We gaan voor de 2e!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door littledreamer, 20 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lady Flower

Lady Flower Fanatiek lid

2 nov 2011
    1.055
    0
    0
    Hallo allemaal,

fijn ld dat je groei echo goed was!! en alweer ruim 26 weken!!

Hier: VERLOF!!!!!! vandaag laatste werkdag gehad.....dringt nog niet echt tot me door.....wat zal ik eens gaan doen?? manlief zet morgen de box in de kamer.....heb ik weer wat ruimte op zolder!! Kunnen we er allemaal ook even aan wennen....ik heb zelf het idee dat dit kindje niet tot 40 weken blijft zitten, ik heb nu geregeld harde buiken en ook is hij al ingedaald....het zegt niets het is een gevoel.

@ wow...jij ook verlof he?? Goed dat je bij je ouders zit....rust maar lekker uit!

nou ik ga even wat doen....tot later!

2. sumshine

sumshine Fanatiek lid

5 jan 2011
    3.063
    0
    0
    ld dus je moet wennen aan t kopen van meisjesspullen? omdat je natuurlijk nu helemaal georienteerd was op een jongen. Ik zal straks vast t zelfde krijgen alleen dan andersom hihi!

lf: WOUWIE lekker op tijd verlof meis! wat heerlijk! Ik ben benieuwd wanneer de kleine man zich aandiend! SPAnnend!

Enne als de bevallingen hier beginnen dan laten jullie t wel ff weten he? *leef mee*

3. Wow

Wow Actief lid

6 jun 2010
    374
    0
    0
    Jaaaa mijn verlof is ook ingegaan!!! In tegenstelling tot LF het idee dat baby voorlopig nog lekker in de buik zit :D.... Heb een hele pijnlijke plek vlakbij mn navel, alsof er een spiertje overbelast is.. naar gevoel...
    LF, ben benieuwd of je gelijk gaat krijgen met een eerdere bevalling.. Ik persoonlijk zou het niet heel erg vinden om iets eerder te bevallen. Vind het echt zwaarder worden nu.. Mijn buik zit zo 'vol' ;)
    En Sunshine, tuurlijk laat ik het weten zodra HET begonnen is ;) voorlopig nog niet (als het goed is)
    Vandaag het kraambureau op bezoek gehad.. Niet veel spannends te melden, alleen dat juli een heeele drukke maand verwacht te worden met bevallingen dus geen garantie voor volledige kraamhulp..
    Heb steeds meer kriebels om ons kleine kindje te mogen zien!! ben zo benieuwd of hij/zij op grote zus lijkt of compleet anders eruit ziet. En ook hoe het is om voor een tweede keer te bevallen.. De eerste keer was ik helemaal in 'shock' toen ze op mijn buik werd gelegd. Zo heftig!! en onwerkelijk...
    Meiden ik ga lekker mn bedje in.. proberen goed te slapen, gelukkig minder warm!! liefs

4. Kwebbel

Kwebbel Bekend lid

13 jul 2011
    692
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hey meiden,

Oh heerlijk verlof!! En lekker met jongens en meisjesspulletjes bezig te zijn.

Hier al 5 dagen steeds een beetje bruin slijm. Lijkt me te lang voor een innesteling.
    Verder heb ik af en toe een steek in mn lies. Maar voel te weinig om te denken dat ik zwanger ben. Ik ga proberen niet te testen voor zondag. Dan hou ik weer testen over voor de volgende ronde.
    Slaap lekker allemaal.

Liefs Kwebbel

5. Lady Flower

Lady Flower Fanatiek lid

2 nov 2011
    1.055
    0
    0
    @ kwebbel....oooooh toch wel weer spannend he?? Ik hoop het zo meis!

@ hier....box staat in de kamer...wipstoelhoes in wasmachine.....het begint nu echt te kriebelen...nog een week of 2 en het bed kan op de klossen....vannacht redelijk geslapen een houding vinden is echt lastig nu met zo`n dikke buik!

@ susy hoe is het met jou?

@ sum....ga je nog een geslachtsbepaling doen bij 16 weken? Is niet zo heel duur geloof ik...of wacht je de 20 weken echo af over een week of 4?

Loontje...hoe is het nu met jou??

x

6. littledreamer

littledreamer Fanatiek lid

23 mrt 2009
    3.329
    11
    38
    hier
    Kwebbel ik vind dat bruine verlies en pijn in de lies erg bekend klinken en geen kwaaltjes! Wil je geen hoop geven.. t kan allebei de kanten op.. ik bleek zwanger te zijn en verwachten het juist hierdoor niet!

Lf en Wow lekker verlof! Heerlijk genieten! en wat gaat t hard!

hier rustig!

7. Kwebbel

Kwebbel Bekend lid

13 jul 2011
    692
    0
    16
    NULL
    NULL
    Thanks meiden, zelf heb ik de hoop al opgegeven.
    Ik wist namelijk alle zwangerschappen al een week van te voren dat ik zwanger was.
    Nu voel ik vandaag echt helemaal niks. Vannacht werd ik wel om 4 uur wakker en droom 2 nachten veel. Maar dat heeft misschien te maken met de spanning toch wel weer.
    Dus nu wachten op mn ongi.

Fijne dag allemaal!

8. sumshine

sumshine Fanatiek lid

5 jan 2011
    3.063
    0
    0
    aaah Kwebbel wat spannend en onzeker...Hoop voor je dat het raak is meid!
    Meiden met verlof: genietse! Hoe ist met de klachtjes?

@hier: een mooi buikie! hihi

9. littledreamer

23 mrt 2009
    3.329
    11
    38
    hier
    Hallooooo

Ik heb geen nieuws!!! .. gebeurd weinig... Tenminste we hebben een andere naam .. :p Benieuwd of dit m is! Ben er wel blijer mee! (gek he)

buik begint aardig te groeien! En last van maagzuur word ook erger!

Hoe is het met iedereen??

Ik ga is even aan de schoonmaak anders word ik straks heeeeel onrustig!

10. Loontje4

Loontje4 Niet meer actief

Hoi hoi meiden,

ben ik weer. Hoe is het hier? Ga nog even terug lezen.

@ Wow, hoe is het met je harde buiken? Is het al gezakt?
    En jee, je vriend nog 3 keer weg. Dat is nog wel vaak ja. Rustig aan maar. Goed dat je je ouders inschakelt. En lekker genieten van je verlof!! Hoe is het met je "spiertje"?

@ Kwebbel, hoe is het met het bruinverlies? Spannend!! Duim voor je!! Gelukkig voor Tijn is het nu wat koeler en kan hij weer normaal slapen. Britt heeft er met slapen niet zo veel last van gehad gelukkig.

@ Shumshine, herkenbaar van je dochter. Hier ook. Ze zegt sinds gisteren ook "dat is mijn mama". Hier is het ook drama als ik weg ga. En heb ook het idee dat ze geen tijd heeft om te slapen en te eten. Ze wil alleen maar spelen en ontdekken. Toch maar even volhouden en dan maar even huilen. Maar leuk is het idd niet.

@ LD, mooi dat je echo goed was. Wat een mooie foto!!
    En je hebt nog wel even de tijd voor het klaarmaken van het kamertje toch?
    Als zin hebt, hier mag ook nog wel gepoetst ;)

@ LF, lekker verlof!! Geniet ervan! Het schiet nu wel echt op!! Spannend!!

@ Hier, alles zijn gangetje. Met mijn broer liggen we nog steeds overhoop. Woensdag bij schoonzus geweest en een goed gesprek gehad. Hoop dat zij hem over kan halen zijn excuses aan te bieden. We wachten het maar af.
    Verder lekker rustig aan gedaan en veel gewerkt. Zit eigenlijk op mijn ongi te wachten. Heb nl al wat buikpijn en mijn pijnlijke borsten zijn ook wat minder dus denk dat het een dezer dagen wel door zal breken. Ben benieuwd hoe het zal verlopen. We zullen het zien. Verder niet veel te melden. Nog 3 weken en dan vakantie!! Heb er zo'n zin in!! Even weg van alles en iedereen en lekker met z'n 3tjes. Heerlijk!! Meiden ben er vandoor. Zie jullie volgende week weer. Moet het weekend weer werken en dan 5 weekenden achter elkaar vrij!!! Doei!!

11. Lady Flower

Lady Flower Fanatiek lid

2 nov 2011
    1.055
    0
    0
    @ kwebbel....al getest?? ben heel benieuwd!

@ loontje: hoop dat je eerste menstruatie niet al te heftig is... lekker die vrije weekenden in het vooruitzicht...en bijna vakantie!
    Hopelijk komt het met je broer ook weer goed, dit soort dingen vreten energie!!

Hier weinig nieuws...harde buiken zijn gelukkig weg, had misschien ook wel te maken met het weer?? Vandaag de 35e week ingegaan...het schiet mooi op nu!!

@ wow...bijna groeiecho! 7 juni...spannend ik ben benieuwd wat ze dan besluiten voor jullie beebje. Jij alweer 35 weken vandaag!! Ik zag dat onze buiken erg op elkaar lijken en ik moet zeggen dat je een jongens buik hebt...we moeten nog even geduld hebben dan zullen we het weten......veel sterkte met de laatste loodjes!!!!

Hoe gaat het met de rest?

Fijn weekend allemaal! x

12. Kwebbel

Kwebbel Bekend lid

13 jul 2011
    692
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ladyflower, fijn dat de harde buiken nu minder zijn. Misschien ook doordat je nu niet meer werkt.

Loontje, fijn dat het gesprek met je schoonzus goed was. Hopen dat het ook wat oplost met je broer.
    Zou fijn zijn als je nu dan snel ongi wordt, of niet natuurlijk maar dan met een positest.

Sumshine, FOTO!!

Hier heb ik niet getest, alleen 4 dagen voor NOD met een ovutest hihi.
    Ik heb nu al meer dan een week bruin slijm en geloof dus niet dat ik zwanger ben.
    Vandaag had ik het gevoel dat ik ongi moest worden. En nu heb ik weer het idee dat ik mn borsten voel.
    Maar ik wacht maar af tot zondag, dan zie ik het vanzelf als ik ongi wordt.

Liefs Kwebbel

13. sumshine

sumshine Fanatiek lid

5 jan 2011
    3.063
    0
    0
    hi meiden geen nieuws hier!
    heb savonds vaak last van hoofdpijn, erg irritant..Hmmmz....zou wel weer een leuk kwaaltje zijn!

@kwebbel: spannend meis hoop voo rje op een posi test.
    @loontje: wie weet word je wel niet ongie toch? of is het je eispriong? Het is immers best snel om weer na 4 week ongie te worden, na mijn mk deed het 6 week volgens mij..Hoop voor je dat je niet ongie word en gewoonlekker zwanger bent meis!

14. sumshine

sumshine Fanatiek lid

5 jan 2011
    3.063
    0
    0
    ld: spannend een nieuwe naam...Hoe kom je daar zo bij? hihi

15. Wow

Wow Actief lid

6 jun 2010
    374
    0
    0
    Meiden, even een korte HALLO!!! Wat is er weer veel bijgeschreven. Ik ga vanavond lezen en posten:D Liefs

16. Lady Flower

Lady Flower Fanatiek lid

2 nov 2011
    1.055
    0
    0
    ...ik heb nu opeens honger!!! Nooit eerder gehad in de zwangerschap...vanmiddag erge menstruatie pijn en harde buiken...misschien is het kindje nog verder ingedaald en heb ik nu meer ruimte?? Pizza zit al in de oven hahahaha.....

Wow weet jij dat misschien: kunnen ze wel bepalen hoe zwaar je kindje is bij groeiecho als het hoofdje al vast ligt??

Fijne avond meiden!!

@ kwebbel hoe is`t??

17. littledreamer

23 mrt 2009
    3.329
    11
    38
    hier
    sum tja een andere naam... ik weet niet hoe het zo komt! Ik voel me er ook echt lekkerder bij :p (ik spoor niet)

Wow HOOOI

Lf lekker eten jullie zullen het nodig hebben! Kindje groeit nu ook hard!

hier erge last van maagzuur vanille vla helpt wel gelukkig! Zo even de was nog binnen halen en dan doe ik echt niks meer!

18. Loontje4

Loontje4 Niet meer actief

Hoi meiden,

Hoe is het hier? Iedereen lekker van het weekend aan het genieten?

@ LF, fijn dat je harde buiken weg zijn. Rustig aan nog maar. En de laatste loodjes voor jou!! Ben benieuwd hoe het allemaal gaat lopen. Misschien is het voorwerk alvast begonnen.

@ Kwebbel, en al ongi geworden? Ik hoop voor je dat het bruinverlies niet doorzet en op een posi test!! Mijn duimen draaien!!

@ Shusmshine, jee vervelend hoofdpijn. Paracetamol mag gewoon dus als je er veel last van hebt gewoon innemen!!

@ Wow, ook hallo. Sterkte met de laatste loodjes!!

@ LD, goed bezig met de was en het poetsen van de week. Jeej!! Wel een beetje rustig aan hè!! Maagzuur bah.

@ Hier, vandaag gewerkt. Ongi krampen zijn weer weg. We wachten nog maar. Verwacht iedere keer wat bloed aan mijn papiertje bij het naar de wc gaan. Ondertussen klussen we lekker wanneer we zin hebben en we zien wel wat er deze maand gebeurd. Het eerste bloedverlies is alweer 4 weken geleden. Wat gaat dat toch snel. Moet er toch wel nog regelmatig aan denken. Van de week met een collega zitten praten en die vroeg wat door en toen kwamen de waterlanders toch weer. Ben nog echt wel bezig om het een plekje te geven. De mensen in mijn omgeving zijn echt wel lief (op mijn broer na dan). Ben blij dat ik zoveel mensen om me heen heb die je dan ook steunen. Echt super. Meiden ga effe bankhangen en op tijd naar bed. Morgen gaat om 6.15 uur weer de wekker. Gelukkig ma en di vrij. Morgen een drukke dag dus tot maandag!!

19. Kwebbel

Kwebbel Bekend lid

13 jul 2011
    692
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hey meiden,

Lastig he, dat maagzuur ld, heb ik ook veel last van gehad aan het eind van mn zwangerschap.
    Rennie werkte bij mij het beste.

Loontje, dat verdriet is heel erg herkenbaar hoor. Voor mij werkt het het beste om er over te praten met mensen die dicht bij me staan.

LF, was je pizza lekker?!!

Hoihoi Wow.

Sumshine, hoe is het met de hoofdpijn? Ben je al opgeknapt.

Hier is het bruinverlies alweer 2 dagen over.
    Maar ik durf niet te testen. Normaal test ik altijd veel te vroeg, maar omdat ik voor mn gevoel zo zeker weet dat het niet raak is durf ik niet.
    Ik denk dat ik liever ongi zie dan een witte test.
    Nu nog wel wit slijmverlies en nog geen druppel rood te bekennen.
    Worden jullie al gek van mij?? Ikke wel.

Ik probeer er maar niet te veel over te praten met mn man, want ik vind het vervelend als hij net zoals in de vorige rondes heen en weer geslingerd wordt in wel / niet, wel / niet. Maar als ik morgen echt niet ongi wordt dan ga ik maar moed verzamelen om te testen.

Ben helemaal blij, vandaag hebben mn zwager en schoonvader ons nieuwe badmeubel opgehangen. Zwart hoogglass met rechthoekige wasbak. Onze badkamer is er helemaal van opgeknapt!!

Slaap lekker allemaal.

20. Wow

Wow Actief lid

6 jun 2010
    374
    0
    0
    @ kwebbel!! ik zeg testen!! haha.. maar kan me voorstellen dat je ook nog even wilt wachten. Spannend hoor!! En wat super van de badkamer. Heerlijk he dat een ruimte zo erg kan opknappen.

@loontje, benieuwd naar het gesprek van je schoonzus met je broer.. Wat een rotsituatie zeg..bleeh.. En wat een heeerlijk vooruitzicht op vakantie!! Ik wil ook ;) maar dat zal nog even moeten wachten.. Eerst een klein mensje op de wereld zetten!! :D:D Jij werkze het weekend.

@LF, ik ben zooo benieuwd..haha.. De ene keer denk ik zeker te weten dat het een jongen wordt. De andere keer komt er weer een sterk meisjesgevoel naar boven (iets anders kan het natuurlijk ook niet zijn;)) Wat betreft de groeiecho; ze meten de omtrek van het hoofdje, buikje en lengte van bovenbeentje en aan de hand daarvan kunnen ze zien wat de geschatte grote zou kunnen worden.. Denk dus dat het niet echt veel uitmaakt of je kleine man al ingedaald is of niet. Spannend hoor die krampen en harde buiken.. zouden het al voorweeen zijn?

@ld, een andere naam... :D Ik begrijp je volledig. HIer zijn we nog steeds niet helemaal uit de jongensnaam en de tijd begint echt te dringen. We hadden een naam alleen vinden we die ineens niet meer leuk.. lekker handig zo op het laatste moment.. hahaha

Hier verder een ziek meisje thuis.. Dacht gister al iets te merken maar sinds vanmiddag koorts, hoesten, snotneus huilen.. Heb r net een paracetamol gegeven en nu is ze wat rustiger.. Vriend is ook weer weg voor 5 dagen.... Aankomende donderdag weer een groeiecho.. ben benieuwd.. heb het idee dat kleintje niet zo hard gegroeid is al zit de buik wel erg vol!! Ik ga proberen te slapen (een goede houding vinden is een stuk moeilijker geworden) hopen dat dochtertje een goede nacht maakt. Meiden ik kom morgen nog even spieken!! en reageren op diegenen die ik 'vergeten' ben.
    Slaap lekker voor nu. lfs

Deel Deze Pagina