He MinnieMe, Ik ga hier ook opnieuw ovutesten bestellen. Bestel ze op thuistesten.nl en dan die van clearblue. Hopelijk gaan ze deze keer hun vruchten afwerpen. Iedereen succes deze ronde!!
Hili, Denk dat ik het idd ook niet prettig zal vinden als iedereen die vragen blijft herhalen. Gelukkig kennen we niet zo heel veel mensen, en zijn er ook maar weinig in ons geïnterreseerd wat dat betrefd. Tuurlijk vind iedereen het tof als het zover is, maar onze 'vrienden groep' is niet zo bezig met kinderen zeg maar. Sowieso haast allemaal mannen en die zijn toch minder met dit soort dingen bezig. Zeker als ze zelf niet eens n relatie hebben Maar mocht het zover zijn, dan wachten we wel met het vertellen tot de 12 weken voorbij zijn. Alleen mijn broer mag het weer (net als bij de 1e) direct weten. Hij zat toen in Afghanistan ivm dienst, dus wou het hem direct vertellen toen. hij heeft heel goed zn mond gehouden, en dat zal hij nu weer doen. Kan ik het iig moet iemand delen En de reden dat ik nog niet heb getest is omdat ik minimaal een 28 dagen cyclus heb, en max 30 dagen. Dus zou het zonde vinden van de testen. Ook omdat het een constante steek / kramp is, die nu al 4 dagen aanhoud. T voelt ook helemaal als een eisprong, aangezien het echt over de hele lengte is, en niet op een specifieke plek. Maar mocht het maandag nog niet over zijn, dan bel ik wel de HA Loontje, Hier bij J. ook geen testen gedaan. Was na 2mnd al raak, maar wil dit keer wel goed erbij blijven. Verder doen we ook niet echt aan klussen, alleen op de dag van de sprong gaan we wel sowieso 'feesten'. Hier ook de ovulatie testen online besteld hoor. Baal wel, want dacht dat het een test was met n stikje zeg maar. Komt ie thuis aan, is t zo een met potjes en pipetjes... (ben naam kwijt en hij ligt boven) Maar ze zullen hun werk wss net zo goed doen.. T zijn dr iig 7, en had nog 2 liggen van n paar maanden terug toen de ring zn werk niet na behoren leek te doen (deed hij gelukkig wel). Hier, Yeah!! Mag vanaf vandaag aan de ovulatie test!!!! Niet zo heel speciaal, maar t is iig al n kleine stap.. Moet ook zeggen dat ik het princiepe van testen stiekem wel leuk vind hihi.. Altijd weer spannend wat de uitslag is.. Ben ik raar?? Ja mss wel hihi
Goedemorgen allemaal Wat is het hier stil! we stonden zelfs op pagina 3 Gister laatste ongi dag gehad, wat heerlijk zeg! was een heftig weekje, qua ongi dan, ben er goed beroerd van geweest.. Gelukkig kunnen we nu wel naar ronde 2 Hoe is het met iedereen?
hallo meiden! ik wil me hier ook even aanmelden! als dat mag... ga zometeen even wat terug lezen..zodat ik weet wie er allemaal gezellig mee kletst hier! ik had gistere avond eigenlijk aan een nieuwe strip moeten beginnen! maar we willen heel graag een 2de kindje! nu wil ik eerst mijn eerste menstruatie afwachten! en er dan voor gaan! vind het wel heel spannend! mijn dochter is nu 2 jaar, en denk dat zei het ook super leuk zou vinden!
hoi allemaal, ook wij zijn voor onze 2e bezig. heb op 14-10 mijn mirena spiraal laten verijderen en werd op 16-10 meteen ongi. hoop zo dat het snel raak is! bij mijn dochtertje duurde het trouwens ook niet lang, ik was in ronde 3 zwanger! @ minnieme, dat wat je beschreef als dat het voelde tijdens de seks dat je baarmoeder heel laag zat, dat ervaarde ik gisteren en eergisteren ook! weet je inmiddels al wat dit betekent? gr denise
denise 23.. leuk ik was ook in ronde 3 zwanger de vorige keer! het is zo spannend allemaal! moet wel weer even gaan kijken hoe het allemaal werkt met teperaturen enzo, de vorige zwangerschap heb ik op FF mijn temperatuur bij gehouden zodat ik precies wist wanneer ik me ei had.. maar snap nog even niks van de site, en een nieuwe cycles begint toch op dag 1 van je menstruatie he..? bij me vorige ZW was ik daar helemaal in thuis, en nu alles alweer vergeten haha
@Wondertjuh & Denise; Welkom! gezellig dat jullie ook komen kletsen Veel succes in de 1e ronde! en dat het maar snel raak mag zijn
HOI WONDERTJUH mag ik vragen hoe oud je 1e spruit is? ja het is allemaal weer net zo nieuw als bij de 1e he? toch weer evenkijken hoe alles in elkaar steekt. een nieuwe cyclus begint inderdaad op je eerste menstruatiedag. het wordt je automatisch zo moeilijk gemaakt met al die kleine prustskes op het kdv, in de stad en evt in de familie.. dan denk je gewoon: ik wil ook! ik wil ook! haha.. succes met zwanger worden!
denise: mijn dochter is 2jaar! en jou kindje? ik heb heel lang getwijfeld of ik al een 2de kindje wou,.. en of ik dat wel aan kan.. heb een hele moeilijk start gehad met mijn eerste kindje,.. had last van een lichte postnetale depressie. gelukkig ging het redelijk snel weer de goede kant op maar wat was dat vreselijk, als ik daaraan trug denk voel ik me zo schuldig en waardeloos maargoed gelukkig hou ik zielsveel van me meisje en geniet ik er elke dag weer van! maar vandaar wel mijn twijfel of die depressie niet trug komt na een 2de bevalling.. iemand hier toevallig ervaringen mee? nu moet ik er wel bij zeggen dat ik toen wel heel veel problemen en stress had tijdens de zwangerschap... en dat heb ik nu allemaal niet meer, dus dat schilt denk ik veel! dus op die rose wolk heb ik nooit gezeten, en dat hoop ik nu uiteraard wel...
@daydreamy: bedankt, hopelijk voor jou ook snel goed nieuws! @wondertjuh, wat vervelend zeg: die postnatale depressie. ik zal voor je duimen dat je er ditmaal niet mee te maken krijgt en dat je zo wat meer van die eerste tijd kan genieten! ik heb een dochtertje, Faye van 2 jaar (afgelopen dinsdag 2 jaar geworden). een gezellige, pittige dreumes! haha
hoi dames, en hoe gaat het hier! allemaal veel succces! hoop dat er snel iemand hier met positief nieuws komt ! 6nov moet ik ong worden, althans dat moet zo zijn toen ik d epil nog slikte..hoop het niet.. ben benieuwd of ik het krijg of niet,zo niet dan doe ik over 2 weken pas een test,haha... ken je beter even wachten toch? naja,we zien het wel.....
Hoi nieuwe dames, gezellig dat jullie ook mee komen kletsen. Hier inmiddels in ronde 8 beland. Net ovutesten besteld en ik hoop dat het zeker raak is want er worden er idd steeds meer zwanger in mijn omgeving. Ik wil ook!!!!! Morgen beginnen met testen en met klussen . Het is idd net zo spannend als bij de 1e. Hoop op veel roze deze maand.
Goedemorgen... Hier midden in de ovu-testen... Nog geen positieve gehad, maar mn sprong staat gepland op de 3e, dus we geven de moed niet op. Ga nu ff terug lezen..
Daydreamer, Oh, fijn dat je niet meer ongesteld bent! Idd op naar ronde 2! Succes Wondertjuh, Welkom! Hier ook een dochter van (bijna) 2! Denise, Ook welkom. Heb geen idee wat het betekende, maar heb ik sinds gister geen last meer van. Ook de kramp is weg.. Misschien dat het toch ff wennen is zonder hormonen?? Raar, want ik had de nuvaring. En dan zou ik geen last moeten hebben van ontpillen. Ook bij de 1e had ik nergens last van... Heb jij er nog last van? Susy, spannend!!
Hier ook gestart met ovutesten. Vanmorgen nog negatief. Hoop op een iets kortere cyclus als de vorige keer, 37 dagen. Anders toch maar even naar de huisarts. Verwacht mijn ei meestal rond dag 15/16. Zit nu op dag 11. Dus we wachten af en klussen maar.
Hallo allemaal, Hier ook iemand die voor een tweede bezig is. We zijn in Januari gestart, al moet ik eerlijk bekennen dat we pas vanaf vorige maand serieus er mee bezig zijn. Darvoor niet echt. Vaak niet op de goede momenten gezellig geweest zeg maar. Heb mijn NOD rond 10 november. Wel spannend weer. Nog ruim een week wachten. Moet lukken toch!
Hallo meiden, Welkom nieuwe meiden... Ik heb het zo druk gehad de afgelopen week!!!! veel werken, verjaardag dochtertje....echt bizar. Gelukkig is nu alles in rustig vaarwater gekomen en gaan we weer op naar de December maanden. Ik hoop dat het snel volgend jaar is....dan gaan we weer de mmm in. Veel succes meiden. Liefs
nieuwe meiden welkom! heb niet terug gelezen SORRY .. Zijn er al zwangere! Ik nog een paar dagen tot nod... En heb me voorgenomen ECHT niet voor nod te gaan testen.
Hallo dames, Ik meld me hier ook even.. Vorig jaar juni bevallen van een zoon en nu zijn we sinds vorige maand bezig voor een 2de! Ik vind het eerlijk gezegt wel heeeeeel eng! Vooral omdat je nu weet wat je te wachten staat.. Ik ben bij m'n zoon heel erg ziek geweest, tot zo'n 17 weken.. Ik kon alleen maar op bed liggen.. Dus ben wel heel erg bang dat ik nu weer zo ziek word. Want ik werk een paar ochtenden in de week in de zorg en ik heb niet bepaald een leuke werkgever.. En weet dat ze het echt niet leuk gaan vinden, maargoed i don't care.. Me kindje is veeeeel belangrijker! Vorige maand was me vriend in de kost( over ver ) en dus uitgerekend toen ik me eisprong had was hij er niet.. Het was dan ook te verwachten dat ik ongesteld zou worden. Ik ben na de geboorte van me zoon niet weer aan de pil gegaan omdat we 9 maanden hebben moeten wachten om zwanger te worden.. Ik was zo onregelmatig ongesteld door het ontpillen en werd het soms pas na 50 dagen. en dat wilde ik dus niet weer vandaar dat we besloten hadden geen pil weer te gebruiken. Nu heb ik een cyclus van tussen de 29 en 33 dagen... En had volgens de berekeningen ( als ik uitga van het gemiddelde ) afgelopen vrijdag me eisprong moeten hebben, normaal voel ik hem altijd en doet het echt pijn, maar nu had ik zaterdag alleeen een soort kramperig gevoel in me buik, alsof ze telkens met naaldjes in me buik prikten.. Dus hopelijk was dat me eisprong, we klussen om de dag dus dan moet de goede dag er wel tussen zitten! Heb er wel heel veel zin in! Heb zelfs me nieuwe kinderwagen al uitgekozen, we hebben een Stokke en daar kan dus geen kiddyboard op, zou niet weten waar me zoon zijn hoofd moet houden dan haha! Dus een andere uitgezocht! Het is een limited edition dus hopelijk zijn we snel zwanger zodat we die kunnen kopen hahaha! Ben dus benieuwd wanneer ik kan melden dat we de 2de verwachten!