Even via mobiel echo was goed en ze is goed aangekomen! Ze weegt nu 445445 en zit nu op de onderste groei lijn! Tenminste een lijn nu!
hey meiden, ben ik weer vanuit newcastle! heerlijk om weer thuis te zijn! heb ze zo gemist hier1 hahaha! Morgen termijnecho, spannend! @wow": ze hadden mijn dochter ook op een negen ponder geschat....ze was 6.5 pond..moest ook suikers testen en de hele mikmak...nix aan de hand! hoezo er vreselijk naast zitten! ze had gewoon een bolbabybuikie...heerlijk Hopelijk valt het dus allemaal mee! maar je hebt wel meer kans nu je eerste 8 pond was idd! En leuke kast!! @loontje: spannend echo!! duim duim duim! @kwebbel, lieverd het vaslt allemaal niet mee! je cyclussen zijn idd erg lang, waren die ervoor ook zo lang? anders moet je er echt ff mee heen gaan, dat heeft mij goed geholpen..een pilletje erin en klaar is kees hahahaha~sterkte!
@Kwebbel, oh wat balen zeg weer ongesteld. En zeker met die lange cyclussen schiet het echt niet op. Herken ook echt wel wat je hebt met het weer moeten. Word er ook niet goed van. Deze maand ging het gelukkig aardig. Maar ben dan ook wel weer blij als het niet meer moet zeg maar. @Wow, zo 4 weken is wel veel, maar ja zegt ook niet altijd wat hoor. Ben wel erg benieuwd naar je bloed uitslagen. Hoplijk valt het allemaal mee. En nog maar een maandje werken en dan al weer verlof. Tijd gaat toch best snel. Mooie kast, leuk hoor. Is de kamer verder al helemaal klaar? @LF, wat fijn dat jou echo verder ook goed was. En met 35 weken nog een keer, altijd leuk toch. En jij ook nog maar een maandje werken. Oh lekker zeg, de hele zomer lekker thuis. @Loontje, oh lekker even een paar dagen vrij, hoeveel uur werk je eigenlijk? En volgende week echo. Leuk hoor. Ik heb bij Janna met ruim 9 weken een uitwendige echo gehad en die was gewoon duidelijk. @Littledreamer, zo heftig zo zwaar kind, grapje. Fijn dat ze wel groeit. @Sumshine, welkom terug. Spannend morgen echo. @Hier, vandaag eerste dag op het werk gehad. Zo werd even een paar jaar terug in de tijd gegooit. Dus er is mooi veel werk voor mij. Dat maakt het natuurlijk allemaal wel uitdagend. Verder op het wachtbankje. Vandaag de hele dag er niet aan gedacht. Volgende week 5 dagen werken (ook weekend) Dus dan gaat het vast heel snel.
Hier even ego. Kom net van de VK af ivm het veranderen van bruin naar rood verlies. Deze heeft een echo gemaakt en het was niet goed. Het vruchtje was al gestopt met groeien bij de 5 weken. Het is nu even afwachten en anders even kijken wat te doen. Het verklaart wel mijn buikpijn. Deze had ik de eerste keer niet. Baal als een stekker. Begin nu ook buikkrampen te krijgen. Hopelijk is het snel weg dan kan ik weer verder.
@Loontje, dit is echt K*T zeg. Heel veel sterkte. Hopelijk komt het inderdaad snel zelf op gang. Dikke digi knuffel vanaf hier. @Sumshine, wat fijn dat de echo goed was en precies op datum. Geniet er nu lekker van.
Loontje dit is echt vreselijk, moet er gewoon van huilen!! Wat klote zeg en zo oneerlijk jullie moesten er zolang op wachten....wat kan het leven soms hard zijn! Ik wens jullie heel veel sterkte...liefs. @ sum...voor jou goed nieuws heel mooi ik ben blij voor je!! heb je er al vertrouwen in nu? Geniet maar lekker. @ hier....vandaag lange dag en halverwege kon ik niet meer zo`n zere rug, ik moest ook elke keer zitten omdat ik harde buiken had. Ik dacht zo kan het niet en ga mijn baas maar bellen om halve dagen te gaan werken ofzo....nou dat gesprek verliep niet zo leuk...ze wilde een verklaring van de vk of huisarts...dat mag/kan helemaal niet maar ze wilde hoe dan ook eerst bewijs....ik hoef pas dinsdag weer te werken en dacht ik bel je vast nu dan kan ik voor s`middags vervanging regelen maar volgens haar kon ik wel wat kletsen en wilde ze me eerst zien/spreken. Ik had eerst afgesproken om maandag met har te praten op mijn vrije dag en heb huilend de telefoon opgehangen omdat ze ook nog iets heel gemeens zei namelijk: ik weet wel een beetje hoe jij in elkaar steekt want je schopt overal tegen aan, iedereen is wel eens moe of heeft een zere rug!! Ik zei als dat alles was zou ik toch niet bellen, ik hou dit werk gewoon niet meer vol (kinderopvang) en ik snap niet waarom je nu zo doet.....maar ze wilde niet verder praten dan maandag en hing op....ik in tranen mijn man gebeld en die zei: Kan nooit normaal gaan bij jullie, bel de verloskundige maar even...die was er dus niet en toen heb ik de dokter gebeld....de assistent vertelde me dat je met 30 weken echt geen dagen van 10 uur meer mag werken en dat ik aan mijn kindje moet denken...ik moet me ziek melden bij mijn baas en die moet dit gewoon melden bij bedrijfsarts......Ik toen alle moed verzameld en mijn baas weer gebeld, ik zei: Het lijkt me niet nodig dat ik maandag kom want ik moet me gewoon bij jou ziek melden voor een paar uur of we moeten er samen uit kunnen komen en jij mij andere werkzaam heden aanbieden......nou dan gaan we dinsdag wel even zitten om te kijken hoe we het gaan doen....ik heb haar ook nog gezegd dat ik het niet leuk vond hoe ze deed want ik stel me kwetsbaar op en dan doet zij zo...toen zei ze dat ze mijn baas is en dit moet doen.....pffffff gezeur ik hoop dat we er dinsdag uit komen!! Nou tot snel allemaal ik duik mijn bed zo in...kapot!!! Liefs
Wat vreselijk naar Loontje, Im so sorry for u meis! Helaas weet ik uit ervaring wat je meemaakt, het is wel gek he dat ik heeeeel veeeel mensen ken die tussen de 1e en de 2e een mk krijgen...ik blijf me afvragen hoe dat toch kan....Voor nu heel veel sterkte meid en ik hoop dat je heel snel weer zwanger mag raken!!!!!! Duim voor jullie! lf: crisis wat belachelijk van je baas! Goed geluisterd naar de assistente hoor! en ziek melden kan prima als je zwanger bent want ze krijge het gewoon betaald en vergoed! zwangerschapsziekte en vervanging is gewoon goed geregeld dus moeten ze vooral niet moeilijk om doen! Wel shit dat je die negatieve gevoelens daar nog ove rmoet hebben, wie denkt de baas wel niet dat ze is een beetje lelijk lopen te doen tegen een hoog zwnagere vrouw! (ja want je bent al ruim 30 week dus das hoogzwanger hoor!) ik zou er haast een klacht van indienen! maar das allemaal energie die je nu niet zou moeten verspillen! Sterkte meis!
Sumshine, wat super voor je, een topecho!! Fijn hoor, nog een paar weekjes en dan ben je die spannende grens voorbij. Wat voor pillen heb jij dan geslikt voor je cyclus? Ik ben bang dat de dokter mij weer vrolijk naar huis zal sturen als ik nu kom. Zit nu nog maar in ronde 3. Voorgaande keren ben ik ook allemaal in ronde 3 zwanger geraakt, dus ik denk dat ik gewoon geduld moet hebben. En rekening houden met dat het ook langer kan duren. Loontje, ik moet steeds aan je denken. Vind het zo oneerlijk!! Ik hoop dat je man en jij het een plekje kunnen geven en dat je snel weer zwanger mag zijn! Lady Flower, wat super naar zulk soort conflicten! Je baan is gewoon lichamelijk erg zwaar als je zwanger bent. Ik merkte dat al met kleuters, maar als je de kids ook nog eens moet tillen zoals jij dan houd je dat niet vol. Mijn zusje werkt op een kdv en werkte vanaf 12 weken halve dagen ivm rugklachten. Als het niet meer gaat dan heb je gewoon recht op ziekteverlof. Ik hoop dat jullie er toch samen met een goed gevoel uit komen. Happy, succes op het wachtbankje. Fijn idd als je 2 weken niet verplicht hoeft te vrijen. Nu hopelijk over 2 weekjes een mooie test komen showen, gun het je van harte!!! Littledreamer, fijn dat bij jou de groeiecho zo goed was!! Hier heftig ongesteld. Vind het wel fijn, want vorige ronde was het zo weinig dat het wel 2 weken duurde. Nu dus aan de teunisbloemolie. Ik hoop dat het invloed heeft op mn cyclus en ook op de PMS-klachten. Ik merk wel dat ik veel te veel met zwanger worden bezig ben, probeer het wat meer uit mn hoofd te zetten. Dat lukt nog niet echt goed. Gisteren zijn we me T naar een speelhal geweest hier in het dorp. Hij vond het helemaal super. Helaas was hij al snel uitgekeken op de ballenbak en moest ik met hem overal op en in. We hebben wel een leuke middag gehad.
kwebbel: ik ben zwanger geraakt met clomid, die verkort de cyclus door het eitje of meerdere eitjes eerder te laten rijpen..
Hoi hoi meiden, Ben ik weer even. Bedankt voor al jullie lieve woorden. Vind het allemaal nog moeilijk te bevatten maar ben ook niet zo'iemend die heel de dag op de bank kan gaan zitten. Dus vandaag de dingen gedaan die we gepland hadden alleen hebben we nu het nieuws verteld dat het niet goed was en dat we eigenlijk wilde komen vertellen dat ze nog een keer opa en oma zouden worden. Mijn vader en moeder waren al op de hoogte maar mijn schoonouders nog niet. Verdriet wordt vandaag afgewissled met afleiding. Doet me wel goed. Verder blijf ik een beetje vloeien en blijft de buikpijn aanwezig maar het wordt niet erger. Dus maandag naar de gyn voor een vaginale zetpil om de boel op te wekken. Hoe is dit bij jullie gegaan?? (voor degenen zie ermee te maken hebben gehad) Ik hoop dat de boel snel genormaliseerd is. @ LD, fijn dat de echo goed was. @ Happy, fijn dat er niet meer verplicht geklust hoeft te worden. Vond het wel balen die wachtbank. Ga je hoop ik binnenkort weer vergezellen. @ Shumshine, fijn een goede echo. @ LF, jee wat een rottigheid op het werk. Hoop dat je er dinsdag uitkomt. Succes!!! @ Kwebbel, fijn dat de boel weer normaal is. En een leuke middag gehad. Ik geniet nu echt extra van Britt. Meiden ga eten. Kom morgen weer even kijken.
@ loontje...ik moest toen bevallen(was te ver) maar mijn vriendin die heeft ook bij 5,5 weken een mk gehad maar dat kindje kwam er ook die zelfde week vanzelf uit....na veel kramp verloor ze een soort stolsel en de volgende dag was ze inderdaad schoon. Mijn zusje had het zelfde als jij...echo bij 11 weken en het kindje was al gestopt met groeien bij 8 weken, ze heeft even nog afgewacht en toen het niet vanzelf kwam is ze gecurreteerd....bij mijn andere schoonzus was een windei(lege vruchtzak) geconstateerd bij 10 weken en dat weekend kwam de buikpijn en het vloeien.... Meid heel veel sterkte de komende dagen en komende tijd....het is niet niks!! Bereid je ook voor op de menig van de buiten wereld,,,,wij kregen hele verschillende reacties en sommige doen echt pijn....neem je tijd je bent toch echt 8 week in verwachting geweest! Jullie 2 kindje komt er echt wel!! Veel meiden krijgen tussen 1 en 2 een mk helaas...maar meestal gaat een volgende zwangerschap dan wel juist goed....je mag als je het aan kunt ook al meteen na het vloeien weer beginnen ...je bent nu extra vruchtbaar...ik kan me ook voorstellen dat je nog even wil wachten maar dat hoeft dus niet! Dikke knuf voor jou! Liefs
Loontje wat erg! ik wil jullie sterkte wensen en een hele dikke knuf!! Vind het knap hoe je er mee om gaat! Hopelijk mag je snel weer zwanger zijn! Kwebbel ergens niet gek dat je zo bezig bent met zwanger worden! Fijn dat je zo een leuke dag hebt gehad met Stijn! Sumshine fijn dat jou echo goed was! Lady Flower Denk aan jezelf he! En aan je kleintje! Jij en je kindje zijn nu het belangrijkst! wow 4 weken :O veel ook! hopelijk valt het mee! hier voor moederdag alvast een nieuwe laptop gehad! Zo lief! Ik zat me net te bedenken doordat er nu al meerdere een mk hebben gehad ik echt niks te klagen heb. Ik ben 2x in de 3e maand zwanger geraakt en (gelukkig) nooit een mk hoeven meemaken! Soms voel ik me er wel eens rot over... nou ik ga even verder met mijn laptop spelen!
loontje: bij mij ook opgewekt met pillen volgens mij 3 x 2 pillen ofzo, ik vond het naar, omdat ik niet bloede en door de pillen het bloeden begon en dan moet je dus vaginaal pillen toebrengen...Bij mij was er echt sprake van ontkenning van mijn lijf zeg maar....Sterkte meis, het is niet makkelijk! maar de pillen deden bij mij hun werk, na controle een paar dagen later was het gelukkig schoon! hopelijk bij jou ook! digi knuf! ld: een mk komt veel voor, maar hoeft natuurlijk niet. Eigenlijk is het de natuur die aangeeft dat er iets niet goed zit, dus in feite is het een goed mechanisme, alleen vreselijk naar als het je zelf overkomt en weetje je hoeft je echt niet schuldig te voelen voor eht feit dat het bij jullie goed is gegaan en goed gaat! Een kind krijgen / maken en willen heb je namelijk niet in de hand en het gaat gelukkig veel vaker goed dan niet goed
haaii girls, Loontje, wat erg zeg! Pff ik lees t net! ach meid, ik leef met j emee! Hoop dat t weer snel mag lukken! Hier alles op t gemakje. Gister spontaan maar wezen zwemmen @ centerparcs t Heijderbos..hihi t was zo klote weer.. was weer een superdag! Nog 2 weekjes en dan gaan we lekker een midweekje naar de Kempervennen. Nog eventjes met 3en en een beetje 4en haha... Das toch wel minder, dat je dan nog helemaal naar huis moet rijden..anders ga je lekker naar je huisje.. das toch wel ideaal. nog effen. Afgelopen vrijdag was de dochter van me schoonzus jarig, ook alweer 8 jaar. Was ook gezellig. Alleen het hondje van ze was noet zo lekker, had woensdag 2 spuitjes gehad, toen ging het weer beter...Maar toen vrijdag laat ging t weer mis.Ze liet alles lopen ,en aan het hijgen. Bleek toch dat er een tumor in dr buik zat..ze was ook al 11 jr. Dus gisteren hebben ze haar inlaten slapen..echt altijd zo erg! Weet er alles van, heb heel wat beestjes moeten afgeven. Ze hebben haar toch 10 jr gehad. De jongste , Jim was ontroostbaar, Nina die is al wat ouder maar dat komt er nog wel uit. Ze hebben ook nog een kat en die was dr allemaal aan het zoeken,tis sund. Heb het gezegd tegen me bazin dat t te zwaar word aan de wk, en ze zei, ik was je al wat meer naar de kassa aan het schuiven . Ik zo ,ow mooi. Dat komt goed zei ze,dusja...maar ja kan het gewoon even beter zeggen ,als dat je niks zegt toch.Maar ze houd er wel rekening mee. Hier is de kleine al flink aan het trappen..jeetje, hij kan er wat van haha.. wel erg leutig! Ook als savonds dan op d ebank zit of snachts in bed, lekker even genieten! We willen 2 kids dus dit word extra genieten haha.. Maar als ik zo lees krijgen jullie allemaal echo's Snap dat niet..niet eerlijk haha.. ik wil ook! Alleen als het niet goed is, of om t kijken op t laatst hoe de kleine ligt , mar dat is ook niet altijd. Was bij L ook niet... naja... mis ook beter van niet, dan is t een teken dat t allemaal goed gaat hihi... fijne avond!
suzy hier krijg je standaard rond 34 week ofzo een liggingsecho...Jij niet? ik krijg vervolgens ook nog echos met 28, 32 en 36 omdat ik "te dik"ben...das een voordeel van te zwaar zijn, krijg je extra echo's (kijken of je ook een te dik kind krijgt zeg maar...)
Sumshine, dat ik weet niet. Of net wat ik al zei, als ze denken dat de kleine niet goed ligt...zowel ,dan geen echo volgens mij. weet ook niet, vraag t nog wel , is toch wel weer fijn om even je kleintje te zien hihi