:LD wat leuk! Is het bed nu donkerblauw of zwart? Kan niet zo goed zien! maar gaaf joh!! Dus Thijs heeft nu al zn grote jongens kamers! Ben ej al klaar met de beebkamer? Krijgt die ook een ander thema ofzo? ook nu je weet dat het een meisje is?
he dames, spannend spannend hier...nog niks gebeurd zo te lezen hihi Hier zn gangetje, krijg nu weer last van een voorholteonsteking, voel ik gelijk..gezeik... 2 dagen nog volhouden haha... Gister geprobeerd om onze man in zn bed te laten slapen maar dat werkte niet echt, hij kwam er elke keer uit. Toen heb ik onze deuren op slot gedraaid en het traphekje dichtgedaan..stond tie bij zn deurtje te kijken zo van waar ga je naartoe..., zo sneu.. ik zo lekker slapen schatje..toen naar beneden gegaan.. even gewacht, miss te kort, toen zachtjes naar boven gegaan en hoorde hem al roepen 'mama' ahh.. proberen nog een paar keer van het weekend, want doordeweeks is niet zo handig als we moeten werken ,zijn we helemaal brak.. en als het niet gaat dan zetten we gewoon een babybedje op zn nieuwe kamer, en dar ie in idg aan zn kamertje went. Mis is ie er nog niet klaar voor, dwingen dat werkt ook niet..komt vwat op een dag wel goed haha. Vnadaag me pa jarig , ook even geweest. en tja.. hoop dat de tempratuur wat omhoog gaat! wat een klote weer zeg.. hoe word je ziek... tja... beyyyyyyyyyy
@ happy...zul je juist zien, dan zit je zwanger bij de gyn...hadden wij ook...ons gesprek werd een 6 weken echo. Hij scheurde zo mijn kaartje waar ik mijn cyclus op bij moest houden doormidden en gooide het weg...die hebben we niet meer nodig! @ LDD gaaf bed hoor en jij en susy kunnen nu ook gaan beginnen met aftellen!!!! Vanmiddag zoiets raars...onze hond zat in de mand de hele tijd te kijken naar mij..opeens ging ze vlak bij mij tegen mijn stoel zitten, toen ging ze onder mijn benen liggen en vervolgens springt ze zo bij mij op schoot en prikt een paar keer in mijn buik, ik schrok ervan want dit doet ze normaal nooit! Legt haar kop op mijn buik, de baby begon toen heel erg te bewegen.... Echt appart...zou ze iets voelen? Fijne avond meiden
@lf, oh wat spannend. Ik ga morgen meteen hier kijken hoor of je in het ziekenhuis mag blijven En ze zeggen dat dieren dingen aanvoelen dus wie weet komt je kleintje echt bijna!! Ik heb me niet meer laten strippen. Overmorgen gaan we kijken of het kan.. en anders direct afspraak in ziekenhuis... Ik hoop zo dat het nu gaat beginnen!! Meid succes en andere meiden, ik kom morgen reageren.. Liefs
Lf de avond voor dat de weeen snachts begonnen deden mijn katten heel gek niet bij me weg te slaan! En zachtjes naar me miauwen! Beesten voelen het aan zeggen ze.. ik heb t zelf meegemaakt! Succes alvast En wow jij ook suc6 mocht het opeens beginnen! ik vind het zo spannend voor jullie!! haha
@LF, ik had de dag dat ik ging bevallen ook echt een gevoel dat alles schoon moest. Die avond begonnen de weeen. En dieren voelen ook veel aan. Dus wie weet. Ga voor je duimen. @Wow, wanneer moet je vriend weer gaan werken? Die heeft nu toch vakantie? Spannend hoor, hoop voor je dat het bij jou ook snel begint. @LD, Mooi bed zeg, zag hem ook al op Facebook. @Susy, jammer dat het nog niet gelukt is met slapen in het nieuwe bed en kamer. Misschien inderdaad babybedje eerst in de kamer zetten. En wanneer ga je met verlof dan?
@happy, ja daarom, komt anzelf goed.. vind het al zo sneu dat ie uit zn kamertje moet,zo van weg want er komt een baby bij..mis klinkt dat stom , maar dat voel ik wel zo , en dat wil ik niet dat ie dat gaat denken.. komt vanzelf goed, hij is al 2, maar eigenlijk nog best klein. morgen en woensdag nog werken dan heb ik verloffff hihi!
@ susy. Geniet ervan je verlof...knap dat je zolang door bent gegaan! Ben hier mijn harde buiken aan het bij houden.. Ik heb er nu 7 gehad met 5mimuten ertussen...tussen door de baby erg druk. Ga zo maar snel slapen...
Maar even een berichtje... Een onrustige nacht met veel plassen en harde buiken, maar geen krampen.. dus echt harde buiken... @ LF, ik hoop dat je harde buiken zijn omgeslagen naar weeen.. 7 harde buiken is best veel in een uur tijd!! en dan de hond die gek doet... zal mij benieuwen of het nog heel lang gaat duren.. Was je dochtertje overtijd of niet? @susy; oh ik kan me je gevoel helemaal voorstellen.. Daarom hebben wij ons dochtertje maar in haar eigen kamertje gelaten... en de baby slaapt voorlopig toch bij ons op de kamer in zijn/haar wiegje... Tenzij het een onwijze herriemak(akst)er is Maar wie weet voelt je zoontje zich strakjes wel de grote stoere broer!! Het is natuurlijk altijd even wennen in een nieuwe kamer... En anders inderdaad het babybedje er tijdelijk neerzetten.. Heeft misschien wat meer tijd nodig... maar komt vast vanzelf Jij bijna verlof he.. Heerlijk!! Aftellen maar!!! @Happy, wat lief dat je nog weet dat vriend zn vakantie alweer voorbij is over 8 dagen Nu maar hopen dat alles snel op gang komt.. Hij gaat wel proberen nog iets te regelen hoor want familie woont niet om de hoek om eventueel te helpen... Ik ga zo nog maar even proberen te slapen... dochtertje gaat een dagje naar kdv dus lekker niets doen... Tenzij de bevalling spontaan begint... @LF, succes zo in het zh
hallo, kom me melden.... na die 7 harde buiken kwamen er nog 7...toen beetje ongi gevoel en volgens mij een (voor) wee..maar het bleef bij die ene en daarna alles weer rustig. ?? Nu beetje het gevoel alsof ik ongesteld moet worden en ik ben heeeeeeeel zenuwachtig of ik strak kan blijven (dat hoop ik eigenlijk wel) wasmachine snel nog even aan en de vaatwasser...misschien kom ik pas morgen thuis?? Vast niet...hoop in elk geval dat hij kan strippen.....moet om kwart voor 10.....reageer zo snel mogelijk! @ wow...geniet van je `vrije`dagje! fijne dag allemaal
owww LF vind het heeeeel spannend!! Hoop voor je dat het begint! hihi Ben zooow benieuwd!! @kamertje: wij hebben onze dochter nu tussen de middag al in haar nieuwe kamer (die nog totaal niet af is) dan slaapt ze ven daar, kan ze alvast wennen ena ls ie straks helemaal mooi is heeft ze een grote kamer waar ook haar speelgoed e.d. in kan. In feite zie ik het juist als een vooruitgang voor haar: een mooie nieuwe kamer ipv "omdat de baby komt moet jij weg". Als jij dat voelt, dan voelt je kind dat ook...Aan de andere kant, dit heeft ook tijd nodig, tijd om te wennen etc. Dat hebben we zelf immers ook als we verhuizen of ergens anders slapen toch? Wow: fijne niks doe dag meis1 Hopelijk word ie nog druk: bevallen!! haha
He meiden, Zo weer terug van vakantie. Vandaag weer een late dienst. Dus vanmorgen nog even puin ruimen en dan straks werken en morgen en overmorgen weer vrij. Dan de caravan poetsen van binnen en buiten en dan kan ie weer naar de stalling. In september gaan we nog een lang weekend. Heb er nu al zin in. Ga vanaf nu weer meeschrijven. Heb wel alles een beetje bijgehouden in de vakantie. @ LF en Wow, spannend allemaal zeg. O hoop voor jullie dat het snel allemaal begint. @ Sumshine, hier gaan we ook aan de grote kamer van Britt beginnen. Ze heeft nl de neiging om over de bedrand heen te klauteren dus om vallen te voorkomen. Ben benieuwd hoe ze het vind. In de caravan heeft ze ook in een groot bed geslapen zonder slaapzak. We zullen het zien. @ Happy, duim voor je dat het raak gaat zijn voordat je naar de gyn gaat. @ LD, mooi bed!! @ Susy, jammer dat het nog niet gelukt is maar het kost even tijd denk ik dan. Succes ermee!! @ Hier rustig aan. Hoop dat het eindelijk weer een keer raak gaat zijn. Begin het allemaal wel een beetje beu te zijn maar ja. Einde van deze week mogen we weer aan de slag dus gaan we woensdag maar vast beginnen. Heb veel late diensten dus dat is niet alles maar ja we zullen het zien. Ben er van tussen. Tot van de week!!!
@LF.... ik ben zelfs zenuwachtig voor je!!! haha... Nou als we zo niets meer horen van je weten we hoe laat het is Ik mag morgenochtend om half 10 naar de VK... vind het ook zo spannend!! Hoop echt dat er iets te strippen valt...
ben ik weer....net terug van de gyn...hij ging toucheren(jemig wat lomp) en voelde geen ontsluiting tot mijn grote teleurstelling......en baby is nog totaal niet ingedaald!! Hij heeft een echo gemaakt en zei alleen maar de hele tijd: o jee, ojee wat een joekel van een baby!!! Nou ik kon mijn kleren weer aan doen en weer gaan zitten, en de gyn maar kijken naar mij en zuchten.....ik zei dat ik had gehoopt op ontsluiting en dat ik dan meteen vandaag of morgen kon worden ingeleid.....tja zei hij maar ik denk niet dat jullie kind überhaupt nog indaald want draai maar eens een kurk terug in een fles....oh zo groot hoofd dus.....en nu???? Hij wil dat ik donderdagmiddag terug kom en gaat dan weer voelen of ik ontsluiting heb en kind is ingedaald(hij denk nu al van niet) en dan gaan we als dat wel zo is vrijdag inleiden, is het niet zo dan krijg ik vrijdag een keizersnee....want veiligheid voor alles!! Jee ik ben er beduusd van......
@LF, jeetje zeg.. wat een domper... Ik hoop niet dat ik morgen hetzelfde te horen krijg... ivm grote beeb... Kan me voorstellen dat je teleurgesteld bent... Ik had stiekem een beetje gehoopt dat je nu mocht blijven!! Nou op naar donderdag... Ik verwacht dat als er hier niets gebeurd ik ook donderdag of vrijdag ingeleid ga worden.. Zouden we dan alletwee op vrijdag de 13e ons kindje krijgen..haha... Begrijp dat als het hoofd echt te groot is om in te dalen dat ze voor een ks gaan... Hoe kijk je er zelf tegenaan? Nou, een dikke knuffel... en nog steeds hopen dat het gewoon lekker nu heel snel vanzelf op gang komt... liefs
Lf wat een rot nieuws! Dus beebs hoofd is te groot om in te dalen op dit moment? hmmz wat een vervelende situatie! Dus wellicht wel vrijdag indaling of kz? Klopt het dat je nu in iedergeval weet dat het nu niet heel lang meer gaat duren: vrijdag weet je meer (of kz of inleiden) Het zal nu dan misschien wel niet spontaan meer gebeuren toch? Als je vliezen nu breken moet je dan ook platliggen ofzo? heb wel eens gehoord dat als beeb niet ingedaald is je dan moet platliggen. wat vervelend allemaal LF, was je dochter ook aan de grote kant? (goh wat een vragen heb ik he? komt ook omdat ik met je mee voel meis hoor!) wat een teleurstelling! Dikke knuffel voor jou!
@ wow...we gaan tegelijk bevallen..ik voel het!!!! Keizersnee lijkt me niet leuk maar alles voor de veiligheid...je mag daarna 6 weken niet tillen maar manlief zei meteen dat hij dan na zijn vakantie zorgverlof opneemt dus dan komt het wel goed... @ sum...vrijdag hoe dan ook...of inleiden of keizersnee. Vrijdagavond kan ik babynieuws posten, daarvoor komt hij echt niet denk ik.... Dochter was 9 dagen te laat en 7 half pond wat ik niet zelf kon dus geholpen met knip en vacuum...nu is kindje ruim 8 pond misschien zelfs meer dus volgens gyn misschien beter een keizersnee om te voorkomen dat het niet lukt/past! Afwachten...ik ga nu naar bed! Knollen op! Wow succes morgen bij de vk..ik hoop dat ze je kunnen strippen en als je ontsluiting hebt kan je gewoon bevallen of ingeleid worden hoor....bij mij zit alles gewoon nog potdicht vandaar de eventuele keizersnee....hij wil gewoon echt niet verder gaan als 40 weken.........spannend allemaal he? xx
lf wat een domper naar hoe groot word die kleine geschat? nog even vol houden. kan die kleine van jou wat van zijn gewicht aan mijn meisje geven dan zitten we beide goed! Knuf hier morgen weer groei echo en gyn. geen nieuws verder alleen erg moe!