We gaan voor de 2e!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door littledreamer, 20 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Happy1980

Happy1980 Fanatiek lid

14 jun 2007
    2.015
    0
    0
    verpleegkundige
    Gelderland
    Even snel, moet zo gaan werken, na een late dienst gisteren, dus ben een beetje brak.

Maar ben ongesteld. Baal echt heel erg. Heb ook geen vertrouwen meer dat het ooit gaat komen. Zie het even dus gewoon niet meer zitten.
    Manlief moet nog steeds zijn zaad inleveren, vorige keer dat hij het zou doen is niet gelukt, dus weet niet hoe lang het nog gaat duren. Wil gewoon dat er eens gekeken gaat worden, waarom het nu niet lukt.
    Ben er gewoon verdrietig van, terwijl ik dat eigenlijk helemaal niet wil.

kom vanmiddag nog wel even uitgebreid reageren

2. littledreamer

littledreamer Fanatiek lid

23 mrt 2009
    3.329
    11
    38
    hier
    happy Knuf voor jou!

3. Lady Flower

Lady Flower Fanatiek lid

2 nov 2011
    1.055
    0
    0
    @ happy...gatver ik voel de teleurstelling gewoon in mijn eigen lijf....bah meis ik kan me voorstellen dat je er helemaal klaar mee bent na 17 rondes...laat je man maar gauw inleveren en misschien een inwendige echo voor jou? of aan de clomid? Moet wel een keer wat gebeuren vind ik ook!! Tijd van geduldig wachten is voorbij!! Hele dikke knuffel voor jullie!

@ ld...succes bij de gyn ik hoop dat je kleine meid goed groeit...laat je nog ff weten?

@ wow...goed geslapen vannacht?

Wij hebben vanmorgen afgesproken niet meer te vitten op elkaar, het ging al een paar dagen zo...ik op alle slakken zout leggen en manlief was maar aan het zuchten en steunen...we hebben elkaar vanmorgen een dikke knuffel gegeven en gaan elkaar niet meer aanvallen op kleine stomme dingen....voel me al stuk beter!

Gister de t-shirts binnen gekregen waar op staat: kleine broer van....en: grote zus van.....erg leuk!

@ alien....je mag het al bijna vertellen...t`is bijna zondag...hou je het nog beetje vol? Leuk hoor die voorpret.

Fijne dag

4. Wow

Wow Actief lid

6 jun 2010
    374
    0
    0
    @ sunshine; 36,5 week lekker snel;).. Wie weet.. Ik denk niet dat de 25e juni m gaat worden hoor.. Zou leuk zijn maar de meeste dromen zijn bedrog zeggen ze toch? Begin van de zwangerschap 2 x gedroomd dat het een meisje zou worden en nu 25 juni geboortedatum... Denk (doordat iedereen dat eigenlijk denkt, dus beinvloed) dat het een jongetje gaat worden dat pas komt na 40 weken...hahaha.... Heerlijk he dat gokken & wachten :p

@loontje!! lekker vakantie in het vooruitzicht. Nu nog even de zonnedans doen voor volgend weekend!! En ja dat zou echt supermooi zijn met zn viertjes terug. Hadden wij toen ik zwanger bleek te zijn van mijn dochtertje.. Met zn 2tjes heen op vakantie en terug met zn 3-tjes:) Deze keer hadden we trouwens weer vakantie toen het raak was ;)

@ kwebbel! Wat goed!! en bijna de echo :) Begrijp dat je elke keer even wil kijken of er echt niets uit komt.. zou ik ook hebben namelijk.. Nu heb ik dat al dat ik denk.. ik voel wat lopen...zou het soms vruchtwater zijn... Maar gewoon wat meer afscheiding..bleeeghhh.. Geniet nog even van het schoolkamp (ondanks de regen) lfs

@LF: joehoeee hij ligt vast!! wat goed voor je!! Heb je nu ook het idee dat het heel zwaar is in je bekken? Hier nog niet het idee dat kleine is ingedaald.. Heb wel telkens steken en wat krampige harde buiken maar denk dat ze nog niet sterk genoeg zijn om de kleine te laten zakken...haha Ik mag volgende week vrijdag weer.. Ze heeft er 2 weken tussengelaten, dacht dat ik vorige zw-schap al elke week moest maar zolang ik me goed voel en beeb voel vind ik het prima.
    Wat betreft die jeuk. Ik word er ook gek van. Denk dat de huid zo strak staat van de groeiende buik dat het daarom jeukt. Ik masseer mn buik s ochtends en s avonds met olie of mama buikencreme (had ik nog staan van dochtertje).. dan gaat het iets beter... Hier inmiddels 13 kilo aangekomen... Heb je trouwens iets leuks gemaakt met dochtertje voor vaderdag? Leuk van de shirtjes :D:D

@LD ; bleeeh griep.. niet fijn.. Hoe was de groeiecho vandaag of moet je nog? Lekker he zo'n druktemaker in je buik.. Ik vind het soms echt pijnlijk. Vooral als de voetjes je buik uitsteken... Lekker uitrekken die boel;)

@Happy: kan me voorstellen dat je je zwaar k*t voelt :( laat je man snel zn zaad wegbrengen dan kunnen jullie weer verder.. En wees gewoon verdrietig. Beter dat je het eruit gooit dan dat je het binnenhoudt.. Succes lieve happy.

@alien: bijna heel erg leuk nieuws vertellen!! Kun je het nog houden of zou je het het liefste nu meteen van de daken willen schreeuwen:D

Hier is vriend onverwachts eerder thuisgekomen uit buitenland!! Blij blij.. Hij heeft nu eindelijk vakantie.. Dus nog even lekker genieten... Heb ook een soort van rust over me heen gekregen want, ook al was het te vroeg, zat ik toch elke keer een beetje in de stress als hij weer op weg was naar de andere kant van de wereld... Nu maar hopen dat de kleine komt voordat zijn vakantie voorbij is want ouderschapsverlof is in de zomerperiode helaas niet mogelijk.. ook niet voor een bevalling.. :(:( Nu kan ik ook eindelijk aan de slaappillen, al moet ik zeggen dat ik de afgelopen nacht goed geslapen heb. Moet wel vaker naar het toilet maar slaap daarna meteen in. Mocht het niet nodig zijn, dan neem ik de inslapers niet...
    Verder niet veel spannends te melden. De kleine vermaakt zich wel in mijn buik en zolang ik redelijk blijf slapen vind ik de laatste loodjes, tot nu toe, reuze meevallen...
    Ik kom vanavond nog even kijken.. lfs voor jullie

5. Wow

Wow Actief lid

6 jun 2010
    374
    0
    0
    sorry voor de wat warrige tekst hierboven.. Zit m net terug te lezen .. wat een chaosverhaal.. Zullen de hormonen wel zijn...:)

6. Loontje4

Loontje4 Niet meer actief

Hoi hoi,

Nog even voor mijn late dienst en dan gelukkig weekend!!

@ Kwebbel, fijn dat er geen bloedverlies meer is. Veel plezier nog op kamp!!

@ LF, fijn dat de baby vast zit.
    Ik had ook veel jeuk aan mijn buik. Heb mentholzalf gebruikt. Dit hielp wel wat. Baadt het niet....toch?? Leuk knutselen voor vaderdag. Wat is ze aan het maken??
    Fijn dat juliei weer op een lijn zitten.

@ LD, bah griep!! Hoe was je echo?? Gezellig in je buik toch zo'n druktemaker. Spannend hoe je meisje eruit gaat zien!!

@ Happy, wat een k*tzooi. Snap dat je ervan baalt!! Knuffel!! Snel zaad inleveren en na laten kijken. Misschien is het wel heel makkelijk te verhelpen. Sterkte!!

@ Wow, fijn dat manlief al eerder terug is.

@ Hier, vanmorgen een druppeltje bloed verloren. Snap er niks van. Kijken wat er nu gaat gebeuren anders maar even de VK contacten. We zullen het zien.
    Vanmiddag weer werken. En dan lekker weekend. De caravan halen en dan schiet het echt op. Meiden ben er na het weekend weer denk ik. Fijn weekend allemaal!!

7. littledreamer

littledreamer Fanatiek lid

23 mrt 2009
    3.329
    11
    38
    hier
    even snel echo was goed. ze lijkt iets op de lijn naar beneden te gaan. ze word met 40 weken zo een 2500 a 2600 gram geschat. over 2 weken extra groei echo en dan daarna na 2 weken weer

buik met 28.5

8. Lady Flower

Lady Flower Fanatiek lid

2 nov 2011
    1.055
    0
    0
    @ ld...mooi buikje hoor!! Wel echt een klein kindje he? Hopelijk blijft ze lekker zitten tot 40 weken! Mooi dat je zoveel echo`s krijgt....en fijn dat het wel allemaal goed leek!! Nog 79 dagen te gaan zie ik....schiet mooi op! Doe maar rustig aan en ziek lekker uit!

@ wow...fijn dat je vriend nu vrij is, wat lijkt me dat heerlijk!!! Mijn man is na de bevalling 4 weken vrij, ook fijn maar nu hij dit weekend weer de nachtdiensten ingaat baal ik wel...ik vind de laatste loodjes best zwaar als ik alleen ben.....dochter, hond en huishouden...pffff en een kort lontje dat ik dan soms heb....volgende week is mijn man weer een paar dagen thuis....nu al zin in!! Ik weet wel dat ik niet moet piepen en dat er genoeg vrouwen zijn waar de man veel meer van huis is maar zo op het einde is alles me al snel te veel.....(zucht en steun...hihi)

@ loontje...wel vreemd zo weer een druppel bloed...veel plezier met de voorpret van de vakantie!!

@ sum...hoe is het met jou??

9. alien

alien Niet meer actief

Super drukke week hier!
    Lees vanavond even bij en zal ik reageren. Nu naar EHBO cursus!
    Fijne dag allemaal!

10. sumshine

sumshine Fanatiek lid

5 jan 2011
    3.063
    0
    0
    hey meiden!

happy wat kut zeg! ik baal ook voor je mee, bah al dat hopen en wensen en vooral niet weten waarom, ga maar gauw de zaad van manlief inleveren en dan checken ze de boel! hebben ze bij jou al gekeken dan??

ld: wat een mooi klein bescheiden buikie zeg! wouw, die van mij ziet er nu al beroerder uit en ik ben een stuk minder ver dan jou haha! Ik wil ook wel zon mooie buik! haha.

alien: en zin in het nieuws te vertellen??? hoeve rben je nu?
    kwebbel: hoe ist meis?

wow wat fijn dat vriendlief terug is! hier is manlief ook terug van een werkweek, heb em zo gemist...(hormonen!) hahahahaha

voor de rest: ben een warhoofd, heba lles gelezen maar ben de helft alweer kwijt, vergeef me! hahaha

11. alien

alien Niet meer actief

Ld: klein kindje inderdaad maar gelukkig gaat het wel helemaal goed!
    Mooie buik heb je hoor!

Pfff...lukt me vandaag niet om alles te onthouden haha! Drukke dag gehad en viel me best beroerd! Ach het hoort er bij en lig nu lekker op de bank! Ik ben vandaag 7,2 weken onderweg. Vanmiddag hebben we het nieuws al aan mijn schoonouders verteld! Ze moesten echt even aan het idee wennen want ze hadden het echt niet verwacht. Maar super leuk natuurlijk!
    Morgen naar mijn ouders. Heb ik super veel zin in!

Morgen vaderdag! Wat hebben jullie kindjes voor papa gemaakt? Fayenne mooie onderzetters en een lief kaartje!

Fijne dag morgen!

12. Kwebbel

Kwebbel Bekend lid

13 jul 2011
    692
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hey meiden,

Alien, leuk dat je schoonouders het zo leuk voor jullie vonden!
    Heb het cadeautje voor vaderdag van het kdv niet gezien, zit ingepakt, dus morgen weet ik het haha.

Happy, ik vind het zo super balen dat je weer ongesteld geworden bent.
    Ik gun het je zo van harte dat ook jij zwanger mag worden.

Ld, mooie buik hoor! Fijn dat de echo goed was, wordt idd wel een kleine meid dan. Hoeveel woog T bij geboorte?

Sumshine, hier alles goed hoor. De zwangerschap lijkt nu gewoon erg goed te gaan. Elke dag is er één en hoe meer dagen zonder bloedverlies hoe meer het vertrouwen groeit.
    Ben wel heel benieuwd naar de echo donderdag.

LF, ik kan me goed voorstellen dat je zo op het eind gewoon je man thuis wilt hebben.
    De laatste loodjes zijn gewoon zwaar, dan is het erg fijn als je wat hulp krijgt van je man.

Loontje, ik hoop dat je lekker van je weekend aan het genieten bent.
    Ik had ook vage tussentijdse bloedingen na mn miskraam en na mn eerste ongesteldheid. Waarschijnlijk zit er dan toch nog wat wat opgeruimd moet worden.

Wow, wat heerlijk dat je vriend thuis is. Het zou wel super balen zijn als je vriend aan het werk moet als jij net bevallen bent.
    Wel lekker dat het slapen nu goed gaat, je wordt er zo super moe van als je nachten wakker ligt.

Hier donderdagavond teruggekomen van kamp. Vrijdag moest ik lesgeven aan mn eigen klas. We hebben er een leuke middag van gemaakt, want we waren de enige klas op school.
    Woensdagavond was het erg koud in het kamphuis en in het bos. Dus 's avonds had ik een stijve nek van de kou, inmiddels is dit doorgetrokken door mn hele rug. Dus dat is wel balen, slaap gewoon slecht door de rugpijn.
    Hopen dat dat snel weer over is.

Liefs Kwebbel

13. alien

alien Niet meer actief

Goedemorgen!

Hoop dat je een beetje hebt kunnen slapen Kwebbel en dat de stijfheid snel minder word! Heb je verder geen last van kwaaltjes

14. sumshine

sumshine Fanatiek lid

5 jan 2011
    3.063
    0
    0
    hi meiden

@hier ook een vage bloeding tussen mk en ongie na de missed abortion de vorige keer. Volgens de ha een opruimingsactie...Misschien bij jou ook Loontje? of een innestelings...dat kan ook nog!

Kwebbel en Alien: spannend hoor! nu hopen dat die eerste 3 maand gauw voorbij zijn he?

@vaderdag: dochter heeft op t kdv een bierglas beschilderd,,origineel :) en bij de ander creche waar ze di voor t laatst was, afscheid nemen had ze een bordje beschilderd met een klei poppetje erop. Cute! Dus de papa is al verwend! en van mij heeft ie een sauna bon...Kan ie ook ff lekker relaxen, hij heeft t ook altijd zo druk!

@hier: ik ben niet in mn humeur, ik ben erg blij dat ik zwanger ben maar ik zie er niet uit! Pukkels overal, taille is al weg..(en ik had een zandlopers taille, ik ben dan wel dik maar met een hele slanke taille...snappie daar ben ik dan trots op) ik lijk nu gewoon ma flodder zo vierkant..(beetje overdreven) en mn borsten zijn echt gigantische, ze voelen ook mega zwaar, gewoon onprettig zo zwaar......zucht...of t ooit nog goed komt?!

15. Lady Flower

Lady Flower Fanatiek lid

2 nov 2011
    1.055
    0
    0
    @ sum hahahaha ik voel me op het moment ook echt een zeekoe, al heb ik dit keer echt alleen een buik...ding is behoorlijk zwaar aan het worden! Vannacht heel slecht geslapen man had nachtdienst en dan slaap ik altijd al minder vast maar nu dus weer uren liggen kijken....ben echt kapot! Bah...(klaaag klaaag)

Ik vind trouwens een bierglas namens een kdv een beetje raar...niet elke vader drinkt bier toch....dochter heeft bij oppas een zakdoek gemaakt met textielstiften waar op staat: van je kleine snotneusje...en zelf heb ik met haar een witte pet beschilderd...hij krijgt er een geurtje bij. Voor de beide opa`s heeft ze een fotolijst geverfd en er zit een foto van haarzelf in....altijd leuk.

@ Alien...veel plezier bij je ouders vandaag...laat je nog even weten hun reactie?

@Hier...begin ik echt een beetje een zeurzak te worden...alles is gelukkig al klaar maar in mijn optiek is alles vies en erger ik me aan alles....buik zit in de weg en ik heb een heel kort lontje...bij lopen of inspanning meteen harde buik...als het aan mij ligt mag die kleine over een paar dagen wel komen! Met 37 weken ofzo? hihi...mensen zeggen dan: Ben je er al zat van? Dat klinkt heel ondankbaar maar ja ik denk dan ECHT WEL!! Maar dan zeg ik...och ja de laatste loodjes he?

Ik vond het trouwens super om hier mee te schrijven mijn hele zwangerschap door...ik heb heel veel gehad aan jullie steun en beantwoorden van vragen....ik hoop dat we nog lang kunnen schrijven en dat de rest ook snel zwanger mag zijn!

@ wow...en hoe is het daar? Alles nog rustig?? Lekker aan het genieten van je man?

Fijne dag allemaal xxx

16. Wow

Wow Actief lid

6 jun 2010
    374
    0
    0
    Hey iedereen!! Fijne vaderdag allemaal!! Zijn de papa's lekker verwend;) Hier wel.. een mooi horloge en een mooi eigen gemaakt kleiwerkje van kdv en natuurlijk ontbijt op bed :)

@LF, ik ken het dat slechte slapen als man weg is.. heb ik ook erg last van gehad laatste maanden.... Hier nog alles rustig... af en toe wat steekjes en harde buiken maar niet veel... Word wel wat onrustig omdat het binnen nu en zeg maar max 4 weken echt gaat gebeuren... Ik droom ook de hele tijd heel eng... dat de bevalling helemaal misgaat etc... :S Verder gelukkig niet zo heel erg last van opruimdrang.. Had ik bij de eerste wel.. alles moest spik en span zijn, de was helemaal weg... om gek van te worden...

@LD, wat een mooi buikje zeg!! wauw.. en nog lekker bescheiden.. Hier is de buik inmiddels een soort van grote stootkogel geworden.. Zit nu wel een beetje in de weg, vooral als ik dochtertje wil oppakken.. Ze zit zowat op mn borsten..hahaha

Ik weet verder even niet meer wat er geschreven is.. (vergeten :)) vanavond lees ik weer bij... Nu eerst even een middagslaapje en daarna een vriendinnetje opzoeken met de family..

17. Loontje4

Loontje4 Niet meer actief

Hoi hoi,

Even tijd voor ZP. Vriendlief is naar zijn ouders iets met de computer doen en dochterlief in bed. Even me time ;).

@ LD, wat een mooie buik. Hopen dat ze nog wat extra gaat eten en lekker lang blijft zitten!! Dan komt het goed toch?
    Beterschap!

@ Alien, schiet ook al op. Op naar de 12 weken toch?
    Leuk hoor het aan iedereen vertellen. Hier ligt er nog steeds een shirtje klaar dus ik hoop dat ze het snel aankan!!
    Britt heeft een sleutelhanger geknutseld voor vaderdag.

@ Kwebbel, ik heb idd ook het gevoel dat er nog een restje van de MK uitgekomen is zeg maar. Het is alweer weg. We wachten het maar af. Balen van je rug. Hoe was het kamp verder geweest?

@ Shumshine, het komt goed!! Het is voor een goed doel, toch? Rustig aan doen maar.

@ LF, ik had dat op een gegeven moment ook dat ik het zat was en de kleine wel mocht komen. Maar ja die dient zich pas aan als hij er zin in heeft. Kop op, nog effe volhouden en luisteren naar je lichaam!!
    Ik vind het ook leuk om in zo'n klein clubje mee te schrijven. En van iedereen steun te krijgen. Super. Hoop dat we nog lang zo samen kunnen kletsen en als het goed is tzt iedereen over waar ze tegenaan lopen met de kids :).

@ Hier rustig aan. Vandaag weer begonnen met ovutesten. Ben benieuwd wanneer ik weer posi test. Ik hoop snel. Gisteren de caravan gehaald en de laatste dingen erin gedaan. Nu kunnen we hem vrijdag laden en zaterdag gaan!! Heb er zin in!!!
    VAnmorgen lekker buiten gefietst met de kleine. Nou ja zij op de 3wieler en ik er achter aan lopend. Heerlijk weertje buiten. Meiden ga evne een dutje doen. Heb de laatste dagen weinig slaap gehad. Zie jullie morgen weer. Fijne zondag!!

18. alien

alien Niet meer actief

Leuke vaderdag kado's zie ik voorbij komen hoor!

Sumshine: natuurlijk komt het weer goed meis! Maar snap dat je er nu van baalt ook al is het voor een heeeeeel goed doel!

Lf: pffff die laatste loodjes vond ik ook bij Fayenne erg zwaar hoor! Was er ook goed klaar mee. Met hoeveel weken ben je van de eerste bevallen? Nou ik hoop dat de kleine niet meer al te lang op zich laat wachten!

Wow: hè gatsie, nare dromen! Hoop dat je ze overdag een beetje van je af kan zetten!

Loontje: ik hoop ook echt dat je dat shirtje heel binnenkort kan gebruiken! Lekker joh bijna vakantie!!!

Hier gisteren een super leuke dag gehad! Ik had mijn ouders de laatste weken goed voor de gek gehouden want ze hadden het helemaal niet verwacht! Ze waren natuurlijk heel erg blij! Daarna lekker met ouders en zusje en vriend gebarbecued. Fijne dag gehad!

Nu wel wat zenuwachtig voor morgen de echo. Mij. Man kan helaas echt niet mee en dat vind ik wel erg jammer.

Ik ga nu nog even verder slapen en dan straks weer een late dienst werken!

Liefs Maral

19. MinnieMe

MinnieMe Fanatiek lid

17 apr 2011
    1.724
    0
    0
    Noord-Brabant
    Goedemorgen iedereen!!!
    Het is al n heel tijd geleden, maar ben heel erg druk geweest, en vriend heeft n nieuwe baan, waarbij hij thuis werkt, en de pc de hele dag in beslag heeft, dus het is er allemaal n beetje bij in geschoten.
    Ik haak bij vandaag in als jullie t goed vinden..

Vaderdag: Ik heb met J n kei beschilderd, daar n goud hartop geplakt en de tekst erbij: Lieve papa, Je bent 'n KEI met 'n hart van GOUD!

Liefs J....

Daarbij nog n tekening, schuurmachine, lectuurmand en zijn uit eten geweest...

Sumshine, Ooh, je hebt mij kop nog niet gezien denk ik hihi.. T leukste is dat ik nogal klein ben, en sowieso al makkelijk 18 word geschat. Dus mensen kijken vaak vreemd als ze mij met J en n dikke buik zien haha.. Maar t komt goed meid!!!

Wow, Ooh bah!! Jij ook al van die nare dromen!! Slaap er hier ook al verschillende nachten amper door. T is ook altijd de zelfde droom als ik bij J had... Niet tof!! Heb jij dat trouwens overdag ook??? Want ik slaap nu dus overdag gewoon bij, omdat ik er dan geen last van heb.....

Hier is alles goed. J krijgt n zusje!! :D en ze doet t super goed!
    Kunnen het alleen maar niet eens worden over n naam..
    Iemand ideetjes.....?????

20. Lady Flower

Lady Flower Fanatiek lid

2 nov 2011
    1.055
    0
    0
    @ alien....erg leuk dat je ouders totaal geen idee hadden....hoe was de echo of moet je nog??

@ Minni me......terug van weggeweest!! Leuk en welkom terug...er is heel veel gebeurd in je afwezigheid....veel zwanger geworden maar er zijn helaas ook 2 meiden die een miskraam gehad hebben...heb je bijgelezen? Ben blij dat met jullie kleine meid alles goed is en 2 meiden straks leuk hoor!! Je bent alweer ruim over de helft..gaat snel he?

@ happy...hoe is het meid?

@ loontje....ik had een paar maand na mijn miskraam dat ik nog wel eens wat verloor...oud bloed of zelfs een keer een soort stolsel (vk kwam toen even langs om te kijken)...ik vond dat vreselijk want je wordt er steeds maar mee geconfronteerd terwijl je alleen maar verder wilt en graag weer snel zwanger wilt zijn....hoop dat jij net als kwebbel weer snel zwanger mag zijn!! Denk aan je!

@ hier...manlief weer aantal dagen vrij...heerlijk!!! Even bij tanken!!!

@ wow...alles nog rustig?? Hier wel...x

Deel Deze Pagina