We gaan voor de 2e!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door littledreamer, 20 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lady Flower

Lady Flower Fanatiek lid

2 nov 2011
    1.055
    0
    0
    groot bed....we hebben het grote bed samen uitgezocht, samen geverfd en haar naam erop geverfd....ze kreeg haar nieuwe kamer voor haar eerste verjaardag en toen eerst nog een poosje in haar ledikantje en rond 2e verjaardag haar nieuwe peuterbed erin...ze heeft heel goed geslapen en is er niet uitgevallen....in het begin bleef ze altijd liggen en riep ze ons als ze wakker was maar nu gaat ze er s`morgens zelf uit en kruipt bij ons in bed.....s`middags staat ze op de overloop bij het hekje te roepen....ik vind het echt ideaal en ze heeft ons echt verbaasd want geen minuut om gehuild!! Net wat sumshine zegt gewoon heel vaak zeggen hoe mooi het bed is enzo....gewoon doen! Succes!

@ wow...hoe is het? Al aan het bevallen???

@ sum....goed bezig dus!

Gisteren zo`n leuke traktatie gemaakt: Soesjes met blauwe muisjes erop....liggen 40 stuks in de vriezer dus alles nu klaar!!

Vraag: hoe denken jullie over rooming in? Kindje bij je op de kamer? Ben benieuwd...

2. susy26

susy26 Niet meer actief

hey dames, klinkt allemaal wel makkelijk haha.. ik denk allemaal dat het moeilijk word,maar miss valt t idd mee,en gaat t snel goed! Komt vast wel goed..hihi we wachten op de rolgordijntjes ,want dan is zn kamertje lekker donker en dan proberen we t. Hij is idg heel blij met zn bed,elke x als we naar boven gaan ,eerst spelen op zn 'grote' bed haha..denk dat t wel goedkomt, hij word al best groot als ik hem zo zie liggen in zn babybedje haha.. word gewoon een grote jongen haha

3. sumshine

sumshine Fanatiek lid

5 jan 2011
    3.063
    0
    0
    rooming in± de eerste weken, dagen vind ik het een goed plan. Maar dochterlief maakte heel veel geluidjes dus die heb ik na 3 dagen op haar eigen kamertje gedaan, is ook naast onze kamer met een dun wandje en babyfoon. ik kon er toen nl, niet van slapen. Wil het deze keer wel langer volhouden, daar je ook een grote zus hebt die vast even wil kijken en dit liever niet zonder toezicht..hahaha

4. MinnieMe

MinnieMe Fanatiek lid

17 apr 2011
    1.724
    0
    0
    Noord-Brabant
    Susy, Haha dacht idd ook dat het een hele strijd zou gaan worden. Maar achteraf hadden wij het wss ook net zo goed gewoon zonder al die poespas kunnen doen haha...

Rooming, hier heb ik dat met Jamie 2 weken gedaan. Gewoon bij ons op de kamer, en als ik r genoeg van heb kan ze op dr eigen kamer. Ga dat nu weer zo doen. WIe weet heb ik r na 3 dagen al genoeg van, en mss laat ik dr wel bij ons tot ze niet meer in de wieg kan.... We zien t wel...

Rest, Sorry...

Hier, Klaarmaken om dalijk ff met Jamie naar de peuterspeelzaal te gaan. Kan ze vast kijken hoe en wat. Pas in augustus gaat ze dr heen, maar moet ff wat dingen afgeven voor de inschrijving, en mn handtekening zetten.... Ben benieuwd.....

5. Lady Flower

Lady Flower Fanatiek lid

2 nov 2011
    1.055
    0
    0
    rooming: ik vroeg het omdat ik het opzich wel wil maar mijn man absoluut niet! Bij dochter hebben we meteen op dag 5 toen we thuis kwamen uit ziekenhuis in eigen bed gelegd en deuren open en ook nog een babyfoon op nachtkastje....de 2e nacht thuis was de babyfoon al uit en de 3e nacht sliep ik eindelijk een beetje rustig. Mijn man vond dit fijn want hoorde bij vrienden over baby`s die niet meer op/in eigen bed wilden slapen en tja dan zit je er dan mee.....dus mijn verstand zegt: Eigen kamer vanaf nacht 1 maar gevoel wil gewoon de hele tijd naar de kleine kijken....9 maanden heeft hij in mijn buik gezeten en nam ik hem overal mee naar toe, en als hij er straks is `moet

6. Lady Flower

Lady Flower Fanatiek lid

2 nov 2011
    1.055
    0
    0
    oeps......hier volgt de rest.....moet ik hem opeens loslaten en met anderen delen ooooh ik zie er nu al tegen op!!! Nog meer die dit zo op het laatst voelen??

@ wow...hoe is het of ben je aan het bevallen??

Fijne dag allemaal..x

7. sumshine

sumshine Fanatiek lid

5 jan 2011
    3.063
    0
    0
    advies jeugdgezondheidzorg is wel lange rop je eigen kamer, dit ook ivm kans op wiegendood en voor de hechting.
    Kijkend naar je kindje: het is idd heel beangstigend alleen zo in bed, terwijl je altijd warm bij mama in de buik zat, ook dat is een proces. maar die hoeft echt niet jaren te duren! haha.
    Het is net waar jullie je prettig bij voelen, weet wel dat rooming in veel voordelen heeft en als je goed afbouwt op jonge leeftijd dan hoeft het geen nadelen te hebben.
    maar ook dat ligt er aan hoe je zelf slaapt, ik kon niet goed loslaten dus overgeven aan de slaap terwijl zij naast me lag, dus was het beter voor ons dat ze op haar eigen kamertje ging. Achteraf heb ik het misschien wel iets te snel gedaan, want als ik er aan denk hoe klein ze is etc vond ik t wel lastig hahaha.

8. Wow

Wow Actief lid

6 jun 2010
    374
    0
    0
    Meiden even een kort berichtje vanaf hier.. Ben al het hele weekend beroerd... Erg misselijk en moe.. Denk een griepje...
    Zodra het wat beter gaat reageer ik weer... Nog geen babynieuws iig.
    Ik hoop dat het met jullie allemaal goed gaat!!
    Liefs

9. sumshine

sumshine Fanatiek lid

5 jan 2011
    3.063
    0
    0
    Wow, beterschap!!

@hier: morgen 20w echo...Vind t best spannend hihi!

10. Lady Flower

Lady Flower Fanatiek lid

2 nov 2011
    1.055
    0
    0
    @ wow....je gaat bijna bevallen denk ik....rust goed uit meid!! Denk aan je!

@ sum...oooooh spannend zou het nog steeds een jongen zijn?? Heel veel plezier, en succes want zenuwachtig word je toch....we horen het morgen!!

11. Wow

Wow Actief lid

6 jun 2010
    374
    0
    0
    @Sum; succes morgen bij de 20 weken echo!! Spannend maar ook leuk:) Ben ook benieuwd of het nog steeds een jongen is..haha

@LF; ik denk niet dat ik snel ga bevallen.. Heb verder nog nergens last van, alleen dan die misselijkheid... Ik ga zo lekker mijn bedje weer in want het is inderdaad wel slim om goed uitgerust te zijn.. Voor zover dat mogelijk is. Hoe voel jij je? Wanneer mag je weer naar de VK? Nog eventjes he...:D:D

Wat betreft rooming (heb even een stukje teruggelezen) Mijn dochtertje heeft denk ik zo'n 8 weken bij ons op de kamer geslapen in een wiegje. Ik vond het heerlijk.. maar dat kwam ook omdat ik bv gaf en ik het heel handig vond om haar zo dichtbij te hebben. Na 8 weken ging ze voor het eerst in dr eigen kamertje.. Ik moest echt wel wennen maar sliep wel een stuk rustiger.. Wat maken die kleintjes een herrie zeg..haha... Nu gaat ons kleintje voorlopig ook in een wiegje bij ons op de kamer.. tenzij het een onwijze herrieschop(st)per is.. Ik wil weer proberen bv te geven maar als het niet lukt ga ik me ook niet in allerlei bochten wringen om het toch te kunnen.. dan de fles..

Meiden ik houd jullie op de hoogte en kom morgen weer bijlezen.. Nu lekker slapen!! liefs

12. littledreamer

littledreamer Fanatiek lid

23 mrt 2009
    3.329
    11
    38
    hier
    Sorry meiden ik verwaarloos jullie weer!! SCHAAM!
    Verbouwen gaat goed maar heel druk!

Thijs is sinds gister in een ander bedje en nieuwe kamer! Het valt me reuze mee! Hij komt er wel een paar keer uit maar geeft t uiteindelijk op!

rooming in... baby komt een week op de kamer. Bij Thijs ook gedaan en daarna naar haar eigen kamertje!

wow en LF jullie hebben over echt niet zo lang jullie kleintje in jullie armen. Wow mijn gevoel blijft een knul zeggen ben zo benieuwd!

Wij hebben voor thijs het boten, zee thema als kamer.. iemand nog tips waar ik aan leuke spulletjes kan komen? (moeilijk te vinden!)

Ik probeer morgen even te reageren . wel lees ik op mob mee maar vind reageren daarmee niet zo prettig!

13. Kwebbel

Kwebbel Bekend lid

13 jul 2011
    692
    0
    16
    NULL
    NULL
    Sumshine, veel succes bij de 20 weken echo.
    Leuk hoor, weer even spieken naar de kleine.

Wow, wat balen dat je je zo beroerd voelt. Ik hoop dat je weer opgeknapt bent voor je weer een topprestatie moet leveren.

Wow en LF, succes met de laatste loodjes!

LD, klinkt leuk, het kamertje voor Thijs! Ik weet niet waar je bootspullen kan vinden. Misschien wat bij de Xenos??

Suzy, fijn dat het bed Lorenzo goed bevalt. Wel grappig lijkt me zo'n klein mannetje in zo'n groot bed.

Minnieme, hoe vond je dochter de PSZ?

Hier een druk weekend gehad. Vandaag gewerkt en de kids zijn toe aan vakantie.
    Zijn erg kletserig en valt niet mee om er bovenop te blijven zitten als je erg moe bent.
    Maar goed, nog 2 echte lesdagen en een opruimdag.
    Daarna gelijk de volgende dag op vakantie, joehoe.
    Ben wel blij dat ik de dinsdag voor de vakantie nog een echo heb.

Liefs Kwebbel

14. Lady Flower

Lady Flower Fanatiek lid

2 nov 2011
    1.055
    0
    0
    @ little dreamer...bootspullen...leen bakker? En ik zie dat je nu al ruim 30 weken zwanger bent!!!! Jeetje zeg, 75 procent van de zwangerschap zit erop! Gaat snel...hoe voel je je?

@ sum....hoe was de echo? Ben benieuwd!!

@ wow...ik moet donderdag weer naar vk heen...ik voel dat de baby minder ruimte krijgt de bewegingen worden nu meer een soort heen en weer schuiven...heb de laatste dagen zere borsten en tepels en verlies wat melk...verder nog nergens last van!
    manlief nog 2 nachten werken en dan weer een aantal dagen vrij...ik hoop op het aankomende weekend!

Hier besloten toch niet aan rooming in te doen....gewoon deuren open....we hebben 3 slaapkamers op de 1e verdieping en laten dan de deuren open en misschien met babyfoon erbij voor de eerste nachten...in het begin toch om de 3 uur eruit!

Pffff nog maximaal 17 dagen en dan ga ik bevallen............................................................aaaaah!!!

Verder geen nieuws...Wow hoe voel je je vandaag? Beetje geslapen?

xx

15. Wow

Wow Actief lid

6 jun 2010
    374
    0
    0
    Goedemiddag!! Hier een hele ochtend in het ziekenhuis geweest.. Voelde de baby eigenlijk helemaal niet vannacht en vanochtend.. Bij de VK op controle en ze wilde me voor de zekerheid toch even aan de ctg.. Alles was goed, alleen wat weinig vruchtwater.. Niet te weinig maar wel op de grens. Jullie hier ervaring mee? Misschien heeft het 'grote' kindje gewoon teveel gedronken vanochtend ;)
    Verder is alles nog rustig..
    @LF volgende week dinsdag of woensdag is het volle maan he... je weet wat ze dan zeggen... Zou leuk zijn als onze kleintjes dan geboren worden!! :D:D
    Meiden ik ga even een middagdutje doen en kom vanavond weer even bijlezen.

16. Lady Flower

Lady Flower Fanatiek lid

2 nov 2011
    1.055
    0
    0
    @ wow...da`s schrikken zeg!! Gelukkig is alles goed! Heb je ook al ontsluiting? Willen ze binnenkort dan gaan inleiden? Spannend,,,volle maan zou leuk zijn...doe kalm aan!

17. sumshine

sumshine Fanatiek lid

5 jan 2011
    3.063
    0
    0
    haaai meiden

Wow, wat schrikken dat je de beeb niet goed voelde of niet? Fijn da je nog ff kon spieken! En ivm grensgeval vruchtwater heb je een controle afspraak of een plan ofzomee gekregen? Laat die kleine maar snel komen dan he?! hahaha

lf, 17 dagen is afkruizen meis! Spannend!!!!!!!!!!!!!!!!!!

@bootspullen: zag idd ook wat leuks bij leenbakker, en ik heb voor onze toekomstige ZOON! een leuke kapstokje gekocht bij de kwantum, ook een beetje zee / boot style met die stoere letters en steigerhout idee. Dus daar kun je ook nog ff kiekn! Succes! (oja en xenox??)

@hier';
    DE 20 weken echo was TE GEK meiden! Ik heb zooow genoten! ECHT! WOUW! Ik ben nu compleet verliefd. DE echoscopiste wist het zeker na een paar tellen: h eel duidelijk een jongen zei ze! JIPPIE!!!!!! Ik zag zelf ook heel duidelijk een minipiemeltje! echt GE - WEL-DIG! vond het super leuk! En alles helemaal goed, alles precies op maat en tijd. Loop gewoon goed op schema ..Jullie kunnen je wel voorstellen dat ik echt op de wolken loop zeg maar...Heerlijk!
    Nu lekker flink shoppen voor onze toekomstige man! Hihi ben tenslotten bijna op de helft ;)

18. Lady Flower

Lady Flower Fanatiek lid

2 nov 2011
    1.055
    0
    0
    @ sum....SUPER!!! lekker gevoel he!! Je neemt me helemaal weer terug naar mijn eigen 20 weken echo...word er weer helemaal positief van!
    Wat een wonder is het toch he? Fijn dat het allemaal goed lijkt zeg!! En straks een kleine man....heb je een dochter en een zoon, bijzonder hoor!!! Ben blij voor jullie! Geniet maar lekker en veel plezier met los gaan op de jongensspullen....

Liefs!

19. Wow

Wow Actief lid

6 jun 2010
    374
    0
    0
    @LF & sunshine; voor nu is het niet erg met het vruchtwater. Het is weinig maar niet te weinig. Ik moet de bewegingen van de kleine goed in de gaten houden en mocht ik maar iets twijfelen dan meteen weer aan de bel trekken.. En het is alsof hij/zij het gevoeld heeft want sinds vanmiddag is het weer een groot feest in mn buik :D

LF, nee ze hebben niet gevoeld of ik al ontsluiting heb.. Dat doen ze liever niet voor de 40 weken ivm infectiegevaar ofzo.. Ze zeiden dat ze wel kunnen voelen maar er verder toch niets mee kunnen. En je kunt bij een tweede al weken met ontsluiting rondlopen wat nog niet hoeft te betekenen dat de bevalling snel gaat beginnen... In iig moet ik nog wachten tot 40 weken. En dat is ook al heel snel vind ik :D
    Heb sinds vanavond trouwens wel heel erg last van mijn staartje/staartbeen en bekken aan de binnenkant. Alsof het hoofdje er heel hard op aan het duwen is. Ik heb de skippybal al geprobeerd maar het wordt niet echt minder.. Komt jullie dit toevallig bekend voor?

Ik hoop trouwens net als jij Lady dat de kleine zich aankomend weekend gewoon aandient... Of vannacht..hihi.... Kan niet wachten om hem/haar te zien.. Toen ik vandaag in de lift in het ziekenhuis stapte, zei een verpleger; jij krijgt een jongen he... Ik zei m dat ik geen idee heb en het geslacht niet weet.. maar hij wist het zeker zei hij!! hahaha... spannend:):) Meiden ik lig al op bed en probeer een goede houding te vinden ivm staartbeentje.. auw.. :S Geniet van jullie avond.

20. susy26

susy26 Niet meer actief

hoi dames,

spannend hier allemaal pff..ben beniewd! Suces dames met de laatste loodjes!

Hier alles goed, kleine schopt 'lekker' tegen me ribben aan, aahh erg irritant.. naja, 11 juli is me laaste werkdag jippie, de vlag gaat uit :Dhaha heerlijk!

Ld , das ook toevallig , lorenzo heeft een piraten thema, ook visjes, zee op zn nieuwe kamertje..haha..en idd, echt heel erg moeilijk om iets te vinden, irritant is dat dan he!

Sumshine, Super dat het er allemaal goed uit zag!! Leukleuk! en een boy, helemaal SUPER!! Shoppen! haha..geniet ervan!

tot snel weer,

xxx

Deel Deze Pagina