Hey meiden, Sumshine, fijn dat je klachten wat minder worden. Geniet van je lange weekend en rust even lekker uit! Wow, hoe was de groeiecho? Happy, goed dat je naar de gyn gaat. En ook goed dat je het even los kan laten, want het kost gewoon erg veel emotioneel. Mooi, die 2 kaarten voor je vriendin. Loontje, fijn dat je bm schoon is. Ik vond het ook fijn toen ik niet meer vloeide. Blijft zo confronterend elke keer als je naar de wc gaat. Ik lees van een heleboel meiden die na een mk al heel snel weer zwanger raken, ik hoop dat jij daar ook een van mag zijn! Susy, vervelend die verkoudheid! Hopelijk knap je snel weer op. Hier 2 drukke weken gehad en er volgen er nog meer. De laatste weken voor de zomervakantie zijn er zoveel activiteiten 's avonds en op vrije dagen! Niks aan, maar ja dat hoort erbij in het onderwijs. Gisteren ben ik naar Burgers Zoo geweest met de klas. Was super leuk, wel wat regen gehad. Verder ben ik nog steeds aan het wachten op mn eisprong, het duurt me weer veel te lang. Als ik een normale cyclus zou hebben zou hij morgen zijn, maar gisteren was mn test nog spierwit. Dus ik probeer maar weer geduld te hebben. Ga nu maar eens lekker genieten van mn dagen vrij. Liefs Kwebbel
Haaayy Hier druk geweest.. Oma van vriend is onverwachts overleden. Ging heel snel. Schoonouders hals over kop terug uit australie en zaterdag word ze begraven... Dus morgen naar de stad voor vriend colbert en overhemd kopen. verder gaat het hier goed! T is ook nog goed ziek geweest dit weekend koorts kwam zonder zetpil boven de 40 telkens uit! En nu hoest hij heel erg! word ook wel weer beter! Sorry dat ik jullie zo verwaarloosd heb! Hoe is het met iedereen? X
hoi allemaal, @ kwebbel....hoop voor je op snel goede test! Geniet van je vrije dagen.. @ loontje...fijn een beetje begrip van je baas...denk maar lekker even aan jezelf! Fijn dat je weer `schoon`was!! @ happy...heftig zeg van je vriendin...andere kindje dan niet veel te vroeg geboren? Lijkt me heel dubbel.. aan de ene kant gefeliciteerd en het zelfde moment gecondoleerd...sterke gewenst voor jou en je vrienden! @ Little dreamer...gecondoleerd! Zag wel dat je al 24 bent!! Mijlpaal he? @ sum....je bent de 13 weken voorbij!!!!! Hoe voelt dat?? @ hier.....merk dat het zwaarder wordt....ik moet nu nog 3 halve dagen werken dus dat valt heel erg mee, maar als je dan je kleine ophaalt en man is niet thuis en je moet eten koken in bad doen, hond uitlaten enz....merk je het wel in je rug....maar goed! Voor het goede doel he!! 24e weer naar de vk ik hoop dat ons manneke dan is ingedaald...zou mooi zijn! Verder alle laatste puntjes op de i zetten.... @ wow...heb jij alles al beetje klaar?? ik heb het gevoel dat ik van alles vergeet...pffff...gelukkig nog verlof dan hopelijk het hoofd iets leger van het werk! Nou fijne dagen allemaal....ik duik zo m`n bedje in! x @
Hey meiden, even kort berichtje, want duik zo snel even mn bed in.. ben moe en de kleine meid ligt nu ook even te slapen Gister groeiecho gehad. Kindje zit op de grens van TE groot. Hij/zij weegt nu ongeveer 2400 gram schatten ze... Ik heb 7 juni (net zoals jij LF) nog een laatste groeiecho en dan wordt beslist of ze mn kleintje eerder gaan halen of niet. Stiekem hoop ik dat het gewoon allemaal natuurlijk op gang komt @LD; gecondoleerd.... @LF; hier nog een paar dingen doen, wieg ophangen en zo'n verrijdbare commode bestellen. Verder liggen alle kleertjes klaar, heb ik mijn kraampakket ontvangen en zijn de stickers met adressen geschreven... Waarschijnlijk ben ik nog wat vergeten maar dat zien we dan wel weer..hahaha.. Ik weet niet zo goed wat ik aan kleertjes moet hebben, dochtertje is in de winter geboren dus die kreeg warme babypakjes aan maar nu... shirtjes of toch wel lange mouwen dingen??? Ik vind het ook echt zwaarder worden nu, vooral wanneer mijn vriend in het buitenland zit. Last van mijn bekken en rug :S MAar... nog eventjes en jij ook!!! spannend he Ik begin de bevalling nu toch wel een beetje spannend te vinden hoor... @ kwebbel, wat balen meid dat je je eisprong nog steeds niet gevonden hebt... hoop dat ie vandaag toch een streepje geeft!! @all, geniet van jullie lange weekend!! ga ik ook doen!! en spreek jullie gauw weer. Liefs!!
haai meiden, Hier helemaal blij, heb een hippe groene )zon felle kleur) zwangerschapsbroek gescoord! hihi...maar dat ff ter zijde.. @wow: dus een beer van een beeb? ik zeg jongen....haha @lf: auw rug...pas op voor je bekken en als t niet gaat: gewoon lekker de zietkte wet in! @kwebbel: hopelijk snel snel snel een eisprong met resultaat! @loontje: nog steeds een knuf en hart onder de riem! @ld: gecondoleerd met schoonoma zeg maar... @hier: idd de 13 week voorbij en de angst komt weer boven,,zou t nog goed zitten? is een vraag die de hele tijd op popt...over 3 week pas afspraak bi de vk van het ziekenhuis....pfff duurt best lang....klote onzekerheid! Wou dat ik nooit die MK (of eigenlijk MA) heb gehad...dat doet wel wat met het vertrouwen in je lijf, dat onbezonnen zoals de eerste keer is het niet meer ofzo...pfff maar goed ik probeer te genieten en te blijven genieten! al denk ik pas dat ik rust heb na de 20weken echo ofzo..
@Wow, ja mijn vriendin heeft nog 3 weken met het overleden kindje in haar buik gelopen. Best lang inderdaad en het waren ook zenuwslopende weken. Oh dat wordt nog spannend 7 juni. Ga voor je duimen dat het allemaal gewoon op de natuurlijke manier mag gaan. Maar aan de andere kant is het ook wel fijn dat ze het in de gaten houden. @Sumshine, fijn dat de klachten minder worden. Geniet lekker van je lange weekend. Oh kan me wel indenken dat je het allemaal zo spannend vind. Kan je niet eerder voor een controle komen. Stress is ook niet goed. Hopelijk kan je toch nog een beetje de rust vinden. @Kwebbel, en al een ei gevonden. Balen he als het allemaal zo lang duurt. En jij ook genieten van de vrije dagen. Je was dus vlak bij mij afgelopen dinsdag. Ik woon in Arnhem. @Littledreamer, gecondoleerd met de oma van je vriend. Succes morgen bij het afscheid. Hopelijk wordt het mooi. En dan zoonlief ook nog ziek, sterkte en beterschap voor hem. Dat je ons nu even verwaarloosd is heel berijpelijk hoor, hoef je geen sorry voor te zeggen. Hoe gaat het met de zwangerschap? @Lady Flower, de kindjes zijn met 37 weken geboren. Dus niet veel te vroeg gelukkig. Oh lekker nog maar een paar halve dagen en dan lekker verlof. @Oh als ik jullie zo hoor praten over een lang weekend ben ik best jaloers, ik moet namelijk alle vier de dagen werken. Nou ja er zitten er al 2 op. Heerlijk hoor. Nog 2 te gaan. Dan ben ik gelukkig ook wel een hele week vrij, dus eigenlijk mag ik niet klagen. Het weekend ben ik alleen thuis. Manlief en dochterlief gaan een weekendje weg samen. Dus zaterdag lekker als ik thuis kom het rijk voor mij alleen. Zondag werk ik tot 13.30, dan heb ik eerst een kraamfeest en daarna door naar een babyshower. Om vervolgens maandag afscheid te gaan nemen van het overleden kindje van mijn vriendin en vriend. Erg dubbel allemaal. Wat vinden jullie op de uitnodiging voor het afscheid staat dat er voor bloemen gezorgd is, zal ik dan nog een kleine knuffel ofzo kopen. Om dit mee te geven. Mij lijkt het wel mooi. Maar is dat ook zo?
Hoi meiden, Ben ik weer. Ga even bijlezen. @ Happy, fijn dat je het allemaal wat meer los kunt laten en ik hoop voor je dat het nu snel raak is. Jee moeilijk idd om iets te doen voor je vriendin wat geschikt is. Ik denk echter dat het zoals je het doet met die kaarten echt wel goed is. Ik denk dat ze het echt wel kunnen waarderen. En een kleine knuffel lijkt me echt wel mooi. Sterkte!! Jee wat een druk weekend en idd wat een tegenstellingen. Veel plezier en sterkte!! @ Wow, hoe was je echo? O lees net dat het kindje aan de grote kant is. Spannend....voor jou ook de laatste loodjes. Rustig aan doen maar..... @ Shumshine, fijn dat de klachten afnemen. Moe zijn is toch wel te doen al kan het soms wel lastig zijn. Als het goed is moet het binnenkort minder worden. Kan me jou onzekerheid helemaal voorstellen. De VK heeft al tegen mij gezegd, mocht je weer zwanger worden zsm melden en dan gaan ze snel een echo maken en me ook meer controleren. Vond ik wel een fijn idee. Maar ik denk dat ik ook lekker blijf stressen. Vertrouwen is idd ook wel beschadigd ja. Meid duim voor je en idd proberen te blijven genieten!! @ Kwebbel, balen dat je je ei nog niet hebt gevonden. En ik hoop voor jou dat het ook snel weer raak mag zijn. Fijne vrije dagen en een beetje rustig aan met alle activiteiten!! @ LD, gecondoleerd en sterkte morgen op de begrafenis. Hoe is het met het hoesten van T? Is hij weer een beetje opgeknapt? En geen sorry hoor. Soms is het gewoon te druk om even op ZP te komen. @ LF, nog even volhou1den!! Kan me wel voorstellen dat het allemaal zwaarder wordt vooral idd als je alleen bent. De laatste loodjes . @ Hier begin ik wat rust te krijgen in mijn lijf. Vanmiddag nog een afsluitend gesprek gehad bij de gyn. Stelde weinig voor. De VK even gebeld en nu wil ik er weer helemaal voor gaan. Ik heb mijn moeilijke momentjes nog maar dat zal nog wel even blijven denk ik. Het weekend lekker weg met vriendlief. Heb hier echt zin in. Gisteren alleen een wat minder moment. Mijn broertje besteld altijd dingen voor ons op internet en nu was ik door de omstandigheden later met betalen (vorige keer ook was ik ziek). Stuurt ie een mail met de dreiging van een boete. Was echt geen nette mail meer. Ikke teruggemaild, ben toch familie, kan ook wel op een andere manier, heb nu iets anders aan mijn hoofd, geld is overgemaakt. Stuurt ie terug: weg is pech. Het leven gaat door hoor. Toen was ik echt pissig!! Wat deed dat pijn zeg. Toen brak de hel los. Wat een K*T streek. Zo laag. Vriendlief heeft meteen de telefoon gepakt en gebeld. Die was ook hartstikke kwaad. Dus heb even met mijn moeder gebeld. Die heeft weer met mijn broer gebeld. O het was echt een toestand. Hier gaat echt nog wel een staartje aan komen. O wordt weer boos. Zo laag. Zo ik moest het even delen. We zullen het wel zien. Gepraat gaat er iig worden. Meiden ik ga er iig een leuk weekend van maken. Was niet van plan om het te laten bederven. Ik zie jullie maandag weer. Hier ook iedereen fijn weekend!!
haai meiden, happpy: een knuffel si altijd een mooi gebaar! of wat dacht je van een kleine donatie voor een goed doel t.a.v. kinderen of babys in hun naam? dat werkt ook altijd goed! of een ballon....of windmolentje ofzo....Succes meis! loonte: wat een nare streek van je broer, ondoordacht w.s. had ie even kortsluiting ofzo?? goed dat je wel gelijk heb laten weten hoe jullie erover denken!
ik weet het zeker 100% ik heb de beeb ff gevoel! ik herkende het gevoel precies als de vorige keer van dochterlief...het is erg vroeg zeg! de vorige keer voelde ik het met 16,5.....maarja technische gezien kan het..en ook al kon t niet, ik heb t gevoeld! jihaaaaaa! En nog wat leuks; volgende week zaterdag pretechpo: geslachtsbepaling! kadootje van mn moeder! hihihi
hey dames, Hier alles goed, lekker zn gangetje. Afgelopen dinsdag controle gehad en alles was goed, keline groeit goed en hartje DUIDELIJK gehoord,echt wel, erg hard haha. Heb gister bloed laten prikken voor ijzer, en een een ontbijtest gedaan..pff wat een gedoe met dat wachten elke keer ..maarja, dacht doe maar, dan zijn we er weer vanaf. As maadag lekker midweekje naar centerparcs! En het weer werkt mee zoals t er nu uitziet! Hehe,eindelijk een keer geluk hihi! Lekker nog even genieten ..daarna in de rotzooi met de nieuwe keuken en het kamertje van L in orde maken en tja, wachten op ons kleintje! Komt helemaal goed! Super! Mis tot morgen anders next week! xxxxx
@Loontje, dat is echt niet leuk van je broer, was het laatst op dat weekendje weg ook al niet met je broer? Inderdaad een goed gesprek is misschien wel goed. Hopelijk komt het nog wel goed tussen jullie. Hopelijk ben je snel weer zwanger meid. @Sumshine, wat gaaf dat je het kindje gevoelt heb. Heerlijk toch. En wat leuk een echo. Kan dat al met ruim 15 weken dan? @Hier, vandaag naar mijn vriendin en vriend geweest in het ziekenhuis. Wat hebben ze een prachtige zoon zeg. Maar oh wat is dit dubbel. Zo blij met de een en zo verdrietig over de andere. Maar het gaat redelijk met ze. Ze liggen nog in het ziekenhuis. Het mooie is dat vriend bij zijn vrouw op de kamer mag blijven. Ze hebben samen een 2 persoons kamer. En de kleine ligt nog op de medium care. Met een beetje geluk mag hij aankomende week naar huis. Dus hij doet het harstikke goed. Ben wel heel blij voor ze dat ze samen mogen zijn en dat vriend niet naar huis hoeft. Want ze hebben elkaar nu echt wel nodig. Maandag tijdens het afscheid, ga ik een gedicht voordragen. Zal niet makkelijk zijn, maar vind het wel heel mooi.
Susy, erg he elke keer die onderzoeken, maar ja het beste voor het kindje. En wat gaaf dat je het hardje zo goed gehoord hebt. Veel plezier in centerparcs, geniet er van.
hoi meiden, @ wow...ik ben benieuwd naar de verdere ontwikkelingen in jou zwangerschap....hoop dat het vanzelf mag komen!! Goed dat je bijna alles af hebt en...het einde is in zicht!! 29 mei onze laatste werkdag...en allebei 7/6 weer een echo grappig! @ happy...sterkte maandag ik vind het mooi en moedig van je!! @ loontje...wat een rot streek van je broertje zeg...en dat om geld...beetje jammer!!! @ SUM....kan heel goed hoor dat je de baby voelt....toen ik zo ver was en ik ging op mijn rug liggen en heel geconcentreerd dan voelde ik het kindje ook....en met 15 weken heeft mijn man hem ook gevoelt!! Vet cool lekker van genieten!!! @ sussy veel plezier!! Wij gaan morgen naar de dierentuin!! Heel veel zin in... Nou fijn weekend nog.. x
wat een mooie buik LF!!! je buik staat echt naar voren, of heb ik het mis? Hier heb ik het idee dat de buik al erg laag zit... zal als ik vanavond weer thuis ben ook eens een foto plaatsen Geniet van jullie dag vandaag!!!
Hey meiden, Wauw, wat een prachtige buik Lady Flower!! Zag je buik er ook zo uit bij je eerste zwangerschap?! Naar de dierentuin, leuk hoor. Ik ben vorige week op dinsdag en op donderdag geweest, echt genieten. Happy, wat voelt dat dan allemaal dubbel zeg! Blij met je kindje, maar verdriet om het kindje wat niet mocht komen! Susy, veel plezier in CenterParcs! Geniet lekker met je gezinnetje. Loontje, wat balen zo'n situatie met je broertje. Ik hoop dat hij zelf beseft dat hij super lomp bezig was. Die momenten dat je je rot voelt zijn zo herkenbaar. Zeker als je straks weer ongesteld wordt. Sumshine, klinkt erg leuk die groene broek!! En de baby gevoeld, wauw super. Dat geeft vast ook weer een beetje vertrouwen. Ld, gecondoleerd met oma! En balen dat T ziek was. Onze T is ook erg verkouden, dus het heerst denk ik. Hier, ik denk dat ik mn ei gevonden heb. Wel balen dat mn vorige ovutesten op waren en ik dus geen ervaring heb met dit merk. Maar beide strepen waren even dik. Mn man dacht dat het nog wel ff zou duren voor mn ei zou komen, dus dat klussen ging lekker zonder stress van zijn kant, hihi. Ben zo super blij, ook al word ik nu ongesteld, mn cyclus is toch 7 dagen korter dan vorige keer! Liefs Kwebbel
@all, hier dan ook een foto van de buik met 33 weken!! Gisteravond en vannacht erg veel last van harde buiken, moet het rustiger aan doen en in de gaten houden... Nu een dagje thuis van werk en wellicht helemaal niet meer werken... Hoe gaat het verder met jullie?