Minieme: jeetje wat zwaar zo voor je! Mijn man doet gelukkig wel het een en ander in het huishouden maar hoef nu ook niets extra's te verwachten nu ik niet fit ben van de zwangerschap. Vind ik ook soms best lastig en zwaar. Het ontbreekt bij hem echt aan inlevingsvermogen maar o wee als meneer zelf eens ziek is haha! Lucht hier lekker je hart meis en ik hoop dat je man bij zal draaien. Ld: wauw! Mooie buik hoor! Hoe was de echo? Hoop dat je kleine even een groeispurtje heeft gehad! Lf: wie weet dat ze wel willen strippen als blijkt dat je al wat ontsluiting hebt! Je kan het altijd even vragen! Hier gaat het wel redelijk. Ben gewoon weer echt beroerd van de zwangerschap. Bijzonder hoe je dat, net als de bevallingspijn, als je je wondertje in de armen sluit bent vergeten! Natuurlijk wist ik wel dat ik ziek was en dat het pijn deed maar de details was ik TOT nu kwijt! Nou meiden, kom maar op met dat goede babynieuws van de week haha!
haaai meidne Wat spannend! Die beebs kunnen elk moment komen EXCITING! ik ben benieuwd naar de namen! haha... @hier een erg drukke dag, manlief heeft een aldder op zijn blote voet laten vallen: dus naar ziekenhuis moest gehecht worden, kan er nu ff niet zo veel mee dus, en we hebben ook nog een logé mijn suikerneefje van 1,5 jullie snappen wel dat ik behoorlijk kapot ben een peuter van bijna 2,5 een loge van 1,5. en een gewonde man...En last van buikie en rug omdat ik gisteren en eergister te veel heb gedaan..PFFF ik ga zo dus op de bank en kom er niet meer van af! hahaha. En onze ZOON! (wat klinkt dat lekker he?) die trapt joh! Die heeft al vette kracht in zijn pooties! haha
ff snel.... geen nieuws verder...beetje de hele dag door ongi krampjes en een buik die behoorlijk is gezakt... Kom morgen weer reageren...slaap lekker dames..
Middag Hier naar de ikea geweest.. Vanmorgen had ik wat bruine afscheiding en last van mijn onderrug en buik .. maar alles is weer rustig geworden! hier vandaag alweer 31 weken... Echo was eergister goed. Ze blijft op de zelfde snelheid groeien. op de onderste lijn dus mij hoor je niet klagen. Alleen nu zei de gyn dat het eerste pakje maat 47 wel het mooist zou zitten.. weet iemand een site ?? vind het moeilijk te vinden. Kom later even reageren want we zijn hier erg druk met verbouwen en het gaat goed! en schiet op!
Ld...goed nieuws dat jullie beeb goed gegroeid is...wordt dus wel een kleintje...en 31 weken alweer...gaat snel! In de meeste baby winkels verkopen ze ook wel prematuur maat 44.... Mooi dat het verbouwen opschiet!! @ wow...ben je al aan het bevalllen?? @ Hier....onrustige nacht gehad maar net een uurtje geslapen...heerlijk! Manlief morgen weer aan het werk....gelukkig is ie om 4 uur alweer thuis en werk hij maar 4 dagen deze week...ik hoop eigenlijk dat het vannacht gaat beginnen...hahaha zou mooi zijn maar weinig kans! Andere dames nog nieuws? Happy hoe is ie?
ld, ik zelf vind noppies vaak klein vallen, die heeft maat 55 maar die valt meestal echt wel aan de kleine kant...Misschien dat dat ook wat is...Succes!
ld....Baby-Dump | De grootste online webshop voor duizenden baby artikelen zoals autostoeltjes, babykamers en kinderwagens hebben ze ook prematuur..
Hey meiden. Even een berichtje van hier.. Nog lekker rustig.. Nu alleen weer wat misselijk maar zullen de hormonen wel zijn... @ld , wilde je ook al wat tips geven mbt kleine babymaatjes maar zie dat er al genoeg is gereageerd..hahaha @ lf, van mij mag het vannacht ook beginnen hoor!! Al vind ik het ook niet erg om nog wat langer te moeten wachten.. Als kleintje er klaar voor is, dan ik ook Ga zo maar weer mn bedje in... beter een beetje uitgerust zijn... Ik kom morgen weer even reageren.. heb nu niet zo heel veel te melden..
LF en Wow, Meldplicht!!! Hihi.. LD, Jamie had ook maatje 47. Maar heb maar 3setjes gehad in die maat. Heeft ze mss 1x aan gehad. Ze heeft de eerste week alleen een overslagshirtje, en n flanelle luier (om de beentjes) aan gehad. Daarna paste ze maatje 50 al.. En rompertjes heb ik op de rug gewoon dubbel gevouwen en met tape vast gezet, zodat het wat strakker zat. Hier, Niet veel nieuws.... Morgen weer naar de VK..
Hier even een berichtje van mij. Vrijdag naar de huisarts geweest en alles was gewoon goed. Nu dus door gestuurd naar de Gyn. Woensdag kan ik bellen voor een afspraak. Ben benieuwd. Verder zal deze maand wel niks zijn. Door drukte en het vroege opstaan van manlief is hier nog niks gebeurd. Weet ook niet precies wanneer mijn eisprong zal zijn, maar verwacht hem toch wel een deze dagen. Dus hoop dat ik hem nog kan verleiden. haha. We vinden het ook gewoon lastig als je echt zo moet ofzo. Maar komt vast goed. @Lady flower en Wow, voor jullie is het nu echt spannend he. Hoop zo dat jullie snel bevallen. En voor jou zeker Wow, kan je man ook nog even genieten van de kleine. @Alien, wat vervelend dat je je zo slecht voelt. Hopelijk snel weer iets beter. @Sumshine, hoe gaat het bij jou? En met je man? @littledreamer, fijn dat de kleine op schema blijft groeien. Ach lekker toch zo een kleintje. Janna was bij de geboorte 47 cm. Heb gewoon altijd 50 aan gehad. En een beetje omvouwen doet wonderen toch. Ze zitten zo echt in 50.
ik wil alleen voor het eerste pakje in 47 kijken de rest 50. lf en wow meldplicht! hier morgen naar de tandarts kies kapot gegaan heel gat! ben hier zo geen held in. en vanavond behang voor de baby kamer halen! maar eerst nu een tukkie!
He meiden, Zit nu heerlijk op de camping. Vanmorgen internet geregeld dus even snel bijgelezen. Ga als ik terug kom weer op iedereen reageren. Nu even zo wat ik nog weet. Zag dat er nog geen baby's zijn. @ Wow en LF, succes met de laatste loodjes. @ Alien, beterschap!! @ Shumshine, gaat snel zeg. @ MinnieMe, vriendlief helpt zeker wel maar ziet ook niks. Moet alles tegen hem zeggen. Volgens mij is dat omdat het mannen zijn ofzo. Weet het ook niet. Het 1e jaar toen wij samen woonden hebben we daar echt veel ruzies over gehad. @ LD, mooi buik!!Britt was 48 cm. Heb ik ook de mouwtjes omgevouwen. Ze zijn er zo uit gegroeid. Succes bij de tandarts!! @ Happy, fijn dat jullie doorgestuurd zijn en nu hopen op een posi resultaat. En van dat moeten vrijen. Ik herken het hoor. De lol is er dan snel vanaf vind ik. Maar ja het is voor een goed doek denk ik dan maar. @ Hier, lekker op vakantie dus. Hebben geluk met het weer. Hebben al veel uitjes gemaakt oa Dolfinarium en Burgers Zoo. Britt geniet er echt van en mama dan dus ook!! Hier nog niet echt ongi maar wel al 3 dagen bruinverlies dus ben er bang voor. Heb alleen nog nooit zo lang bruinverlies gehad. Als het aan het einde van de week nog niet heeft doorgezet ga ik een test kopen. Vriendlief heeft een ontsteking aan zijn bijbal dus die kan nu helemaal niks. Vanmorgen even naar de HA geweest en AB gekregen. Nu hopen dat de pijn snel weg is en dat we weer wat kunnen gaan doen met z'n 3tjes. Ga vanmiddag even met Britt op de fiets naar het dorp om wat boodschapjes te doen. We wachten het af. Er wordt er een wakker. Meiden fijne dag nog allemaal en tot van de week ergens!! Doei!!
@ loontje....klinkt als een leuke vakantie!! En van dat bruinverlies even afwachten het kan dus nog alle kanten op! Geniet znog @ happy...fijn dat je doorverwezen bent! Hopelijk nu snel duidelijkheid....en probeer nog ff te klussen hihihi.. @ Ld...succes bij de tandarts...brrrr...leuk van dat behang..FOTO? @ minnie me...leuk morgen weer vk... Hier: Vanmorgen voelde ik me super goed, lekker geslapen tot half 10 en toen met dochter op de koffie bij vriendin...maar toen ik terug liep naar huis kreeg ik opeens heel erg spierpijn in mijn baarmoeder...snel naar huis gewaggeld en daar kreeg ik erg ook kramp bij, ik moest erg puffen....kleine snel een boterham klaar gemaakt en een beetje heen en weer gelopen...toen ze op had snel met haar mee naar bed....het bleef gevoelig en zeuren....na een uur slapen was het al minder en toen ik had gedoucht was het weggetrokken.......herkent iemand dit? Voorwerk? Spannend is het wel hoor...het idee dat het zo kan beginnen.... Ik wacht het wel weer af....woensdag inwendig onderzoek, misschien al ontsluiting... Fijne dag. x
LF, klinkt als voorweeën. Als ze bij het douchen wegtrekken, dan zijn het geen echte weeën. Die worden juist erger door het douchen. Ja we gaan aan de gang vanavond. Weet manlief alleen nog niet haha. En vandaag nog net geen posi test, dus die zal morgen wel posi zijn. We hebben dus nog 3 dagen haha
ow Lf wawt spannend, het zou zo eens kunnen gaan beginnen, rommelen zeg maar! Gewoon lekker in beweging blijven misschien komt jullie wondertje dan gauw! Spannend meis! Loontje, fijne vakantie, balen van manlief zijn ontsteking, hoeplijk voelt ie zich snel better! Happy± klusze! Fijn dat de ha niks kon vinden, maar je wilt natuurlijk wel graag weten wat t is en waarom t nog niet is gelukt ...Hopelijk snel gyn afspraak!! Wow± hoe ist meis?
Whaa spannend LF en Wow!! Happy, fijn dat ze verder gaan kijken. Hoop dat ze je hulp kunnen bieden! Alien, beterschap. Loontje, geniet lekker van je vakantie!! Sorry laatste tijd weinig actief hier. Druk op school, moe en minder in mn vel omdat ik het zwanger zijn zo spannend vind. Nou dat was vandaag helemaal compleet, bij ontlasting een flinke veeg bloed. De 4 keer daarna ook een veeg bloed. Het gebeurde op mn werk, net voor we de musical gingen kijken. Nou daar had ik niet veel aandacht meer bij. Er schieten alweer zoveel gedachten door mn hoofd, met 'wat als.....' Met mn adjunct heb ik een goede band, daaraan had ik vandaag verteld dat ik zwanger ben. Vanavond is dus de afscheidsavond, ik heb hem net gebeld om af te zeggen en de reden waarom. Gelukkig had hij hier alle begrip voor. Morgen heb ik weer echo, dus ik laat het jullie weten. Liefs Kwebbel
ah getsie Kwebbell wat naar al dat bloedverlies, oneerlijk dat het je zo spannend gemaakt moet worden de eerste tijd! Denk aan je meis! Succes met de echo morgen!