We gaan voor de 2e!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door littledreamer, 20 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kwebbel

Kwebbel Bekend lid

13 jul 2011
    692
    0
    16
    NULL
    NULL
    Littledreamer, wat naar dat je zulke erg hoofdpijn hebt.
    Had je dat bij de zwangerschap van T ook weleens?

Lf, balen als je ogen ontstoken zijn. Irritant gevoel is dat he?!!
    Nou ja of het consult met het kraambureau nou telefonisch is of persoonlijk maak verder niet veel uit. Als je idd maar alles besproken hebt.
    Gezellig een weekendje samen, geniet ervan.
    Mijn man is dit weekend ook lekker vrij.

Sumshine, zijn er tekenen waardoor je extra ongerust ben of is het de erge onzekerheid door de miskraam? Fijn dat je maandag een echo krijgt!
    Kan het me goed voorstellen hoor. Ik zou een volgende zwangerschap ook niet wekenlang geduld hebben.

Susy, fijn dat de controle goed was. Leuk joh, lekker alles voorbereiden voor de kleine.

T is weer opgeknapt, hij slaapt weer op normale tijden en is weer goed in zijn doen. Ben blij dat hij zich weer goed voelt en we weer gewoon samen de deur uit kunnen.

Gisteren was mn ovutest al weer lichter. Dus mn ei is geweest en we hebben de kans goed benut, hihi.
    Moet zeggen dat ik de tijd na mn ei leuker vind dan die lange tijd ervoor.
    Aangezien ik beide zwangerschappen een aantal dagen vooruit ben gezet denk ik dat ik eind april nog ga testen.
    Ligt er natuurlijk wel aan hoe ik me voel.

Meiden fijn weekend!

Liefs Kwebbel

2. Happy1980

Happy1980 Fanatiek lid

14 jun 2007
    2.015
    0
    0
    verpleegkundige
    Gelderland
    Sorry dames, dat ik jullie zo verwaarloos.

Lees wel mee, maar vind het soms gewoon lastig reageren. Zeker omdat bijna iedereen hier al zwanger is.
    Merk gewoon dat ik het daardoor ook moeilijker vind. Maar zal proberen om weer mee te gaan reageren.

Wat het voor mij extra moeilijk maakt is dat er nu al kennissen/vrienden bevallen zijn, die na ons zijn begonnen met zwanger worden. En daar komen er snel nog 2 bij.
    Ik weet dat ik het van me af moet zetten, maar het doet gewoon soms even heel erg veel pijn. Ook al gun ik het hun zeker hoor.

Zo dat was even mijn geklaag haha.

@Sumshine, hoe komt het dat je zo onzeker bent opeens?

@Kwebbel, fijn dat je je ei gevonden hebt.

@Littledreamer, wat naar die hoofdpijn. Had je dat bij de vorige zwangerschap ook. Is toch geen doen? Heb je al contact er over gehad met de VK?

@Lady, bij jou gaat het volgens mij wel lekker he! Dat is ook wel fijn zeg.

Had ik al gezegt dat ik per 1 mei weer ga werken.
    van de week zijn we bij een gastouder hier in de buurt geweest. En daar gaat Janna per 1 juli naar toe. Moeten nog wel het een en ander regelen, maar dan is dat ook geregeld. Wel zo lekker, zeker omdat we echt per augustus een nieuwe gastouder nodig hebben, omdat Janna dan hier naar school gaat. En dus niet meer in het oude dorp naar de oppas kan.

Vanaf morgen ga ik weer opzoek naar mijn ei. Hopelijk weer een beetje korte cyclus, dat maakt het wachten wat korter.

Laatst hebben we van mijn schoonmoeder 100 euro gekregen. Daar moesten we maar een avondje van uit gaan. Dus dat gaan we vanavond doen. We brengen Janna naar haar toe vanavond en dan gaan we eerst lekker uit eten en daarna naar de film. En dan morgen lekker uitslapen. Echt super lief van schoonmoeders. En super leuk natuurlijk. Dit allemaal omdat wij op het monent gewoon wat krap zitten i.v.m 2 huizen. En dus gewoon echt geen geld hebben om dat zo maar even te gaan doen.

3. Kwebbel

Kwebbel Bekend lid

13 jul 2011
    692
    0
    16
    NULL
    NULL
    Happy, ik kan het me goed voorstellen hoor.
    Lijkt me super moeilijk om zo lang te moeten wachten en hoop dat het voor jullie snel raak mag zijn!!!

Ik merk dat ik het ook wel lastig vind dat het bij sommigen zo vanzelfsprekend is: we raken zwanger en over 9 maanden komt er een kindje.
    Als ik nu ontdek dat mensen zwanger zijn in mijn omgeving vind ik dat ook lastig.

Meis, ga vanavond maar lekker genieten met je man! Je verdient het.

4. sumshine

sumshine Fanatiek lid

5 jan 2011
    3.063
    0
    0
    lf waardeloos die hoofdpijn!
    ld auw ontstoken ogen!
    "hier: zwaar zere tepels (lekkend) voelt ook haast wat ontstoken (is niet zo) Dus we zijn weer lekker fit...haha

@kwebbel; ja idd ik ben meer onzeker door de mk, je hebt daardoor gewoon veel minder vertrouwen in je lijf, ik vind het erg vervelend maar het is zo...blehg. Gelukkig maandag ff gluren! En jij je EI! Hopelijk is het snel raak meis!

@happy, helaas begrijp ik al te goed wat je bedoeld ronde 16 is ook lang meis! Nog niet bij de gyn geweest? Op zich is dat echt niet gek hoor na ruim een jaar! soms doet een klein beetje (een pilletje in mijn geval) wonderen! Het was in de tweede ronde raak, terwijl het incl mk ronde 25 was! Denk er maar over na meis! En klote is het idd! Ga maar lekker genietn vanaaf met manlief, lekker avondje uit! heerlijk eten en van elkaar genieten! Fijne aaf meis!

5. Wow

Wow Actief lid

6 jun 2010
    374
    0
    0
    Lieve meiden, even een korte HALLO:) vanaf hier... Heb wel snel bijgelezen..Hoe gaat het met iedereen? Ben druk hier, zou willen dat de agenda wat leger was :S.... ik ga morgen reageren!!
    Geniet van jullie zaterdagavond!! Liefs

6. susy26

susy26 Niet meer actief

he meiden,

Zo vandaag zeekr geslaagd voor een mooi bed voor onze man! Een Boot piraten bed! Echt zoooo leuk! Hij is van zacht leer, dus zeer doen dat is er niet bij, en is wat hoog aan de zijkanten, zo toch een gevoel dat ie er niet uitvalt. We vroegen aan een medewerkster voor een peuterbed. Maar ze adviseerde ons om gelijk een tienerbed te kopen, want anders sta je over 2,3 jaar weer hier. en met dit bed kunnen we wel 10 jaar vooruit. Dus ja, toen hadden we ,ow..en er was zoveel keus,en zo leuk. We zaten erg te twjfelen tussen het bootpiraten bed of een raceauto bed...maar ja dat race auto bed dat zie je al zoveel, en dat boot bed was echt heel leuk en appart. Ze zei al, dat word goed verkocht . Echt superleuk. Krijg nu wel zin om zn kamertje op te knappen. Binnenkort kijken voor een kleurtje. In het bed zitten de kleuren : wit, rood, blauw en geel. Nu zaten we te denken aan een rode muur met een wat blauwere band erop..er ligt donkerblauw vloerbedekking in de kamer, dat is denk ik wel mooi dan he?? Pff effe goed kijken haha.. duurt nog even voor we t krijgen, over een week of 8. Maar dat geeft niet.

happy, ja dat zal best moelijk zijn meid. hopelijk komt e rsnel voor jullie wat zonnigere tijden aan! En heel lief van je schoonmoeder, lekker van genieten!!

fijne avond nog

7. sumshine

sumshine Fanatiek lid

5 jan 2011
    3.063
    0
    0
    susy: heb je een foto van t bed? (nieuwsgierig)
    @hier: een peuterbed voor onze dochter die je kan uitschuiven, dat leek me ook heel handig1 haha! Leuk he kamertjes bedenken!

8. Kwebbel

Kwebbel Bekend lid

13 jul 2011
    692
    0
    16
    NULL
    NULL
    Klinkt leuk dat bed, Susy!

Mn eisprong is nu dus 3 dagen geleden. En sinds gisteren heb ik nu een vage bloeding.
    Rood/ roze, het beroerde is dat ik dit dus ook had voor de miskraam.
    Als ik dus nu zwanger zou zijn dan heb ik er niet veel vertrouwen in.
    Pff waarom doet mn lijf niet een keer normaal.

9. littledreamer

littledreamer Fanatiek lid

23 mrt 2009
    3.329
    11
    38
    hier
    Meiden ik kom snel reageren! Vandaag geen hoofdpijn! heerlijk .. moet zo uit eten met schoonouders doegg!

10. susy26

susy26 Niet meer actief

hihi ja echt leuk! nee had me mobiel niet bij, dacht er te laat aan, anders had ik zeker een fotootje gemaakt.. maar zodra zn kamertje klaar is maak ik een mooie foto.

11. sumshine

sumshine Fanatiek lid

5 jan 2011
    3.063
    0
    0
    3 dagen na je eisprong bloedingen is wel bijzonder, maar weet je zeker dat 3 dagen geleden je eisprong was? Als t namelijk een innestelingsbloeding is, is het van ong 5 dagen geleden toch?
    Het kan ook nog opschoning zijn van je miskraam, je ws immers 12 week zwanger dus kan t ook 12 weken duren (helaas) voordat je lijf weer een beetje op regel is. (dat was t bij mij in iedergeval...) Succes meid!

12. Lady Flower

Lady Flower Fanatiek lid

2 nov 2011
    1.055
    0
    0
    @ kwebbel...ik had ook nog wel een aantal maanden na mijn mk rare bloedingen en verloor na 2 maand nog een enorm stolsel...heb de vk gebeld en die kwam meteen langs en zei dus dat het een stolsel was.....je baalt dan ook gewoon omdat je er telkens aan herinnerd word en je bent boos op je lichaam want in je hoofd wil je gewoon verder maar dan doet je lichaam zo raar!!! Het komt goed meid...ik duim voor je dat je snel weer zwanger mag zijn en na een mk gaat een volgende zwangerschap vaak juist heel goed dat weet je uit eigen ervaring ook....houd moed!!

@ sum...jeeej morgen echo!! Ben benieuwd op welke termijn je uit komt...veel plezier!

@ susy..leuk leuk een nieuw bed!! kleine ventjes worden groot!

@ ld....veel plezier!

@ happy,,,,ik kan me heel goed voorstellen dat je hier niet zo actief meer bent ik denk dat mexican dat ook heeft.....toch fijn dat je nog mee schrijft!!! Je gaat je gewoon heeeeel snel bij de rest aansluiten samen met mex en Kwebbel!! Was het uit eten leuk?? Erg lief van je schoonmoeder!!

Hier...ogen nog steeds ontstoken wat is dat een rot gevoel zeg bah...hopelijk morgen minder anders toch maar even naar de arts!
    Gelukkig wel vrij morgen...

Loontje...voel je al iets wanneer ook al weer echo???

Liefs

13. Loontje4

Loontje4 Niet meer actief

Hoi hoi dames,

Ben ik weer. Mijn 5 dagen werken zitten erop. Zucht...gelukkig was het niet heel druk dus lekker rustig aan kunnen doen.

@ Shumshine, jee nu al lekkage. Dat wordt wat idd...
    Morgen al echo. Duim voor je!!!

@ Susy, mooi dat het allemaal goed was bij de VK. Ben benieuwd naar je kamertje en het bed.

@ LF, wij hebben nog geen kraamzorg bureau maar gaan hetzelfde als de volgende keer aanvragen en dan ook meteen vragen of we dezelfde kraamhulp kunnen krijgen. Lijkt met wel erg leuk.
    Succes met je ontstoken ogen. Is erg vervelend!!
    Gaan jullie samen een weekend weg?

@ LD, jee wat balen van je hoofdpijn. Rustig aan maar.

@ Kwebbel, duim voor je!! Fijn dat je zoontje weer beter is. Kan me idd ook voorstellen dat het voor jou lastig is om te horen als iemand zwanger is. Ja dat lijf blijft een probleem. Knuffel!!

@ Happy, snap het goed dat het lastig reageren is en dat het balen is dat het maar niet wil lukken. Misschien toch maar een afspraak maken bij de gyn. Heb je wel recht op. Ik ben zelfs al binnen een jaar geweest. En misschien is het idd makkelijk op te lossen. Knuffel!!
    Wat voor werk heb je nog gevonden?
    En lekker avondje gehad?? Super van je schoonmoeder.

@ Hier, moe moe moe....maar ook veel gewerkt dus vanaaf maar op tijd naar bed. Verder morgen even de VK bellen om te kijken welke stappen te ondernemen. Zou ook niet weten wanneer ik de eerste echo heb. Ben benieuwd. Bij Britt had ik bij 12 weken de 1e echo maar geen idee hoe dat tegenwoordig gaat. Morgen ook met Britt even naar de oogarts. Ze heeft 1 oogje wat een beetje afwijkt. Ik ga op advies van mijn eigen opticien. We zullen het zien. Daarna even shoppen met mijn moeder voor een bruiloft. Mijn vader past dan op Britt. Leuk dagje dus voor de boeg. Meiden, fijne avond nog en tot morgen!!

14. sumshine

sumshine Fanatiek lid

5 jan 2011
    3.063
    0
    0
    lf sterkte met de ogen, van de ha kun je er een zalfje of druppels voor krijgen bij mij verlichten die altijd direct! succes meis!

Loontje: spannend vk bellen! Meestal nu rond een week of 9 een echo. Veel plzr vandaag!

@hier vandaag een spannende dag, dochterlief gaat wennen op nieuwe kinderopvang (ik had hiervoor heel kleinschallig gastouder) vind het spannend joh! En de laatste week dat ik op mijn locatie ga werken, volgende week werk ik op een andere locatie, dus ander team etc. Allemaal spannende dingen...
    en straks om 11.15 natuurlijk de echo weer...Pffff

15. Lady Flower

Lady Flower Fanatiek lid

2 nov 2011
    1.055
    0
    0
    @ sum.....ben benieuwd...veel plezier!!

16. littledreamer

littledreamer Fanatiek lid

23 mrt 2009
    3.329
    11
    38
    hier
    Hoi

Lf je hoeft nog maar minder dan 12 weken :O Hoe is het met je ogen?

Sum je hebt nu je echo! Spannend!

loontje en weet je al wanneer je echo hebt? vk al gebeld?

kwebbel wat balen van die bloeding. ..

Hier GEEN hoofdpijn! Wij krijgen vandaag voor 7 weken mijn schoonouders hun hond te logeren. Hun gaan naar australie. Hier verder bijna klaar .. even nog onze slaapkamer.. en kleine jongen ophalen van psz. kijken of tie mee wilt!

17. sumshine

sumshine Fanatiek lid

5 jan 2011
    3.063
    0
    0
    haai meiden, de echo was goed!
    Het was ff een kijkje dus kreeg geen foto mee, maar het was goed gegroeid en hartje klopte mooi! Volgende week vrijdag de termijnecho! Ik heb er vertrouwen in ;)

ld: jippie geen hoofdpijn!

18. Lady Flower

Lady Flower Fanatiek lid

2 nov 2011
    1.055
    0
    0
    @ sum....aaaah heerlijk nieuws zeg....jij moet gewoon die 13 weken voorbij dan zul je zien dat je steeds meer vertrouwen krijgt en tegen die tijd kun je misschien je kindje zelfs al wel voelen!!

Dus 4 mei de termijn echo dan ben je dus al bijna 12 weken zwanger!! Schiet mooi op he?

Ogen hier nog steeds ontstoken...als ik even wat doe zoals wasmachine aandoen of dochter een schone luier geven komt er heel erg druk op te staan....geen doen nog...ik bel zo even naar mijn werk en ga denk ik de ziektewet maar in! Zo hebben ze niks aan mij en ik heb zware (veel tillen e.d) baan dus zie het niet zo zitten. pppppffffff blijf aan het kwakkelen....nou ja!

@ loontje....we gaan het weekend weg met onze dochter + hond &vrienden en die nemen hun baby mee......gezellige boel dus....laatste soort van vakantie voor onze dochter voor dat haar broertje komt!.....en ergens midden Mei gaan we nog naar de dierentuin.....en dan is het hopelijk mooi weer zodat ze lekker in de tuin kan spelen!

@ ld...het gaat snel...eind Mei heb ik al verlof....nog even volhouden dus....

fijne dag meiden

19. Kwebbel

Kwebbel Bekend lid

13 jul 2011
    692
    0
    16
    NULL
    NULL
    Sumshine, wat heerlijk dat alles weer goed was met de kleine!
    Hoe vond je dochter het op het kdv?

Lady Flower, wat super balen dat je ogen nog steeds ontstoken zijn.
    Groot gelijk dat je niet gaat werken als je er zo'n last van hebt!
    Sterkte ermee!

Wauw Littledreamer, heerlijk dat je geen hoofdpijn meer hebt.
    Is maar goed ook, anders kan je de hond niet uitlaten. ;)

Loontje, pff 5 dagen werken. Intensief zeg!
    Over de echo, ik lees tegenwoordig heel veel op t forum dat vrouwen al met een week of 8 een echo hebben (ook al hebben ze geen mk gehad).
    Hoop voor je dat jij dan ook al te gang mag.
    En ben je geslaagt met shoppen?

Sumshine en Ladyflower, bedankt voor het meedenken over die bloeding.
    Soms toch even handig om te horen van anderen die het (helaas) ook mee hebben gemaakt.
    Toch lijkt de bloeding niet van de miskraam te komen, is veranderd van rood, naar roze, naar bruin naar slijm.
    Dus misschien een eisprongbloeding.

Hier vandaag gewerkt. Kinderen waren vanmiddag wel kletserig.
    En ik was weer eens te laat naar bed gegaan, dus iets minder gestructureerd, hihi.
    Na schooltijd nog even een raamschildering afgemaakt. Vind ik zo leuk om te doen.
    Zal t ff showen.
    Bekijk bijlage 240072
    Bekijk bijlage 240073

20. sumshine

sumshine Fanatiek lid

5 jan 2011
    3.063
    0
    0
    Wouwie Kwebbel! hele leuke raamschilderingen! Super!

De mama vond t veel lastiger op t kdv dan dochterlief hihi, dochterlief had eigenlijk geen tijd om me een kus te geven bij t afscheid "moest vegen van zichzelf?!"(spelen met een veger) gaf me vluchtig een zoen, omdat het moest en liep gauw weg: "doeg mama"
    stond ik daar....slik...hahahahaha! Ze is een ochtendje geweest en ze had genoten iig! lekker veel spelen en al sociale dingen leren he? Alleen werd ze erg verdrietig bij t luierverschonen, tja dan zijn het toch ineens vreemde mensen he? en vond ze dat misschien toch eits te "confronterend?" ik herken dat gedrag niet van dr, dus denk dat het echt is dat ze zich over geleverd voelde aan de ander en dat ze dat nog eng vond! Het is namelijk een meisje die ik altijd als heel autonoom bestempel, die wil en moet haar eigen ding doen athans op haar manier en ze is daarin wel sociaal etc, maar ze wil echt graag zelf ontdekken, zelf doen! Dat is al vanaf t moment dat ze geboren is! Bijzonder he? hihi. Volgende week een langer dagje proefdraaien van 9 tot 4 ik ben dus benieuwd!

Deel Deze Pagina