We gaan voor de 2e!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door littledreamer, 20 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sumshine

sumshine Fanatiek lid

5 jan 2011
    3.063
    0
    0
    Kwebbel succes met je ECHO meis! Duim voor een goede echo!~

minnieme: wat is je uigerekende datum?

2. MinnieMe

MinnieMe Fanatiek lid

17 apr 2011
    1.724
    0
    0
    Noord-Brabant
    Sumshine, 24 oktober.

3. Kwebbel

Kwebbel Bekend lid

13 jul 2011
    692
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hey meiden,

De echo was goed, het hartje klopte.
    Wel dacht ze dat ik 5 a 6 dagen minder ver was. Maar meten valt nog niet helemaal mee. Een paar dagen minder ver kan wel kloppen omdat ik heb geteld vanaf mn positieve ovutest.
    Alhoewel 6 dagen minder ver ook niet kan, want dan had mn zwangerschapstest niet zo duidelijk kunnen zijn.
    Dus nu hoop ik maar dat over 2 weken het vruchtje goed gegroeid is.
    Dinsdag 3 juli heb ik weer een echo.

Liefs Kwebbel

4. Loontje4

Loontje4 Niet meer actief

He meiden,

Kom snel even reageren. Ga nu effe nog het hele huis poetsen want ik heb vakantie!!! VAnavond een begin maken met alles klaar te leggen om de caravan in te laden morgen!! Heb er zin in.
    Kom vanavond nog uitgebreid reageren!! Tot straks!!

5. susy26

susy26 Niet meer actief

HAAAIIII dames,

hoeist hier... dacht zal is even weer online gaan haha... als het mooi weer is dan is de pc ook lekker uit. haha.

Hier alles goed! Kleine vent afgelopen maandag alweer 2 JAAR GEWORDEN! As weekend groot feest! Wat gaat t snel.
    Ook al zn mooi bed in elkaar gezet, en wat was tie blij! hihi.. mooie gordijntjes van piraatijes eraan en nog rolgordijnen..echt een stoere mannen kanemr haha.. ben benieuwd of t gaat lukken met slapen haha.

Met de kleine spruit alles goed. Laatste keer was alles perfect bij controle, mag volgende week weer. Lekker aan t aftellen, mog 3 weken dan lekker verlof. Liever langer erna.
    Heb nergens last van en lekker aan t genieten. Ben ook nauwelijks aangekomen, ong 3,5 kilo. En jullie dames??:D haha heerlijk! Kortom ,alles perfect! Zo maar is boodschappen doen, pff..

morgen lekker dagje naar de EFTELING! :p

Oja keuken is ook helemaal klaar en mooi! En wat heerlijk..... een vaatwasser! haha.. super!;)

beyyyyyyyyyyyyyyyy

6. alien

alien Niet meer actief

YEAH Kwebbel! En het vruchtje is nog maar zo klein dat als ze al een mm verkeerd meten het zo een dag kan verschillen.

7. sumshine

sumshine Fanatiek lid

5 jan 2011
    3.063
    0
    0
    kwebbel feli met de goede echo!
    De eerste echo bij mij was ook een paar dagen verschil dat is heel normaal hoor, die is nu nog helemaal niet nauwkeurig en als je een kloppend hartje ziet ben je al 3 kwart onder weg! hahaha FELICITEERD iig meis!

8. Lady Flower

Lady Flower Fanatiek lid

2 nov 2011
    1.055
    0
    0
    @ kwebbel...super goed nieuws zeg!! Mooi hoor! over 2 weken weer even spieken!

Geniet!

9. Kwebbel

Kwebbel Bekend lid

13 jul 2011
    692
    0
    16
    NULL
    NULL
    Meiden dankjulliewel!!

Ben heel blij dat het hartje klopte! En ook super dankbaar dat ik weer zo snel zwanger mocht worden. Wel merk ik dat een goede echo me nu nog niet veel zegt. De onzekerheid zal denk ik toch wel blijven tot 13 weken.
    Wil zo graag onbezorgd genieten, de tijd kruipt....

10. Lady Flower

Lady Flower Fanatiek lid

2 nov 2011
    1.055
    0
    0
    @ kwebbel...ik herken dit precies!! Logisch hoor...en zelfs in de weken die daarna komen kan je het gevoel nog bekruipen of het allemaal wel goed zit...ik ben eigenlijk pas bij 32 weken echt vertrouwen gaan krijgen...erg eigenlijk maar goed een onbezorgde zwangerschap na een miskraam is volgens mij toch onmogelijk...maar je moet wel positief proberen te blijven ook tegenover dit 4e kindje van jullie...het komt vast goed! (en ik begrijp die slag om de arm, je beschermd jezelf tegen opnieuw veel pijn) knuf!!

Hier: vandaag weer naar vk en alles was goed, hartje, bloeddruk en ik was niets aangekomen....maar.....het kindje is weer iets uit mijn bekken gegaan,,GGGRRRRRR...hij zit nu half vast! De vk vertelde ook dat ze me eventueel wel in de 39e week wil strippen....we zien wel ik hoop eigenlijk dat het kindje er an al is....

Morgen 37 weken zwanger, toch weer een soort mijlpaal want dan zou ik dus thuis kunnen/mogen bevallen.....

@ wow...jij morgen al weer 38 week!!!! En je moet weer naar de vk...succes en ik ben benieuwd of die kleine van jullie al is ingedaald....

Welterusten ik zoek mijn bedje zo maar eens op....x

11. MinnieMe

MinnieMe Fanatiek lid

17 apr 2011
    1.724
    0
    0
    Noord-Brabant
    Kwebbel, Feli met de goede echo!!!! Kan me voorstellen dat je nog niet helemaal zorgeloos kunt genieten. Hoop dat je dat snel wel kunt meid!

Loontje, beetje laat, maar alsnog heel veel plezier!!

Susy, Nog gefeliciteerd!! Hoe ging het slapen??? Vaatwasser... ben jaloers hihi!! Veel plezier bij de efteling!!

Lf, Jeej, mijlpaal!!!!! Ik ga er voor dat jullie ukki met 38,6 het wel gezien heeft in de buik;)

Hier, ziek.... Moest eigenlijk werken, dus heb J gewoon naar de oppas gebracht. Kan ik ff lekker rustig aan doen ;)
    Verder geen nieuws...

12. Wow

Wow Actief lid

6 jun 2010
    374
    0
    0
    Hey iedereen!! Heb even snel bijgelezen maar niet alles meer onthouden :S...
    @ Alien & kwebbel: super!! een goede echo!! En Kwebbel, als vruchtje nog zo klein is kunnen ze inderdaad nog niet precies zeggen wat voor termijn.. Begrijp je bezorgdheid.. Hopen dat de tijd lekker snel voorbij gaat ..

@Lf, grrr kleintje weer wat terug uit het bekken.. maar eigenlijk zegt dat niets.. heb vandaag aan de vk gevraagd of een kindje dat 'vast' ligt in het bekken er ook weer uit kan.. en dat kan.. Het enige is dat ze weten dat het hoofdje iig past in het bekken en mochten de vliezen dus breken het hoofdje ook meteen erin kan zakken.... Met 39 weken strippen!! dat zou super zijn zeg.. hopen dat het dan werkt.. Hier bij de 1e 3!!!x gestript en alle keren heeft het niets uitgehaald.. :S

@Loontje; heel veel plezier op vakantie!!

@Suzy: wat heerlijk dat je je zo goed voelt en wat weinig aangekomen!! Hier zo'n 13 kilo aangekomen tot nu toe... Vorige keer ruim22 kilo, maar was er binnen 6 maanden ook weer allemaal vanaf dus maak me nu ook niet echt druk.. Ga zodra ik weer hersteld ben weer lekker naar sportschool toe...

HIer vandaag controle gehad bij VK... Beeb ligt goed ingedaald, dus zoals je al zei LF waren het toch indalings'steken'. Verder sinds gister heel vaak naar het toilet en beetje misselijk.. (Misschien een griepje) Heb nog steeds het gevoel dat het nog wel even gaat duren.. Met 40 weken word ik gestript als het kan en ze laten me iig niet langer doorlopen dan 41 weken ivm grootte van het kindje.. Nog even dus... Heb kleintje net toegesproken dat ik er klaar voor ben en hij/zij dit weekend wel mag komen;)

Meiden ik ga nog even wat studeren en dan heerlijk mn bedje in!! moe...

Ik kom morgen weer even meelezen en probeer dan weer op iedereen te reageren.. lfs

13. sumshine

sumshine Fanatiek lid

5 jan 2011
    3.063
    0
    0
    spannene wow en lf, jullie zijn al vet ver! hahahaha. Tijd vliegt!

Kwebbel, nee onbezorgd zwanger zijn is lastig maar ik m oet zeggen dat ik sinds 16 weken er een aardig goed gevoel over heb en pas nu het gevoel dat ik de mk heb verwerkt..misschien werkt dat bij jou ook zo?....zet em op meis!

@hier, leuk PIP behang voor mijn dochter haar nieuwe kamer uitgezocht, die krijgt een hele hippe meiden kamer! Heb er zin in om die klaar te maken, dan kan ik ook lekker de babykamer verfrissen! haha

14. Loontje4

Loontje4 Niet meer actief

Hoi hoi,

Ben ik weer even. Voorlopig even de laatste keer ivm vakantie!! :). Ga even terug lezen.

@ LD, hoe gaat het met de verbouwing? En hoe was het in het ZH?

@ LF, jeetje is al het gerommel in je buik gezakt?
    Ben met 38+2 bevallen. Jee balen dat het kindje weer uit je bekken is. Hopelijk daalt het ie nog in!!

@ Wow, jij ook al aan het rommelen met je buik? Is het al gezakt? Fijn dat het kindje ingedaald is. Het schiet al op.

@ Alien, gefeli met je goede echo!!

@ Happy, snap je helemaal. Heb het soms ook maar vind het gewoon gezellig om wat te kleppen en te horen van iedereen hoe het gaat.

@ Kwebbel, fijn dat je echo goed was!! Kan me wel voorstellen dat je nog even sceptisch bent.

@ Suzy, hoe was het in de Efteling!!
    En jij ook al bijna met verlof. Gaat snel zeg. Fijn dat je je goed voelt. Nog gefeliciteerd met je mannetje!! Veel plezier het weekend!!

@ MinnieMe, beterschap!!

@ Hier, op het wachtbankje. Gelukkig gaan we op vakantie dus heb ik minder tijd om er mee bezig te zijn. Moet wel ongi worden tijdens de vakantie dus hoop dat het weg blijft. Ga geen testen meenemen en zie het wel weer als ik thuis kom.
    Verder vandaag heel de caravan geladen op wat kleine dingetjes na. Heb zin in vakantie!! Meiden ga er denk ik een tijdje niet zijn. Misschien als we internet hebben maar dat weet ik niet. Tot over 2 weken!!

15. sumshine

sumshine Fanatiek lid

5 jan 2011
    3.063
    0
    0
    Fijne vakantie Loontje! Have fun!

16. Lady Flower

Lady Flower Fanatiek lid

2 nov 2011
    1.055
    0
    0
    loontje fijne vakantie!

17. susy26

susy26 Niet meer actief

Hoi dames, dankjwel!

Lf: jeetje meid, wat gaat dat allemaal snel zeg! Hopelijk valt t allemaal mee. Bij mij was lorenzo ook iet ingedaalsd ,dat is wat anders,maar d gynecoloog zei dat dat tot het laaste moment kan. Komt vast goed.

Wow: ja dat is zeker fijn.. oja zeker, dat komt zeker wel goed hihi.. en goed dat het er allemaal goed uit ziet met de kleine. Spannend!

Sumshine, leuk he dat opknappen van het kamertje! hihi..hier vandaag de piraat gordijntjes opgehnagen...en wat leuk zeg! hihi

Minnieme: haha, ja heerlijk! ht afwassen mis ik totaal niet, super ! Nou we hebben vandaag zn gordijntje opgehangen...maar die zijn erg dun, en daar komt licht doorheen. hangen nog lamellen achter. Nu hebben we verduisterende rolgordijnen besteld en die komen als t goed is volgende week binnen. En dan willen we t gaan proberen...ben beniewd...zal niet 123 gaan, maar dat moet denk ik even wennen, tis natuurlijk een hele overgang. Heeft miss iemand tips wat je het beste kunt doen als je kindje naar een groot bed gaat??

Loontje: Jaa ben echt aan het aftellen, heb niet zo veel zin meer om t werken hihi..naja, nog 3 weekejes..komt goed . Ja het was heel erg leuk in de Efteling! Was gezellig druk. Heel veel bussen, schoolreisjes denk ik. Ventje heeft zich lekker vermaakt, hj is alleen bang van Langnek..haha.. miss te enge gezicht denk ik... Het was ook erg vermoeiend ...zoveel lopen daar altijd he.. maarja, het is het altijd wel waard zn dagje. Fijne vakantie meid! Lekker genieten!

zoo weer even wat bijgewerkt haha.. nou meiden nog een fijn weekend en tot snel weer!

xxxxxxxxx

18. MinnieMe

MinnieMe Fanatiek lid

17 apr 2011
    1.724
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ff snel.....

Susy, Hier heb ik bij J. n week voor ze over ging naar het grote bed gewoon een matras op dr kamer drbij gelegd.
    Kon ze kiezen waar ze wou slapen, en vast wennen aan de ruimte die ze meer heeft. Ook makkelijk dat als ze van het matras zou 'vallen' het niet meteen zo'n eind is.
    Toen het grote bed eenmaal stond heb ik het ledikant weg meteen gehaald, maar wel het matras op de grond erlangs zodat een evt val niet pijnlijk zou zijn. Maar ze is er tot nu toe (ruim 1 jaar verder) nog nooit uit gevallen.
    Succes!!

Hier, duik de bank op met n kop thee en n boek......

19. Happy1980

Happy1980 Fanatiek lid

14 jun 2007
    2.015
    0
    0
    verpleegkundige
    Gelderland
    @Susy, wij hebben Janna gewoon van de een op de andere dag op een ander bedje gelegt. Ze is er toen meteen goed gaan slapen geloof ik. Ze vond het super. Natuurlijk is het leuk om een keer er uit te gaan, maar al snel was ze er aan gewent.

@Loontje, fijne vakantie

@Kwebbel en Alien , fijn dat de echo goed was.

@Wow en Lady flower, goed dat de controle weer oke waren bij de VK.

@Rest weet ik niet meer sorry.

Voel me niet echt top vandaag, ben wat draaierig en weeig. Hoop dat dat snel weer beter gaat.
    Vrijdag hebben we een bruiloft gehad van mijn schoonzus en zwager. Het was een geslaagd feest. Ik was de ceremoniemeester en alles is gelukkig goed gegaan. Van veel mensen complimenten gekregen. Dus dat is ook wel fijn.

Aanstaande vrijdag hebben we een afspraak met de huisarts. Ben toch wel benieuwd of er wat uit gaat komen. Denk het niet, maar je weet maar nooit. Hopelijk stuurt hij ons nu wel door naar de gyn.

20. sumshine

sumshine Fanatiek lid

5 jan 2011
    3.063
    0
    0
    haai meiden!

@grote bed: Hier dochter betrokken bij het inrichten van haar nieuwe bed, dus nieuw beddengoed laten uitkiezen, knuffels (welke wil je er in) etc allemaal. En roepen owww wat een m,ooi bed! En voor t bed een klein kleedje van de ikea, dus ze had een heel mooi meisjes bed. Ze was er zo trots op, ze heeft geslapen als een roos en is er de eerste weken nooit uit geweest. Dat komt nu af en toe gewoon, maar ik vertel haar gewoon dat het niet mag en dat ze weer moet gaan slapen (ga maar weer bij je beer / konijn of bambi = knuffels liggen...)
    Hier was het totaal geen probleem iig, mijn advies: gewoon doen! Succes!

@hier: lekker opgeruimd, al t speelgoed van dcohterlief uitgezocht, crisis wat een troep!! en daar moet straks ook nog speelgoed van nummer 2 bij,.,....Moet maar weer gaan aanbouwen hahahahaha!

Deel Deze Pagina