We gaan voor de 2e!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door littledreamer, 20 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sumshine

sumshine Fanatiek lid

5 jan 2011
    3.063
    0
    0
    kwebbel: hier ook cytotec gehad, dubbele dosis, geen echte kalchten van gehad hoor. was alleen naar om t in te brengen en dat je daar moet gaan met inbrengen terwijl je bloed, dat vond ik een heel naar idee maar verder geen klagen.... Natuurlijk is t mooi als je bespaard blijft! Ik duim voor je dat je als nog een prettige vakantie hebt!!!!!!!!!!!!!!!!!

lg en wow: is er al babynews???? spannend!

2. Lady Flower

Lady Flower Fanatiek lid

2 nov 2011
    1.055
    0
    0
    @ all...wat zijn jullie altijd vroeg wakker....hier werd iedereen 9 uur wakker...

Goed geslapen...geen babynieuws.....nog een week!!!

@ wow....je bent vandaag uitgerekend!!! Toch bijzonder he?? Rommelt het al?

@ minnie me...he balen zeg...op naar het volgende examen en die ga je gewoon halen....wannneer ga je afrijden??

3. Wow

Wow Actief lid

6 jun 2010
    374
    0
    0
    @ld, ja was warm he gisteren.. Wij zijn ook op het strand geweest en zelfs de koude zee in gegaan!!

@minime: jammer dat je gezakt bent zeg... :(

@LF, jammer he nog geen baby :(...

Hier werd ik rond half 2 vannacht wakker van een krampende buik.. Naar het toilet en weer wat slijm verloren... Toen weer mn bed ingegaan.. Ongeveer om de 15 minuten kwam er een kramp die zo'n 30 sec duurde.. Het voelde aan als een wee... een beginnende dan... Was al een beetje hyper want dacht; Het gaat beginnen!!! :D:D Ben na een uurtje toch weer in slaap gesukkeld.. en vanochtend werd ik om half 9 wakker met weer een rustige buik.. grrr.. Nu wel het idee dat het hoofdje tot op m'n knieen zit haha... Verder klein beetje onrustig in mijn onderbuik maar nog steeds geen tekenen dat er iemand vandaag gaat komen... Ach, het kan iig niet langer dan 2 weken meer duren!! Al vind ik vandaag wel een leuke dag om te bevallen, en morgen en overmorgen... haha...
    Meiden ik houd jullie op de hoogte.. Vanmiddag bezoek van moeder en broertje.. gezellig!!
    liefs

4. susy26

susy26 Niet meer actief

Hey ladys,

alles goed hier...spannend wow en lf!! ben benieuwd!!

Hier weer alles goed, was vorige week door me rug gegaan, en kreg nog lekker een flinke verkoudheid erbij,,fijn... paar daagjes in de ziektewet gegaan.. me vriend zei je gaat zo niet werken, was de 1ste keer tijdens me zw dat ik me ziek heb gemeld, en was ook blij dat ik het had gedaan. Me rug is weer goed gelukkig en , en zit alleen nog wat vast met slijm op me borst en neus. Voel me gelukkig beter. En vooral het nu wat minder warm is..pff wat had ik totaal o.o energie zeg met dat weer..nu vandaag super fit haha..weer effe goed gepoetst haha.. kleine groeit nog wel goed denk ik haha, trapt soms lekker tegen me ribben aan... maandag en woensdag aftellen!! heerlijk genieten van me verlof! Heb het super verdiend zei me bazin hihi...

en... iedereen weet nog steeds niet wat t word, ja suus, je houd het goed voor je... jaja.. nog 6 weken of 8 en dan weten jullie t ...gemeen he? haha...

nou meiden , geniet van je weekend, en de dames die bijna dr kleintje kunnen vasthouden, succes!!

xxxxx

5. Lady Flower

Lady Flower Fanatiek lid

2 nov 2011
    1.055
    0
    0
    @ susy...gelukkig ben je weer bijna beter...succes met de laatste loodjes op werk!

@ wow...dat klonk wel echt als weeen wat je hebt gehad hoor!
    Ik snap alleen niet dat ik een brief van mijn vk mee krijg en overgedragen word aan de gyn omdat ik niet overtijd mag lopen i.v.m grote baby en jij nog 2 week door mag terwijl jij ook zit met dat vruchtwater wat iets minder bleek te zijn en ook een grote baby hebt....zal overal dan wel weer anders zijn. Ik moet maandag heen en als ik dan ontsluiting heb gaan ze me waarschijnlijk dinsdag/woensdag/donderdag inleiden....ik zal dan zelf gaan voor de donderdag omdat beeb dan misschien zelf nog komt maar langer doorlopen wil ik zelf ook echt niet dit omdat ik amper nog kan lopen....wanneer mag je weer naar vk want morgen ben je al 1 dag overtijd....ik vind het heel spannend voor jou!! Hopelijk komt jullie kleintje vannacht! Ik duim voor je!!!

Hier net ff geslapen nu naar buiten lekker boekje lezen.

xxx

6. sumshine

sumshine Fanatiek lid

5 jan 2011
    3.063
    0
    0
    Minnieme: super balen van t zaken meis!

Wow: h et klonk echt aals of het al aant beginnen was en nu dan??? heef t vandaag al doorgezet? VInd t heeel spannend voor je WOW! Jij weet ook neit wat t word toch?

lf: naar dat je zo slecht kan lopen, dat zal ook wel een teken zijn dat ze je niet over tijd willen laten lopen, vooral voor jezelf niet en je hebt ook een vlindertje gehad met 15w, vaak tellen ze dat ook mee omdat de meeste vrouwen de volgende zwangerschap erg spannend vinden, heb ik wel eens gehoord...In die zin is het wel fijn dat het nooit lang meer duurt dat jullie zoontje komt! Ik ben heeeel benieuwd naar zn naam! hihi

7. Lady Flower

Lady Flower Fanatiek lid

2 nov 2011
    1.055
    0
    0
    @ sum...ja dat zou ook wel kunnen en ik heb inderdaad niet echt een onbezorgde zwangerschap gehad dat zul jij soms ook zo ervaren...bij elk afwijkend iets zoals bloedprikken op resus c en waterpokken op het werk schiet je bijna door dak van de stress...

De naam van ons zoontje zal ik je in een pb sturen als hij er is....

Net duwde de baby heel hard met zijn hoofd richting linker lies....mijn been begon meteen te slapen en ik heb 3 minuten naar adem zittten happen wat in de wereld deed hij?? Iemand idee?

Wow...hoe is het?

8. sumshine

sumshine Fanatiek lid

5 jan 2011
    3.063
    0
    0
    kan ook gewoon dat ie met bewegen ff een zenuw raakte of er tegen aan kwam ofzo LF denk ik...
    Hij was al ingedaald toch?

9. Lady Flower

Lady Flower Fanatiek lid

2 nov 2011
    1.055
    0
    0
    Ik denk het ook van die zenuw...zou het wel verklaren!

10. Kwebbel

Kwebbel Bekend lid

13 jul 2011
    692
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hey meiden,

Ben al de hele avond aan het pakken, nu ff snel doei zeggen.
    LF en Wow, ik denk dat jullie wel bevallen zullen zijn als ik terug kom van vakantie. In ieder geval heel veel sterkte en succes gewenst bij de bevalling!!
    Weet niet zeker of er daar WIFI is, maar lees af en toe ff mee.

Minnieme, balen dat je gezakt bent, succes voor de volgende keer.

Susy, oh heerlijk bijna verlof, geniet ervan.

Het vruchtje blijft stug zitten, dus eigenlijk wel even lekker, kan ik tenminste zwemmen op vakantie. Graag nog 10 dagen en dan hoop ik dat ik er snel vanaf ben.

Voel me al een stuk beter dan dinsdag en woensdag. Verdriet en boosheid is een beetje gezakken.
    We gaan proberen te genieten op vakantie met zn drietjes.

Liefs Kwebbel

11. MinnieMe

MinnieMe Fanatiek lid

17 apr 2011
    1.724
    0
    0
    Noord-Brabant
    Wakker, Tot J word met de zon wakker. Is het eenige nadeel van de zomer haha...

LF, Zo gauw ik mn theorie heb. En het stomme is dat ik mn theorie eigenlijk allang had. Maja.. Die is na 3 jaar naturlijk niet meer geldig... (had m toen wel in 1x)

Susy, fijn dat je je weer wat beter voelt!!
    Idd helemaal met dit weer is het niks om je zo ziek te voelen.

Kwebbel, Hoop dat je ondanks alles toch n beetje kan genieten van je meer-dan-dik-verdiende vakantie!!

Hier, hebben weer lekker zitten knutselen en freubelen op de vroege zaterdag ochtend haha.. Madam vond t om 6:45 wel mooi geweest. Ach ja.. ga vanmiddag nog wel ff languit op de bank ofzo.... Dalijk eerst maar eens vriend wakker maken en dan uitgebreid ontbeiten..

12. Wow

Wow Actief lid

6 jun 2010
    374
    0
    0
    Hoi iedereen!!! Na een zeer rustige nacht.. Geen (voor)weeen of harde buiken meer en geen slijmverlies meer, is het nu nog steeds rustig:( Heb gisteren nog even telefonisch contact gehad met de VK en mocht ik dit weekend weer terugkerende krampen krijgen dan wil ze graag langskomen om te kijken of het mogelijk is nu wel te strippen... Ik mag dinsdag weer op controle, mocht er dan genoeg ontsluiting zijn dan willen ze de vliezen gaan breken in de hoop het zo 'natuurlijk' mogelijk op te wekken en mocht het allemaal niet helpen dan zullen ze met uiterlijk 41 weken in gaan leiden.. dus als het goed is volgend week iig een baby!!! Ik dacht eergisteren serieus dat het begonnen was maar heb nu het idee dat het weer helemaal rustig is. Ik hoop zo dat er dinsdag heeeeel veel ontsluiting is..haha... of dat ik zometeen spontaan ga bevallen want ik wil liever de natuur haar gang laten gaan. Verder is ons kleintje nog wel gegroeid maar niet meer zo hard als rond de 30 weken.. Ze verwachten nu, op gevoel, een 8 misschien 9-ponder... Zolang het hoofdje maar niet te groot is moet het passen ;) Lf, hoe gaat het nu met jou? geen steken meer.. Hier is dat het enige wat ik de hele tijd heb, dat het koppie in mn bekken aan het woelen is en dat hele heftige steken geeft naar onder en naar lies toe... Voel nu ook steeds kleine handjes net boven mn schaambeen woelen..
    Nou meiden, een nogal lang verhaal... ik hoop dat ik jullie morgen kan verblijden met babynieuws!! en anders aankomende week!!!
    @Sunshine, nee hier geen idee wat het wordt. Al roept iedereen de hele tijd een jongen, dus ben er nu zelf ook maar in gaan geloven....;).
    @kwebbel, een hele fijne vakantie!! als je terugbent zul je vast wel wat babyverhalen lezen;)

13. Lady Flower

Lady Flower Fanatiek lid

2 nov 2011
    1.055
    0
    0
    @ wow...uiterlijk 41 weken dat lijkt me inderdaad beter als door gaan tot 42!! Over 6 dagen dus sowieso een beeb voor ons!!!! Whaaaa....en jij misschien dit weekend gestript!! Ik had denk ik sowieso gebeld...laat ze maar kijken of het al kan, toch?? Spannend meid!!

Hier vannacht een uurtje ongi pijn en totaal 10 harde buiken nou dat mag helaas geen naam hebben....maar goed alle kleine beetjes helpen....we gaan zo even naar mijn ouders, even wat anders dan thuis....muren komen op me af!....nu alles weer rustig dus de komende uren verwacht ik niks!

@ kwebbel...he bah wat naar allemaal! ik hoop dat je toch een fijne vakantie hebt en dat je heel erg geniet van man en zoon....je hebt nu 6 weken toch? even geen WERK...dikke knuf!

@rest...fijne dag en tot vanavond.....

14. sumshine

sumshine Fanatiek lid

5 jan 2011
    3.063
    0
    0
    Wow en LF, vandaag weer meldplicht hihi...Is het al begonnen WOW? Je bent nu immers 2 dagen over tijd, hihi. En LF al ruim 39 week..Spannend meiden!

En gosh wat ging het snel!

15. Lady Flower

Lady Flower Fanatiek lid

2 nov 2011
    1.055
    0
    0
    @ sum...het ging echt snel!!

Hier vannacht een paar flinke harde buiken gehad en dat gaat nu nog beetje door...ook ligt de baby een stuk lager volgens mij...ik hoop dat de boel goed aan het verweken is zodat ik morgen ontsluiting heb.
    Morgen weer naar mijn eigen gyn, ik zie hem er zo voor aan dat als ik ontsluiting heb dat hij zegt, nou blijf maar dan leiden we je zo in! Ik ben heel benieuwd...ik zou als ik ontsluiting heb liever de volgende dag willen maar denk ook niet dat ik dan kan slapen.....ik moet om half 10 bij hem zijn morgen.....hoop dat de baby vannacht zelf besluit te komen!

@ wow...hoe is het?? Al aan het puffen? Spannend!!!

16. Wow

Wow Actief lid

6 jun 2010
    374
    0
    0
    goedemorgen allemaal, wederom een rustige nacht!! nog geen baby...:) We zullen zien deze week, al hoop ik nog steeds dat baby vanzelf naar buiten komt.. Heb liever dat hij/zij zelf besluit dat ie er klaar voor is dan te kiezen voor hormonen die de boel opwekken... Lijkt me niet zo goed voor het kindje, maar dat is persoonlijk natuurlijk....
    @LF, laat die weeen maar komen!!! hoop dat je morgen helemaal niet meer hoeft maar dat er dan al een kleine man in je armen ligt.. OF dat de boel zo verweekt is en aan het ontsluiten is dat je vliezen morgen gebroken kunnen worden ...
    Hier vandaag een lekkere relaxdag... Lig al de hele ochtend in bed. Vriend heeft de kleine mee naar beneden en mij laten liggen.. (al zit uitslapen er niet meer in voor mij... ben het zo gewend vroeg wakker te zijn)
    Hoe gaat het met de rest van jullie meiden? Zie vooral heeeel veel berichtjes van mij en LF.. Hoezo niets te doen? hahahaha...

17. Lady Flower

Lady Flower Fanatiek lid

2 nov 2011
    1.055
    0
    0
    @ wow....ik ben het met je eens dat het allerbeste is als het vanzelf opgang komt maar ik ben ook wel weer bang om overtijd te gaan i.v.m een placenta die minder goed werkt en de stress die het wachten met zich mee brengt is ook niet goed denk ik (in mijn geval is dat wel zo)....we hebben besloten dat als de gyn morgen zegt dat er plekje is en ze kunnen inleiden we dit maar doen, neem voor de zekerheid vast alle papieren mee, we wonen achter het ziekenhuis dus man kan mijn tas en de maxicosi zo ophalen, hond nog even uitlaten en de logeertas van dochter naar de oppas brengen.....dan is hij binnen een half uur weer in het ziekenhuis. Maar zelf denk ik dat hij ons de volgende dag `pas` wil helpen en daar heb ik dan ook vrede mee ik ben dan 39+ 4 dus helemaal prima....toch gek idee dat de kleine er bijna is....vanmorgen heb ik de hele bovenverdieping schoongemaakt, ook badkamer, manlief heeft stofgezogen en ik daarna alles gedweild. wasmachine nog maar een keer aan, schone bedden erop...daarna bijna 2 uur liggen pitten met z`n 3 tjes!!

Zou me niks verbazen als het vannacht begint, voel de baby heel laag en dan nog die nestdrang opeens.....ben heel benieuwd!!

Wow ga jij nog laten strippen vandaag??

@ rest hoe is het?
    @ happy heb je een afspraak kunnen maken met de gyn?

@ Kwebbel, hoe is het met jullie?

18. Happy1980

Happy1980 Fanatiek lid

14 jun 2007
    2.015
    0
    0
    verpleegkundige
    Gelderland
    Spannend hier zeg. Bijna 2 babytjes. Heel erg leuk. Hoop voor jullie dat jullie snel en spontaan bevallen.

Dat ik al weer meer dan negen maanden hier mee schrijf. Lijkt het helemaal niet op. Dus de tijd is hard gegaan.

Ik merk op dit moment dat ik het allemaal wel goed los kan laten. Weet bijna zeker dat ik op dit moment niet zwanger ben en hoop dan ook dat mijn ongi snel komt, dat we aan de volgende ronde kunnen beginnen. Dat dan weer wel.
    Hoop eigenlijk stiekem dat mijn volgende vruchtbare dagen een beetje in de vakatie vallen. Dan slaapt Janna bij Oma op de kamer, dus hebben wij vrij spel haha.

Verder nog geen afspraak. Kreeg al snel een brief met de mededeling dat ik binnen enkele weken een afspraak brief zou krijgen. Dus ga er vanuit dat dat pas na de vakantie wordt. En dus misschien helemaal niet meer nodig is. Dat zou natuurlijk helemaal mooi zijn.

19. littledreamer

littledreamer Fanatiek lid

23 mrt 2009
    3.329
    11
    38
    hier
    Meiden jullie houden de spanning er wel in!!!

LF je moet doen waar jullie je goed bij voelen!

Happy fijn dat het loslaten wat makkelijker lijkt te gaan! En vrij spel is nooit erg! zeker niet in de vruchtbare dagen!

Hier weer een hoop gebeurd in het huis. Lees welke dag mee op mob!

Hier ook al weer 32 weken ik snap niet waar de tijd blijft!!!

20. sumshine

sumshine Fanatiek lid

5 jan 2011
    3.063
    0
    0
    hi meiden,

Wow en LF hoop ook voor jullie dat het snel spontaan begint, maar weet je ik ben ingeleid bij onze dochter en heb nooit het idee gehad dat dit schadelijk was voor onze dochter oid, liever natuurlijk maar zo niet: ach zo komt de beeb gelukkig ook goed op de wereld! en das t belangrijkste! spannend meiden!! Ik duim voor jullie.

Happy: ik hoop voor je dat het als nog raak is voor je de afspr bij de gyn hebt meis! Dat heb je nu wel weer verdiend, zo lang wachten!

Deel Deze Pagina