Suzy hier veel echo's eerst iedere keer bloedverlies en met 20 was ze te klein daarom weer 2 extra en door mijn ziekte extra. Het is een high risk zwangerschap. Dus niet voor de lol. Vind de echo's leuk maar het bijzondere is er van af.
nah ik vind echos niet vervelend, maar ook idd niet zo bijzonder meer, als ik eenmaal weet zoals nu dat het goed zit, vind ik het wel prima maar dat komt juist omdat je weet dat je er vaak een krijgt ofzo..het is ook nooit goed he? hahahaha
Hoi hoi, Ben ik weer. Ga even lezen. @ LF, bedankt voor je lieve woorden. Hebben het gisteren tegen een aantal mensen van de blaaskapel verteld (hadden een optreden en ben toch gewoon mee geweest al is het voor de afleiding). Deze waren echt heel lief. Deed me echt goed. Mensen leven heel erg mee. Ook mijn baas en de mensen op het werk bij mijn vriend. Echt super. @ LD, ben erg nuchter maar dit geeft toch wel meer een klap als ik had gedacht. Met het muziek maken speel ik al jaren een aantal liedjes uit mijn hoofd maar wist er gisteren niks van te bakken. Dus het heeft wel invloed. Doe het ook rustig aan nu. En je niet rottig voelen. Het gebeurd nu eenmaal en je weet nooit bij wie. En idd wat Shumshine zegt het is een natuurlijk mechanisme. Wel leuk een nieuwe laptop!! Kun je weer alle toetsen bedienen . @ Shumshine, krijg ook cytotec en dan hoop ik idd dat ik met een paar dagen weer schoon ben en dan zien we wel weer verder. @ Suzy, ach wat sneu van het hondje. Ik heb bij Britt ook maar 3 echo's gehad. Bij 12, 2 en 35 wk en verder niet. Nu zou ik er al een krijgen voor ik bij de VK op intake zou gaan maar ja..... @ Hier, rustig aan. Ben erg moe. Slaap ook veel. Mag dinsdag naar de gyn voor een echo en dan een zetpil om de boel op te wekken. Zal idd wel blij zijn als het er allemaal uit is. Nu blijf ik vloeien en blijf ik buikpijn houden. Het gaat een beetje op en neer met mijn emoties. Kan het ene moment leuk spelen met Britt en het andere moment barst ik in tranen uit. Britt is wel heel lief. Ze vraagt de hele tijd, mama niet drietig toch? Zo lief. GA nu even wat in huis rommelen om mijn zinnen even te verzetten. Kom morgen wel weer opnieuw kijken. Tot morgen meiden!
@ loontje...heel veel sterkte morgen!! Fijn dat je collega`s lief zijn voor je....je zult merken als je erover praat er heel veel meiden zijn die het meegemaakt hebben...de 1 is heel nuchter en de ander wordt opnieuw heel emotioneel...ieder mens is ook anders. Neem je tijd! Liefs Hier....vandaag over de telefoon eruit gekomen met mijn baas.....ik ga voor 50 procent de ziektewet in. Opgelucht!! Deze week dinsdagochtend en vrijdagmiddag werken. Ook nog een vergadering deze week....einde is in zicht nu! x
lieve loontje, fijn dat je je emoties gewoon laat zijn en je afleiding zoekt! Hopelijk helpen de pillen snel, is het snel schoon en ben je van die rotmoeheid af, zodat je fit en wel voor de volgende ronde kunt gaan! Sterkte meis! Dikke knuffel. lf± super at je er met je baas uit bent gekomen! fijn! opgelucht?
Hey iedereen even een bericht van hier. Gisteren bij de gynaecoloog geweest voor de uitslagen van mijn bloed en verder.. Ik heb geen zw-suiker dus de baby is op dit moment gewoon erg groot, daarom is besloten om volgende week woensdag en over 4 weken een groeiecho in het ZH te maken en volgende week overleg indien kindje nog steeds erg voor ligt, om met 38 weken in te leiden.... Of misschien gewoon lekker de natuur haar gang te laten gaan Trouwens veel mensen om me heen denken dat het een jongen wordt.. Alleen vorige week iemand die zeker wist dat het een meid zou worden..haha.. Heerlijk dat ge-gok van iedereen!! @ LF, wat fijn dat je eruit bent gekomen met je baas. Kan me helemaal voorstellen dat het echt te zwaar is, ook met kindjes tillen. Ik vind het al zwaar alleen om mijn dochtertje te tillen (ze loopt nog niet alleen) laat staan meerdere kindjes per dag. Hoop dat het nu beter gaat en anders goed naar je lichaam luisteren. Je wil na de bevalling ook nog kunnen genieten toch? @Loontje hoe gaat het nu met je. Vandaag bij de gyn geweest las ik... hoop dat het allemaal meevalt voor je :S @Susy, wat lekker wezen zwemmen!! heerlijk!! en het is inderdaad toch rotweer dus kun je beter in een tropisch zwemparadijs zitten . Leuk dat je de kleine zo goed voelt schoppen!! haha... Ik word s nachts soms een beetje gek van het harde getrap, vooral als hij/zij zo schuin tegen mn lever aanschopt... @Ld, &sunshine, ja die vele echo's zijn leuk maar op een gegeven moment is beeb zo groot dat je niet meer zoveel ziet en het inderdaad niet meer zo bijzonder is (lekker verwend zijn we weer he) Ik ga hier maar eens verder aan de babykamer. De kast staat eindelijk!! zometeen alle kleertjes erin en dan dit weekend het wiegje ophangen en laatste dingetjes = prullaria in babykamer zetten!! Kan niet wachten tot het af is!! Oh ja, ik had vandaag een babypop aan mn dochtertje laten zien, om eens te kijken hoe ze zou reageren.. Ze pakte het popje dicht tegen zich aan.. zo lief!! Meiden geniet van jullie avond!!
Hoi hoi, Meiden, ik heb echt veel steun aan jullie. Doet me goed dat jullie allemaal zo meeleven. Thanks hiervoor!!! @ LF, fijn dat je eruit bent gekomen met je baas. En lekker naar je eigen lichaam luisteren hoor. @ Wow, nu gaat het ineens erg snel toch? Wel fijn dat je geen zw. suiker hebt want dat is ook geen pretje volgens mij. Luek het babykamertje inrichten. Wij gaan na onze vakantie voor Britt een nieuwe kamer maken of ik nou zwanger ben of niet. Heb daar ook al zo'n zin in!!! @ Hier, vandaag naar de gyn geweest. Eerst een assistent, toen nog een echo en hierna moest ik vandaag een orale tablet nemen en do en vr de vaginale pillen doen. Ik heb alleen vr een bruiloft dus...nou dan kon ik de orale tablet wel overslaan, ook omdat eht vruchtje zo klein was. Dus om 16 uur de eerste 4 tabletten ingebracht en nu zit ik eigenlijk te wachten. Nou ja bank te hangen en tv te kijken en even tijd voor ZP. Ik wascht het nog even af en verwacht dat het vannacht wel zal gaan gebeuren. We zullen het zien. Meiden hou jullie op de hoogte. Fijne avond nog!!
hey meiden, ja het zal wel goed zijn haha ,al vraag ik het dinsdag toch nog even of ik geen echo's meer krijg hihi. Loontje, dat zijn nogal wat tabletten. Hoop dat het meevalt, en je er niet al t veel last van hebt. wow, ja daarom haha..was echt super! en gelukkig was alles goed! Ja dat zal ook nog wel komen dat tie lekker tegen me rib of lever aan gaat schppen.. heb nu wel meer last van dat me maag in de verdrukking komt... pff das zo klote, dan blijft me eten zo hangen pffff..naja..komt wel goed hihi Lf, goed dat jee r bent uigekomen met je baas. Das toch wel fijn. En kun je je lekker focussen op je verlof!
loontje: succes met de pillen! hoe is het gegaan? hoe voel jeje? je kan er flink naar van worden namelijk. Hopelijk is alles oke meis! Sterkte en dikke knuffel!
@Loontje, succes met de pillne, hopelijk doen ze snel hun werk. En kan je snel weer beginnen aan een nieuwe ronde. @Lady Flower, fijn dat je er toch zo met je baas bent uit gekomen. Nog een paar weekjes en dan heb je lekker verlof. @Wow, fijn dat alles goed was. En je wordt nu goed in de gaten gehouden, dus zal het wel goed komen toch. Leuk dat de baby kamer zo opschiet. Nog even en dan ligt er een kleine baby daar. @Susy, goed dat je aangegeven hebt dat je het zwaar begint te vinden. En wat fijn dat je baas zo met je mee leeft en denkt. @Sumshine, hoe gaat het bij jou? Alles nog steeds goed? @Hier nog steeds op het wachtbankje. Weet echt niet wat het gaat worden. Hoop het zo, maar zal wel weer teleurgesteld worden eind van de week. Acht ja ik kan niet meer dan wachten, zullen we maar zeggen. Misschien dat ik vrijdag er een test tegenaan gooi. Maar weet het nog niet zeker.
@ sum...nog 6 dagen en je bent 13 weken!!!!! @ loontje...hoe gaat het nu? @ kwebbel...en met jou? @ happy....nog op de wacht bank? @ wow...zo nou mooi dat ze je goed ik de gaten houden...en met 38 weken bevallen is ook niet zo erg toch? nog een week of 6 en je hebt je kindje misschien al in je armen...spannend hoor!! Hier weer bij vk geweest....ze vond het stom van mijn baas dat die zo moeilijk deed en was blij dat ik nu minder werk....en goed nieuws: IK KRIJG MEDISCHE INDICATIE!!!!! Ze was het er eigenlijk niet mee eens maar mijn gyn heeft me dit in het begin beloofd en zij wil mij niet overstuur maken door te zeggen dat ik hem niet krijg......wordt nu poliklinisch met medische indicatie!! Helemaal blij....en onze kleine man lag netjes met hoofd naar beneden en harttonen klonken weer goed....bloeddruk weer normaal....helemaal blij! Gisteren de proefdruk van ons kaartje opgehaald en we zijn erg blij met resultaat!! Iedereen fijne dag. LF
Hoi hoi, @ Happy, ik hoop je snel weer te mogen komen vergezellen op de wachtbank. Nou ja, eigenlijk zou het beter zijn als ik er alleen op zit want dan zou jij zwanger zijn. Duim voor je!!! @ LF, o wat fijn een medische indicatie. Nu hoef je lekker niks zelf te betalen. Fijn!!! En een leuk kaartje. Altijd leuk! @ Hier, gisterenmiddag dus de eerste pillen ingebracht. Vannacht toch wel redelijk geslapen ondanks de buikkrampen. Had gisteren voor ik naar de gyn ging al paracetamol ingenomen. Ik was aan het wachten op een stortvloed maar het vloeien was nog minder als met een menstruatie alleen de buikkrampen waren erger. Gisterenavond en vannacht de wc pot goed in gaten gehouden, alleen maar stolsels. En vanmorgen het vruchtje gevonden. Was toch wel erg gek om te zien. Het was een beetje een de vorm van een druppel met een doorsnee van 2 cm. Heel apart. Kon het niet zomaar doorspoelen dus heb het uit de wc gevist en in de tuin begraven. Was echt goed om te doen. Nu hopen dat het allemaal verder goed schoon wordt. Blij dat het vruchtje eruit is. Heb vanmorgen weer de nodige tranen gelaten. Vanmiddag nog een keer cytotec gebruiken om het allemaal goed schoon te maken en dan hopen dat het dinsdag goed is. Moet dan terugkomen voor een echo. Ga het nog rustig aan doen en dan alles een plaatsje geven. Het komt langzaam wel goed. Vriendlief had het gisteren bij de kapel gezegd. Iedereen was goed geschrokken maar wel allemaal lieve reacties. Wat dat betreft is iedereen superlief. Doet me wel goed. Hetzelfde als al die lieve woorden hier. Super meiden!! Ga nog even een dutje doen en dadelijk maar even hier beneden poetsen. Dat is er allemaal een beetje bij in geschoten. Ik kom morgen weer even kijken. Tot morgen!!
aaah loontje: toch gecondoleerd meid! het is immers toch een verlies! fijn dat je het hebt begraven en zo aan het verwerken kunt beginnen! Doe maar lekker rustig aan! @lf; yes medische indicatie! fijn! @hier: er komt al een echt buikie! Whoehoe!
Loontje, goed dat je het vruchtje begraven hebt. Hoe moeilijk het ook is, voelt toch een beetje als een afsluiting. Wel heel naar dat het niet vanzelf komt en er nog zoveel bij komt kijken. Helaas weet ik precies hoe rot je je voelt! Heel veel sterkte de komende tijd en een dikke knuffel. Misschien zitten we straks wel tegelijk op het wachtbankje, zal namelijk nog wel weer even duren voor ik mn eisprong heb. Lady Flower, wat super dat je medische indicatie krijgt! En wat heerlijk voor je dat je er uit bent gekomen op je werk. Halve dagen is beter te doen, kan je ook wat meer rust nemen. Fijn dat ook de bloeddruk goed is en de kleine goed ligt, allemaal positieve berichten! Happy, wat spannend weer. Ik hoop zo dat je de volgende bent die zwanger is! En Loontje en ik er snel achteraan! Wow, leuk lekker aan de gang in de babykamer! Sumshine, super joh, een beginnend buikje! Lekker van genieten! Hier is mn ongi weer over. Deze keer gelukkig maar 1 week ipv 2 (vorige ronde). Dus nu op zoek naar mn ei, zullen wel weer veel ovutestjes doorheen gaan. Want ik heb nog geen idee hoe lang mn cyclus zal zijn nu ik voor het eerst Teunisbloemolie slik. Ik ben de laatste dagen druk geweest. Moest gisterenmorgen werken voor mn collega die op vakantie was en vanmiddag had ik cursus. Vorige week had ik echt een baalweek en was ik erg verdrietig. Nu ik weer wat bijgeslapen heb en mn ongi weer over is voel ik me al wel weer beter. Fijne avond! Liefs Kwebbel
@ happy...hoop dat je vrijdag een positieve test hebt!! @ loontje: wat goed dat je jullie kindje hebt gevonden en ik vind het heel mooi dat je hem/haar hebt begraven had ik ook gedaan!! Toch een soort afscheid...zet er een mooie plant/bloem bij en je zult altijd een speciaal plekje hebben waar je even heen kunt gaan....dit is iets wat ik wel mis, wij hebben toen onderzoek laten doen en daarna is het kindje gecremeerd met nog een paar andere vroeg geboren kindjes....dat was wel wat de meeste mensen deden maar als me dit thuis was overkomen had ik ook thuis in de tuin begraven denk ik...wij hebben gelukkig wel foto`s van het kindje...ik wilde eerst een tattoo zetten van een sterretje/vlinder maar heb toen gekozen voor ketting met hanger maar sinds deze nieuwe zwangerschap niet meer omgehad het voelde niet goed ofzo...hij hangt nu aan een vaas in de kamer bij het fotolijstje met gedicht voor ongeboren baby`s...kaarsje erbij die ik soms aansteek..... Hoe voel je je verder qua buikpijn en emotioneel? @ kwebbel...hoop dat jij ook snel goed nieuws krijgt meid!! @ Little dreamer....hoe is het met jou?? @ wow...morgen al 32 weken jij!!! @ susy krijg je nog een echo? Hoe was het bij de vk? @ hier......begonnen met aftellen!! Manlief bezig met laatste dingen onderhoud aan het huis....tegels schoonspuiten...banden kinderwagen oppompen....onze auto`s wassen...volgens mij heeft hij ook nestdrang! haha.. Fijne dag allemaal!
Hallo loontje wat mooi dat je het hebt kunnen begraven! Kwebbel fijn dat je ongesteldheid minder was deze maand! wow jeetje wat gaat t hard! nog maar 8 weken! lf jij gaat ook hard! geniet lekker de laatste weken met z`n 3e! Hier .. gaat t goed! ik voel me goed!! Maandag krijgen we kijkers voor ons huis.. Aan de ene kant hoop ik zo dat het verkocht word! Maar stel t word verkocht.. dan hebben we geen huis meer... dan moeten wij verhuizen... En stel we vinden verlopig niks... dan word ik bang bij het idee dat ik dadelijk met de geboorte bij mijn schoonouders zit.. en laat ik dit nou !!!!!echt!!!!! niet willen! maar er is geen andere keus.. Oftewel ik hoop dat we het snel verkopen en snel iets anders vinden (ik kan me echt overal zorgen om maken als ik zwanger ben )