Wat naar Happy! heb er ook geen woorden voor, is iedereens nachtmerrie! getsie! Hopelijk maakt de ander het wel goed! bah bah bah. Sterkte Happy!
Meiden, ik mis jullie verhalen!!! Hoe is het met iedereen? Hier koninginnedag samen met Tijn. Mn man heeft ME inzet in Veenendaal. Wij gaan vanmiddag toch ook maar ff Veenendaal in. En vanavond naar een optocht kijken, gelukkig is mn man dan weer thuis en gaat gezellig mee. Ik heb nog steeds veel symptomen maar wil pas testen op mn NOD. Kan ik nu nog hopen ipv teleurgesteld zijn. Dus woensdag of donderdag ga ik testen. Meiden fijne dag! En hoop dat er hier weer snel veel gekletst wordt!! Liefs Kwebbel
kwebbel wat spannend meid! @hier: voor t eerdt op de vrijmarkt gestaan met mijn buurvrouw, goed verkocht en een lol dat we hebben gehad! super! Alleeen geen aandacht gehad voor de zon: Dus goed verbrand..OEPSIE, haha.
Kwebbel ik hoop zo dat het raak is! Hier zijn we naar dierentuin Amersfoort geweest! Vond het tegen vallen.. Maar T. heeft genoten en daar doe je t voor! Verder geen qday voor ons! Nu allemaal uitgeput op de bank! hier gister alweer 22 weken! Ik vind de tijd toch niet erg snel gaan.. eerder traag! Donderdag groeiecho! Ik ben zo benieuwd of ze wat beter aangekomen is!
Sumshine, dat is balen, nu maar goed smeren met aftersun!! Littledreamer, ik vind de dierentuin in Amersfoort ook niet super. Maar idd als je zoontje geniet is al super. Wij gaan morgen zwemmen. Daar geniet T ook zo erg van, dus dat vinden we altijd erg leuk om te doen.
Kwebbel, spannend weer zeg. Nog een paar dagen en dan weet je meer. Sumshine, wat goed dat jullie goed verkocht hebben. Verbrand is wel minder, succes er mee. Littledreamer, jammer dat het tegen viel. Wilde er nog een keer met Janna naar toe, vooral voor de dino's. Maar het is dus niet veel. Nog maar een keer over na denken dan. Hier, gaat het wel, denk nog wel regelmatig aan mijn vriendin, wat me ook verdrietig maakt. Verder is mijn eisprong geweest. Wanneer weet ik niet precies. Heb niet echt een knap test gehad, maar vandaag was hij weer een stuk lichter. Dus denk gisteren eisprong en kom ik weer netjes op 32 dagen.
@ happy....jeej wat vreselijk van je vriendin zeg!! Sterkte... @ Kwebbel...ik ben heel erg benieuwd!! Duim voor je! @ Ld....jij ook bijna groeiecho....volgens mij heeft wow morgen echo en ik woensdag....ben benieuwd....ik vind de tijd wel heel snel gaan maar ik denk dat het voor jou minder snel gaat voor je gevoel omdat je niet meer werkt...... @ sum...jij ook bijna termijn echo toch?? @ Hier.....weekend weg was super leuk!!! Lekker rustig aan gedaan en lekker uitgeslapen....2 dagen naar het zwembad en enorm genoten van dochter die het zwembad haast niet meer uit wilde!! Met papa van de hoge glijbaan....haha stoere meid!! s`avonds gezellig spelletje met vriendjes ook nog uit eten geweest wat ook goed ging...kort om echt kunnen genieten! Morgen en woensdag ook nog samen vrij.....woensdag dus groei echo! Nog een week of 10..... Met de rest ook alles goed?? Rustig hier!! X
Hoi hoi, Een paar dagen niet geweest maar het ook lekker druk gehad. Even bijlezen. @ Happy, jee wat erg van je vreindin. Sterkte!!! En jij ook raak deze maand hoor. Duim voor je!!! Knuffel!! Succes op de wachtbank. @ Kwebbel, leuke koninginnedag gehad dus. Fijn hoor. Spannend. Ook voor jou draaien mijn duimen hoor!!! Knuffel!! Veel plezier met zwemmen morgen!! @ Shumshine, goed smeren de volgende keer en nu ook maar dan met aftersun. Ook een leuke koninginnedag gehad dus. Lekker hoor!! @ LD, goed dat T het naar de zin heeft gehad maar het is ook leuk als het voor jezelf ook leuk is. Volgende keer maar een andere dierentuin dus.... @ LF, wat fijn dat je lekker hebt kunnen genieten het weekend. Heerlijk. Veel plezier morgen bij de echo!! @ Hier za avond een vrijgezellenfeest gehad. Was echt heel gezellig maar was met eten. Dus kwam de serveerster vragen of ze ergens rekening mee moest houden. Ja de een was zwanger (er was nog een ander meisje zwanger) en een met glutenvrij dieet. Oke. Ben later nog maar snel even naar binnen gelopen wat het menu was. Bleek carpaccio te zijn. Oke ik ben ook zwanger maar niemand weet het. Doe mij dan ook maar iets anders, ik zeg wel dat ik geen carpaccio lust. Dus zo gedaan. We gingen ook cocktails shaken dus ik maar aan de alcohol vrije. Nou drink ik nooit dus dat viel niet zo op. Verder wel alles kunnen eten en drinken. Ik was om 3.30 uur thuis en was gesloopt. Het was gelukkig wel gezellig. Had wel buikpijn van al dat water en die cassis. Zondag gelukkig lekker uitgeslapen en ´s middags kwamen er vrienden op bezoek. Was gezellig. Vandaag weer late en nu even ZP. Heb jullie een beetje verwaarloosd. Nog 2 dagen werken en dan lekker 4 dagen vrij . Meiden ga lekker naar bedje. Tot woensdag of donderdag!!
Hey meiden, Loontje, lastig dan met eten he, maar stiekem toch ook wel grappig dat je dat dan kunt regelen zonder dat anderen het door hebben. Lf, super dat je zo'n leuk weekend hebt gehad. Succes met de groeiecho! Happy, kan me goed voorstellen dat je nog veel bezig bent met je vriendin. Ik hoop voor je dat het deze ronde raak mag zijn. Hier wilde ik mezelf niet langer voor de gek houden en heb gisteren maar een ovulatietest gedaan. Spierwit. Had geen zin om er een zw.test tegenaan te gooien. En maar goed ook want vandaag begint mijn ongi. Ik was gisterenavond ineens heel verdrietig en ook eigenlijk wel boos. Waarom krijgen wij gewoon 2 mk?? Waarom heb ik een oneindig lange cyclus en moet ik weer een hele maand wachten op een eisprong?? Waarom voel ik me anderhalve week zo vreselijk beroerd en slaap ik slecht, allemaal voor niks?? Helaas brengt deze situatie voor ons ook echt spanning met zich mee tijdens vrijen en ook dat brengt zorgen met zich mee. Ik weet eigenlijk niet goed hoe ik deze periode weer door moet komen...
@ iedereen: daar ben ik weer even.. best rustig hier geweest..haha.. Hoe gaat het met iedereen? @Loontje; Hoe voel je je, minder moe dan eerst of nog steeds op? En zag dat je bijna de termijnecho hebt.. Leuk!! en spannend.. @lf; wauw, de kraamzorg ook al geregeld.. Jij bent snel..hahaha! Is je oog inmiddels helemaal over en hoe voel je je verder? Morgen je groeiecho he. Leuk! Kun je je kleintje weer even zien!! @ Sunshine; Fijn dat je dochtertje het kdv leuk vond. Die van mij heeft er ruim 2 maanden over gedaan om te wennen. Het was elke keer drama toen ik haar wegbracht. Gelukkig vind ze het nu eindelijk leuk. @kwebbel; wat balen weer zeg van je ongie. Kan me voorstellen dat je er goed verdrietig van bent. HEt is ook zo oneerlijk hoe zulke dingen lopen. Ik hoop dat je je een beetje beter voelt en dat het heeeeel gauw raak mag zijn. @susy, 25 weken alweer!! Hoe is het gesprek met je bazin gegaan? of moet je nog? @happy, wat verschrikkelijk zeg van je vriendin. Afschuwelijk als je dit overkomt. Ik hoop dat alles met het andere jongetje wel goed gaat. Hier vandaag de groeiecho gehad. Kindje liep 4 weken voor!! Ik moet nu morgen laten prikken op zwangerschapssuiker om dat uit te sluiten. Mocht dit het niet zijn dan verwachten ze, volgens de berekeningen van nu, dat mijn kleine man/vrouw zo rond de 9 a 9,5 pond gaat worden met 40 weken!! En aangezien ik zelf niet heel breed ben zullen ze dan hoogstwaarschijnlijk de kleine eerder gaan halen, dmv inleiden. Aankomende maandag naar de gynaecoloog voor de bloeduitslagen en kijken of ik nog bij de VK blijf of de laatste 2 maanden onder controle in het ZH ga. Ben dus heel erg benieuwd hoe het allemaal ga lopen. Het liefst wil ik dat het gewoon natuurlijk op gang komt maar om nou een grote baby eruit te moeten persen. Ik vond de 8 pond van mijn 1e al best heftig.... HIer is verder de nesteldrang erg toegeslagen.. ben aan het schoonmaken .. niet normaal meer..hahaha... Ik wil alles aan kant, alsof dat straks niet meer kan... Mijn bekken is gelukkig wat minder pijnlijk. Ik moet gewoon goed op mijn houding letten en niet teveel doen.. (Gaat lekker met die nesteldrang ) Lieve meiden ik ga mn bedje opzoeken. Ik houd jullie op de hoogte.Liefs
@ wow...jeeej ik schrik er van zeg!!! 4 weken voor!! Goed dat je gegaan bent dus!! Ik mag zo om half 11....ben benieuwd! Oog is over gelukkig...nu koortslip, ik blijf aan de gang hahaha. @ kwebbel...dikke knuffel voor jou!! Kan me voorstellen dat je baalt zeg! Je bent 12 weken zwanger geweest dus moet je denk ik 12 weken ontzwangeren....ik had ook nog lang na mijn mk een nasleep....klote is dat!! Hier gisteren naar de drukker geweest met ons eigen ontwerp en papier uitgezocht...ook weer geregeld enveloppen vast mee dus de adres stickers en postzegels kunnen erop!! Ik ga gauw heb zo de echo... Fijne dag allemaal....xx
Hallo meiden....echo gehad!! Kindje ligt 2 dagen (waar hebben we het over??) voor op groei, vruchtwater was normaal, placenta zag er nog goed uit, het kindje weegt 1550 gram...ze kon haartjes zien op het hoofdje...hihi en de balletjes waren al ingedaald...weer bevestigd dat het een jongen is...ik mag bij 35 weken nog een echo!!! Dan gaat ze kijken hoeveel het kindje is gegroeid en op basis van die gegevens kunnen ze een schatting maken hoe groot hij uiteindelijk zal zijn! Blij en opgelucht en ik mag gewoon bij de vk blijven... meiden ik ga lekker naar buiten....fijne dag!
ik kom pas weer reageren als ik een nieuwe laptop heb zoontje heeft mijn toetsen van laptop getrokken reageren lukt amper!
@LF, super dat het allemaal goed was!! En wat leuk he van die haartjes, zag gister ook van die stekelhaartjes op het koppie van ons kleintje... Fijn dat je nog een keer een echo krijgt met 35 weken. Hier ook, zo lang ik bij de VK mag blijven. Indien niet denk ik dat ik wat vaker op controle moet , dan bij de gynaecoloog.. Ik ben wel erg benieuwd hoor... Kindje woog trouwens bijna 2000 gram! Vind het wel erg groot maar kan er niet veel aan veranderen.... @LD, oh nee.. de knoppen gesloopt.. Hier heeft mijn dochtertje een tijdje terug de C-knop eraf gehaald en bijna opgegeten.. Kon m nog net op tijd uit dr mondje halen.. Best irritant want die knop gebruik je stiekem best vaak. Laat staan bij jou meerdere knoppen... hahaha... Hoop dat je gauw vervanging vindt. All, vanochtend bloed laten prikken op suiker. Wat een smerig glucosedrankje moest ik drinken..bleeh. De hele ochtend zonder eten en drinken (op 2 glazen glucosewater dan na) moeten doen. Toen ik rond half 12 terug was uit ziekenhuis voelde ik me heel slecht, dacht echt dat ik zou gaan flauwvallen.. Na goed gegeten te hebben en een middagdut gedaan te hebben gaat het nu wat beter maar nog niet top... Kruip er vanavond maar vroeg in. Oh ja, de nieuwe kast voor op de babykamer is er!! We gaan m zaterdag ophalen Hier een klein fotootje ervan!! Ben er blij mee!! Bekijk bijlage 242276
@ wow....vervelend dat je , je zo beroerd voelt...bleeh niks aan! Wat een gave kast trouwens!!! Je kindje is best groot geschat maar dat kan best nog binnen de perken blijven wat ik begreep omdat ze in groeispurten groeien...ons dus bij 29.5wk 1550 gram en vanaf nu moeten ze 100 gram per week groeien maar de meesten groeien wel 200 per week vanaf nu....de volgende echo moet het kindje minimaal 500 gram zijn aangekomen en maximaal een kilo.....ach en dan nog hebben ze het soms helemaal mis hoor....bij mijn schoonzusje zeiden ze oh kindje is 6 pond en hij was 9 pond (ze heeft maatje xxs) dus bij 2e kindje weer groei echo`s en deze zou echt niet groter zijn dan 6 pond en je raad het al...9,5 pond!! hahaha en andersom hoor je het ook want mijn zusje zou heel groot kindje krijgen en hij was maar 7,5 pond.....we zullen het wel zien het over een week of 8!! Maar wel goed dat je in de gaten word gehouden he?! Wanneer uitslag suiker? En al bijna verlof?? @ ld....jij vandaag echo!!! Is ze goed gegroeid?? @ Sum...hoe is het met jou....begin je langzaam meer vertrouwen te krijgen?? @ loontje...al ruim 8 week nu!! nog een week en je hebt de echo!! Hoe voel je je? Hier...gaat het prima...wel veel moe weer net als het begin...voel elke dag als 1 erbij en meer zeker dat het echt goed komt....morgen al 30 weken! Nog een paar dagen werken en dan verlof!! (29e laatste werkdag) Fijne dag x
Hoi hoi, Ben ik weer. 4 dagen vrij!!! Jippie!! Even bijlezen hoor. @ Kwebbel, balen balen balen!!! En verdrietig zijn mag zeker. Sterkte meis!! Misschien kunnen jullie samen iets leuks gaan doen om zo de spanning wat weg te halen? Knuffel!! @ Wow, jee 4 weken voor. Dat is wel erg veel. Maar even na laten kijken. Ben benieuwd wat er uit gaat komen allemaal. Wanneer krijg je de uitslag? O heb hier ook nog wel een huis waar je je nesteldrang op uit mag oefenen . Leuke kast!! @ LF, fijn een goede echo. En lekker bij de VK blijven. Super!! En al bijna verlof. Heerlijk!!! @ LD, lastig zonder toetsen. Tot snel hoop ik!! @ Hier nog steeds moe. Maar dat komt ook wel van alle vermoeiende dagen. Gisteren vroeg naar bed gegaan en aankomende dagen ook op tijd naar bed. Dan zou het goed moeten komen. Verder klein beetje bruine afscheiding en wat zeuerende buikpijn. Had ik in het begin ook. Hoop dat het allemaal goed blijft gaan maar verwacht het wel. Volgende week echo!! Heb er superveel zin in!!! Hadden jullie met 9 weken een inwendige echo of al uitwendig?? Ben benieuwd. Meiden ben er vandoor. Ga de badkamer poetsen . Geen zin in maar ja moet toch gebeuren. Tot morgen!!
@ loontje....bij 8.3 weken inwendig en bij 10.3 weken uitwendig.....bij dochter met 9.4 weken uitwendig.... Inwendig viel mij 100 procent mee!! Je ziet dan wel alles veel beter! Poetse!
@LF, ja klopt inderdaad van die groeispurts.. Ik wacht het ook gewoon rustig af. Mijn dochtertje hadden ze 6 max 7 pond geschat en ze was 8 pond... Maandag krijg ik de uitslag van het bloedonderzoek. Benieuwd!! Jij ook moe? Hier begint de moeheid ook toe te slaan. Moet nu echt meer slapen.... Ik heb de 29e ook mijn laatste dagje werken!!! joehoeeee!! dan heerlijk verlof en nog genieten van mijn kleine mooie meisje, nog even alleen mama delen Ben echt benieuwd hoe ze op het nieuwe kindje gaat reageren want ze is natuurlijk nog erg klein (nu 15 maanden oud) @loontje, jij volgende week je echo!! naar van die zeurende buikpijn..had ik ook bij mijn 1e, eigenlijk de hele zwangerschap door... lekker rustig aan doen en niet schoonmaken..hahaha. Ik had met 8 weken inwendig (eerst uitwendig maar dit was niet goed te zien) Daarna met 10 weken uitwendig. Inwendig is prima hoor, niks engs aan.. alles is een stuk duidelijker!! Hier lekker eten en daarna vroeg het bed in!! lfs