We gaan voor de 2e!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door littledreamer, 20 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. littledreamer

littledreamer Fanatiek lid

23 mrt 2009
    3.329
    11
    38
    hier
    Hanna welkom gezellig dat je er ook bij komt!
    Mag ik vragen hoe lang je al bezig bent voor de 2e?

Kwebbel ik ben toch zo blij voor je!

Reumatoloog was alles goed! Alleen zat ik in de wachtkamer belde de verpleegkundige van de gyn glucose is te hoog! Dus ik moet vrijdag om 8 uur komen tot 10 uur om een glucose test te doen!

lf Laat die kleine nog maar even lekker bij je zitten!!! ;) ik heb 15 juni weer echo en gyn

Wow hoe is het nu met je dochtertje? zielig he als ze ziek zijn!

hier alles goed.. rustig alleen jammer van die glucose.. zelf denk ik dat er niks aan de hand is en dat het een moment opname was. auto word nu gefixt gaat weer rond de 100 euro kosten en dan gaan we m te koop zetten. ik wil een 4/5 deurs.

2. sumshine

sumshine Fanatiek lid

5 jan 2011
    3.063
    0
    0
    Haai Meiden,

Welkom!

@geslachtsbepaling: die heb ik al bij bijna 15 week gehad, ga ik nu niet weer doen. Over ong 3 week de 20w echo denk ik haha.

@ontsluiting: Ow jee ik weet niet meer wie het typte maar volgens mij gaan ze absoluut niet bij 34 of 35 week checken of je ontsluiting hebt als de bevalling nog niet begonnen is, dit ivm prematuurheid en kans op infectie oid. Ik denk niet dat je het nu al moet willen....Laat t maar g aan rommelen met 36 week en dan met 37 geboren worden. Nog ff lekker warm bij je! haha

@hier: geen nieuws eigenlijk, is ook goed n ieuws...Druk druk druk..Pff is wel druk 4dagen werken, peuter die veeleisend is en een huishouden en sociaal leven..en vooral: zwanger...GAAAAP.

3. sumshine

sumshine Fanatiek lid

5 jan 2011
    3.063
    0
    0
    voor de mama;s wie heeft hier ervaring mee:

@hier:
    Wat wel lastig is, ineens is mijn dochter heel erg huilerig als ik haar achter moet laten bij de opvang (gaat ze twee dagen per week naar toe) ze was vanmorgen hysterisch! Ik vind het dan zooow moeilijk weg te gaan. Ik doe t wel hoor, en lijk heel cool maar van binnen jank ik mee! Snap er niks van ze is ruim 2 dat is geen eenkennigheid meer toch? Of zou ze last hebben van het besef dat dingen een beetje anders zijn?
    Ze vraagt ook vaak aan me: "mama waar is baby nou?" de scheet...Zou ze beseffen dat er wat groots op komst is?? Nou ik vind het in iedergeval knap lastig! Volgende week brengt manlief haar maar weg want daar heeft ze t veel minder bij! zucht,

4. Happy1980

Happy1980 Fanatiek lid

14 jun 2007
    2.015
    0
    0
    verpleegkundige
    Gelderland
    @Littledreamer, fijn dat alles goed was bij de reumatoloog. Wel balen dat je bloedsuiker te hoog was. Hopelijk valt het allemaal mee volgende week.

@Lady Flower, wat balen die harde buiken. Gelukkig zijn ze af gezakt. Als je wilt weten of je ontsluiting hebt, kun je het vragen. Maar wat heb je er eigenlijk aan. En weet ook niet of ze het foedn. Want er is natuurlijk wel een kans op infectie bij het voelen.

@Hanna, welkom. Welke ronde zit je nu. Ik zit inmiddels in ronde 17. Ben toevallig deze cyclus naar de dokter geweest. Nu eerst onderzoeken en dan eventueel doorsturen naar de gyn.
    Vervelend he opeens een lange cyclus. Hier helaas ook een lange cyclus deze maand. Als mijn lf 14 dagen is, is mijn cyclus 38 dagen.
    Werkse en hopelijk toch nog een beetje droog gebleven.

@Wow, fijn dat je dochter weer opgenkapt is. Hopelijk nu weer een goede nacht. Oh je hebt lekker rustig aan kunnen doen vandaag lees ik. Lekker hoor.
    Ik vind de namen wel leuk, houd wel van korte namen.

@Kwebbel, balen zeg, dat je nu opeens weer op een andere groep gezet wordt. Wat is de rede daarvan? Waarom mag je niet gewoon met je cowerker blijven werken?

@Sumshine, ik heb het met Janna ook gehad, was een fase dat ze opeens moeilijk naar de opvang ging. Het was elke keer huilen en naar binnen gedragen wille worden. Maar gelukking ging dat ook weer over, koste wel even wat tijd helaas.

@Hier bijna zeker gisteren eisprong gehad. Vandaag was mijn temp een stuk hoger, en volgens mij betekend dat dat je eisprong geweest is. We zullen zien wat het de komende twee weken gaat brengen.

Helaas heb ik wel al weer ruim een week buikpijn. Word er weer niet goed van. Zou toch bijna zeggen dat het niet goed kan zijn. Maar de arts zegt dat het niks ergs is. Dan zal het wel toch!

5. Lady Flower

Lady Flower Fanatiek lid

2 nov 2011
    1.055
    0
    0
    @ al: bedankt voor jullie antwoorden op mijn vraag van de ontsluiting...ik vraag er maar niet naar want een infectie lijkt me niet prettig!!
    Ik vertel gewoon mijn verhaal. Ik had dus zaterdag en zondag veel harde buiken maar vandaag ondanks veel huishoudelijk werk (nestdrang niet meer leuk gewoon!!) eigenlijk bijna niets....wel rond 7 uur niet meer kunnen staan/lopen omdat ik het gevoel had dat de baby eruit ging vallen...ik voel zijn hoofd in mijn bekken.....heb jij dat ook wow? Ik denk trouwens dat jij indalings weeen hebt gehad en dat jullie kindje nu is ingedaald....voelt heel erg zoals jij dat beschreef....begin wel beetje spanning te krijgen voor de bevalling hahha maar heb er tegelijkertijd ook heel veel zin in....maar nu nog maar even niet! We weten in elk geval donderdag allebei meer!!!

@ sum..wat balen van je dochter...misschien heeft ze toch iets door? morgen alweer 16 weken!!! Voel je de baby al goed nu? Wanneer heb je 20 weken echo?

@ Ld...balen van die glucose...succes met het verkopen van de auto!
    Namen: Bas= heel mooi maar ik vind Bastiaan of Sebastiaan ook echt super mooi!!! of Sebas....verder: Sven,Levi,Tom...Jorian/Jesper

@ Kwebbel....spannend morgen de vk bellen!! Ik ben benieuwd!

@ Happy...ik denk dat je goed geklust hebt!!

xx

6. Lady Flower

Lady Flower Fanatiek lid

2 nov 2011
    1.055
    0
    0
    hahaha de namen waren voor wow....ld krijgt meisje....

7. sumshine

sumshine Fanatiek lid

5 jan 2011
    3.063
    0
    0
    donderdag moet ik naar de vk zal dan afspraak maken voor 20 w echo....Spannend! Kijken of t echt een jochie is!

8. Lady Flower

Lady Flower Fanatiek lid

2 nov 2011
    1.055
    0
    0
    @ kwebbel...gebeld??

@ sum...oke jij ook donderdag vk...leuk leuk!

9. Kwebbel

Kwebbel Bekend lid

13 jul 2011
    692
    0
    16
    NULL
    NULL
    Sumshine, al weer bijna een 20-weken echo, super joh!

Wow, leuke namen hoor! Vooral Bas en Julian vind ik erg leuk.
    Bas had ik ook op mn lijst staan, maar zo heet het zoontje van een vriendin.

Lf, ik kan me goed voorstellen dat je de bevalling spannend vind.
    Is toch anders dan een eerste waarbij je niet weet wat er komen gaat.
    Ze zeggen wel dat de 2e vaak makkelijker gaat, dus dan hoop ik dat maar voor je!

Happy, nou dan hebben jullie voor nu gedaan wat je kan en dan is het afwachten. Ik gun het jullie zo dat het raak is deze keer.
    Als de arts zegt dat die buikpijn geen kwaad kan, dan mag je daar toch ook op vertrouwen.
    Mijn duopartner wilde meer werken en krijgt daarom een eigen groep, groep 5/6.

Ld, balen van je glucose. Zou fijn zijn als dat ook weer snel de juiste waardes heeft.

Loontje en Susy hoe is het met jullie???

Hier de vk gebeld, de assistent wilde met 8 weken een afspraak maken.
    Maar de vk had na mn mk gezegt dat ik met 7 weken voor een echo mocht. Nu krijg ik hem wel erg vroeg, namelijk met 6wk4d.
    Maar aangezien ik beide zwangerschappen een paar dagen vooruit gezet ben durf ik een echo zo vroeg wel aan.
    Dus 21 juni mogen we even spieken. Gelukkig heeft mn man late dienst en kan ook mee.
    Ik heb een goed gevoel over deze zwangerschap!!

Liefs Kwebbel

10. Lady Flower

Lady Flower Fanatiek lid

2 nov 2011
    1.055
    0
    0
    rustig hier...hoe is het met iedereen??

@ al wat ga jij als traktatie doen straks?
    Ik heb bedacht dat ik geen beschuit met muisjes wil...als ik aan al die kruimels denk!! Wil nu denk ik van die ronde chocolade met muisjes erop dit hadden vrienden van ons ook...en voor mijn kids van het kdv denk ik aan lange vingers/boter dippen/muisjes....

Gisteren bij babydump de laatste dingen besteld zoals klamboe voor over campingbed (kan hij straks lekker buiten slapen) klamboe over kinderwagen en ik moest nog een nieuwe thermometer....heb ook een stoelhoes voor over maxicosi besteld.....allemaal van die zomer dingen....grappig ik heb een dochter van winter 2009 en straks een zoon van zomer 2012...moet je aan heel andere dingen denken!

Wie van jullie gaat straks borstvoeding geven? Ik niet hoor....wij proberen eerst de flessen van avent, wil dat niet dan kopen we difrax.

Net trouwens een flink bedrag gekregen van de belasting dienst!! Spaarrekening weer gespekt!
    Wij gaan ook niet op vakantie dit jaar(in het najaar gaan we nog maar dat betalen mijn ouders...midweekje Landal) dus dat vakantiegeld er ook maar bij op gezet....altijd lekker om wat achter de hand te hebben.

@ kwebbel....mooi op tijd die echo!! Ik had hem bij 6+3 en kindje was toen 7 mm...goed te zien met een inwendige echo....mooi dat je gevoel goed is bij deze zwangerschap!! komt helemaal goed met jullie frummeltje!!

@ allemaal...fijne dag!

11. sumshine

sumshine Fanatiek lid

5 jan 2011
    3.063
    0
    0
    Lf: lekker geshopt! Leuk idee van de lange vingers!!

Over flesjes: ik zou voor de zkerheid wel een difrax flesje in huis hebben, kan geen kwaad: doe je er later evt een beetje sap ofzo in. Ik weet nog bij onze dochter namelijk dat ik met avent begon maar dat het niet wou en dat we h als over de kop avent moesten proberen, had achteraf gewild dat ik beiden gewoon in huis had om ff te proberen...maar das mijn ervaring haha.

Kwebbel: fijn dat je veel vertrouwen hebt! moet ook! haha, maar spannend blijft het wel he? Je echo is idd vroeg, houd ej wel rekening mee dat er nog niks zichtbaar is? een week later dan vaak weer wel! Spannend iig en lekker op tijd een echo nog 2,5 week wachten!

12. Loontje4

Loontje4 Niet meer actief

Hallo,

Ga even bijlezen. Heb veel gemist. Druk druk druk gehad.

@ Wow, hoe is het met je meisje? Al wat opgeknapt? Ik hoop het voor je. O lees net dat het alweer beter gaat. Morgen groeiecho!! Leuk!! Hou je het nog een beetje vol? Fijn dat je weer een beetje bij bent gekomen.
    Ik vind ook de korte jongensnamen leuk. Dus wel in de trant die jij zegt.

@ Happy, fijn een posi ovutest. Hopen op een positief resultaat. Duimen draaien weer voor je!! Hopen dat de dokter niet meer nodig is!! Als je temp hoger is, is idd je eisprong geweest. Spannend!!

@ Kwebbel, GEFELICITEERD!! Zit ik eerst te typen balen enzo en dan toch zwanger. SUPER!! En wat een mooie test. En nu duimen dat het een plakbeebje is. Duim voor je!!
    En idd snel de VK bellen. Hopelijk kan je snel terecht. O ik lees het al. Lekker snel. Spannend!!
    Balen van de verandering van je klas. Heb je hier zelf ook nog iets in te zeggen of wordt dat bepaald?

@ LD, 27 weken. Jee het gaat echt snel zeg.
    Fijn dat het goed was bij de reumatoloog. Hopen dat het goed is met je suikers.

@ Hanna, welkom hier!! Hopelijk is het snel raak voor jullie. Hoe lang zijn jullie al bezig? Wanneer ga je testen? Of ben je al ongi geworden?

@ Shumshine, mooi dat het goed gaat. Bij jou gaat het ook snel zeg. Heb het de laatste weken bij Britt ook dat ze zich als een aapje aan me vastklemt en niet wil dat ik weg ga en het op een brullen zet als ik haar naar het KDV breng. En Britt is ook van die leeftijd dus het zal toch wel iets met de leeftijd te maken hebben. Als ik weg ben is het meteen goed dus maak me er niet te druk over.

@ LF, jee allemaal weer nieuwe dingen. Leuk hoor.
    Ik ga bij de 2e geen BV geven. Heb het bij Britt wel geprobeerd maar was absoluut geen succes dus voor de 2e meteen de fles.
    Hier al 1 deel terug van de belasting. Deel 2 laat nog op zich wachten. Lekker is dat toch? Een centje achter de hand. Je weet het nooit. En hier worden het denk ik toch wel beschuit met muisjes tzt. Moet ik wel eerst weer zwanger worden...zucht....

@ Hier snap ik er niks meer van. Ik verlies wat bruin en een klein sliertje rood maar zou het over 2.5 dag wel met 1 inlegkruisje hebben kunnen doen.. Zit eigenlijk te wachten tot het doorzet maar nog niks. Nou ja, we kunnen alleen maar wachten helaas. Ben er zo slecht in. VAndaag naar Amsterdam geweest. Naar het VU en het AMC. Was erg leuk om een keer in een ander ZH te kijken. En een leuk uitje in de baas zijn tijd en op de kosten van de baas. Super. Verder nog 2 dagen werken en dan weekend. Ik hoop dat het weer snel beter wordt. We zullen het zien.
    Verder nog een lekke band gehad met de auto die niet gemaakt kon worden en waar dus een nieuwe op moest. En hij lag er pas vanaf maart op. Dus dat was wel balen maar ja er zijn ergere dingen.....zullen we dan maar zeggen. Ach ja. Ben er vandoor. Kom morgen nog even kijken. Groetjes en een fijne avond nog allemaal!!!

13. Wow

Wow Actief lid

6 jun 2010
    374
    0
    0
    Wat is er veeel geschreven!! Ik ga morgen weer reageren. Wilde kort nog even vragen wat jullie van Hugo vinden? ;)
    Morgen de groeiecho. Ik laat jullie weten hoe het was.. Jij ook veel plezier/succes bij de echo LF.. liefs

14. Lady Flower

Lady Flower Fanatiek lid

2 nov 2011
    1.055
    0
    0
    @ loontje...ik hoop ook dat het weer snel raak mag zijn voor jullie!!!

@ wow...Hugo....Neeeeee...ik persoonlijk vind die naam niet zo! Wat dacht je van Lucas? of Luuk? Beau? Moeilijk he voor een jongen!!

xxx

15. Wow

Wow Actief lid

6 jun 2010
    374
    0
    0
    @All, en het is weer zover!! Klaarwakker. Heb net al ontbeten want had heel erg trek... Ik baal dat ik niet langer kan slapen :(...

@LD, wat goed dat reumatoloog goed was, alleen beetje balen van je glucose. Succes morgen met de test. Ik vond het zo;n smerig mierzoet drankje. Gelukkig moest ik maar 2 glazen drinken . Het kwam de hele dag omhoog en als ik er nu aan denk word ik weer een beetje misselijk (of misschien komt dat door een te grote kom brinta die ik net weggewerkt heb;))

@sunshine, hier had ik 3 maanden lang een huilend meisje telkens als ik haar wegbracht. Bij haar was het wennen maar oh wat had ik r graag weer direct meegenomen. Stond vaak zelf bijna te huilen als ik haar weer aan een van de leidsters gaf. Vaak is het maar heel even dat ze huilen (werd mij verteld;)) Nu vindt ze het superleuk maar ik werd al gewaarschuwd dat het best kan dat ze over een tijdje weer wat meer moeite heeft. Ik denk dus een fase... en misschien voelt ze 'iets 'aan mama ?;)

@Kwebbel: wat goed dat je eerder mag komen!! nog even 2 weekjes wachten en dan in de buik spieken. En fijn dat je een goed gevoel over deze zwangerschap hebt. Houden dat gevoel :D

@LF, wij gaan weer beschuit met muisjes en champagne doen.. Vorige keer was vriend zo van slag door bevalling dat ie met een hele doos champagne thuiskwam??.. Het beviel de kraamvisite zo dat we dat deze keer weer willen gaan doen..haha... Op kdv wil ik misschien ook lange vingers uit gaan delen of misschien een badeendje.. Ben nog even internet aan het afspeuren voor leuke traktaties ... Wat betreft bv, ik ga het deze keer weer proberen. Bij dochtertje heb ik ongeveer 14 weken bv gegeven voordat ik weer begon met werken (en kolven in het toilet van een vliegtuig leek me niet zo'n goed idee;)) Mocht het lukken dan zou ik dat leuk vinden en anders stap ik snel over op flesjes.. Ik heb beide, Difrax en Avent.. Hier ook geen vakanties gepland meer dit jaar, maar zou zomaar kunnen dat we nog wel gaan. Misschien alleen met vriend voor 2 weken deze winter (als ik mijn kleintjes zo lang kan achterlaten) Eerst maar eens kijken hoe het is met twee kleine boefjes ... En wat betreft de naam Hugo, ik vind m toch ook niet zo leuk.. mn vriend kwam er ineens mee.. Ooh wat vind ik het lastig zeg een jongensnaam... zou bijna hopen dat het een meisje is (alleen om de naam dan, want een jongetje is ook meer dan welkom!!) Ik zie het al voor me dat we pas beslissen zodra de kleine op de buik ligt...

@loontje; wat gek zeg.. zou het ook een innestelingsbloeding kunnen zijn of kan dat nu nog helemaal niet?

@hier kan ik dus niet meer slapen nu... Zouden er voor zwangeren slaappilletjes zijn om even een paar nachten goed te slapen? Verder gisteravond nare krampjes en harde buiken gehad, beetje aan het rommelen zeg maar.. Maar nog steeds het gevoel dat kleintje heerlijk in de buik zit en daar ook nog wel even blijft.. Ik begin wel onrustig te worden hoor.. Ben zo benieuwd hoe ons kindje eruit gaat zien en hoe de bevalling zal zijn.. Wie wilde er ook weer in het zh bevallen? Ik heb het al eerder gevraagd maar ben het weer eens vergeten.
    Mijn dochtertje beet gister ineens heel hard in mijn buik!! waar dat ineens vandaan kwam :( de tandjes stonden er in... Zou ze soms toch iets doorhebben?
    Meiden ik ga mijn bed maar weer opzoeken.. hopen dat ik nog even een paar uur kan slapen... Al vraag ik me af of dat gaat want er wordt net iemand wakker in m'n buik (schop, beng, voetje steekt er zowat uit, schop, schop..hahaha)
    Fijne dag vandaag!!

16. Happy1980

Happy1980 Fanatiek lid

14 jun 2007
    2.015
    0
    0
    verpleegkundige
    Gelderland
    Even snel.

Lady Flower en Wow, succes bij de groeiecho. Hopelijk ziet alles er nog goed uit. En altijd leuk om even te spieken toch.

Reageer vandaag of morgen nog uitgebreid.

17. sumshine

sumshine Fanatiek lid

5 jan 2011
    3.063
    0
    0
    haai meiden,

- Kwebbel zou t misschien toch een positief iets kunnen zijn? spannend...ik hoop het zo voor je!

- Hier vanmorgen controle vk van het ziekenhuis gehad, was zo leuk want zag de vk van mijn bevalling toen ter tijd en ik was helemaal blij! ze herkende mij ook hihi. Als kadootje kreeg ik ff snel een echotje! leuk he? maar alles was iig goed! jippie1

Wow: waardeloos van t slechte slapen, neem ff contact op met je vk of gyn, soms is er op t eind wel wat mogelijk...maar dax meestal in een later stadium d8 ik. En probeer eens na te gaan waardoor t komt: spanningen, zie je er onbewust tegen op? suiker? sterkte meis!

@namen: hugo is niet mijn type naam, houd wel van korte namen maar niet het hugo achtige vind ik zo oud klinken..baby hugo...maar das heel persoonlijk.

Succes meiden!

18. Lady Flower

Lady Flower Fanatiek lid

2 nov 2011
    1.055
    0
    0
    Hallo,

net terug van vk en echoscopist.
    Bloeddruk laag, harttonen prima! 1 kilo aangekomen...tot zover prima....maar....onze `kleine` man is in 5 weken tijd meer dan een kilo aangekomen...hij is nu 2600 gram!!! Ik ben geschat op een week of 37!!! En wat ik afgelopen maandag gevoeld heb: de baby is weer uit mijn bekken gefloept...hij zat vast maar nu dus niet meer helaas......toen zei de vk: we gaan toch nog even je suiker testen...die kwam uit op 7.9...(normaal 5.2) dus nu moet ik maandag nuchter komen en nogmaals testen....ik moet vanaf nu ook elke week bij de vk komen en we hebben besloten dat we tot 40 weken aanzien en is die er dan nog niet dan gaan we inleiden....hopelijk komt hij snel uit zichzelf...vruchtwater was normaal en de baby zelf gaat ook goed gelukkig......nou dan zien we maandag wel weer verder!

Sum: mooi dat het goed was!! Was het nog steeds een boy of kon ze dat niet zien??

@ wow.....hoe ging het bij jou??

xxx

19. Loontje4

Loontje4 Niet meer actief

He dames nog even snel voordat ik moet gaan werken dadelijk. Beh helemaal geen zin maar ja. Het zal toch moeten.
    @ Wow, Hugo vind ik ook niet zo. Kan me voorstellen dat het begint te kriebelen hoe het kindje eruit ziet enzo. Spannend!! En voor het slechte slapen gaven wij op de kraamafdeling promethazine. Is een hoestdrank maar werkt ook zeer slaapverwekkend. Zal alleen niet zonder recept verkrijgbaar zijn dus misschien even naar de HA of gyn voor een receptje??

@ Shumshine, lekker hoor stiekem een echo. Mooi dat alles goed was.

@ LF, fijn dat alles verder goed was. Hopelijk is je suiker verder goed. Rustig aan maar.

@ Hier heeft de ongi doorgezet. Werkt alles wel weer normaal. Het is wel minder als normaal maar heb nu ook de typische buikpijn enzo. Dus zo maar even paracetamol pakken. Nou op naar de volgende ronde. De ovutesten had ik nog bewaard dus kunnen we deze maand weer ons best gaan doen.
    Ik hoop echt dat het snel raak is. Hier bevallen de eerste al bijna en ik heb nog niks......baal er wel van.....Maar ja somiige dingen kun je niet plannen. Ik ga eerst maar lekker naar de vakantie toeleven. Heb er zin in!!! Meiden ben er van de week weer. Ik denk zaterdag want ben dan heel de dag alleen. Vriendlief is heel de dag weg. Ga met mijn schoonmoeder effe shoppen en naar de markt en verder niet zo veel gepland. Heerlijk!! 's Avonds ook lekker het rijk alleen. Is ook wel eens lekker. Maar goed. Eerst nog 2 dagen werken. Tot van het weekend!!

20. Wow

Wow Actief lid

6 jun 2010
    374
    0
    0
    Ik dacht ook dat ze pas later in zw-schap, echt aan het einde iets geven... Waardoor het komt? Geen idee.. ik wordt gewoon wakker en heb het idee dat ik uitgeslapen ben.. (nu helaas niet meer ;)) Verder heb ik ook heel erg veel trek dus misschien dat het door een hongergevoel komt. En wie weet toch onbewust spanning voor bevalling. Eerste bevalling was redelijk pittig. Al kijk ik met een positief gevoel naar deze bevalling..
    Ik heb zometeen controle bij de VK, ga haar meteen vragen en daarna de groeiecho. Ik houd jullie op de hoogte.
    Enne.. baby Hugo gaat het niet worden:) ik vind het toch niks... het wordt of Mats of Bas.. We moeten een keer een knoop doorhakken...

Deel Deze Pagina