We gaan voor de 2e!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door littledreamer, 20 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. littledreamer

littledreamer Fanatiek lid

23 mrt 2009
    3.329
    11
    38
    hier

je bent al over de 12 weken! :$ wat gaat t snel!

2. Happy1980

Happy1980 Fanatiek lid

14 jun 2007
    2.015
    0
    0
    verpleegkundige
    Gelderland
    Wat lief dat jullie allemaal zo duimen haha.
    Denk alleen dat het niet meer nodig is, had vanochtend helder rood bloed bij het afvegen. Daarna niks meer, maar heb de hoop al wel op gegeven.

Al ben ik wel ontigelijk misselijk, maar dat kan ook gewoon door mijn darmen komen.
    Als het vannacht niet doorgezet heeft gooi ik er morgen toch maar een test tegen aan. Dan heb ik tenminste wel zekerheid.

3. Loontje4

Loontje4 Niet meer actief

Hoi meiden,

Ben ik weer effe snel want er wordt er boven eentje wakker.

@ Shumshine, dank je. En al een buikje, wow!!

@ Kwebbel, fijn dat je je wat beter voelt. En nou op zoek naar je ei en hopen dat je snel weer zwanger mag zijn!!

@ LF, lekker alles klaar maken. Geniet er lekker van hoor!!

@ LD, kan me wel voorstellen dat je in dubio zit. Maar er staan genoeg huizen te koop dus iets anders vinden moet niet zo moeilijk zijn volgens mij. Succes ermee!!

@ Hier, voel me lichamelijk wel oke. Buikpijn is onder controle met paracetamol. Vandaag en morgen nog maar even volhouden en zaterdag voor het eerst proberen zonder. Emotioneel is wel een andere kwestie. Gaat wel beter hoor maar als mensen er naar vragen blijf ik huilen terwijl ik dit niet wil. Maar het zal er toch uit moeten denk ik. Ook merk ik dat ik er met mijn gedachten niet altijd bij ben. Heb dan ook besloten om nog niet te gaan werken het weekend. Belt mijn baas op, ja ik moet even weten of je het weekend komt, er zijn nl al te korten en je kan eigenlijk niet gemist worden......Ik had echt zo iets van, ja daag, zoek het maar uit. Heeft dat mens dan helemaal geen gevoel. Snapt ze dan echt niet hoe klotig het kan zijn voor iemand om zo iets mee te moeten maken. En dat werkt dan ook in de zorg. Ja, ja. Mijn vaste teamleider had ik gemaild net zoals de rest van het team en die had terug gemaild, ik bel je maandag wel even. Zo dan heb je even tijd om op adem te komen. En dat is dan een man en die andere is een vrouw. Ben er echt boos over.
    Waarom zo...waarom niet even de tijd om op adem te komen.
    Maar goed. Komend weekend dus nog lekker thuis.
    Ik kom zaterdag weer even kijken want morgen heb ik een bruiloft. Weer even wat afleiding. Meiden tot van het weekend!!

4. Loontje4

Spannend. Duim voor je!!

5. sumshine

sumshine Fanatiek lid

5 jan 2011
    3.063
    0
    0
    Loontje, het is niet niks laat je tranen maar de loop! Besef ook dat je gewoon moet ontzwangeren. PFFF...Succes meid!

6. Happy1980

Happy1980 Fanatiek lid

14 jun 2007
    2.015
    0
    0
    verpleegkundige
    Gelderland
    Loontje, rustig aan doen hoor. Als je voelt dat het nog niet gaat gewoon niet gaan werken. Wat hebben ze er nou aan als je er half niet bij bent. Dat kan gewoon echt niet in ons vak!

Hier, mega schagereinig. Want ja hoor, gewoon ongesteld geworden. Weet ook niet meer wat mijn lichaam met me doet. Deze keer geen last van borsten eerste keer weer. En toch ongesteld. Baal er zo van.

Dus morgen maar de dokter bellen voor een afspraak. Ben er nu echt helemaal klaar mee. Zie het echt niet meer zitten hoor. Bedoel we doen al zo lang ons best en gewoon niks. Nu dus ook weer een korte LF. Zal allemaal wel. Wil nu gewoon naar een gyn.

7. sumshine

sumshine Fanatiek lid

5 jan 2011
    3.063
    0
    0
    Happy das echt K*T meis! Sorry for u! Goed dat je verwijzing vraagt en terecht, die kan je vast helpen!!!

8. Lady Flower

Lady Flower Fanatiek lid

2 nov 2011
    1.055
    0
    0
    @ happy...balen meis echt klote!! Naar de gyn lijkt me een goed idee!!

9. Happy1980

Happy1980 Fanatiek lid

14 jun 2007
    2.015
    0
    0
    verpleegkundige
    Gelderland
    Belde vanmiddag de huisarts, kan pas 21 mei komen. Dit omdat het druk is in het spreekuur. En dit heeft natuurlijk geen urgentie.

Baal er wel heel erg van. Dat zal dus wel betekenen dat er weer zo 2 cyclussen overheen gaan voor we bij de gyn zitten. Hopelijk hoeft het dan niet meer haha.

10. Lady Flower

Lady Flower Fanatiek lid

2 nov 2011
    1.055
    0
    0
    21 mei is al over 9 dagen Happy....goed dat je gebeld hebt trouwens!!

Dikke knuf voor jou!

11. susy26

susy26 Niet meer actief

hey meiden,

Wow, jazeker weten wat t word, we krijgen er weer een BOY bij! hihi.. Straks 2 knullen. Ik moest wel even aan het idee wennen dat het geen meisje was, ene kant had ik zoiets van ,godver..weetje.. zal nooit kunnen prulen met de haartjes , kleertjes enz... maar nu moet ik er niet meer aan denken , en ben SUPERBLIJ met me 2e man! Echt!

Lf, moet as dinsdag op controle, en vraag t dan nog even, me laatse echo was de 20weken echo. Ik las allemaal dat er veel echo's worden gedaan, dus vandaar. Vind het wel leuk om me kleintje even te zien hiihi..maar denk dat t er niet inzit,of de klein emoet straks niet goed liggen ofzo..naja, we zien t wel.

Loontje, Goed dat je het vruchtje begraven hebt, kun je t een 'plekje' geven..pff, denk aan je meid! En lekker op zn tijd huilen, das goed...lucht op.

Hier weer beter naar een flinke verkoudheid,blehhh wat klote zeg. Kleine merkte er wat van denk ik, want t was maar rustig in me buik, nu begint tie weer flink te trappen haha... Hoop dat t eens wat mooier weer word, kan ik me jas is uitlaten pfff.. als t goed is eind volgende week word het beter,alweer..haha..we hope zo!

Ja over 3 maandjes vandaag de uitgerekende dag! Pff wat gaat t snel allemaal. Weet nog dat ik 11 weken ofzo was..wat vliegt de tijd! Lf ,ook alweer 31 weken, schiet ook al op.

Morgen werken , dus op tijd naar bed. alvast welterusten dames!

12. Wow

Wow Actief lid

6 jun 2010
    374
    0
    0
    Hey meiden, hier een vroege vogel!! was al om 6 u wakker en kon niet meer slapen.. Nu maar aan het ontbijt.. man en kleine meid slapen nog en dat op moederdag!!hahaha.. Gaan jullie vandaag nog iets doen, het schijnt een mooie dag te worden!! :D

@LF, wat goed dat je een medische indicatie hebt gekregen hoef je iig niet zelf te betalen want dat kost best wat... Ik begon vorige keer poliklinisch in het ziekenhuis wat uiteindelijk medisch werd ivm weeopwekkers, vacuumpomp etc. Deze keer ligt het eraan of ze ons kindje dus eerder gaan halen.

@happy, balen meid.. echt zo'n teleurstelling elke keer!! en jammer dat je pas zo laat naar je ha kan.. hoop dat het nu heel gauw raak gaat zijn!!

@ loontje, lieve meid hoe gaat het met je? Las dat je je vruchtje begraven hebt. Zou ik ook gedaan hebben. Zomaar doorspoelen zou ik echt niet kunnen !!!

@susy, oh ja inderdaad je krijgt nog een jongetje!! leuk joh 2 van die mannen!! Mijn buurvrouw heeft, schrik niet 4 jongetjes!!! echt zo ontzettend leuk!! Sterkte met verkoudheid..

Hier alweer 32 weken!! Ik vind het zo eng hard gaan. Heb het idee dat ik er nog helemaal niet klaar voor ben en wil nog veel meer genieten van de trappeltjes in mijn buik, trappen bedoel ik... wat kan hij/zij er wat van zeg!! Babykamer vordert langzaam, zoals ik al aangaf is mijn vriend veel in het buitenland en doe ik veel alleen en dat gaat alleen niet meer zo snel nu, met de steeds dikker wordende buik.. As woensdag weer een groeiecho bij de gyn. Ben benieuwd of ukje iets minder hard gegroeid is.. Een vriendin van me ligt nu in het ziekenhuis, is met 33 weken opgenomen omdat het kindje een groei vertoont van 27 weken!!! :$ Ze moet nu rust houden en misschien gaan ze een vruchtwaterpunctie doen. Placenta en navelstreng werken gewoon goed dus daar ligt het niet aan... Ik zou er niet aan moeten denken om nog 7 weken plat te moeten liggen...
    Nou meiden ik ga nog maar even in bed liggen!! Jullie allemaal een hele fijne moederdag!! en geniet van het mooie weer vandaag!!
    lfs

13. sumshine

sumshine Fanatiek lid

5 jan 2011
    3.063
    0
    0
    haai meiden,

Feli met mamadag!
    Hier al lekker verwend op de vroege ochtend! geen strijd met peuterlief, alleen maa rknuffels en kusjes dus echt een topdag nu al! hahaha

Idd meiden het gaat snel he die zwangerschappen! Komt ook omdat t de tweede is denk ik..OOk ik denk nu, ahhh ik ben de 12 week voorbij, jeej, ging achteraf best vlot!
    Ben niet meer misselijkheid, minder moe! nog wel vreselijk last van jeuk tepels! echt vreselijk! en al melk zeg maar...getsie...
    maar de klachten zijn echt veel minder, gelukkig Aan de andere kant vind ik t ook spannend als de klachten minder zijn...je hebt toch altidj van die spook gedachten he? grrr!
    In iedergeval ik ga er van genieten! hahaha

14. Loontje4

He meiden,

Even rustig op de bank. Vriendlief zit Formule 1 te kijken, dochter ligt in bed en mama even tijd voor ZP. Ga even bijlezen.

@ Happy, balen zeg. Echt K*T. Weer ongi. Nou maar naar de gyn en even afwachten wat ze willen gaan doen. Bij ons ging het allemaal heel snel dus ik hoop voor jullie dat het ook snel gaat. Knuffel!!

@ Suzy, jee het gaat allemaal zo snel. Hoop dat ik jullie snel weer mag volgen. Succes met je verkoudenheid en genieten van je echo dinsdag!!

@ Wow, jee wat ben je er vroeg bij zeg. Hier was ik om 8.30 uur op. Heerlijk. Kan me voorstellen dat je er nog volop van wilt genieten. En zolang de babykamer langzaam aan vordert komt het goed toch?
    Jee wat erg van je vriendin. Hopelijk valt het allemaal mee achteraf. Sterkte ermee!!

@ Shumshine, jij ook al bijna 13 weken. Gaat idd snel. Kan me voorstellen dat er dan weer gedachten komen...ben bang dat ik dat ook ga houden. Genietze ondanks alles!!

@ Hier rustig aan. Veel buikpijn nog vooral bij het plassen. Dat blijft dus morgen effe naar de HA ivm een kans op blaasontsteking. Verder vloei ik nog een klein beetje. Dat zal binnen een paar dagen wel gestopt zijn. Verder nog wel moe. Ben morgen ook nog vrij en ga di weer een paar uurtjes werken. Heb er wel zin in. Vrijdag een bruiloft gehad. Was erg leuk en iedereen was erg lief. Goed om zoveel steun te krijgen van uit de omgeving. Ook van mijn werk echt heel veel lieve kaartjes gehad. Echt superlief. Moest er weer van huilen. Ik merk dat ik langzaam weer uit het dal aan het kruipen ben en dat het weer de goede kant met me opgaat. Goed om te merken. Meiden ga nog even een dutje doen en vanmiddag bij mijn ouders BBQ-en. Tot morgen!!

15. sumshine

sumshine Fanatiek lid

5 jan 2011
    3.063
    0
    0
    loontje, heb je nog een leuke dag gehad? leker gebbqed? en heb je blaasontsteking? Doe maar lekker rustig aan en weer werken kan idd je zinnen weer verzetten, das soms ook fijn! al is en blijft het natuurlijk oneerlijk! Knuf!

16. Loontje4

He Shumshine, wel lekker geBBQed idd. Gisteren een mindere dag. Naar de HA geweest. Geen blaasontsteking, wel nog bloed afgenomen. Krijg ik 's middags een telefoontje van de HA of ik naar de Eerste Hulp wil gaan voor een evt. longembolie. Ik weer helemaal overstuur. Oppas geregeld, vriend gebeld. Naar de EH. Bloed afgenomen, foto gemaakt, CT scan gemaakt. Na 3.5 uur bleek het loos alarm. Vannacht weer slecht geslapen ivm de echo vandaag. Gelukkig vanmorgen wel mijn fijne baas aan de telefoon gehad. Hij zei, weet je als jij eens even thuis blijft om alles op een rijtje te zetten. Echt super!! Kan ik ook rustig naar die echo enzo. Echt fijn. Britt ligt nu ook nog in bed ivm het late in bed liggen gisteren.
    Dus ben benieuwd hoe die echo zal zijn. Spannend!!!
    Werken komt volgende week wel weer. Nou meiden laat de uitslag van de echo weten. Tot vanmiddag!!

17. Loontje4

Hoi hoi,

Wat een rust hier. Goed nieuws. Er zat alleen nog een beetje vocht in de baarmoeder maar verder geen stolsels ofzo. Dus ben ik schoon verklaard. Jippie!!! Waarom voelt het dan toch niet zo. Vandaag nog wat tranen gelaten omdat het nu echt weg en over is. Ben wel blij vandaag nog even rust te hebben gehad. Heb vandaag ook nog 1 uur geslapen en dan echt vast.
    Net nog wat gepoetst en morgen weer een dag rustig aan. Ben echt aan het bijtanken. Meiden ga zo de kleine ophalen, tot morgen!!

18. Happy1980

Happy1980 Fanatiek lid

14 jun 2007
    2.015
    0
    0
    verpleegkundige
    Gelderland
    Loontje, wat fijn dat alles weg is. Maar aan de andere kant begrijp ik ook wel dat het nu wel heel definitief is.
    Wel lekker dat je hooft zo meelevend is.
    Hoop echt voor je dat het snel weer raak is. En dat je dan na een maand of 8 mag bevallen van een gezond kindje.

Hier gaat het verder wel. Kan het nu wat meer los laten nu ik weet dat we naar de gyn gaan. Tenminste daar ga ik wel vanuit. Kan me niet voorstellen dat de huisarts maandag zegt dat hij het geen goed plan vind. haha.

Mijn vriendin is gisteren bevallen van haar kindjes. Wat ik tot nu toe weet lijkt de andere gezond te zijn. Verder weet ik nog niks. Maar hoop van harte dat het overlede kindje nog mooi was om te zien, zodat ze in ieder geval afscheid konden nemen.

Heb vandaag dus maar 2 kaarten gekocht. Een voor de geboorte van Allebij en een met sterkte. Weet anders ook niet hoe ik het moet doen. Maar denk dat alleen dat we aan ze denken al voldoende is.

19. Wow

Wow Actief lid

6 jun 2010
    374
    0
    0
    @happy; bah wat verschrikkelijk voor je vriendin. Ze heeft toch nog best lang met haar overleden kindje in de buik gelopen? Lijkt me best een eng idee maar misschien ook wel fijn om je kindje nog even bij je te dragen.. maar echt zo verdrietig.. Sterkte..

@loontje; gelukkig dat je schoon bent maar ook zo verdrietig.. Ik heb het gelukkig nooit zelf hoeven meemaken maar kan me voorstellen dat je je heel erg leeg voelt..:( En wat super van je baas!! neem lekker de tijd...

@sunshine, alweer 13 weken!! HEt gaat snel.. nu lekker proberen te genieten. Al blijft die onzekerheid altijd een beetje...

@lf, hoe is het met jou?

Hier straks weer een groeiecho in ziekenhuis.. Benieuwd!! Ik laat jullie weten hoe het was.

20. sumshine

sumshine Fanatiek lid

5 jan 2011
    3.063
    0
    0
    haai meiden!

loontje: vreselijk dubbel, goed teken: bm is schoon dus het kan weer...vervelend: als nog afscheid nemen en accepteren dat het is gebeurd (en dat is een lang proces) Ik hoop echt van harte dat je snel weer zwanger mag raken, want dat heelt op de een of andere manier!
    en wat zul je geschrokken zijnv an het longembolie nieuws1 jakkiebah zeg! fijn dat het goed news was!

happy: naar van je vriendin zeg, wat fijn dat je 2 kaartjes hebt gekocht: attent ook!

wow: hoe was de groeiecho???????????????

@hier: alles wel! klachten worden minder, nog wel moe moe moe...maarja1 nu straks lekker lang weekeind! jippie!

Deel Deze Pagina