We gaan voor de 2e!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door littledreamer, 20 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lady Flower

Lady Flower Fanatiek lid

2 nov 2011
    1.055
    0
    0
    @ LD. Hij zei 8 plus pond! Ik vind dat zelf wel meevallen maar ik ben niet zo groot vanmezelf. .ook niet heel smal maar omdat ik de vorige keer ook geholpen moest worden bij 7,5 pond wil hij het er niet op gokken dat het kindje vast komt te zitten...pfpfpf echt spannend hoor en gek idee. Zo'n operatie duurt maar 3 kwartier las ik. . . Dan moet je ongeveer 3 dagen blijven. . .ook niet zo leuk maar ja alles voor een goede afloop...hou jullie op de hoogte...

Liefs

2. Wow

Wow Actief lid

6 jun 2010
    374
    0
    0
    oh wat spannend LF... Ja ik snap het van die ks... je wil echt niet al liggen persen en het blijkt dan dat het hoofdje niet past... lijkt mij...
    Vriendinnetje van me had bij de eerste een gewone bevalling, 2e ook een geplande kz en ze vond het reuze meevallen.. Stiekem vond ze het fijner dan gewoon bevallen... Ze was ook al heel snel weer op de been...
    Ik denk ook dat we gewoon samen gaan bevallen...op dezelfde dag ons kindje en dan ook alletwee een zoontje ??? haha :)

Wat goed van je gyn dat hij zo goed oplet. Hier is mijn dochter van 8 pond ook met de pomp en een knip gehaald omdat ze steeds terug uit mn bekken schoot en dr hartslag niet meer wilde stijgen tussen het persen door... Mijn gyn zei nu, ook al is het een groot kind, we gaan het zo eerst proberen en merken tijdens het persen of het gaat passen... Lekker is dat... maar heb er alle vertrouwen in dat ik het deze keer wel kan!! Tenzij het een 10-ponder wordt...

LF heb jij het gevoel dat je kindje ook erg groot is (gevoel dat je buik er vol en hoog zit bijv?) Hier wel gevoel dat kindje niet klein is maar het voelt ook niet megagroot... We zullen het zien...
    Jij lekker uitrusten en nog heeeel eventjes :):):)

Liefs ook voor de andere dames

3. Lady Flower

Lady Flower Fanatiek lid

2 nov 2011
    1.055
    0
    0
    Thanks wow....ik begin al beetje te wennen aan idee maar als hij donderdag toch zegt dat wel kan wil ik dat graag proberen....manlief heeft net Whatsapp op de iPad gezet die ik vrijdag meeneem kunnen we goed contact houden en foto's sturen ik heb niet zo'n telefoon..en ik kan jullie ook op hoogte houden!

Ik heb wel hele volle buik en voel wel dat het een flinke is...ik gok zelf ook 8 pond

Nou ik hoop dat jij vannacht gewoon bevalt en anders heb je morgen meer duidelijkheid!

X

4. sumshine

sumshine Fanatiek lid

5 jan 2011
    3.063
    0
    0
    lf en wow, ik vind het ook gewoon erg spannend voor jullie beiden! Hihi grote kindjes krijgen jullie dus! Dat hebben jullie weer gemeen! haha. En de eerste allebei een dochter..Zou de tweede dan ook bij allebei een zoon zijn? Das wel heel speciaal allemaal! haha

@hier: heb naar mijn idee wel regelmatig een harde buik / harde buiken die dan wel wat gevoelig zijn. Hoe vaak mag je die hebben als je over de hleft bent? weet iemand daar wat van?
    over 2 week controle bij de gyn zal t dan eens navragen...

5. Wow

Wow Actief lid

6 jun 2010
    374
    0
    0
    @ sunshine; ik dacht niet meer dan 6 per uur... HAd bij mn dochtertje ook al heel vroeg tijdens zw-schap last van harde buiken en moest met, ik geloof, 26 weken al stoppen met werken..
    Zou het even bijhouden en even rustig liggen met kruik op de buik en anders even VK bellen...

Hier al de hele dag last van misselijkheid.. Alsof ik weer net zwanger ben.. en mn staartbeen doet weer naar.... waarschinlijk ligt het hoofdje erop te duwen.. (denk ik??)

Ga lekker eten nu en daarna op tijd naar bed.. Ik laat jullie morgen weten hoe het was....

6. Lady Flower

Lady Flower Fanatiek lid

2 nov 2011
    1.055
    0
    0
    Sum...bij je tweede schijn je er eerder en vaker last van te hebben...als je niet vertrouwd gewoon bellen maar ik denk dat het geen kwaad kan. . .

Wow misselijk kan voorteken zijn. Lekker naar bed en wie weet vannacht. . Morgen meldplicht hihi

7. Loontje4

Loontje4 Niet meer actief

Hoi allemaal,

Kom nog even spieken. Nog geen baby's? Ga effe lezen.

@ LF, jee wat balen dat je waarschijnlijk een ks krijgt. Duim voor je dat je kindje toch nog indaalt!! En dat het toch nog spontaan aan de gang gaat. Maar idd veiligheid voor alles en als je alsnog met spoed een ks moet kan het beter gepland zijn lijkt me. Knuffel!!

@ LD, spannend. Veel plezier morgen bij de echo!!

@ Shumshine, wel een beetje rustig aan hoor als je nu al harde buiken krijgt. Volgens mij nog niet de bedoeling.

@ Wow, hou ons op de hoogte hoor. Ben benieuwd. Succes morgen!!!

@ Hier rustig aan en vanavond op tijd naar bed. Heb ineens een vrije dag gekregen. Er was personeel genoeg. Zo heb ik ineens een halve week vakantie erbij!! Lekker. Caravan is op de ramen na schoon (toen begon het ineens te gieten en heb nu geen zin meer) dus morgen nog even en dan is het lekker klaar. Meiden ga bankhangen en kom morgen weer kijken. Fijne avond!!

8. MinnieMe

MinnieMe Fanatiek lid

17 apr 2011
    1.724
    0
    0
    Noord-Brabant
    Goedemorgen!!

Heb dr ff snel over heen gelezen, dus gha mn best doen..

LD, Mooi bedje!!!!!!! :O Succes vandaag!

LF, He wat balen dat ze nu niks kunne doen!! Maar iig heb je uiterlijk zaterdag eindelijk je kleine spruit in de armen!! Spannend!!

Wow, Succes bij de VK!! Ben heeel benieuwd wat ze tegen jou gaan zeggen!!

Hier, niet heel veel nieuws... Hebben t geboortenkaartje uitgezocht. Nu nog de naam haha..
    Geboortestempel met hart :: Belarto&

9. littledreamer

littledreamer Fanatiek lid

23 mrt 2009
    3.329
    11
    38
    hier
    meld plicht voor 2 dames! Haha!

hoe is het met iedereen.

hier goed gisteren avond harde buiken gehad zo om de 10 min. ze deden geen pijn maar waren wel ongemakkelijk. nu alles rustig!
    vanmiddag echo en gyn weinig zin in. t gaat toch goed.
    nou ik ga even wat opruimen en boodschappen doen.

fijne dag allemaal!

10. MinnieMe

MinnieMe Fanatiek lid

17 apr 2011
    1.724
    0
    0
    Noord-Brabant
    Heb trouwens sinds n week of 2 spierpijn in mn rechter bil. Meestal valt het wel te verdragen, maar soms doet het zo'n pijn met opstaan, bukken, zwaar tillen en dat soort dingen. Iemand eenig idee of dit nog over gaat?? Wil namelijk liever niet met mn blote ass op n massagetafel liggen voor de fysio.. (is n beetje n walgelijke vent)

11. sumshine

sumshine Fanatiek lid

5 jan 2011
    3.063
    0
    0
    minnieme: das ischias...en nee dat gaat niet over, maar vraag er naar bij de fysio: is een ": zenuw die dan bekneld zit door de zwangerschap"kan erg pijnlijk zijn. Kan doortrekken van rug naar benen en meestal in de bil... Succes meis!

12. Lady Flower

Lady Flower Fanatiek lid

2 nov 2011
    1.055
    0
    0
    Goede morgen vroege vogels:) rustige nacht gehad, het is weer koel op de slaapkamer! Hier weinig te melden, paar harde buiken thats it maar was wel te verwachten. . .

Ik ben nu echt aan het idee aan het wennen dat ik keizersnede krijg, op YouTube staat een voorlichting filmpje en na die samen gekeken te hebben zien we zeker ook wel voordelen. . . Ik ben ook wel een beetje bang geworden voor normale bevalling nu ik weet dat het kind zo groot is, en stel dat je dan alsnog een keizersnee krijgt dan ben je kapot en duurt het herstel alleen maar langer.. We zien het wel. .

@ld doe maar rustig aan met die harde buiken en veel plezier bij de echo.

@ sum hoe is het met de harde buiken?

@wow. Succes vandaag.

13. Wow

Wow Actief lid

6 jun 2010
    374
    0
    0
    goedemiddag meiden!! Nou ben bij de VK geweest hoor en niet veel spannends te melden helaas... Er was nog nauwelijks ontsluiting en de bm-hals ook nog niet verweekt.. Ze voelde het 'tuutje' nog zitten.. Ze heeft wat getoucheerd zeg maar, er kwam wat bloed mee, maar ze verwachtte er niets van.. Waarschijnlijk is kindje en mijn lichaam er echt nog niet klaar voor.... Ik heb voor donderdag weer een afspraak staan om eventueel te strippen en vrijdag afspraak ziekenhuis... Ik wil toch graag nog een weekendje wachten om het natuurlijk op gang te laten komen en anders word ik maandag of dinsdag ingeleid.. Kindje zal op 3 dagen tijd niet heel veel meer groeien denk ik;)... Verder lag de kleine wel erg diep in het bekken, vandaar die pijn in mn staartbeen en bekken...
    Ik hoop dat het toucheren iets op gang gaat brengen maar ben bang van niet hoor..!! LF wat vind je trouwens van 12-07-12.. ook een leuke datum toch?;)
    Zo nog even naar het ziekenhuis om te gaan kijken in het nieuwe kraamhotel dat ze hier hebben... Gewoon even voor mijn eigen geruststelling dat ik daar ook wil bevallen (Ziekenhuis had ik vorige keer nogal moeite om te kunnen ontspannen, vond dat er zo'n nare sfeer in de vk-kamer hing dat ik helemaal dichtklapte en de ontsluiting ook niet meer verder ging)
    Ik kom vanavond nog even kijken en reageren.. (hopelijk met heftige weeen..haha)
    Liefs

14. Wow

Wow Actief lid

6 jun 2010
    374
    0
    0
    @minime; ooit gedacht om naar een ostheopaat te gaan? kan ook soms effectief zijn... Hoop dat het wegtrekt maar zou er wel naar laten kijken als het pijnlijker wordt...

15. Happy1980

Happy1980 Fanatiek lid

14 jun 2007
    2.015
    0
    0
    verpleegkundige
    Gelderland
    @Minieme, vervelend dat je zo last hebt van die spier, maar denk inderdaad dat je het toch even met de fysio er over moet hebben.

LF, spannend hoor, komende week zeker je kindje in armen. Kan me heel goed indenken dat je niet zit te wachten op weer zo een bevalling. En zeker niet op een spoedkeizersnede, want dan kan manief er misschien niet eens bij zijn. Dan maar meteen een keizersnede toch.

@Wow, balen dat het nog bijna helemaal dicht zit. Hopelijk heeft het strippen iets geholpen en heb je van de week toch iets meer onstluiting. En kunnen ze wel wat doen.

@LD, gelukkig is je buik weer rustig nu. En kan me voorstellen dat als je elke keer weer op controle moet, dat je dat ook wel een keer zat bent.
    Hopelijk is alles weer goed.

@Loontje, wat lekker dat je opeens vrij was. Dat is helemaal niet vervelend zo na je vakantie. Dat gebeurd mij nou nooit.

@hier, vandaag gebeld door ziekenhuis en geloofde me oren niet. Aanstaande maandag al een afspraak. Ben beneiuwd wat ze allemaal willen weten enz.

16. Loontje4

Loontje4 Niet meer actief

Hoi hoi meiden,

Hoe is het hier? Al babynieuws?

@ MinnieMe, leuk kaartje!!
    En zou idd maar even naar de fysio of osteopaat gaan. Gaat anders idd niet over en wordt alleen maar erger. Sterkte ermee!!

@ LD, fijn dat alles weer rustig is. Rustig aan maar hoor. Succes bij de gyn!!

@ LF, lijkt me idd het beste om het allemaal maar op je af te laten komen. Wat moet dat moet toch??

@ Wow, helaas nog niks dus. Het wordt zo wel spannend zeg.

@ Happy, maandag al naar het ZH. Super!! Ben erg benieuwd wat ze gaan zeggen. Het wordt voor ons toch ook wel eens tijd om zwanger te worden, vind je niet? Ben het wel een beetje beu zeg maar. Ik neem aan jij ook. Wij willen ook!!!

@ Hier vanmorgen boodschappen gedaan. En dochterlief heeft haar hand aan de strijkplank verbrand. Baalde er zo van. Het was ook zo zielig. Voel me zo schuldig. Gelukkig doet het al wel minder zeer. Hoor ze nu roepen. Ga haar maar even uit bedje halen. Meiden tot van de week!!

17. littledreamer

littledreamer Fanatiek lid

23 mrt 2009
    3.329
    11
    38
    hier
    even kort meisje groeit goed! lijkt bij te trekken! ze is in 10 echo zo hard gegroeid dat ik misschien een suiker test weer moet doen! Haha

18. Lady Flower

Lady Flower Fanatiek lid

2 nov 2011
    1.055
    0
    0
    LD wat goed dat jullie baby goed groeit, mooi nieuws.

Wow ik hoop dat het toucheren iets doet en dat jullie baby als nog uit zichzelf komt want volgens mij wil je dat heel graag...vind het ook heel goed van je dat je zoveel geduld hebt. Ik wil het liefst nu dan net....ik ben heel onrustig merk ik...vrijdag duurt nog zo lang! Vanmiddag probeerde de kleine weer in te dalen maar volgens mij niet gelukt... Ik hoop dat je donderdag ontsluiting hebt en ze kunnen strippen...dan beval je vrijdag samen met mij...hihi

Happy. Wat goed dat je maandag al terecht kunt dat is behoorlijk snel...hoop voor jullie op meer duidelijkheid.

Loontje en kwebbel en happy....wens voor jullie snel een goede zwangerschap....

Nou lees vanavond nog even bij...fijne avond.

19. sumshine

sumshine Fanatiek lid

5 jan 2011
    3.063
    0
    0
    haai meiden.

Wow merk je al iets van t toucheren? meldplicht...hahahaha
    en de 12e is ook een mooie datum..
    of vrijdag de 13e..Is best speciaal toch? brengt het gewoon geluk! haha

@hier: dochterlief de waterpokken, kan er ook wel weer bij, zucht...vind t erg sneu voor dr! Gelukkig heb ik t al gehad dus geen kwaad voor de zwangerschap, maar je hebt er zon gedoe van! gaaap/.

20. Lady Flower

Lady Flower Fanatiek lid

2 nov 2011
    1.055
    0
    0
    @ sum...sneu inderdaad voor je dochter maar wees blij dan heeft ze het gehad het zou veel erger zijn als ze het op 19 november zou krijgen toch?

x

Deel Deze Pagina