Hoi hoi, @ Alien, leuk dat iedereen zo leuk reageert. Super toch? Hoe was de echo? Ben benieuwd. @ Minnieme, dat is even geleden maar gezellie dat je weer mee komt kletsen. En leuk een tweede meid. Super hoor. @ Hier vanmorgen al een posi ovutest dus dat wordt aan de slag. Hebben gisteren ook al ons best gedaan dus vanavond ook nog maar. Morgen kan niet ivm repetitie van de kapel en ik heb nachtdienst maar woensdag nog wel even. Hoop dat het lukt maar ja wie niet toch?? Verder rustig aan want heb nachtdienst. Ga vanmiddag ook nog even plat. Dadelijk wel nog even stoffen en zuigen maar verder weinig!! Meiden ben er vandoor. Tot van de week!!
Lf, t gaat idd erg snel. Vind t nu ook veel sneller gaan dan bij J. Dames met een mk, heel veel sterkte!!en n dikke knuf! Loontje, succes!! En werkse straks!! Hier, J. Ligt net weer op bed. Ff alles weer poetsen en opruimen, en dan maar ff de bank op zoeken voordat J weer besluit de boel te terrorisen.....
Hooooooooi minniemie welkom terug!!!Leuk hoor een meid! En namen....Ik weet hoe moeilijk dat is! Fijn he heb je net alles opgeruimd worden ze weer wakker!!! Loontje veel plezier onder de lakens! Wow rot zeg die dromen! Ze lijken als je zwanger bent ook zo echt! Ik heb t begin zwangershap even gehad en hoop ze niet terug te krijgen! Alien Succes morgen met de echo! Laat je het weten hoe het was! LF rust lekker uit nu man vrij is!! Hier de verbouwing gaat beginnen.. ik kijk er erg tegenop! Opa gaat morgen T zijn boot.bed maken! En vriend is nu het deurkozijn in elkaar aan het maken voor de extra kamer die we gaan maken... Verbouwingen brengen erge spanningen altijd mee.... dus ik zal hier af en toe wel komen zeuren.. word er zo sago van! Verder vandaag voor niks naar het ziekenhuis geweest.. dacht dat het de 19e was.. dus mag morgen weer terug!
Hoi allemaal, hoe is het vandaag met iedereen? Hier weer een beetje beroerde nacht gehad....ik had beetje zere buik en na dat ik had geplast was dat weg, nog geen 10 minuten later moest ik opeens heel nodig poepen....het duurde best lang voor dat het lukte en ik had ook veel kramp onderin mijn rug. Toen eenmaal was gelukt leek het niet over te gaan en moest ik in totaal nog 5 keer naar toilet rennen... (was nu heel dun)....daarna maar beetje rechtop gaan liggen en zo nog even geslapen....man is er om half 9 met dochter uitgegaan en zijn samen boodschappen aan het doen...kon ik nog even blijven liggen.....Nu beetje menstruatiegevoel ...Nu las ik ergens dat diarree een voorteken kan zijn voor de bevalling?? Weet iemand van jullie dit? Ik verwacht het niet hoor want ik heb dit wel vaker gehad in deze zwangerschap maar goed het zou maar zo kunnen natuurlijk... Met hoeveel weken zijn jullie bevallen van de eerste?? Ik met 41+2 dagen..... Alien hoe was de echo??? Ld succes in het ziekenhuis vandaag.....ik moest wel beetje lachen dat je een dagje te vroeg was....hoezo zwanger??? x
Goedemorgen iedereen!! even bijlezen en dan proberen goed te reageren. Mijn vriend lacht me al de hele ochtend uit omdat ik zo vergeetachtig ben en alles 3x opnieuw vraag. @Lf, pfff wat beroerd.. Zou een voorteken kunnen zijn dat bevalling er misschien wel gauw aan gaat komen.. Je lichaam is zich aan 'schoonmaken'. Al moet ik zeggen dat bij mij alles eruit kwam tijdens het persen bij de eerste..:S Wanneer moet je weer naar de VK? Hier met 41+4 bevallen van de 1e.. Als het goed is is rond deze termijn de kleine er al.. Hier in zh laten ze je, in principe, niet meer langer dan 41 doorlopen... @Alien; hoe was de echo!! @LD, nog een keer succes in het ziekenhuis vandaag.. Lekker suf hahaha... @minime: nog een meisje erbij .. wat superleuk!!!! @loontje; succes met klussen (als je dat niet al gedaan hebt ) Hier vannacht weer krampen en steken onderin mn buik maar nog steeds niet het gevoel dat kleine is ingedaald... Verder net zoals lf steeds last van mijn darmen.. moet soms wel 3 x per dag.. en dan duurt het zo lang.. mn darmen zitten waarschijnlijk helemaal verfrommeld ergens in mijn buik... Vrijdag op bezoek bij de VK... benieuwd of het hoofdje nog voor het bekken ligt of weer scheef rechtsonder... Meiden ik ga even aan de slag met de laatste dingen die ik af wil hebben voor de bevalling.. Heb ik eindelijk wat rust in mn hoofd.. Lfs
Echo was helemaal goed! Ga nu een Fayenne naar bed brengen en zelf ook even slapen. Later vandaag reageer ik even! X
Ld: slimpie! Vandaag nog maar weer die kant op dus! Verbouwen geeft inderdaad wel stres, vooral als je zwanger bent! Even doorzetten dan is het resultaat het vast waard. Tot die tijd hier lekker klagen! Lf: naar dat je zulke slechte nachten maakt! En dan die krampen en aan de rees is helemaal vervelend. Maar volgens mij heb ik wel eens gehoord dat het wel een teken is van de naderende bevalling hoor! Wie weet..... Wow:moet je nu ook plat gaan liggen als je vliezen al wel breken of hoeft dat niet? Balen dat ook jij niet meer zo lekker slaapt! Ik ben bij Fayenne bevallen met 40,5 weken. Hoop nu weer of eerder. Vind het toch altijd wat groezelig als ze je na 41 weken door laten lopen. Zo zal straks dan ook mijn bannen eens aanpassen! Jeeeeej!
@bevallen: 38.2 braken mn bliezen enuiteindelijk tussen 38.3 en 38.4 (in die nacht) bevallen. @diarree: vlak voor dat ik beviel heb ik uren op de wc gezeten.....
Sorry, dat ik even weinig reageer, maar probeer even zo weinig mogelijk hier te komen. Lees wel steeds alles bij, maar wil het ook allemaal een beetje van me afzetten. Dus leef zeker wel met jullie mee.
@ alien...fijn dat alles goed was!!! SUPER!! @ sum...18 weken alweer....wanneer 20 weken echo? @ wow...toch indalingsweeen misschien? Vrijdag weet je meer! Ik moet donderdag weer naar de vk. Het is toch nog een leuke middag geworden hier...met z`n 3 tjes een uur geslapen en daarna buiten de tuin gedaan en nieuwe plantjes gekocht...morgen manlief jarig, een welkome afleiding. @ Happy...alle begrip hoor...kan me goed voorstellen! We denken aan je...knuf! @ kwebbel..alles goed daar? x
Happy, ik snap het hoor. Leef met je mee! Alien, wat fijn dat de echo goed is. Geeft dat al iets meer vertrouwen? Mooie banner hoor! LadyFlower en Wow, klinkt spannend voor jullie. Ik herken die diarree niet eigenlijk, maar heb er idd wel eens over gelezen. Hier bevallen met 40+6, dag ervoor gestript. Loontje, goed bezig! Nu hopen dat er een goeie zwemmer tussen zit die de weg kan vinden! Hoe gaat het verder met je?? Ld, wat een rommel krijg je van verbouwen he. Succes ermee, als het allemaal klaar is is het natuurlijk wel genieten van het resultaat. Vandaag een bikini gevonden, joepie. Valt voor mij niet helemaal mee, hebt sinds de zwangerschap van T cup E. Dus veel bikini's kosten al snel 80 euro. Nu was ik bij de Hunkemuller en hadden ze een hele leuke en ook nog afgeprijst. Helemaal blij. Nog 2 nachtjes en dan heb ik de echo. Ben benieuwd. Liefs Kwebbel
Kwebbel: heerlijk als je een koopje scoort als het normaal zo duur is! Ik heb altijd door mijn langen benen dure spijkerbroeken dus als ik dan een keer onder de 100,- uitkom ben ik ook super blij! Positiebroeken zullen wel een crime worden. Vrijdag maar eens kijken! Heeeel wel succes vandaag met je echo! Hoe laat mag je?
Hey Alien, ik heb ook lange benen. Dus hier ook een probleem met positiebroeken. Als je een mooie gevonden hebt moet je t maar laten weten. Ik haal mn spijkerbroeken tegenwoordig bij jeanscentre, merk LTB, echt super mooie broek, lengte 36, 70 euro. Echo heb ik om 10 over half 12. Dankje!
Goedemorgen Alien, Fijn dat de echo goed was!!! Sumshine, Thnx! Lijkt me idd erg gezellig. Heb mn vriend al succes gewenst voor over n jaar of 14 hihi.. LD, Kan me voorstellen dat je ergens wel tegen de verbouwing op ziet! Maar Wel heerlijk als t af is!! Ben erg benieuwd naar T zn nieuwe bed straks!! LF, Verschrikkelijk zon nacht!! En diaree is niet per definitie n voorteken hoor. Hier kwam ook alles pas tijdens het presen.. Heel gênant haha Bevallen, J is geboren met 38,2 weken. Dus daar gaan we deze keer weer voor Al hoop ik dit keer toch niet ruim 48 uur met gebroken vliezen te lopen (omdat het ZH t zo druk heeft en ik niet naar een andere kon volgens de VK:x) Dement, Ooh, fijn dat meerdere daar last van hebben. Haha.. Hier ook heel erg. Ben nu al bang voor over n paar weken. Als t net zo is als bij J heb ik helemaal geen geheugen meer.. Happy, kan ik me voorstellen meid! Doe lekker rustig! Bikini, Ooh hier gister ook maar een geshopt! Willen as maandag zwemmen met J. (heeft ze nog nooit gedaan ivm extreme eczeem die nu gelukkig al n tijdje weg is) Had er 5 in de kast, maar ze passen allemaal niet meer Vaarwel cup B en welkom cup D hihi.. Kwebbel, Succes!! Ben erg benieuwd! Positiemode, Mijn favoriet: jurkje met n legging. Hier, verschrikkelijke nacht achter de rug, en J besloot om 5:45 dat het tijd was om op te staan Ach ja,, Ga mezelf s nuttig maken.. Kan ik straks ook ff bij tanken als J op bed ligt .