Nou het toucheren heeft niets geholpen (tot nu toe dan) Heb wel de hele tijd harde buiken, maar geen krampje of iets... Op naar donderdag!! Ik hoop wel dat er dan iets gedaan kan worden.. @LF, ja inderdaad ik wil echt zo graag dat het zo op gang komt en vooral omdat ik dan iig het eerste gedeelte thuis kan doen... Ik vind het ziekenhuis om een of andere reden niet fijn.. Kan me er echt niet ontspannen...Ik weet dat ik gewoon een knop om moet zetten.... Tijdens mijn eerste zwangerschap wilde ik zo graag bevallen, al met 37 weken was ik het zat waardoor ik niet meer zo kon genieten.. Toen ze uiteindelijk 10 dagen te laat kwam baalde ik dat ik niet nog even had genoten van haar getrappel in mn buik, ik miste het zo erg de eerste week!! Vandaar dat ik nu nog zoveel geduld heb (maar dat komt ook omdat het verder lichamelijk echt nog goed gaat. Mocht ik pijn hebben gehad of het gewoon niet meer uitgehouden hebben dan had ik er ook anders tegenover gestaan hoor) @sunshine; oh nee de waterpokken.... Hopen dat ze er niet teveel last van heeft... Gelukkig dat jij ze al gehad hebt Sterkte.. @LD, wat goed dat ze goed groeit!!! Ik ben even je banner kwijt maar hoeveel weken ben je nu ook weer precies? Misschien is dit de periode wel van de groeispurts??? @loontje; aaah nee wat zielig voor je dochtertje.. oh ik zou me ook heel rot voelen... Laatst was ik even niet aan het opletten toen viel dochtertje met hoofd naar beneden op de bank.. auw!! zo zielig... @happy: maandag al naar ZH!! joehoeee!! Meiden ik lig lekker al in bed.. Ga nog even filmpje kijken. Vriend is even op pad met vrienden... Die wordt wel wat ongeduldig..haha... Ik kom me morgen weer melden!!
Ik kom me melden... met zonder baby Geen krampjes of iets.. gewoon rustig. Op naar morgen... Gaat lekker zo he...
ik kom me melden...met baby..in mijn buik....hihi..flauw... rustige nacht paar harde buiken, verder niets! baby probeert wel in te dalen dat voel ik maar lukt niet volgens mij!! Morgen rond 3 uur naar de gyn en ik hoop zo dat ik die keizersnee krijg dan weet ik waar ik aan toe ben en dat ik vrijdag de baby eindelijk kan vast houden!!! Ben het wachten zat....man zegt elke keer wat ik nou die paar dagen op 9 maanden maar ja hij weet ook niet hoe het voelt...zal zo nog ff foto plaatsen van de kanonskogel......hoe is het met de rest? Alien nog nieuws van jou? x
Wauw lf! Wat een buik! En wat maken jullie het spannend! Lees de laatste dagen nog steeds wel mee maar voel me nog steeds zo moe en beroerd. Moet ook veel werken dus dat werkt ook niet echt mee! Zal vanaf nu proberen iets beter mee te babbelen hier! Gisteren nog weer een echo gehad en alles was helemaal goed!
Ld: wat super dat de kleine een groeispurtje heeft gemaakt! Hoop natuurlijk dat je geen suiker hebt! Wanneer hoor je dat?
@ Alien....goed nieuws van die echo....hoever ben je nu en wanneer uitgerekend? Hier: ik word gek van mezelf zeg..ben zo bezig met de klok en zo ongeduldig...net 2 uur liggen pitten voel ik de baby weer proberen in te dalen...even een douche en daar probeerde hij zo hard dat het de zenuwen in mijn benen gewoon afknelde...ik lig nu weer op bed, baby is enorm druk. Ik wacht even af misschien dat ik voel dat het hem lukt en dan vk bellen om te vragen of ze kan strippen of is dat belachelijk omdat mijn gyn dat morgen ook gaat proberen? Ik moet gewoon geduld hebben hè??? Is zo moeilijk nu! We zijn vanmorgen nog even naar een baby winkel geweest maar ik hield het maar even vol, kreeg mijn been niet hoog genoeg om in de auto te stappen, daarna dus kapot en 2 uur geslapen.....voel me zo'n watje!:x Klaag klaag....sorry....wow hoe voel jij je?
Lf: begrijpelijk hoor meis! Wachten duurt ook echt vreselijk lang. Wat dat strippen betreft zou ik toch wel tot morgen wachten als die afspraak toch al staat! Ben nu 11 weken! Ik ben 30 januari uitgerekend. De 20 weken echo heb ik ook al afgesproken. 3 september. Vind het wel weer heel erg spannend!
@Minieme, vergeet ik helemaal te reageren op je kaart. Maar leuke kaart hoor. @Loontje, je was toch al bij de gyn? Jullie wachten ook al lang he. Oke dan de miskraam tussendoor, maar in totaal zijn jullie al lang bezig. @LD, wat fijn dat je meisje goed gegroeid is. Hopelijk heeft ze gewoon een inhaalslag gemaakt en heb je geen last van zwangerschapssuiker. @Sum, balen van de waterpokken zeg. Hopelijk is ze er snel weer overheen. @Wow, hoop zo dat ze morgen wat voor je kunnen doen en dat je vriend toch nog even thuis is als de kleine er is. Ik vind vrijdag wel leuk voor je. @LD, Ik zou als ik jou was even geduld hebben. Zeker omdat je merkt dat het kindje wel wil indalen, maar het niete cht lukt. Dalijk ga je strippen en krijg je weeen en past het allemaal niet, dan moet je als nog voor een keizersnede en dat is dan vaak minder fijn. En mooie buik heb je trouwens. @Alien, wat fijn dat de echo goed was zeg. Nu lekker gaan genieten. En 30 jan uitgerekend. Dat zou voor mij echt een mooie dag geweest zijn. Mijn oma is de 31ste jarig en daarmee gaat het niet zo goed helaas. En je loopt dus redelijk gelijk met mijn nicht, die is de 15de uitgerekend. @Hier, weinig te melden. Hd ik gezegt dat ik het op het werk niet zo heel leuk vond? Daar is nu gelukkig wat verandering in gekomen en merk dat ik het weer wat leuker ga vinden en dat ik meer het gevoel krijg dat ik echt als verpleegkundige werk en niet als verzorgende. Ook merk ik wat meer waardering van mijn collega's wat natuurlijk ook fijn is.
haai meiden! Happy, fijn dat werken weer wast leuker is!! lf± geduld is a bitch zeg ik dan hahaha.. Ik snap het meis hoor, wachten is lang en op t laatst is t pijnlijk meis, nog heeeeel fiies volhouden en rust maar veel uit overdag als t kan, kun je nu nog meepikken! Wow: HOW are u? Heb je niet gelezen vandaag... Aklien, januari: krijg je mooie kindjes hoor hihi! Dochter is ook van januari. Fijn dat de echo goed was!! @hier: pfff groeispurt...mega pens! hahaha en vet haar vandaag. ff snel boodschappen gedaan en zag mezelf in een winkel: vet haar in een snelle staart, slobber jurk, dikke buik en vermoeid hoofd..Ik had toch met mezelf afgesproken dat ik er nooit zo uit zou zien als ik kinderen zou krijgen?! En toch zag ik het net ff....Zucht.
Happy: fijn dat je weer happy bent op je werk! Is echt zo belangrijk om het daar goed te hebben merk ik zelf ook! Sum: wel een leuke maand? Zie er nog niet echt de voordelen van in maar dat komt vast nog wel! Toch best leuk weer een groeispurtje? Had je al eens een foto van je buik laten zien?
@Wow, spannend vandaag naar de VK. Hopelijk kunnen ze nu wel strippen. En anders morgen naar de Gyn? @LD, jij vandaag naar de gyn. Ook spannend voor jou. Succes daar. In iedergeval gaat er morgen wat gebeuren. @Alien, het voordeel van in januari bevallen is, dat het dan niet zo snik heet is als je hoog zwanger bent. Voor de rest weet ik het ook niet haha.
Wow en LF, succes vandaag bij VK en GYN!!!! Alien, Januari zijn idd mooie kindjes (ben zelf van januari (A)) Tja, zijn er echt voor of nadelen... Vind het altijd wel lekker gezellig zo met bezoek verwarming aan, warme chomel... Eenige nadeel is dat de kinderen niet echt naar buiten kunnen... Sum, Haha hier ook die afspraak met mezelf... Alleen als ik zeker weet dat buiten mn vriend niemand me kan zien komt de trainingsbroek te voorschijn, en blijft de make-up in de doos haha... Happy, ooh fijn dat het op t werk beter gaat nu!!
@ wow...meldplicht!!! Vanmorgen 5 uur al wakker....zo zenuwachtig!!!! Ik mag in 3 uur.....laat vanmiddag weten! X
Spannend hoor LF. Leef helemaal met je mee. En zo vroeg al wakker, kan je zo niet nog even slapen? Je moet wel goed uitgerust zijn he voor morgen. Wat het dan ook wordt.
en jaaaaa, daar ben ik weer!!! Net terug van de VK.. Jullie raden het vast al... 1 cm een soort van ontsluiting maar nog steeds een niet-verweekte bm-hals waardoor strippen niet mogelijk is. Morgenmiddag naar ZH afspraak met gyn en als er dit weekend niets gebeurd maandag inleiden... (of dinsdag, ligt eraan wanneer er plek is) Verder mag ik zaterdag nog een keertje de vk bellen, en dan komt ze nog een poging wagen om eventueel te strippen... Ik hoop zo dat het doorzet... Wat een slome baby's zeg!! hahaha @LF, ben zoooo benieuwd hoe het nu met je is en hoe het zh was.... Ik kom straks lezen, nu even bijslapen... LIefs
@ wow...schiet niet zo op dus...maar goed er is dus wel iets op gang...zou zaterdag zeker de vk laten komen en hoop dat het kindje er dan voor maandag is.... @ happy...fijn dat je werk wat leuker is, dat is belangrijk!! Ga zo ff pitten x
Wow, balen zeg, hopelijk helpt wat de VK gedaan heeft toch een beetje. En succes alvast voor morgen. LF, slaap lekker
Wow wat spannendn allemaal! Hoop da thet doorzet meis! Lf en jij?? ben benieuwd wie heeft de 1e beeb?? hihi