We gaan voor de 2e!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door littledreamer, 20 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sumshine

sumshine Fanatiek lid

5 jan 2011
    3.063
    0
    0
    Lf: Ji hebt ongetwijfeld je beeb nu! En hoe heet ie?????????? Hoe is ggaan? (gefeliciteerd ga ik vanuit ;) )

Wow: hoe issie bij jou?

Loontj, kwebbel en happy: k hoop t ook voor jullie! zo het geheel weer in evenwicht brngen, we hebben nog geen prille zwangere op dt moment dus...*duim *duim !

2. Wow

Wow Actief lid

6 jun 2010
    374
    0
    0
    @all; daar ben ik weer!! Vanmiddag controle gehad in het ziekenhuis bij de gyn... Baby maakt het goed, vruchtwater was zelfs weer wat meer geworden, mn bloeddruk is prima en...... 1cm ontsluiting met een bijna verweekte bm-hals... er kon dus nog steeds niet gestript worden...:S Mocht er maandagochtend nog geen baby zijn dan ga ik naar het zh voor weer een controle, dus ctg etc... mocht ik genoeg ontsluiting hebben dan wordt er nog een keer gestript of eventueel de vliezen gebroken worden.. Mocht de bm-hals nog steeds niet verweekt zijn dan zal er een ballonnetje geplaatst worden om het zo 'open' te krijgen.. Dinsdagochtend word ik dan om 6u ingeleid.... Ik hoop zo dat het zo op gang komt..
    Morgen komt mijn vk nog een keertje langs om te kijken of er gestript kan worden... Gaan jullie meeduimen? want mocht ik een ballonnetje krijgen dan moet ik de hele dag in het zh blijven en daar ook slapen.. :(:( bleeh...
    Dat is het zo voor nu een beetje.... Ik hoop dat LF heerlijk aan het genieten is nu :) Ik ga even wat regelen wbt oppas enzo voor maandag en dinsdag.... Meiden ik kom morgen weer reageren en hoop dat ik dan verschrikkelijke sterke weeen heb :)) liefs

3. alien

alien Niet meer actief

Suzy: lekker verlof! Geniet er van!

Happy: ik hoop het ook echt voor jou en loontje en kwebbel! wow en lf moeten hun hcgtjes jullie kant maar snel opsturen!

Wow: ow er zit toch wat schot in! Nu kan het ook opeens heel snel gaan! Hoop ook dat je nu snel de kleine vast mag houden! Toi toi toi!

Lf: jij ligt als het goed is heerlijk te knuffelen met de kleine man! Ben heel benieuwd naar je verhaal! Eerst maar lekker met je gezin genieten!

4. littledreamer

littledreamer Fanatiek lid

23 mrt 2009
    3.329
    11
    38
    hier
    Wow ik hoop voor je dat het zelf op gang komt! en anders heb je de kleine nu ook snel in je armen!!! wachten zal nu wel erg lang duren!! Ik denk aan je en ik ga nog harder duimen dat jullie ook snel mogen baby knuffelen!!!

Suzy geniet van je verlof! Jij bent er ook bijna!

lf hopelijk is het allemaal goed gegaan!

Niet zwangere meiden! Ik hoop zo dat het bij jullie snel raak is!!

Hier weinig nieuws alles rustig. Vriend heeft een verkleedfeest.. hij is als the joker van batman gegaan haha!!

morgen de laatste dingetjes in huis doen... en dan overmorgen zwemmen ofzo met Thijs ..

5. MinnieMe

MinnieMe Fanatiek lid

17 apr 2011
    1.724
    0
    0
    Noord-Brabant
    Kwam ff snel baby nieuws checken..

Lf, en en en en.........???

Wow, duim voor je!!

6. Loontje4

Loontje4 Niet meer actief

Hoi meiden,

Kom even kijken. Ben benieuwd!! Ga snel even lezen.

@ LF, gefeliciteerd!!! (neem ik aan). Hoe is het allemaal gegaan?
    Leuk dat je mee blijft schrijven. Het gaat toch over vanalles dus lijkt me erg leuk vooral idd omdat we toch een hecht clubje geworden zijn. Vind ik ook super!! Hoop dat we elkaar zo kunnen blijven steunen. Geniet nog lekker van je gezinnetje!!

@ Wow, duim voor je dat het allemaal nog doorwerkt en dat het allemaal uit zichzelf zijn werk gaat doen!!

@ Happy, heerlijk zo'n dagje. Geniet ervan!!
    En idd ben het ook eens dat het tijd wordt dat wij zwanger worden. En Kwebbel natuurlijk ook.

@ Susy, lekker verlof!! Geniet ervan!!

@ LD, lekker een avondje voor jezelf. En veel plezier met zwemmen!

@ Hier zijn gangetje. Weinig te melden. Nog geen posi ovutest. We doen ons best ;). Tot morgen. Kom dan even snel kijken. Moet het weekend werken. Fijn weekend allemaal.

7. Happy1980

Happy1980 Fanatiek lid

14 jun 2007
    2.015
    0
    0
    verpleegkundige
    Gelderland
    @LF, ik neem ook maar aan dat je inmiddels de trotse moeder bent van een prachtige jongen. Gefeliciteerd. Geniet lekker van je gezinnetje.

@Wow, balen dat er nog steeds niet genoeg ontsluiting is om te strippen. Ga echt heel hard duimen dat het vanzelf op gang komt.

@LD, leuk dat vriend een verkleedfeest heeft. Jij dus een rustig avondje alleen.

@Loontje, ja wij zijn inderdaad aan de beurt. Al heb ik er nu geen vertrouwen meer in. Had wat bloedverlies bij het afvegen. Dat kondigt normaal gesproken mijn ongi aan. Wel blij dat ik dan weer een wat kortere cyclus heb deze maand. En maandag naar de gyn, dus wie weet wat dat gaat brengen allemaal.
    Heb het weekend ook dienst. 2 late.
    Oh en ik werk in een verpleeghuis op een revalidatieafdeling voor orthopedische oudere patiënten.

@Hier, moe (hoe kan dat nou) en misselijk. Maar net bloedverlies met afvegen, dus vermoed dat we van het weekend ongesteld gaan worden. Ach heb ik wel een korte cyclus voor mijn doen. Is ook wel eens fijn.

8. Happy1980

Happy1980 Fanatiek lid

14 jun 2007
    2.015
    0
    0
    verpleegkundige
    Gelderland
    Maxicang, ik zie dat je meeleest. Hoe is het met jou?

9. Lady Flower

Lady Flower Fanatiek lid

2 nov 2011
    1.055
    0
    0
    Meiden even snel...gisteren half vier is onze kleine man nou ja 4280 gram!!! Geboren....goed geslapen vannacht nu ontbijt...ik kom later vandaag reageren.

10. littledreamer

23 mrt 2009
    3.329
    11
    38
    hier
    lf je hebt dus je mannetje! heerlijk en wat is zijn naam? we hopen t wel! lekker genieten nu!

wow jij hebt nog steeds meld plicht hoor! Haha hoe is het met je?

11. MinnieMe

MinnieMe Fanatiek lid

17 apr 2011
    1.724
    0
    0
    Noord-Brabant
    LF en fam, Gefeliciteerd!!!!!

Wow, Hoe is het bij jou....???

Rest, Sorry.. Kom snel terug

12. alien

alien Niet meer actief

LF en familie: van harte gefeliciteerd met jullie zoon en broertje! Geniet lekker met elkaar!

13. sumshine

sumshine Fanatiek lid

5 jan 2011
    3.063
    0
    0
    LF! feliciteerd HOERA HOERAAAAA HOERAAAAA! EEN GROTE ZOON ERBIJ ;) Voor jou en je familie: van harte meis!
    Ik ben heeel benieuwd wat uiteindelijk zijn naam is geworden!
    Als je het er aan toe bent, lees ik graag hoe het is gegaan meis!
    Voor nu een dikke digi knuff! Van harte!

Das de eerste beeb nu! WHOEHOE!
    Nu wow nog ff: WOW hoe staat het meis??

14. littledreamer

23 mrt 2009
    3.329
    11
    38
    hier
    wow wat ben jij stil...

15. susy26

susy26 Niet meer actief

Lf PROFICAT!!!! MET JE ZOONTJE! EN.... Hoe heet ie???

wow, idd, miss wel aan de gang.. spannend spannnend!

Hier op t gemakje, alleen met vlagen last van jeuk, verschrikkelijk! tis voor een goed doel he haha.

Vandaag andere auto gekocht,een echt gezinsauto, suziki liana, vrijdag ophalen...leukkkk! ik krijg de auto van me vriend , ik rij nu in een seat arosa, en dan een mazda2, das niet te doen met die seat , veels te klein. Hopelijk kunnen we met deze een aantal jaeren vooruit.

nou meiden , hou ons op de hoogte hej!

16. MinnieMe

MinnieMe Fanatiek lid

17 apr 2011
    1.724
    0
    0
    Noord-Brabant
    Susy, ooh lekker zeg!! Nieuwe auto!!

Wow, we zijn niet nieuwsgierig hoor.... maar hoop dat je n goed excuus hebt dat je vandaag nog niks heb laten hore.....

17. Loontje4

Loontje4 Niet meer actief

Hoi hoi,

Hier snel nog even na het werk tijd voor ZP.

@ Happy, snap heel goed dat je er geen vertrouwen in hebt maar je weet het maar nooit. Duim toch voor je!! Ben benieuwd wat de gyn gaat zeggen maandag.
    Hier ook 2 lates helaas. Vind het zo verschrikkelijk in het weekend maar ja soms ben je de klos. En het is nu vakantieperiode dus ja....het was vanavond erg rustig dus maar wat geinternet en gezellig gekletst. Ook wel een leuk.

@ LF, nogmaals gefeliciteerd met jullie zoon!!

@ Wow, waar ben je??? Hopelijk is het goed nieuws....

@ Suzy, fijn als je een goede auto hebt. En zeker als er eentje is waar alles inpast.

@ Hier net gewerkt en nu even wat drinken en bedje slapen. Mag morgen uitslapen!! Lekker!! Hopelijk morgen een posi ovutest. Meiden ben er vandoor. Kom morgen weer kijken!!

18. Happy1980

Happy1980 Fanatiek lid

14 jun 2007
    2.015
    0
    0
    verpleegkundige
    Gelderland
    @Wow, waar ben je meid? Ben je lekker aan het genieten van de kleine? Hoop het zo.

@Lf, nu echt gefeliciteerd met je zoon. Geniet lekker van hem.

@Susy, leuk een nieuwe auto.

@Hier helaas echt ongesteld geworden. Dus op naar de volgende ronde.

Vandaag hadden we eerst visite en daarna moest ik gaan werken. Dus lekker druk dagje. Gelukkig was het hier op het werk ook niet echt druk. Maakt het wel lekker werken.

19. Kwebbel

Kwebbel Bekend lid

13 jul 2011
    692
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hey LF, van harte gefeliciteerd met jullie zoon, super zeg.
    En wat een grote vent! Ben benieuwd hoe het gegaan is.

Wow, wat spannend, ik ga de komende tijd weer vaak spieken hier.

Wij zijn 2 dagen eerder terug gekomen van vakantie.
    Vreselijk veel regen, woensdag kwam mn mk op gang en Tijn had de 6e ziekte. Eerst had hij 3 dagen koorts, daarna uitslag en dus ook jeuk.
    Nu dinsdag naar de gyn om te kijken of mn bm schoon is.

Zo morgen (vandaag hihi) kom ik weer verder kletsen.

Liefs Kwebbel

20. Wow

Wow Actief lid

6 jun 2010
    374
    0
    0
    Meiden!!! Ik ben bevallen..hahahaha... Vrijdagnacht kwamen opeens spontaan de weeen.. Ik nog tegen mn vriend.. oh vast weer van die oefenweeen, maar toen ik na 5 u om de 4 minuten weeen had toch maar de VK gebeld. Die kwam en bleek dat mijn bm-hals volledig verstreken was en ik 2 cm ontsluiting had... Ze zou rond elf uur weer komen kijken tenzij er iets was en ik zou bellen.. Nog even het bed in met vriend, ouders gebeld om te komen oppassen op dochtertje... Werden de weeen ineens een stuk minder :( Ze kwamen ineens weer om het kwartier.. Toen mijn ouders om half 8 arriveerden en ik ging lopen kwam het weer wat opzetten.. en werden de weeen echt scherp kort en hevig... Rond 9 u braken mijn vliezen en zagen we dat het water groen was. De vk kwam; baby in het vruchtwater gepoept!! Thuisbevallen zat er dus niet meer in.. En omdat ze wat spoed wilden en mijn ontsluiting niet echt opschoot wilden ze me aan de weeenopwekkers leggen... De vk, die bij mijn vorige bevalling was raadde me aan om een ruggenprik te nemen. Ik wilde geen pijnstilling, tenzij de ontsluiting zo langzaam zou gaan en de weeen heftig zouden zijn... Dat was dus het geval. In het zh aangekomen meteen ctg-filmpje, baby maakte het goed. En binnen een uur kreeg ik een ruggenprik.. Wat een verademing..pffff... om 5 voor drie mocht ik gaan persen en om 4 over 3 was hij er al.. geen scheurtje of iets.. en.... hij was helemaal niet zo groot,,, 3820 gram en 50 cm... een JONGEN dus... jullie hadden gelijk!! zo blij... Ga nu lekker genieten en bijkomen.. Ik kom gauw weer reageren... liefs

Deel Deze Pagina