We gaan voor de 2e!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door littledreamer, 20 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. susy26

susy26 Niet meer actief

stom gedoe, ben ineens mijn ticker kwijt..account was verlopen gaf tie aan ..sjonge zeg!

2. MinnieMe

MinnieMe Fanatiek lid

17 apr 2011
    1.724
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ff snel.. Moet dalijk eerst J naar mn moeder brengen en dan lessen (auto)...

LD, Mss s op MP rond kijken...???

Kwebbel, Ze voelde dr meteen thuis op de psz. Wou niet meer mee terug haha.. Zal toch nog n aantal weken moeten wachten. 21 aug is dr eerste echte 'school'dag... *snik* Wat wordt ze al groot...

LF, Je moet doen waat jij je prettig bij voeld! Spannend!!

Wow, ai.. Da s ff schrikken! Gelukkig alles goed. Hier geen ervaring met weinig vruchtwater.

Sumshine, Leuk te lezen dat je zo in de wolken bent!! En Gefeliciteerd!!! N jongen!!

Hier, Niet veel nieuws... Moet gaan.... Kom straks of morgen ff op baby nieuws checken haha

3. Lady Flower

Lady Flower Fanatiek lid

2 nov 2011
    1.055
    0
    0
    en we zijn weer een dagje verder....vannacht de hele nacht het gevoel gehad dat ik elk moment ongesteld ging worden...niet pijnlijk maar wel zeurderig gevoel....slecht geslapen want man had dienst, maar dochter sliep tot 10 uur uit dus uiteindelijk toch nog paar uurtjes geslapen!

Vandaag zijn we 4 jaar getrouwd...we hebben er allebei niet aan gedacht..schaam...alleen nog maar met de baby bezig en de laatste dingen in huis....denk dat ik ons straks ff een bloemetje laat bezorgen ofzo....

@ wow...alles nog rustig?? Goed geslapen?

@ rest...fijne dag!

4. sumshine

sumshine Fanatiek lid

5 jan 2011
    3.063
    0
    0
    lf feli met je 4 jarig trouwjubileum! haha

5. Wow

Wow Actief lid

6 jun 2010
    374
    0
    0
    @LF Gefeliciteerd met je 4 jarige huwelijk (gisteren;)) Heb je het nog een beetje gevierd of niet meer van gekomen... Hoe gaat het met je ongikramperige buik? Nog een beetje kunnen slapen?

@susy; hopelijk, als jij je laatste werkdag hebt, heb ik een klein mensje in mijn armen ;)... Nog twee weekjes werken meid.. heerlijk!! En wat is het snel gegaan he...

@sunshine; wat geweldg dat je echo helemaal goed was en je heerlijk hebt kunnen genieten!!! hou dat gevoel maar lekker vast :)

Hier vroeg wakker.. Nu even beneden om wat te ontbijten. Had honger... Heb niet slecht geslapen maar wel een beetje kort.. Verder alles stil hier.. Staartbeentje doet weer wat minder pijn en verder geen krampjes of heel erg harde buiken... De kleine heeft het vast veels te veel naar zijn zin.. Ben benieuwd, als ze eind volgende week gaan strippen, of er uberhaupt al ontsluiting is.... We zullen zien!! Moet zeggen dat ik het nog prima uit te houden vind zo.. Bij mijn dochtertje was ik het nu al spuugzat en ongeduldig.. Terwijl het toen nog bijna 3 weken duurde voordat ze zich aandiende (na toucheren en 3x strippen en zelfs een inleiding op de planning)... Meiden , het schijnt vandaag lekker warm te worden dus straks op naar het strand. Kan onze kleine meid lekker even uitrazen:) want wat was ze druk gister toen ze terugkwam van het kdv...
    Ik kom vanavond weer even spieken (misschien is LF dan wel aan het bevallen..;))

6. alien

alien Niet meer actief

Wow en lf: jullie maken het heel spannend hier hoor! Fayenne is ook met volle maan geboren, wie weet!

Sumshine: wat een geweldig nieuws dat alles helemaal gezond was en een JONGEN! Lekker genieten!

Lf: nog gefeliciteerd!

Hier: ben behoorlijk ziek geweest de laatste dagen. Van de zwangerschap maar denk ook een buikgriePje erbij. Pfff.... Hoop dat dit eerste trimester snel voorbij is!

Geniet van de mooie dag die ze hebben voorspeld!

7. MinnieMe

MinnieMe Fanatiek lid

17 apr 2011
    1.724
    0
    0
    Noord-Brabant
    #2887 MinnieMe, 28 jun 2012
    Laatst bewerkt: 28 jun 2012
    LF, nog feli!!

wow, veel plezier bij t strand!!

Alien, He bah!! Nu wel wat beter??

Hier, kom ff klagen hoor.. Grr wat kunnen mannen soms onmogelijk zijn!! Weet dat ik niet de makkelijkste ben, maar hoeft n man dan helemaal geen rekening te houden met het feit dat wij als moeder en zwangere soms ook ff rust nodig hebben? Dat wij soms ook chagerijnig worden wanneer dochter-lief de deur heeft vol getekend terwijl ik boven de was aan het doen ben, en vriend het nieuws zit te lezen op de pc (nog geen 2 meter van de versierde deur af). En wanneer je daar iets van zegt het andwoord krijgt: Mag ik ook ff n half uurtje voor mij alleen... Terwijl ik GVD de hele dag al bezig ben met het huishouden, boodschappen, en de kleine meid aan het vermaken.......
    Dat ik er dood moe van word dat madam n echte papa's kindje is, terwijl ik de persoon ben die haar iedere dag uit bed haald, ontbeit geeft, 's avonds eten geeft ook al is papa allang klaar maar zit hij de krant nog te lezen en mijn eten is inmiddels koud, haar iedere dag naar bed brengt, in bad stopt, luier verschoon, etc.. (vanochtend mocht ik voor t eerst in bed blijven toen papa met J naar beneden ging. Kom ik beneden, zit ze aan de krentjes..... Heeft ze al n boterham gehad? "Nee wou ze niet, en pap weet ik niet hoe jij dat iedere keer maakt!" krijg je dan als andwoord

En wat is er met de eeuwige stellingen:
    Jij wou n kind!
    Jij wil zwanger zijn!
    En hoe denk je dat te gaan doen als er dalijk 2 zijn!?

JA SCHAT.. IK WIL MET JOU KINDEREN... NIET ALLEEN MAAR VAN JOU!!!!!

Ik weet dat ik n feeks kan zijn, en zeker nu tijdens de zwangerschap. Maar is dat heel gek als vriend-lief elke keer zegt dat ik n dikke reet heb gekregen (ik weet dat die na de bevalling weer helemaal weg is, maar toch), en de sex ver te zoeken is.. Normaal wil hij iedere dag, en nu moet ik m zowat smeken....
    En het feit dat ik alles alleen kan doen.

Ja IK wou n kind, en ja IK wou n 2e, maar dan zal ik toch echt zwanger moeten zijn. en daar kies ik niet voor, dat krijg je er bij.

Sorry, vriend ging net pissig naar zn werk, en moet t ff van me af zetten. Maar stel ik me nou zo aan? Ik ben moeder ja, maar mag ik ook zo nu en dan nog ff mezelf zijn...? Juist hij zou dat moeten begrijpen. Heb soms gewoon zo erg het gevoel dat ik er -buiten het financiele plaatje- alleen voor sta wat de kinderen betrefd.

Nog ff n edit: En het aller ergste wat hij doet is ook nog commentaar hebben op hoe ik met J. om ga! :O
    Als ze een een driftbui heeft negeer ik haar. Heeft meer effect dan haar toe spreken. (dat komt wel als ze weer rustig is). Niet goed volgens hem.
    Als ze niet luisterd 2x waarschuwen en de 3e x gaat ze op de gang. Als ze uit de gang komt en ze luisterd weer niet, gaat ze direct terug. Hij vind dat ik dr dan weer eerst 2x moet waarschuwen.

8. Lady Flower

Lady Flower Fanatiek lid

2 nov 2011
    1.055
    0
    0
    @ minie me...nou je stelt je echt niet aan hoor...wat ik uit je verhaal opmaak is dat je echt heel veel alleen moet doen en dat je vriend niet zo veel doet in huis en met jullie dochter....hoe moet dat dan straks als je hoog zwanger bent? Mijn man doet gelukkig best veel maar heeft ook het grote geluk dat hij in 5 ploegendienst werkt...dat is 2x ochtend dan 2x middag en dan 2x nacht daarna 4 hele dagen vrij....hij is al vanaf dag 1 heel erg betrokken bij de opvoeding...dochter gaat 1 dag in de week naar de oppas en de andere dag dat ik werk is ze bij papa...verder kan hij haar vaak later heen brengen en s`middags vroeg ophalen....door de ploegen heeft hij echt een goede band met haar...gelukkig wil hij hier mee door blijven gaan als de 2e er is...het scheelt geld en zo blijft hij betrokken.....het huishouden doe ik omdat ik ook maar 2 dagen werk maar hij kookt bijvoorbeeld wel elke avond!! Nu ik hoogzwanger ben heeft hij volgende week 2 extra dagen vrij gevraagd en doet hij dingen zoals luier verschonen en stofzuigen.....als hij dit allemaal niet zou doen zou ik niet weten hoe ik het allemaal kon redden,, en ik ben ook wel heel verwend hoor met zo`n man....maar meid ik heb echt respect voor jou...zwanger en een peuter en dan ook nog het hele huishouden...petje af! Ik vind trouwens de opmerkingen JIJ WOU EEN KIND heel erg kinderachtig en laf...als het goed is heeft hij zelf zonder voorbehoedsmiddel gedaan en toen was hij vast ook niet aan het klagen!! Ik hoop voor je dat hij nog een beetje bijdraait en toch wat meer gaat helpen....knuf voor jou!

@ wow: ik heb afgelopen nacht vanaf 2 uur tot een uur of 6 om de 7 minuten een harde buik gehad...man en ik midden in de nacht nog even naar beneden om wat te drinken en toen kwamen ze om de 2 minuten. Toch maar weer gaan slapen en vanmorgen was het weer weg....ik mag vanmiddag weer naar de vk, ik ben benieuwd of kleine nu eindelijk vast zit en hoe mijn bloeddruk is....lekker genieten op het strand!

@ alien....he bah ziek zijn nooit leuk...voel je je al beter?

@ rest...fijne dag kom vanavond nog even lezen/schrijven.

Liefs

9. sumshine

sumshine Fanatiek lid

5 jan 2011
    3.063
    0
    0
    Lieve minnie me, het klinkt idd als of je het niet makkelijk hebt, er lijkt weinig begrip te zijn voor jou, heb je al met je vriend gepraat over je gevoelens? misschien dat dat helpt en je kunt ook een rolverdeling maken t.a.v. het huishouden in overleg....Sterkte meis!

@hier net ff geshopt, positiejurkjes enzo. Vind zo weinig mooi staan, heb een beetje pech HOE ik deze keer zwanger ben, daarmee bedoel ik de vorige keer had ik een puntbuik van voren, nu ben ik gewoon vierkant...:( arme ik...Maar goed het is voor een goed doel!

10. littledreamer

littledreamer Fanatiek lid

23 mrt 2009
    3.329
    11
    38
    hier
    minimie lastig .. ik herken er wel wat in! mijn ik kan niet zeggen dat mijn vriend niks doet ik hoef het maar te vragen en hij doet t .. terwijl hij ook 46 uur per week werkt!
    Praat goed met elkaar! En als hij geen 2e wilde had hij zijn ding in zijn broek moeten houden! Hij was zelf bij jullie beslissing! Mannen!!

Hier is T met papa gaan varen! Ik had geen zin en geniet nu heerlijk van mijn dag!

Wanneer komen de baby`s???? ik wil baby spam!!!!!

Morgen heb ik weer een extra groei echo en naar de gyn... pff ook echt een rot tijd 10 voor 3 en met uitloop(altijd) kan ik mooi in de spits terug rijden BAH!
    ik ga even wat doen!

Geniet van t weer!!

11. MinnieMe

MinnieMe Fanatiek lid

17 apr 2011
    1.724
    0
    0
    Noord-Brabant
    #2891 MinnieMe, 28 jun 2012
    Laatst bewerkt: 28 jun 2012
    Iedereen, thnx.. Doet me toch ff goed te lezen dat t niet echt alleen tussen mijn oren zit. Hij werkt thuis, maar goed, werk is werk..
    Hij kookt met geluk 1x per week.

Er over praten heb ik verschillende keren geprobeerd, maar of hij blijft bij zn punt dat ik de moeder ben. (ook zo'n leuke: "Andere moeders met 3 kinderen kunnen het toch ook zonder te zeuren!!?" uuhm.. Ja, en wie zegt dat die ook zo weinig begrip en 'hulp' krijgen.....?)
    Ook heeft hij n paar keer beloofd om dan 1 dag in de week J naar bed te brengen.. Nou, dat is ondertussen al bijna n jaar terug, en hij moet r nog mee beginnen......

Sumshine, Mijn favo kleding nu.. N positielegging van de H&M en dit jurkje. http://www.coolcat.nl/nl_nl/dameskleding/jurken/dress-3?ca_40=2184&ca_41=2097&

Heb m ook in het wit/zwart en in t leger khaki.. Riem die onder de buik valt, pumps of gympen dronder en klaar.. Zal s kijken of ik straks n foto kan spammen...

Edit: Kan geen foto vinden, maar zal straks ff de foon van vriend plunderen. Wss staan er daar wel genoeg op inn outfit...;)

12. Wow

Wow Actief lid

6 jun 2010
    374
    0
    0
    oh lf wat spannend.. Wie weet komt je kleine mannetje wel al bijna!!! :D:D Succes vanmiddag weer bij VK :) Vind het echt leuk om daar nu zo vaak heen te moeten..

HIer nog steeds niet op weg naar het strand.. Dochtertje was vanochtend zo lekker aan het spelen dat we haar lekker hebben laten doen... Nu ligt ze even een slaapje te doen en als het goed is gaan we straks lekker even naar het strand :D (mama's uitje...met de dikke buik ..haha)

@minime: grrr.. wat vervelend dat je man zo doet.. Ik zou echt knallende ruzie krijgen denk ik als mijn vriend zo tegen me zou doen..
    doe van mij doet ook niet echt heel veel in het huishouden mbt schoonmaken, tenzij ik het vraag. Maar verder kookt hij heel vaak, doet ie de boodschappen , speelt hij heel veel met dochtertje, doet r in bad en bedje en laat mij s ochtends lekker liggen als ie merkt dat ik slecht geslapen heb.. Ik vind het nogal kinderachtig hoe hij reageert.. Hij wilde zelf toch ook kindjes... Het is echt belangrijk dat hij haar ook naar bedje brengt en tijd doorbrengt met haar... (vooral als straks de kleine er is en je misschien de eerste weken te moe, zwak bent om dochtertje het bed in te doen) Meid ik hoop dat jullie er toch over kunnen praten.. want dit lijkt me niet fijn en erg vermoeiend voor je...

@LD, ik wil ook babynieuws posten!! Niet omdat ik het zat ben om zwanger te zijn maar meer omdat ik zo ontzettend nieuwsgierig ben en om mn kleintje in mn armen te mogen bewonderen!! Hopelijk heeeeel gauw een heeeel leuk bericht hier :D:D

Ik ga even een half uurtje liggen en zo poging 2 om naar het strand te gaan!!!

13. littledreamer

littledreamer Fanatiek lid

23 mrt 2009
    3.329
    11
    38
    hier
    Buik van vandaag

14. sumshine

sumshine Fanatiek lid

5 jan 2011
    3.063
    0
    0
    ld wouwie wat een mooie buik! Pretttttty!

15. Lady Flower

Lady Flower Fanatiek lid

2 nov 2011
    1.055
    0
    0
    @ all....vanmiddag naar de vk geweest en bloeddruk goed, harttonen ook en weer niets aangekomen (ben nu 76 kilo met schoen en kleding) ongeveer 10 kilo aangekomen intussen....ik heb haar verteld van de harde buiken en ze zei dat is voorwerk een waarschijnlijk zit de baby nu wel vast....en JA HOOR!! Eindelijk...en nu blijven zitten jij!!

Harde buiken die regelmatig komen kunnen omslaan in weeen...hoeft niet....ze wil me aanstaande woensdag strippen dan ben ik 38+ 5 dagen zwanger...ben benieuwd of het iets uitmaakt....baby mag van mij wel komen nu morgen alweer 38 week!!!

Wow jij al 39 weken morgen....laat maar komen ofnie?

little dreamer mooie buik hoor!!! WAUW....succes morgen ik hoop dat jullie meisje goed gegroeid is.

Fijne avond!

16. susy26

susy26 Niet meer actief

hoi dames,
    Wow, ja gaat snel ! ja ben aan t aftellen, ben er echt aan toe! Hoop het voor je meid, maar dat komt goed!

Vandaag naar de vk geweest alles weer goed!!! Kleine lag nog steeds hetzelfde als 3 weken geleden..ze zei mocht tie gaan draaien dan word je niet blij met wat je voelt,maar die kans is heel klein zei ze.

WELTERUSTEN LADYS!

17. Kwebbel

Kwebbel Bekend lid

13 jul 2011
    692
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hey meiden,

Kom even zwaaien, hier ff drukke weken en moe.
    Wow en LF hoop snel op babynieuws.

Super mooie buik Ld!

Susy, fijn dat alles weer goed was bij de vk.

Minnieme, hoop dat je een oplossing vind met je vriend!

Alien, niks aan grieperig zijn tijdens zwangerschap.
    Snel weer opknappen.

Happy, hoe is het met jou??

Zo nu snel mn bed in, morgen weer een drukke dag.

Slaap lekker,

Liefs Kwebbel

18. Wow

Wow Actief lid

6 jun 2010
    374
    0
    0
    Hoi iedereen!! Even een kort berichtje dat alles nog steeds rustig is..

@ kwebbel, wat rot dat je moe bent.. Hoop dat je je gauw wat fitter voelt.
    @susy: goed dat alles oke was bij de vk... nu nog harder aftellen;)

@lf; yeah!! hij ligt vast!!! en wat gauw al dat ze gaan strippen, hopen dat het meteen effect heeft en je donderdag of vrijdag van je mannetje gaat bevallen..Of natuurlijk al eerder :D:D Hier willen ze het echt pas doen vanaf 40 weken.. en mocht het dan niet lukken met 41 weken inleiden...

@ld, wauw wat een mooi bescheiden buikje.. Ik durf die van mij nu echt niet meer te laten zien.. Een grote sloopkogel..haha...

Meiden ik ga een boek over hypnobirthing doorlezen.. Beetje laat maar ach, volgens mij blijft de kleine nog even plakken... en wie weet dat ik er wat aan ga hebben...

liefs

19. Lady Flower

Lady Flower Fanatiek lid

2 nov 2011
    1.055
    0
    0
    @ wow...alles dus nog rustig....mmmm spannend! En je bent al 39 weken vandaag!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ik word dus woensdag helemaal niet gestript dat heb ik verkeerd begrepen ik word getoucheerd....dat is een inwendig onderzoek waar ze gaat voelen of ik ontsluiting heb en of ze het hoofdje kunnen voelen.....maar als ik er toch zo charmant bij lig misschien vraag ik dan wel of ze toch wil strippen maar dat denk ik dus niet want dan ben ik 38+5 dagen....nou ik zie het wel woensdag.

@ susy...fijn dat alles goed was!

@ happy...jij zou vandaag naar de huisarts toch? Doorverwezen naar de gyn of niet?? Hoe is het verder?

@ kwebbel...moe zijn weet ik nog wel ...bleeeh niets aan! Doe kalm aan en geniet van het weekend...niet te veel dingen plannen...
    Dinsdag weer een echo toch? Leuk even weer kijken..

@ Ld...hoe was de echo vandaag?? Kindje goed gegroeid?

Fijne dag xx

20. Wow

Wow Actief lid

6 jun 2010
    374
    0
    0
    Hallo meiden!! Weer GEEN babynieuws..haha Ben gisteren begonnen in een boek 'hypnobirthing'. Een beetje laat, maar wel erg interessant zeg..
    LF, bij jou alles nog rustig of lig je inmiddels te puffen;)
    Als je woensdag ontsluiting blijkt te hebben ,dan kunnen ze toch best strippen?? :D

Hoe is het met de andere meiden?

Hier alles dus rustig. Vriend is twee daagjes naar zijn broer toe. Had ie al zo lang niet gezien en ze wonen niet om de hoek. Omdat ik toch niet het idee had/heb dat ik snel ga bevallen vond ik het niet erg.. Heb een heerlijke avond gehad (met boek;)) en een druk meisje dat maar niet wilde slapen... (zul je net zien)

Meiden ik ga weer snel wat lezen, dochtertje slaapt nu even.. Fijn weekend allemaal!!

Deel Deze Pagina