Kwebbel, He wat jammer dat je de vakantie eerder achter je moest laten. Hoe is t nu met Tijn?? En met jou???
Hoi hoi, @ Happy, balen meid. Sterkte morgen bij de gyn!! @ Kwebbel, balen zeg van je vakantie. Hoe voel je je verder? @ Hier nog geen posi ovutest. Hoop wel dat ie snel komt. Heb niet zo heel veel zin in een lange cyclus anders ga ik toch weer naar de gyn. Aan de ene kant niet zo erg van de cyclus want vriedlief is niet echt in zijn hum. Baalt dat ik late diensten heb dit weekend. Baalt eigenlijk altijd van mijn diensten maar ja het hoort erbij. Heb nooit anders gewerkt dus....maar ja gezellig is anders. Ben er weer vandoor. Nog even bankhangen en dan werken. Tot van de week!!
Wow: Van harte meis! Lekker genieten nu met je gezinnetje! Ego: hier gaat het niet goed. Erg buikpijn, dacht dat ik last had van mijn darmen maar net op toilet best veel bloed. Ik hoop op een vaatje natuurlijk maar die buikpijn maakt me zo bang! Weet ook niet wat ik moet doen. De vk bellen of tot morgen wachten? Pffff... Ga nu languit op de bank en doe echt niets meer vandaag!
Heb inmiddels de vk gebeld. Helaas kon ze geen echo malen. Morgen om 11 uur kan het tussendoor. Ik heb echt buikpijn en dat was niet zo'n heel goed teken zei ze maar zolang het vers bloed is en ik geen heftigere buikpijn kreeg was het 50/50. Even afwachten dus. Zelf denk/hoop ik dat het mijn darmen zijn of misschien wel een blaasontsteking waar ik de buikpijn van heb en het bloed, tja, toch een vaatje?
@ wow...gefeliciteerd!!!!!! Een zoon en wat een kleintje hihi Heerlijk genieten nu... Wij zijn vanmiddag alweer thuis gekomen!! Lig lekker in eigen bed...heerlijk..met ons boy gaat het super hij is 53 cm!! Lf
WOW GEFELICITEERD! JIPPIE IK HAD GELIJK! HEB DE HELE TIJD OP EEN JONGEN GEGOKT HIHI! MAAR VERTEL, VIA PB OFZO: HOE HEET IE???? sUPER Super Super dat het begin wel vanzelf op gang is gekomen meis!!!!! Hoe doet ie t? Hoe viond grote zus het dat ze een broertje heeft? Vertel vertel vertel! Ik kan natuurlijk mooi van jullie ervaringen leren, hier krijgt grote zus ook een broer dus ja...hahahahahaha! Lf: ik weet nog steeds de naam niet en ik ben te nieuwsgierig!!! Gaat alles goed met de lange knul? Heeft hij ook maat 56 aan? of past ie nog wel 50? Alien: ow jeetje meid! Je echo was toch goed laatst en je bent toch al bijna 12week? dat zou wel gek zijn! Ik duim dat het als nog goed is, hoe voel je je nu? Sterkte meissie!
wow, GEFELICITEEEEEERD MEID! Geniet ervan!!!!! leuk leuk een jongen! ennnee, lf en wow, wat zijn de namen dan?? nieuwschierigggggggggg
Hey meiden, Wow, van harte gefeliciteerd met je kleine vent! Super leuk joh. Lekker gaan genieten. Lf, heerlijk dat je weet thuis bent, geniet ervan. Wat een lang mannetje zeg! Enneh ook ik ben erg benieuwd naar namen LF en Wow!! Loontje, nou dan maar hopen dat je ei snel komt. En 's morgens klussen kan ook heel leuk zijn hoor . Happy, balen weer ongesteld! Meis, ik denk aan je. Ik las op vakantie dat het tijd was voor Loontje, Happy en mij om weer voor nieuwe zwangerschappen binnen dit topic te zorgen. Daar ben ik het helemaal mee eens, al moet ik zeggen dat ik het het liefst de 1e 12 weken niet weet. Dan een goeie echo en genieten. Dus ik denk dat ik de volgende keer gewoon niet ga testen, 8 weken lang hihi. Oh Alien, ik hoop zo voor je dat het goed zit. Laat je het morgen even weten. Ik herken je gevoel zo goed, je wilt gewoon geen bloed zien tijdens een zwangerschap. Meis, ik denk aan je!! Tijn is weer aardig opgeknapt en met mij gaat het ook best goed. Emotioneel heb ik het wel een plekje kunnen geven. Hoop wel dat het vloeien snel stopt, want dat blijft toch confronterend! Wij gaan deze week gewoon nog wat leuke dingen doen. Liefs Kwebbel
Hij heet Mats!! En grote zus is erg trots... Ze wil de hele tijd naar de baby toe en als ze fotootjes ziet van baby's wijst ze Mats aan... Verder is ze wel een beetje van slag, ze is erg ondeugend maar dat hoort erbij... Ik blijf hier ook gewoon schrijven en meelezen hoor, vind het wel zo leuk en ben ook zo benieuwd hoe het met iedereen gaat... Ga nu lekker slapen en straks nog laatste voeding.. Mats doet het goed, heeft alleen wat pijn in nekje/schouders vanwege de snelle bevalling en omdat zn schoudertje wat vast zat... Hoop dat het gauw bijtrekt.. Geniet van jullie avond.liefs
Ik had volgens mij pb gestuurd maar ach kom tie....onze zoon heet Dex....wat vinden jullie ervan? X En Alien...denk aan je..
Wow en Lf, leuke namen hoor! Ik houd van kort en krachtig. Wow, he balen dat Mats last heeft van zn schouder. Hoop dat dat snel opknapt!
LF en WOW: wat hebben jullie mooie stoere namen voor jullie zonen! Hier gaat het nog steeds niet goed maar de buikpijn word niet erger. Wel vannacht weer veel bloed verloren. Heb niet veel hoop meer maar kan me tegelijkertijd niet voorstellen dat het zo snel mis kan zijn! Afgelopen dinsdag nog een super echo gehad.