon moet ik echt moeite doen om hem eruit te halen terwijl deze er normaal zo uitglijdt. Sorry voor de onsmakelijke details. Ga morgenochtend toch een testje doen, dan weet ik het gewoon zeker. Blijf nl wel misselijk en geen trek in dingen hebben. Dus wie weet??? Ik houd jullie op de hoogte. Doei doei!!
@Romy: Jullie meisje ook bijna twee. Het gaat idd heel erg snel. Volgend weekend groot feest dus! @Loontje: En? Heb je al getest?
@Loontje; Spannend zeg! heb je al gestest? Hier nog alles rustig, af en toe een steekje maar meer niet, wel moe en een beetje misselijk..
Daydreamy.. wanneer ga je testen? Loontje al getest?? Hilli welkom! Mirandak welkom! Verder hier in de vruchtbare dagen.. vriend is er vandaag niet dus dat is jammer! Gister en eergister wel druk aan het werk geweest Verder heb ik erge last van oorpijn! Heb nu druppels. Verder voel ik me niet top.. we wachten af! En die 2 dames TESTEN!!
hey ladys, wat spannend allemaal! ben benieuwd?? Ik moet ongeveer over 2 weken ongesteld worden, althans dat was met mijn pil zo..dus ben beniewd! wat duurt het ongeloofelijk lang zeg...pffff...ahhhh/.....pfff beter niet te veel aan denken.hihi... ik vind het zo raar he, toen wij voor onze eerste gingen, ben ik gewoon gestopt met de pil, en eigenlijk helemaal niet mee bezig geweest. we ging toen nog op vakantie( daar ben ik zwanger geraakt) en toen we terug gingen,kreeg ik geen ong, ik dacht dat is van slag,weet je wel.. en ach ja, dat duurt wel een half jaar dat we zwanger raken, dusj, helemaal niet mee bezig geweest..en toen dacht ik zo zal maar is een testje doen,en jahoor... en nu ben ik er zoveel mee bezig, de dagen af aan het tellen...pfff word soms moe vanmezelf, is dat bij meerdere meiden ook zo of ben ik nu zo? hihi
even snel een berichtje, moet zo weer weg.. Heb vanmorgen getest, deze was negatief.. dus we wachten nu op ongi.. Mocht deze er over een paar dagen nog niet zijn, dan doen we nog een testje
@Susy: Heel herkenbaar! Ik ben bij mijn eerste ook meteen na het stoppen van de pil zwanger geworden. Nu gaan we eerst een maandje wachten, maar toch al gestopt met de pil. En ik merk dat ik er echt veel meer mee bezig ben. Elk steekje, elk pijntje in mijn buik, dan denk ik dat mijn ei eraan komt ofzo Terwijl ik dat toen helemaal niet had. En idd, dagen aftellen. Ik wil zo graag binnen twee weken ongesteld worden en dan er echt voor gaan @Daydreamy: Hopelijk komt je ongi niet!
@daydreamy, eh jammer! spannend weer! hoop dat het dan positief is! @hilli, Ja idd, dan voel je allerlei steekjes, lichte buikpijn etc, en dan k ik , ow miss wel... haha .. erg raar dat dat bij lorenzo niet zo was.. ben
Sorry Lorenzo kwam aan het toetsen bord haha.. Maar echt, je kunt er beter niet te veel mee bezig zijn, natuurlijk makkelijker gezegd dan gedaan, ahum,,maarja, hoe het ook loopt ,het gaat `zoals het komt..maar wel moeilijk om allemaal maar te wachten haha.... naja, hopelijk komen we snel met goed nieuws hier! succes idg! En alle andere dames ook!
@ hier ongi zet niet door als gewoonlijk maar toch maar even een testje gedaan. Negatief dus beschouw het toch maar als een ongi. Balen!!! Blijf wel wat misselijk. Maar ja. Het lijkt wel of iedereen in mijn omgeving zwanger is. Nu kwamen mijn broertje en schoonzusje vanmiddag ook vertellen dat ze zwanger zijn. Vind het kei leuk voor hun maar zou zelf ook zo graag willen. Had het zo leuk gevonden om het gezamenlijk aan mijn ouders te vertellen maar ja. Maar op naar de volgende ronde. Hopelijk is deze korter als deze anders toch maar even naar de huisarts. Ben er ook veel mee bezig. Volgens vriendlief is het een obsessie aan het worden maar ik vind het wel meevallen maar ja. Heb toch het idee dat mannen er minder mee bezig zijn dan vrouwen. Ondertussen vanmiddag maar lekker van mijn dochtertje genoten. Wat een poepie is het toch. Hopelijk komt er snel een 2e poepie. Zijn er nog meer mensen die moeten testen?
wat is het stil hier? was het topic helemaal kwijt haha... nog nieuws .... mmm hoop snel dat er leuk nieuws hier te lezen valt! @ loontje, wanneer mag je testen? spannend...ja dat is ook denk ik dat vroeuwen er meer mee bezig zijn. ik was er ook heel erg mee bezig vorige week,pfff werd gewoon moei van mezelf. ik dacht , doe maar niet en we zien het wel, natuurlijk denk ik er elke dag wel eventjes aan,maar ben er iet meer heeel de dag mee bezig. dan gaat het miss allemaal wat sneller haha.. als het goed is, en ik zo gerekend heb, moet ik 6 nov volgens mijn pilgebruik ongesteld worden,,dus ja, ik weet t ook niet,we zien het wel,ben beniewd! Succes he! welterusten dames, enne kom is meer op dit topic? hihi doeidoei...
Hai! Hier niet meer ongesteld. Ze zijn al in huis, maar moet nog zeker 2 dagen wachten tot ik kan beginnen met de ovulatie testen. Gister heel heftige steken in mn onderbuik. Maar echt mn hele onderbuik (dus echt van links naar rechts) deed zeer, en was hard. Wat dat was...? Ik heb geen idee. Wel deed het gister n beetje zeer tijdens de daad (sorry hihi). Alsof mn baarmoedermond heel laag lag zeg maar. Dus mss was het een heel vroege eisprong, of t is gewoon van slag omdat ik geen AC meer gebruik... We hebben iig 'geklust' haha.. Ooh, kan echt niet wachten tot ik iig kan beginnen met de ovulatie testen. Vandaag word mn Szus ingeleid, en dan gaat er toch ff n steekje van jaloezie door me heen en beginnen mn stokken zo hard te rammelen dat het bijna te horen is haha. Gelukkig mag wel iedereen al weten dat wij ook 'bezig' zijn, dus dat geluk kunnen we (met name ik) iig vast delen. Word het wss wel extra lastig als het straks zo ver is, maar goed.. Ben nu al bang voor de vragen die straks komen dan. :"En? Hoe staat het er deze maand voor?" "Nog niet zwanger?" Ach ja, dat zien we dan wel weer. Voor nu iig wachten op nieuws van mn Sbroer/Szus... Hoe is het verder met iedereen hier? Al iemand die goed nieuws kan komen brengen? Voor de dames waarbij het deze maand weer 'voor niks' was een dikke digi-knuf! En met volle moed op naar de volgende maand!
Morgen allemaal! Ongi heeft hier doorgezet, voel me ook behoorlijk ziek en heb zin in chocolade Hoe is het met iedereen?
Ja idd, buik is behoorlijk van slag... dit had ik ook altijd voordat ik aan de pil begon, weet nu wel weer hoe erg het was Gelukkig heb ik herfstvakantie en kan ik lekker rustig aan doen
@MinnieMe: Als ik ovulatietesten in huis had en al die steekjes voelde enzo, dat zat ik al lang op het toilet Vind je het dan niet vervelend als ze vragen of je al zwanger bent en dat is nog niet zo? Ik zou het niet zo prettig vinden, maar dat is heel persoonlijk natuurlijk. Wil je het nog even voor jullie houden als je zwanger bent? Of gewoon meteen aan iedereen vertellen? @Daydreamy: Spijtig dat je ongesteld bent geworden
middag Hier niet echt aan het klussen.. maar vrijen wanneer we zin hebben. ik gebruik ook geen ovu testen. Deed ik bij t ook niet. daar was het in de 3e ronde raak we wachten af en ik kom niet te veel in het zwanger worden topic.... anders krijg ik wel de kriebels! Succes allemaal tot .... morgen of overmorgen of vanavond DOEI!
Hoi hoi, Hier nog een keer getest met ijdele hoop eigenlijk al maar ben een beetje eigenwijs dus idd negatief getest. Ben dus ook door naar de volgende ronde. Ik hoop dat die korter duurt als deze want 37 dagen vind ik toch wel erg veel. Ben inmiddels uitgebaald en weer vol goede moed. Heb ook een goed gesprek gehad met vriendlief wat heel erg oplucht dus hopen nu dat het de volgende ronde raak is . Aan de klus!!