We gaan voor de 2e!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door littledreamer, 20 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lady Flower

Lady Flower Fanatiek lid

2 nov 2011
    1.055
    0
    0
    Meiden ik heb nieuws...net inwendig onderzoek gehad en ik bleek een cm ontsluiting te hebben...mijn gyn wil het dus morgen gaan proberen (inleiden). Ik moet om 8.30 in het ziekenhuis zijn en dan wil hij proberen de vliezen te breken...hij hoopt dat het kindje dan gaat indalen....lukt dit na een half uur proberen niet dan gaat hij de OK bellen om een keizersnede uit te voeren...wordt dan waarschijnlijk wel s' middags maar ik hoef dus geen baarmoedermond gel enzo, ze proberen het met de vliezen en anders dus keizersnede...hij zei wel dat hij in een goede bui was en een andere gyn het over het weekend had getild.....ben zo blij dat dat niet hoeft!!!!!!

Aaah morgen kan ik ons zoon eindelijk vasthouden en zien....ben zo benieuwd!!!

2. sumshine

sumshine Fanatiek lid

5 jan 2011
    3.063
    0
    0
    WOUWIE LF wat spannend! YES YES YES!
    Jij en WOw hebben allebei een cm ontsluiting hihi! wat grappig weer!
    Morgen een zoon LF! Ben zooow benieuwd!

3. alien

alien Niet meer actief

Whaaaa! Lf! Morgen je kleine man in je armen! Super spannend hoor!

Wow: ook al een cm meid! Zal voor jou ook niet lang meer duren! Hoop dat de gyn morgen kan strippen en dat dat meteen effect heeft. Dat had het bij mij toen wel. Ik ben diezelfde dag nog bevallen!

4. Happy1980

Happy1980 Fanatiek lid

14 jun 2007
    2.015
    0
    0
    verpleegkundige
    Gelderland
    @LF, spannend hoor. Dus morgen je kindje. Heerlijk gevoel he. Ben je er een beetje klaar voor. En is jullie dochter al naar een oppas?

@Wow, hoe gaat het bij jou? Heeft het wat geholpen het strippen?

@Rest, hoe gaat het met jullie?

5. Lady Flower

Lady Flower Fanatiek lid

2 nov 2011
    1.055
    0
    0
    Dochter gaat morgen 8 uur naar vaste oppas waar ze de hele dag kan blijven en eventueel ook kan logeren... Ik hoop dat het morgen allemaal een beetje wil vlotten zodat ze gewoon lekker bij papa in het grote bed kan slapen, kunnen ze de volgende dag samen naar ziekenhuis komen...om ons op te halen tenzij het een keizersnede wordt dan blijf ik een paar dagen langer...

Nou ik ga zo naar bed, fit zijn voor morgen...echt spannend!!!

X

6. littledreamer

littledreamer Fanatiek lid

23 mrt 2009
    3.329
    11
    38
    hier
    word jullie mannetje op de uitgerekend datum geboren! succes!

7. Wow

Wow Actief lid

6 jun 2010
    374
    0
    0
    Nou meiden, vanmiddag begon het weer te rommelen.. Was een wandeling gaan maken door het park toen ik ineens iets warms voelde... thuis gekomen bleek het weer een stuk slijmprop te zijn.. daarna krampen in mn onderbuik alsof ik zwaar ongesteld moest worden.. Nu steeds harde buiken met wat krampjes dus ik hoop dat er morgen echt wat ontsluiting is en er nog een keer gestript kan worden....

LF, wat super!!! morgen je kleine man eindelijk in je armen.. Hoop dat ie gewoon lekker mee naar beneden zakt als je vliezen worden gebroken :D:D Oh ik zou echt niet meer kunnen slapen vannacht denk ik;) haha
    Nou zet m op meis.... ik hou morgen en overmorgen het hier goed in de gaten.. ben heel benieuwd naar de naam en hoe groot ie uiteindelijk gaat worden.... een hele dikke knuffel.. het is bijna zover!!!:D
    Liefs

8. littledreamer

23 mrt 2009
    3.329
    11
    38
    hier
    wow spannend straks bevallen jullie morgen allebei!

ik denk aan jullie!

9. Loontje4

Loontje4 Niet meer actief

Hallo meiden,

Net mijn eerste late dienst weer gehad. Was gelukkig niet heel druk. Ga even bijlezen.

@ Shunshine, hoe is het met je dochtertje? Is ze al weer een beetje opgeknapt? Jammer dat je er zo uitzag. Mag toch ook wel een keer.

@ LF, jee wat een mooie buik. Echt alleen maar een buik. Ik droeg toen echt rondom, jij echt naar voren.
    Sterkte morgen in het ZH. Morgen bevallen hoe dan ook. Super!! Geniet ervan!!

@ Alien, beterschap!! Fijn dat je echo goed was.

@ Happy, wij zijn idd ook al een flinke tijd bezig. Ben in maart vorig jaar gestopt met de pil. Wil dan ook kijken als het nog niet gelukt is na 1.5 maanden maar weer terug te gaan naar de gyn. Weet het ook niet meer. Maar ja het werkt allemaal nog wel anders was ik ook niet zwanger geworden. Hoop dat het snel lukt. Zijn nu ook al weer druk aan de klus. Dus duimen maar voor ons allebei!!
    In wat voor instelling werk je precies? Fijn iig dat het beter bevalt. Anders is het niet vol te houden.

@ Wow, spannend allemaal. Duim voor je dat het doorzet!!

@ Hier, zit net tienermoeders te kijken. Wat is het dan toch oneerlijk verdeeld. Zij zwanger zonder dat het de bedoeling is en wij willen zo graag en dan lukt het niet. Maar ja......
    Hier verder alles zijn gangetje. Druk aan de klus en weer met ovutesten begonnen. Ben benieuwd. Vorige keer was mijn cyclus maar 25 dagen. Een posi ovutest op dag 12. We zullen het zien. Meiden ga ook lekker bedje slapen en kom morgen weer even kijken. Ik neem aan met babynieuws!!

10. Lady Flower

Lady Flower Fanatiek lid

2 nov 2011
    1.055
    0
    0
    via deze weg wil ik jullie allemaal bedanken voor de grote belangstelling en steun tijdens mijn zwangerschap...jullie hebben me er op bepaalde punten echt doorheen geholpen....als ik weer eens onzeker was omdat er 5e ziekte op mijn werk was of toen ik een cyste kreeg, collega met de bof en een baas die heel moeilijk deed over het verlof...heerlijk om zo van je af te kunnen schrijven... daar is een forum ook voor maar ik vind het toch heel bijzonder dat we zo `n hecht clubje zijn geworden, tenminste zo voel ik dat!!:)

Ik blijf natuurlijk meelezen en als ik straks nog tijd heb:p ook meeschrijven en ik wens jullie allemaal een mooie zwangerschap toe, voor sommige komt de bevalling ook al snel dichterbij en voor de rest wens ik veel geluk en snel een goede plakbaby!

Ik zit nu aan een ontbijt en heb vannacht 7 uur geslapen!! Net nog even een mand kleding weggestreken en zo man en dochter maar eens wakker maken...spannende dag. Ik hou jullie op de hoogte en de naam van ons ventje krijgen jullie als je wilt wel in een pb.

Wow jij ook heel veel succes vandaag bij de gyn en met je aankomende bevalling, kan niet lang meer duren nu!! Succes en ik ben heel benieuwd wat jullie krijgen!!

Tot snel...Liefs Lady Flower

11. littledreamer

23 mrt 2009
    3.329
    11
    38
    hier
    lf je bent dus goed uitgerust! ga jij je zoon op aarde zetten. wij willen wel een foto! doe je best!

wow hoe is t bij jou?

tis vrijdag de 13de leuke datum!

12. sumshine

sumshine Fanatiek lid

5 jan 2011
    3.063
    0
    0
    AAAAH lF wat spannend meisie! Ik ben heel benieuwd naar jullie kanjer! Jij heel veel succes en sterkte! Ik gun je een top bevalling en da tje daarna maar flink uitgerust mag zijn! dat de beeb gezond is en gelijk een goede slaper ;) Natuurlijk wil ook weten hoe die heet! hihi. Vind ik te leuk!!

Wow, misschien komt jou kanjer vandaag ook wel! Bevallen LF en jij tegelijk! Hoe bijzonder zou dat zijn? hahaha! Zet em op meis!

happy: helaas het is niet eerlijk verdeeld idd! Knuf!

@hier: homronen horrormonen...last van! haha

13. Lady Flower

Lady Flower Fanatiek lid

2 nov 2011
    1.055
    0
    0
    Zo even een up date...vanmorgen meteen aan ctg en hartje klonk mooi rustig. Toen probeerde de verloskundige van ziekenhuis de vliezen te breken...helaas...en het hoofd lag veel te hoog ze durfde echt niet...gyn kwam er meteen bij en werd er naar OK gebeld....ik mag er vanmiddag ergens tussen door...kreeg net gesprek met anesthesist over de ruggenprik en de operatie...bloed geprikt..nu nuchter blijven en dan na half 3 kan ik onder het mes.....spannend hoor!!!! Ik heb gelukkig boek bij me..

14. Wow

Wow Actief lid

6 jun 2010
    374
    0
    0
    @LF, oooooh het is echt bijna zover voor jullie!!! echt zo spannend... Nog even en dan mag je je zoon vasthouden!!! Krijg nu al tranen in mn ogen als ik aan dat moment denk.

Hier een onrustige nacht gehad met voorweeen om de 10 minuten.. Die rond een uurtje of 3 vannacht weer afzwakten naar harde buiken met wat krampjes.. Veel voorwerk dus maar het doet dus niet echt veel.
    Ik moet over een uurtje in het zh zijn, ben heel benieuwd of er eventueel ontsluiting is en hoe alles met ons kleintje gaat...
    Mocht er morgen nog niets spontaan gebeurd zijn dan komt de VK nog een keer langs om te strippen...

Meiden ik ga even douchen en kom later vanmiddag op jullie reageren en hopelijk bericht van LF met een wolk van een baby :D:D Maar kan me voorstellen dat je daar even helemaal geen zin in hebt om hier te posten.. Lekker genieten !! We zien vanzelf wel bericht verschijnen....
    haha

liefs en ik denk aan je...

15. littledreamer

23 mrt 2009
    3.329
    11
    38
    hier
    lf spannend! ik hou zp in de gaten!

16. littledreamer

23 mrt 2009
    3.329
    11
    38
    hier
    wow je houd t spannend hij(ik denk nog steeds dat t een jongen is) zit wel prima in je buik! voorwerk is ook ergens voor!

17. Happy1980

Happy1980 Fanatiek lid

14 jun 2007
    2.015
    0
    0
    verpleegkundige
    Gelderland
    LF Spannend zeg. Vanmiddag heb je gewoon je kleine man in je armen. Ben ook erg benieuwd naar de naam. Maar dat snap je wel natuurlijk. Leef helemaal met je mee.

Wow, oh hoop zo dat de kleine snel komt. Zou mooi zijn als je nu wel wat ontsluiting hebt. Ben benieuwd wat de Gyn gaat vertellen.

Hier, net pas gedouched en aangekleed. Vanochtend na het ontbijd lekker terug in bed gegaan met Janna. Tv aan en genieten. Zijn dus pas om 12.45 gaan douchen. Acht kan ook wel een keer he!

18. littledreamer

23 mrt 2009
    3.329
    11
    38
    hier
    happy ik had gisteren zo een dag ik was zo moe! en af en toe vind ik t ook mogen!

19. susy26

susy26 Niet meer actief

Hoi dames,

spannend hierzo! wow en lf!! dat gaat niet lang meer duren!

Hier lekker VERLOFFFFFFFF! PFFF ben er aan toe! lekker 20 weken vrij!

en verder rustig aan en wachten haha.

gister vontrole gehad vk, en alles was goed, kleine lag al goed in me bekken en kon ze niet veel meer bewegen..al een stuk verder als bij lorenzo..das goed zei ze.

rustig aan dames, en voor de bevallende dames, succes!!!

20. Happy1980

Happy1980 Fanatiek lid

14 jun 2007
    2.015
    0
    0
    verpleegkundige
    Gelderland
    @Susy, Oh lekker verlof, ik zie dat je ook al bijna 36 weken bent. Dan heb je het ook echt wel verdient. Nog ruim een week en dan mag je gaan bevallen. Lekker hoor.

@Wow, hoe was het bij de gyn?

@LD, jij bent ook al bijna 33 weken. Schiet al lekker op he!

Als ik zo zie hoever iedereen is, wordt het tijd dat er weer wat mensen zwanger worden met een mooie plakbaby. Ik zeg Loontje, Kwebbel en ik!

Deel Deze Pagina