We gaan voor de 2e!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door littledreamer, 20 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sumshine

sumshine Fanatiek lid

5 jan 2011
    3.063
    0
    0
    Wow...WAUW WOWIE wat een prachtige buik! Echt geweldig wat een mooierd! Dat doe je goed ;)
    Vervelend van de harde buiken, ff pasje terug dus! Tja als je er al 1 hebt rondlopen is het wellicht ook extra zwaar he? Succes meis

2. Happy1980

Happy1980 Fanatiek lid

14 jun 2007
    2.015
    0
    0
    verpleegkundige
    Gelderland
    @Lady flower, hoe was het in de dierentuin? En wat heb je een mooie buik. Wel groot al zeg.

@Kwebbel, fijn dat je je ei gevonden hebt. Nog een redelijk korte cyclus, dat is altijd fijn. En wel goed geklust?

@Littledreamer, ik zwaai terug haha. Hoe gaat het met jou?

@Wow, jij ook al zo mooie buik. En hoe gaat het nu met de harde buiken? Heeft de rust geholpen?

@Sumshine, hoe gaat het bij jou? Al weer 14 weken. Heb je de beeb al vaker gevoelt? Geeft je vast weer wat zekerheid.

@Hier, maandag de herdenkingsdienst gehad. Het was een mooie en emotionele dienst. Maar ben heel blij dat ik het gedicht voorgedragen heb. En het ging volgens iedereen ook goed. Al had ik zelf dat gevoel niet helemaal.

Gisteren ook naar de huisarts geweest.
    Hij wilde ons nog niet meteen door sturen. Ik moet nu een maand tempen, dus daar ben ik meteen mee begonnen, heb mijn eisprong toch nog niet gehad. En ik wordt getest op chlamydia. En manlief moet zijn zaad in leveren. Maar daar moet hij maar even mee wachten, tot mijn vruchtbare dagen voorbij zijn. Ergens volgende week dus. Want dan moet hij drie dagen droog staan zeg maar.
    Als uit de onderzoeken verder niks komt, stuurt hij ons door. Dus zo zijn we zo weer een paar maanden verder.
    Maar ja er wordt wat gedaan.

3. Wow

Wow Actief lid

6 jun 2010
    374
    0
    0
    @all, voor het eerst een slapeloze nacht. Ben zo onrustig dat ik maar beneden ben gaan zitten en een beetje internet aan het afstruinen ben :S Een beker warme melk heeft ook al niet geholpen... Hoop niet dat dit doorzet want een goede nachtrust doet wonderen!

@happy80, wat fijn dat je je gedicht hebt voorgedragen...vaak voelt het voor jezelf alsof het echt niet lukt maar vaak merken anderen er helemaal niets van ;) En wat goed dat je bij de ha geweest bent, alleen jammer dat er eerst onderzoeken gedaan moeten worden.. Aan de ene kant goed maar aan de andere kant ben je zo weer een maand verder!! Succes :)

@kwebbel, lekker aan het klussen geweest ;) Wat goed dat je je ei gevonden hebt!!!

@LF, hoe was je uitstapje en hoe voel je je verder? Ik begin het nu serieus wel zwaar te vinden. Heb elke avond last van mijn rug en bekken en steeds harde buiken :( wat rust helpt, maar als vriendlief in het buitenland zit kan ik niet echt rusten ;)

Hoe gaat het verder met de rest? Van het heerlijke weer van gisteren genoten?

Ik ga maar weer proberen te slapen...en vanmiddag extra middagdutjes doen met dochtertje..
    Welterusten!!

4. sumshine

sumshine Fanatiek lid

5 jan 2011
    3.063
    0
    0
    hi meiden,

happy: fijn dat er iets aan gebeurd door de ha, jammer dat hij je niet gelijk wou doorsturen waarom eigenlijk niet? En wat goed dat je je een voordracht hebt gedaan!

Wow: kan me voorstellen dat die laatste loodjes erg zwar zijn, t weer helpt nu ook niet mee voor je denk ik! Heb je in je omgeving niemand die je kan helpen als je man weg is, of da tje haar dan extra naar de opvang, peuterspeelzaal oid doet? Je kunt nu idd je rust wel goed gebruiken want t word alleen maar erger straks! Sterkte meis!

5. Wow

Wow Actief lid

6 jun 2010
    374
    0
    0
    @sunshine; familie woont hier ruim 2 u vandaan maar mag haar altijd brengen of ze komen haar ophalen mocht het echt te zwaar worden. Verder gaat ze extra naar kdv en daar vermaakt ze zich gelukkig prima :) Mn mannetje heeft als het meezit vanaf half juni vakantie dus kan ik me helemaal laten verzorgen :D

Vind het inderdaad wel wat warm nu, maar het badje staat en ik duik er zo nu en dan ook even in;)...

6. Kwebbel

Kwebbel Bekend lid

13 jul 2011
    692
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hey meiden,

Wow, wat heb je een super mooie buik. Lady Flower en jij dragen hem allebei helemaal naar voren!
    Balen dat het slechte slapen is begonnen. Met deze warmte zal het ook nog eens dubbelop zijn. Is het nog gelukt om vandaag een poosje te slapen?

Happy, fijn dat de eerste stap gezet is. Maar wel balen dat er weer een paar maanden overheen gaan. Ik hoop dat het deze ronde raak is en je niet meer verderop hoeft. Maar toch een fijne gedachte dat er iig wat gaat gebeuren.

Sumshine, alweer 14 weken zwanger, wat gaat dat hard (bij een ander :D)

Nou hier zit het klussen er weer op haha.
    We hebben de eisprong goed benut. Ik zet mn NOD maar op 3 juni.
    Gisteren hebben we heerlijk genoten van het mooie weer, een groot zwembad opgezet en lekker niks doen.
    Nu net ff t dorp ingeweest om wat zomerkleren voor T te kopen. Kon alleen nog geen zomerjas en slippers/sandalen vinden. Dus nu maar op internet zoeken.
    Morgen ga ik op visite bij een collega/vriendin die in maart bevallen is van een eeneiige tweeling. Ze woont hier wel ruim een uur vandaan, dus zie er best tegenop om te gaan met T.
    Vrijdag weer werken en dan weer heel wat dagen vrij.

Liefs Kwebbel

7. Mama van Shaun

Mama van Shaun Fanatiek lid

17 okt 2011
    1.820
    0
    0
    Spijkcity
    Ik ga ook voor beeb nummer 2 vind het weer net zo spannend als beeb nummer 1

8. Happy1980

Happy1980 Fanatiek lid

14 jun 2007
    2.015
    0
    0
    verpleegkundige
    Gelderland
    @Mama van Shaun, leuk als je mee komt praten.

@Wow, wat vervelend dat je zo nare nacht hebt gehad. Heb je vanmiddag nog wat bij kunnen slapen.
    Verelend is dat he als he familie ver weg hebt wonen. Wel fijn dat ze zo lief zijn om toch op de passen.

@Kwebbel, oh 3 juni al weer NOD, dat is toch al weer bijna. Haha.
    Oh lekker een bad voor in de tuin. Ben er hier nog niet toe gekomen.
    Succes morgen. Ook wel weer leuk toch. Of denk je dat het moeilijk voor je wordt?

@Sumshine, de dokter doet de onderzoeken, zodat dat in het ziekenhuis niet meer hoeft. Het gaat ook naar het ziekenhuis bij ons. Dus aan de andere kant, heb ik die daar dus minder.

@Hier, morgen 5 jaar getrouwd. We gaan morgen lekker een nachtje weg. Janna gaat mee, dus dat is wel gezellig. En vrijdag ook lekker genieten. En gelukkig ben ik met pinksteren ook vrij, dus we hebben gewoon 5 dagen samen vrij. Heerlijk.

@

9. Kwebbel

Kwebbel Bekend lid

13 jul 2011
    692
    0
    16
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd Happy! leuk een nachtje weg, geniet ervan!

Heb de kids al 2x gezien en heb er geen ik moeite mee.
    Voor haar zijn het de eersten, wij hebben toch ook al een kindje.

Mamavanshaun, welkom. Klets gezellig mee!

10. sumshine

sumshine Fanatiek lid

5 jan 2011
    3.063
    0
    0
    Happpy wat een lijlpaal 5 jaar getrouwd! Feli! Hier van t zomer ook 5 jaar getrouwd ;) LEUK! Het zou mooi zijn als jullie 5jarige samenzijn word beloond he?!

Kwebbel: succes met end rijden! en hoe lang je is je LF normaal? want 3 juni lijkt me wat snel (dat is volgend weekeind al toch?) over een dag of 10..Kun je niet beter uitgaan van 14 dagen? (om teleurstelling te voorkomen) dat was iig het advies toentertijd van de gyn bij mij

11. Mama van Shaun

17 okt 2011
    1.820
    0
    0
    Spijkcity
    Ik zou graag mee willen kletsen hihi

12. sumshine

sumshine Fanatiek lid

5 jan 2011
    3.063
    0
    0
    welkom mama van shaun. Ik begrijp dat jullie eerste zoon nog geen jaar is? Spannende tijd dus weer! Succes met klussen!

13. Mama van Shaun

17 okt 2011
    1.820
    0
    0
    Spijkcity
    Nee shaun moet nog 1worden wij willen er beide max 2 jaar tussen hebben dus ja haha

14. Happy1980

Happy1980 Fanatiek lid

14 jun 2007
    2.015
    0
    0
    verpleegkundige
    Gelderland
    @Mama van Shaun, dat wordt opschieten dan, of was je bij Shaun snel zwanger?
    Wij bij de eerste in 6 maanden, maar nu de tweede al bijna 1,5 jaar verder en nog niks

15. Mama van Shaun

17 okt 2011
    1.820
    0
    0
    Spijkcity
    Ik ben in juni vorig jaar gestopt in sept (die ronde) ervoor gegaan en toen zwanger nou ja we willen er max 2 jaar tussen klopt ook niet natuurlijk we willen er 2 jaar tussen want je weet het nooit of het nu raak is ik wil nu ook 2 maanden veilig doen zeg maar en dan juni/juli ervoor gaan maar ben wel gestopt nu.

16. Lady Flower

Lady Flower Fanatiek lid

2 nov 2011
    1.055
    0
    0
    @ wow...ik heb ook wel een beetje dat het nu wat zwaarder wordt ja...vooral met warm weer..slapen gaat gelukkig nog wel! nog 2 ochtenden werken en dan lekker verlof! Morgen weer naar de vk...ik ben benieuwd of ons boy al is ingedaald.....jou beeb al ingedaald??
    Succes met alles en probeer zoveel als kan te rusten...als je man er straks weer is kan hij mooi alle laatste dingen doen en je lekker laten uitslapen...

@ kwebbel...ik hoop dat je weer een positieve test hebt deze maand!!!
    en jij ook Happy!! Alvast gefeliciteerd met je 5 jarig jubileum..leuk dat jullie weg gaan!! Geniet ervan...

@ loontje....wat een nare streek van je broer zeg...bah! Hoe is het afgelopen?

@ sum...gaaf dat je jullie beeb gevoeld hebt en het kan heel goed hoor...ik ook rond 13 weken ofzo!! Geniet ervan!

Hier: dierentuin was super!! wat een leuke leeftijd is 2 en half om naar de dieren te gaan zeg!! Er was bijna niemand op maandag dus we konden overal goed kijken en mochten zelfs helpen met voeren! Volgehouden van 10 uur tot half 3...daarna kapot...samen met dochter heerlijk geslapen na tijd.

@ little dreamer...morgen weer een echo toch??
    Ben benieuwd hoe het met jullie meissie is...

nou ik ga zo plat! Lfs!

17. Lady Flower

Lady Flower Fanatiek lid

2 nov 2011
    1.055
    0
    0
    @ mama van shaun...welkom hier...ik hoop dat het snel raak mag zijn voor jullie, je kunt het niet plannen helaas!

18. Kwebbel

Kwebbel Bekend lid

13 jul 2011
    692
    0
    16
    NULL
    NULL
    @Sumshine, vorige keer met mn mk-zwangerschap wist ik ook wanneer mn eisprong was en werd ik 5 dagen vooruit gezet.
    Toen ik 4 dagen voor NOD teste had ik al een duidelijke test.
    Mn positieve ovutest was de 20 mei, dus alweer 3 dagen geleden. ;)

19. Mama van Shaun

17 okt 2011
    1.820
    0
    0
    Spijkcity
    Nee kon je het maar plannen zou heel wat meiden hier heel blij maken

20. Lady Flower

Lady Flower Fanatiek lid

2 nov 2011
    1.055
    0
    0
    Joepie! Die kleine van ons is ingedaald en al vast met het hoofdje!!
    folders meegekregen over bevallen....einde is nu echt in zicht!!

@ ld hoe was je echo??

Deel Deze Pagina