Lady flower, spannend! Hou je ons op de hoogte? Klussen, bij J. niet echt mee bezig geweest. Zaten toen ook net in een rot periode, dus weinig geklist ook. (Had niks te maken met onze relatie) heb maar 1 natuurlijke cyclus gehad, dus t was na 2 mnd al raak. Nu klussen we om de dag in mn sprongweek. Niet omdat t aangeraden word, maar heb gewoon standaard iedere dag 'zin' als mn sprong nadert. Maar omdat iedere dag idd niet goed is houden we het op om de dag. Zou gewoon in je sprong week om de dag aan houden, en daar buiten wanneer je wil Hier, duik mn bedje in. Ben al de hele.dag van slag, en leef 1,5 tot 2u verder dan de rest. Klote klok altijd die verzet moet worden!!!
Dat was even zoeken! Zat lekker mee te lezen en opeens....foetsie! Gevonden inmiddels en dus is het tijd me ook voor te stellen! Wij hebben eigelijk al 2 kindjes maar ons 1e kindje is na een zwangerschap van 22 weken overleden. Natuurlijk telt ze mee maar ons huishouden draait met 1 dreumes van 13 maanden! Vandaar dat ik graag met jullie mee ga kletsen! Ik heb nu net mijn ei gehad en 14 november is mijn NOD. Echt sPannend allemaal weer! De vorige 2x duurden ook best lang. 1e na 9 maanden en 2e na 11 maanden. We Zullen het zien! Liefs
Lieve meiden, Ik plaatste een paar dagen geleden dat wij ook voor een tweede gaan maar omdat mn cyclus nogal van slag was en ik dus ook niet wist wanneer mn eisprong was wist ik ook niet wanneer ik kon testen.. Nu deed ik gister maar weer een zw test, gewoon voor de zekerheid... Er was een streepje te zien na een minuut dus legde m weg en kwam 5 minuten later terug en toen waren er twee dikke strepen te zien!!!! Echt zo bizar, had dit echt niet verwacht maar we zijn superblij!!! Ik weet alleen niet hoe ver ik zwanger ben dus heb de banner op 4 weken en 2 dagen gezet... Meiden succes!!!
wow GEFELCITEERD!! je bent de eerste in het clubje!!! Ze je zelf even in het lijstje bij zwanger!! Alien wat heftig je kindje met 22 weken verliezen! Maar ik kan goed begrijpen dat het nu voor de 2e is om dat je maar voor 1 zorgt! hier nog geen ongi te bekennen!
@ wow: gefeliciteerd! En over dat `klussen`ik weet natuurlijk wel wanneer ik ongeveer vruchtbaar ben (slijm ed en voelen van eisprong) en dan klussen we 2 dagen en 1 dag niet en dan weer 2 dagen enz... Net terug van het ziekenhuis (ben nog niet ongesteld dag 32 )...ik heb de urine bij het lab ingeleverd en bloed laten prikken....er stond spoed op dus mag ik om 11:15 bellen....spannend!!!!! Ben zo benieuwd! x Ld
@Alien; Wat erg om te horen, dat jullie een kindje zijn verloren tuurlijk telt ze mee! maar zoals Littledreamer ook zegt, jullie gaan nu wel een beetje voor de 2e omdat er maar 1tje rondloopt bij jullie. In ieder geval veel succes! @Wow; GEFELICITEERD! we hebben de 1e zwangere binnen! Geniet ervan
@Wow; hier is het lijstje nog even, zet jezelf er even bij NOD: Lady Flower:1 november ronde 7 Littledreamer: 5 november, ronde 2 Happy1980: 8 november, ronde 10 MinnieMe: 18 november, ronde 1 Daydreamy: 22 November, ronde 2 Zwanger: xxxxx: Uitgerekend: xx-xx-xx
Hi meiden, Ik wil hier graag gezellig mee kletsen, als dat mag natuurlijk! Ik ben Patricia, 28 jaar, heb een dochter uit een vorige relatie van net 6 jaar, mijn trots en mijn alles! Ik ben in juni 2010 gestopt met de pil maar helaas nog geen resultaat! Na een moeilijk jaar hopen we dat we in 2012 in verwachting zullen raken. 24 november gaan we voor de eerste keer naar de gynaecoloog, mijn vriend heeft met een vorige relatie een aantal IVF pogingen gehad wat niet leidde tot een zwangerschap. Het lijkt me leuk om mee te kletsen met andere (bijna) moeders over zwanger worden, zijn en beebs & kids! Mochten jullie meer willen willen weten, dan hoor ik dat graag!
Wow gefeliciteerd! Wauw!!! LadyFlower: spannend! Fingers crossed! Wij klussen nu ongeveer om de dag. Maar soms iets vaker en soms ook minder. Ik probeer er nog niet te veel mee bezig te zijn al is dat wel moeilijk hihi!
NOD: Lady Flower:1 november ronde 7 Littledreamer: 5 november, ronde 2 Happy1980: 8 november, ronde 10 Alien: 14 november, ronde 1 MinnieMe: 18 november, ronde 1 Daydreamy: 22 November, ronde 2 Zwanger: xxxxx: Uitgerekend: xx-xx-xx
Hallo Meiden, net gebeld en te horen gekregen dat de urinetest positief was en de bloedtest ook (hcg 126)....kan het nog steeds niet geloven....durf ook nog niet zo goed blij te zijn i.v.m miskraam verleden.....pffff gek hoor! Moet ik nu naar een ander kletsclubje? En wie weet hoe je een banner op je weblog plaatst? Allemaal hel veel succes en ik duim voor jullie! Lady Flower
Alien, welkom! Wat klote dat je eerste zwangerschap afgebroken is. En dat na 22 weken.. Sorry, weet nooit echt hoe ik op zulk nieuws moet reageren.. Hoop iig dat het nu snel raak is! Wow, ooh spannend meid!! En gefeliciteerd zullen we maar zeggen!! Lady flower, En, en, en?? Ben niet nieuwschierig hoor... Oh, lees het nu!! Jij ook gefeliciteerd!!! Snap dat je het nog moeilijk kan geloven, maar probeer zo veel mogelijk te genieten! Weet je vriend/man t al? En van mij mag je blijven hoor T gaat tenslotte over zwanger worden en zwanger zijn Je kan iig de NOD list achter je laten en je voegen bij de Zwanger list!! PJO (mag ik je zo afkorten?), Welkom! Succes! Hoop voor je dat je je snel bij het zwangere lijstje mag voegen. Hier, verveel me.. Ben mn nagels maar weer voor de zoveelste keer aan t doen... Ik bewerk trouwens ff de list, want heb dus gister mn sprong gehad, dus mn NOD is eerder dan de 18e NOD: Lady Flower:1 november ronde 7 Littledreamer: 5 november, ronde 2 Happy1980: 8 november, ronde 10 Alien: 14 november, ronde 1 MinnieMe: 16 november, ronde 1 Daydreamy: 22 November, ronde 2 Zwanger: xxxxx: Uitgerekend: xx-xx-xx
NOD: Littledreamer: 5 november, ronde 2 Happy1980: 8 november, ronde 10 Alien: 14 november, ronde 1 MinnieMe: 16 november, ronde 1 Daydreamy: 22 November, ronde 2 Loontje4 : Cyclus van slag, ronde 8 Zwanger: Wow uitgerekend: ?? Lady Flower uitgerekend: ?? ZO heb effe het lijstje aangepast. Zwangeren gefelciteerd!!! En nieuwe mensen welkom!! Hier ook sinds Britt er is snel onder de indruk als er iets gebeurd met kinderen. MinnieMe, ik denk dat je op tijd geklust hebt hoor dus nu afwachten!!! Spannend. Hier ip om de dag aan de klus zij het niet dat ik nu ziek ben dus gisteren niet geklust. ECht geen zin met een volle snotkop. Vandaag toch maar wel even en morgen ook. Hopelijk heb ik snel een positieve ovutest en is het raak!!! Maar ja dat is voor iedereen zo. Echt iedereen in mijn omgeving is zwanger. Er is nu een iemand nieuws gekomen bij de club waar ik bij ben en ja hoor 7 weken zwanger. Ik wil ook!!!!! Geduld is een schone zaak maar ja, zal het toch moeten hebben. Ga nu effe plat. Britt ligt ook in bed dus effe rust. Tot morgen iig.
Loontje, Verkouden zijn werkt idd niet echt mee.. Succes iig voor straks en morgen Idd iedereen om ons heen is zwanger, of net bevallen.. Stiekem stik jaloers haha.. Oeh, er is er hier een wakker en roept: Mama! Mama! Mama! Open!? (de deur moet open) En de 2e helft van de dag is weer begonnen........
Minieme: geeft niet hoor! Altijd fijn als je NOD naar voren kan hè! Lady Flower: super gefeliciteerd! Ik snap dat het extra spannend is! Ik hoop dat het een mooi plak beebje is! Ik zit nu nog even heerlijk op de bank maar moet zo helaas werken! Wat doen jullie?
Alien, Idd altijd leuk als hij eerder is hihi.. Wat we gaan doen..? Uuhm.. Ff naar de speeltuin dalijk, boodschappen doen, en dan nog geen idee... Knutselen oid... Werkse!!
@loontje: uitgerekend 11 juli! Mag 21 november komen voor een echo...spannend! Wel typisch dat het deze maand gelukt is...we hebben achteraf maar 3 keer geklust in de vruchtbare periode... Hoe oud zijn jullie kids?? Mijn dochter wordt 2 deze maand. Fijne dag allemaal!
lady flower gefeliciteerd!!!!!!!!! super nieuws! je blijfttoch wel lekker mee kletsen of ga je ons nu verlaten? Gatver ik voel wat lopen t zal toch niet! Zo terug!