@LF, he jakkes baby weer uit het bekken geschoten.. Mijn dochtertje heeft eigenlijk nooit echt goed ingedaald gelegen. Pas toen ik ging bevallen zakte ze naar beneden... En wat een grote jongen!! JIj ook al aan een glucosetest.. Die kunnen ze voortaan beter standaard doen met 30 weken ... Hier weet ik vanmiddag meer.. Ik wil liever wachten tot beeb er zelf klaar voor is om er uit te komen.. Tenzij hij/zij echt heel groot is.. VK heeft vorige keer wel al aangegeven dat ze met 40 weken wil kijken of vliezen breken eventueel mogelijk is (indien er ontsluiting is) dit ivm werk vriend. Zijn vakantie eindigt 2 dagen na mijn uitgerekende datum. Spannend dus of hij erbij zal zijn (ik denk het wel ) Succes maandag met de test. Hoop dat je waarden gewoon goed zijn..
lf ik las niet verder maar je bent al geweest! Ook de glucose test... ben benieuwd! Mag mijn beeb niet een beetje gewicht van jou beeb! dan hebben we beter evenwicht Hier net lekker 2 nieuwe haringen op.. zoon zat te kijken van wat ga jij nou eten en wilde ook niet proeven. Hij had lekker kibbeling. Vanavond slaapt T bij oma en opa omdat ik al zo vroeg in het ziekenhuis moet zijn. Wij gaan vanavond lekker naar de film.
Net terug van VK en echo. Krijg inslapers voor een paar nachten om even goed te kunnen slapen.. Verder was beeb weer uit het bekken gegaan en ligt nu schuin met hoofdje ergens rechtsonder.. :S Net zoals bij jou LF... wat een eigenwijsjes toch he... hahaha.. Op de groeiecho bleek de kleine alweer 2900 gram te zijn!! (schatting) want volgens de echoscopiste is het steeds moeilijker om een goede schatting te kunnen maken aangezien alles erg groot wordt om goed te kunnen meten. As maandag hebben we overleg met de gynaecoloog over eventueel eerder halen, maar ik denk dat ze gaan wachten tot 40 weken. Wat ik prima vind, (is ook al over 4 weken) ... Hoop dat met jullie alles goed gaat! Ik kom vanavond nog even spieken...
@ wow...het zou me niks verbazen als wij tegelijk bevallen...we gaan steeds gelijk op met afspraken en nu weer allebei een groot en uit het bekken gefloept kind...hihihi o ja jij vroeg wie in ziekenhuis gaat bevallen maar dat ben ik, samen met vk...ik heb medische indicatie gekregen..we gaan door tot 40 weken en als hij er dan niet is word ik ingeleid...ze laten me niet overtijd lopen, ik moet vanaf nu elke week komen en we bekijken het dan per week...de echoscopist schat me 38 weken en de vk 36 weken....dat is dus gemiddeld 37 weken....mmmmmmh ikhoop maar dat onze kindjes snel indalen!! Lekker slapen jij..... xxx
wow± ik stem op mats! dat vind ik zon leuke naam en die hoor je ook niet heel vaak! Echt pittig en tegek! dus ik zeg± Mats! Hoe heet je dochter eigenlijk? (kijken of t daar ook mooi bij matched haha) lf: ben jij al over de namen uit? loontje: balen van je ongie, maa rnu ben je wel weer in t ritme, hopelijk deze ronde dus raak! keep my fingers crossed!
Wow, wat fijn dat je inslapers krijgt. Het is zo vermoeiend als je zo slecht slaapt! Loontje, balen dat je ongi bent geworden. Ik hoop voor je dat het de volgende ronde raak mag zijn! Hier weer in de stress. Ik heb bruin slijmverlies. Pff hoe moet ik ooit de komende 8 weken doorkomen. Had zo gehoopt dat bruinverlies me bespaard bleef, dan kan ik tenminste weer wat vertrouwen opbouwen. Ik hoop dat het nog een restje innestelingsbloed is. Liefs Kwebbel
he gatsie Kwebbel wat naar...Had je dat bij de zwangerschap van T ook? het hoeft namelijk nisk te betekenen maar ja...Pfff sorry for u!
Hej meiden, In het begin met jullie meegeschreven maar was er toen op een bepaald moment echt te veel mee bezig dus had ik besloten afstand te nemen. Af en toe nog wel wat meegelezen maar niet meer gereageerd. Nu wil ik jullie toch even laten weten dat ik weer zwanger ben! Vandaag ongeveer 6 weken. Jullie heel veel succes met de komende beebies en het zwanger worden voor diegene waar dat nog niet zover is! Liefs
Ow en Kwebbel, dat heb ik ook gehad. Bij alle drie mijn zwangerschappen. Zelf bij Fayenne zo erg dat ik een tampon had gebruikt omdat ik dacht dat ongie doorkwam! Hoop dat het bij jou ook niets is en er in februari een gezond beebietje bij mag komen!
Hey Alien!! Gefeliciteerd!! Schrijf je weer gezellig mee?? Fijne zwangerschap gewenst....wanneer eerste echo? @ Sum...wij hebben onze jongensnaam al heel lang gelukkig....ook niet meer getwijfeld. @ kwebbel...ik kan me voorstellen dat je baalt maar als het alleen bij bruinverlies blijft...spannend is het wel dat kan ik me heel goed voorstellen!! Ik heb het bij dochter ook gehad....doe maar rustig aan meis...hopen en bidden, en gezond leven meer kun je niet doen! xx
Zou het leuk vinden weer mee te schrijven maar Heb jullie toch een tijdje in de steek gelaten dus mag het nog wel?
alien Tuurlijk mag je weer mee kletsen! meiden drankje viel mee! alleen bij de laatste slok begon ik te kokhalzen. nu wachten tot 10.15 en dan nog bloedprikken. wachten duurt zo lang! en heb honger!
@ alien...ik snap wel hoor dat je even afstand hebt gehouden...er zijn er wel meer afgehaakt (mexcan) en ik denk om zelfde reden...alle begrip en leuk dat je er weer bent! @ kwebbel hoe is het nu? @ little dreamer....en?? x
als de uitslag niet goed is word je vandaag waarschijnlijk nog gebeld. die vrouw kon het niet echt zeggen! hier net gegeten... had wel al een banaan op.. zo mijn medicijnen innemen .. kon ook niet omdat ik niet mocht eten en dan T in bed leggen en zelf ook even plat ben zo moe!
@Sumshine, altijd leuk om een keer extra naar de kleine te kijken. Fijn dat alles ook weer goed was. @Lady Flower. Jij ook al zo een groot kind. Wat doen jullie toch. Zou wel heel toevallig zijn als jij en Wow inderdaad op de zelfde dag bevallen. En dan alle bij een jongetje krijgen. Vandaag al weer 35 weken. Dus nog max 5 weken en dan gaan ze iets doen, prima toch! @Loontje balen dat je ongi bent, maar aan de andere kant ook wel fijn dat je weet waar je aan toe bent. Hopelijk volgende maand een posi test. @Wow, fijn dat de echo weer goed was. En met 40 weken inleiden is op zich best lekker toch. En vandaag al 36 weken. Nog maar 4 te gaan dan. En dan is je vriend tenmiste ook thuis. Valt er niks te regelen dan als het niet zo is? Mats en Bas vind ik alle bij leuke namen. Hou er wel van. Hoe heb je vannacht geslapen? Helpen de pillen een beetje? @Kwebbel, hoe gaat het nu, wat balen elke keer die stress. Hoop dat alles toch goed is. @Alien, gefeliciteerd. Super zeg. En leuk dat je weer mee komt schrijven. @Littledreamer, oh bah zo op de nuchtere maag dat vieze drankje. Gelukkig heb je het achter de rug. Is het dan niet erg dat je nu je med zo laat hebt. Hoop voor je dat alles goed blijkt te zijn. Slaap lekker even. @Hier alles rustig. Op het wachtbankje. Mag 17 juni (vaderdag) testen. Zou toch een leuk vaderdag cadeautje zijn he. Maar ga er maar niet van uit. Verder weinig te vertellen. Zo mag ik weer gaan werken en dan lekker weekend vrij. Fijn weekend allemaal
hey dames, lang geleden dat ik hier ben geweest. Waren een midweekje Centerparcs gewest en de keuken is helemaal vernieuwd, super mooi! hier verder alles goed, nog 10 weekjes te gaan! kleine doet t super goed! lag al in de goede richting en me buik was precies goed met t aantal weken dat ik ben, dus helemaal goed!! suiker en ijzer waren ook perfect!! voel me goed en gaat allemaal super! Werk tot 4 weken en dan lekker verder genieten, nu nog 5 weekjes werken, en dan nog wat vakantie eraan lekker.lekker hihi... hier nog geen last van vocht..bij lorenzo toen ook pas later last van gehad, weet niet meer precies wanner, maar dacht rond de 34/35 weken. dan in me enkels. en mis ook helemaal niet hihi Nou de zomer mag wel komen voor mij , graadje of 25/30... kom maar op, ik houd me wel koel haha.. das beter als dat weer van nou,## tweer!