We gaan voor de 2e!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door littledreamer, 20 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kwebbel

Kwebbel Bekend lid

13 jul 2011
    692
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hey meiden,

Weer terug van de gyn.
    Helaas was mn baarmoeder nog niet schoon.
    Dus vanavond alsnog cytotec inbrengen.
    Voor over 4 weken heb ik een afspraak voor onderzoek naar de 3 miskramen.
    Deze ronde dan toch maar overslaan, ik vind het wel een lastige overweging.
    Wacht je 3 maanden af voor de onderzoeken en er komt niets uit, alleen domme pech. Dan zijn het voor mn gevoel weer 3 verspilde maanden.
    @ Sumshine, had jij bijwerkingen van Clomid? En zei de gyn dat je kans groter is met gebruik van Clomid?
    Lijkt me wel fijn om een normalere cyclus te hebben, maar extra risico op een miskraam is natuurlijk ook niet handig.
    Weer genoeg om over na te denken dus.

Wel raar, nu kreeg ik een spoednummer mee, voor het geval er teveel bloedverlies is na het gebruik van cytotec. Vorige keer kreeg ik alleen de pillen en geen telefoonnummer erbij.

Liefs Kwebbel

2. Loontje4

Loontje4 Niet meer actief

Hoi meiden,

Ga even bijlezen.

@ Kwebbel, hoe is het met het vloeien? Gaat het een beetje met je? Wel fijn dat Tijn opgeknapt is. Leuk leuke dingen doen!!
    Hoop dat de cytotec meevalt. Was hier wel het geval. Snap wel dat het lastig is om een ronde over te slaan. Sterkte meid!!

@ Wow, leuke naam Mats. Lekker kort. Leuk dat grote zus erg trots is. Super!!Leuk dat het zo'n ander kindje is als je dochtertje. Lijkt me wel heel bijzonder. Respect hoor om de 2 uur BV. Ach ja melkkoe spelen is voor een goed doel toch? Duim dat hij morgen aangekomen is.

@ LF, ook ene leuke naam en ook lekker kort. Hou daar wel van.
    Jee maar even rustig aan. Fijn dat je een fijne kraamhulp hebt en extra kraamdagen!! Fijn dat de kleine het goed doet.

@ Alien, gelukkig is alles goed. Jee wat heftig zeg. Sterkte!
    Even geen sex is wel te hebben toch?

@ Happy, gek dat het allemaal maar niet lukt als alles goed is. Maar ja hier hetzelfde verhaal. IUI is ook heftig zeg. Maar waarom idd? Jee wat een moeilijke keuze. Ik wacht hier nog een ronde af denk ik en dan weer naar de gyn. Weet het anders ook niet. Wanneer moet jij weer naar de gyn?

@ Shumshine, bijna vakantie!! Lekker!!

@ Hier, gisteren mijn ei gevonden dus gisterenavond meteen actie op ondernomen. Wilde zelf eigenlijk zondag ook al maar vriendlief had geen zin dus dan houdt het op. Vanavond nog maar eens. Aahh wat erg ;).
    Verder hier zijn gangetje. Lekker aan het genieten van 3 dagen vrij. Gisteren bij een collega geweest. Heeft ook een kindje van Britts leeftijd en eentje van een paar weken. Ze begon over mijn MK. Toen had ik het toch nog wel erg moeilijk. Ze was wel heel lief. Heeft zelf ook een MK gehad. Was wel goed om er over te praten. Vanmiddag niks verder en morgen lekker zwemmen met Britt. Heerlijk. Morgen de zolder opruimen zodat we alle spullen naar boven kunnen doen en Britt een grote kamer krijgt!! Leuk!!! Meiden kom morgen weer kijken!! Fijne dag nog allemaal!!

3. sumshine

sumshine Fanatiek lid

5 jan 2011
    3.063
    0
    0
    hi meiden

Kwebbel: mijn cyclus werd regelmatig en korter. Mijn ei ging springen... Ik heb geen bijwerkingenv an cytotec gehad, terwijl ik een forse dosis kreeg. Ook kreeg ik er toen de spoednummer etc bij omdat ik toen een relatief groot vruchtje (9week, was 13 week maar te grote van 9 week) moest afstoten en nog geen enkel bloed iets had verloren dus mijn lijf was er niet kalar voor zeg maar. Ook moest ikt oen van te voren bloedprikken weet ik nog. maar dat is overal anders.
    Mijn gyn heeft niks niks niks gerept over verhoogde kans op mk. Ik weet alleen dat ik pcos heb en dat ik daardoor verhoogde kans heb (tecnische gezien maar dat zegt zo weinig) op een mk. Dit had n iks met clomid te maken. Ik had ook een lage dosering, dus daar zit ook verschil in.

Loontje: klusze meid!!

@hier: al in geen weken geklust meiden, ik kan t niet meer..ben frigide ofzo gewroden, word gewoon niet opgewonden, etc. Heel vervelend want wil het op zich wel maar mijn lijf doet t niet..hormonen...9 maanden (plus daarna) geen seks vind ik ook nogal wat....Sorry voor mijn eerlijke bericht..

4. alien

alien Niet meer actief

Kwebbel: wat naar dat je nog niet helemaal schoon bent en nu toch die medicijnen moet gebruiken! Ik hoop dat het meevalt meis!

Loontje: veel plezier;)

Sum: ach joh, komt vanzelf weer! Ik heb er totaal geen moeite mee dat het hier nu ook even niet mag.

5. MinnieMe

MinnieMe Fanatiek lid

17 apr 2011
    1.724
    0
    0
    Noord-Brabant
    Dames, kom alleen ff zwaaien.
    Voel me zo klote de laatste dagen... Wil alleen maar de hele dag in bed liggen en janken... Stomme hormonen.. Ben kapot als ik mn ogen al open doe 's ochtens...

Dames die t nodig hebben, N heel dikke knuffel!! Heb t wel gelezen, maar echt ff geen puf om op iedereen appart te reageren... Sorry!!

LF & Wow, Mooie namen!!!!!! :eek:
    Lekker genieten dames!!

Rest, deze week word wss n afwezige week voor mij... Ben net n zombie, en dan ook nog druk druk met die klote 4-daagse (horeca he)..

Hier, duik mn bedje in...

6. alien

alien Niet meer actief

Minie: geeft niets meis! Goed aan jezelf denken. Dikke knuffel!

7. sumshine

sumshine Fanatiek lid

5 jan 2011
    3.063
    0
    0
    sterkte minnieme!

Alien hoe ist nu met de buikpijn?

8. littledreamer

littledreamer Fanatiek lid

23 mrt 2009
    3.329
    11
    38
    hier
    Zwaai! Ik lees via mobiel elke dag mee zal vanavond even proberen te reageren!

9. sumshine

sumshine Fanatiek lid

5 jan 2011
    3.063
    0
    0
    LD: Bijna verlof of niet???

10. Kwebbel

Kwebbel Bekend lid

13 jul 2011
    692
    0
    16
    NULL
    NULL
    Loontje, het vloeien is nog steeds niet over.
    Fijn dat je lekker kunt genieten van je vrije dagen en leuke activiteiten.
    Moet je ook lekker doen, geeft afleiding. Fijn dat je ei weer geweest is, nu hopen op een mooie test over 2 weken.

Minnime, wat naar dat je je zo beroerd voelt. Probeer je rust te pakken zodra het kan.
    Sterkte meis.

Sumshine, is helemaal herkenbaar hoor, weinig sex tijdens zwangerschap. Nou ja, je man zal er vast wel begrip voor hebben.
    Jij draagt jullie kindje in je buik!

Lf en Wow, hoe is het met jullie??

LD, wanneer ga jij met verlof?

Meiden, ik heb advies nodig...
    In mijn baarmoeder zaten echt nog wat rommeltjes. Dus 4 pillen cytotec mee.
    De gyn zei dat we het hierbij af zouden sluiten.
    Maar die Cytotec heeft niks gedaan, alleen een lichte buikpijn verder niks.
    Zou er nu dan nog een curettage nodig zijn of moet ik maar gewoon weer weken afwachten tot alles er wel uit is?? Vind het ook zo stom om vandaag alweer aan de telefoon te hangen.
    Hoopte zo dat ik van dat vloeien af zou zijn!

11. Lady Flower

Lady Flower Fanatiek lid

2 nov 2011
    1.055
    0
    0
    @ kwebbel en mini me sterkte gewenst.

@ hier....vandaag hielprik gehad en hoor test....allemaal goed.
    De nietjes zijn uit mijn wond verwijderd....gaat elke dag een stukje beter...kleine man bijna op geboorte gewicht en doet het super.

Fijne dag nog..

12. sumshine

sumshine Fanatiek lid

5 jan 2011
    3.063
    0
    0
    Kwebbel, cytotec kan een aantal dagen duren voordat het effect heeft.
    Volgens mij moest ik toen 3a4 dagen na de pilletjes op controle...
    Misschien handig om dit na te vragen over 2 dagen ofzo (na t weekeind wellicht)

13. alien

alien Niet meer actief

Kwebbel: zou het niet weten meis. Vreemd dat ze dat er niet bij hebben verteld. Ik zou dan gewoon morgen even bellen om te vragen.

Lf: fijn dat het zo goed gaat. En alweer bijna op zijn geboorte gewicht! Goed hoor!

Mijn buikpijn is helemaal over. Had vandaag nog wel vrij dus kon mooi even rustig aan doen. Morgen weer werken. Bah!

14. Wow

Wow Actief lid

6 jun 2010
    374
    0
    0
    even een korte hallo!! :D Ik kom later vandaag even uitgebreid reageren... Alles gaat goed hier:D De kleine begint weer aan te komen !!!
    Liefs

15. Loontje4

Hallo meiden,

Hoe is het hier?
    Ga even lezen.

@ Shumshine, jammer dat je lijf niet meewerkt aan seks. Maar om het nou af te dwingen lijkt me ook niks. Misschien komt het nog terug.

@ MinnieMe, rustig aan doen maar. Denk aan jezelf!! Kom maar weer kletsen als je zin en tijd hebt. Knuffel.

@ Kwebbel, heb je de gyn al gebeld? Of is er inmiddels toch wat meer gebeurd? Sterkte meis!!

@ LF, fijn dat het allemaal goed gaat. Lekker genieten!!

@ Alien, fijn dat de buikpijn weer weg is. Hopen dat het niet meer gebeurd. Hoe voel je je verder?

@ Wow, super dat de kleine weer aankomt. Jij ook lekker genieten!!

@ Hier, flink geklust. Hopen dat het raak is. Ik zit weer gezellig op de wachtbank. Bah wat heb ik daar toch een hekel aan. Toch lijkt het wel alsof ik het meer los kan laten. Vooral omdat er hier ook over vanalles geschreven wordt.
    Vandaag dag 1 van de 7 gewerkt. Het is gelukkig wel rustig dus kom die 7 dagen wel door denk ik. Meiden ga nog lekker even bankhangen want ben een beetje moe. Britt is vannacht 2x wakker geweest dus dat breekt weer even. Fijne avond allemaal!!

16. littledreamer

23 mrt 2009
    3.329
    11
    38
    hier
    Loontje ik duim dat het raak is!!

Alien geen buikpijn meer!!! Hou je je een beetje rustig!?

wow en LF lekker van de mannen aan het genieten?

Kwebbel ik kan je niet helpen over advies met die pillen! Hopelijk is het snel schoon!!

Hier rustig .. HEEL veel last van maagzuur.. morgen pillen halen bij de apotheek. huis tuin en keuken middeltjes werken echt niet!
    ook al sinds vanmiddag krampjes in mijn re lies... en begin wat vaker harde buiken te krijgen .. niet pijnlijk maar ongemakkelijk!
    En erg moe! hoort erbij ik mag niet klagen!

17. Happy1980

Happy1980 Fanatiek lid

14 jun 2007
    2.015
    0
    0
    verpleegkundige
    Gelderland
    @Sumshine, ik weet niet hoe ze aan de 50% komen. Ze vulde wat dingen in op de computer en daar kwam dan 50% uit. Ik denk dar het ligt aan het feit dat we 1,5 jaar bezig zijn is.
    Ja we zijn nu in ieder geval dat er wat aan gedaan wordt. En of we dan nog een half jaar zelf moet oevenen of dat we meteen iets gaan doen. Dan zien we over 2 weken wel.
    Hoe gaat het met de zwangerschap?

@Lady Flower, Fijn dat je extra kraamdagen hebt gehad.
    Wat fijn dat het met de kleine man zo goed gaat. Geniet lekker.

@Kwebbel, heb je de Gyn nog gebeld. En hoe is het nu?
    Ze hebben niet echt een rede gegeven. Denk gewoon pech ofzo. En daar komt bij dat ik door slechte ervaringen in het verleden het soms ook niet fijn vind om te klussen. Dus vaak wel rond eisprong maar verder niet. Dus misschien heeft dat ook wel meespeeld. Ga nu ook naar een sexuoloog om te kijken of er iets aan te doen is. Ik heb namelijk bijna altijd pijn bij het nat worden. Heel vervelend.

@Loontje, over 2 weken weer naar de gyn. Dus dat is wel snel weer. Hoop voor je dat jullie goed geklust hebben en dat er iets mooi's mag onstaan.
    7 dagen werken, nou succes dan. Allemaal dagdiensten?
    Ik heb nu 3 avonddiensten, nog een te gaan gelukkig en het is echt rete druk dus ben echt kapot.

@Minimie, doe maar rustig aan. Als je niet kan reageren, maakt niks uit hoor. Als je even iets kwijt moet, dan mag je dat altijd doen.

@Alien, fijn dat de buikpijn over is. En het bloeden ook gestopt nu?

@Wow, bij jou gaat het ook goed lees ik. Fijn dat de kleine man weer aan het aankomen is.

@Littledreamer, balen van je maagzuur. Kan je geen rennie nemen ofzo. Dat hielp bij mij wel.

@Hier nog een avond werken, dan 5 dagen vrij en dan nog 2 avonden werken en vakantie. Oh ben er zo aan toe he! Maar ja nog even door bikkelen. haha.

18. Lady Flower

Lady Flower Fanatiek lid

2 nov 2011
    1.055
    0
    0
    @ happy..wat vervelend van die pijn, kan me voorstellen dat je dan alleen rond ei klust maar misschien goed om er toch over te praten.
    Alvast hele fijne vakantie!!

@ loontje hopelijk is het de laatste keer op de wacht bank!

@ kwebbel hoe is het nu? Sterkte meis..

Hier...vandaag vk voor het laatst geweest en wond geneest mooi.
    Ik heb vanmorgen voor het eerst mijn zoon in bad gedaan...super leuk hij keek me de hele tijd aan zo lief!! Hij krijgt al flessen van 90 cc en groeit als kool. Nu nog 2 ochtenden kraamhulp echt een goede hulp en ze heeft 25 jaar ervaring dus we leren heel veel, zal haar missen straks. Mede dankzij haar is het echt genieten...kraambezoek wordt beperkt tot 1 bezoek per dag max een half uur dat is ook wel fijn, de buren gaan allemaal vandaag op vakantie dus die komen pas na de vakantie...dikke prima!

Een zoon voelt heel anders als een dochter maar toch is alles ook weer precies het zelfde....ik merk dat ik mijn dochter veel beter kan loslaten nu ik ben relaxter naar haar, ze is ook opeens zo groot!

@ wow hoe gaat het met jullie mannetje? Heb jij ook de hele dag zon honger? Ik ben echt een bodemloze put....

Fijne dag allemaal...

19. littledreamer

23 mrt 2009
    3.329
    11
    38
    hier
    Wat is het stil hier!!

Happy lekker een paar dagen vrij! En bijna vakantie!! Heerlijk!

LF Fijn dat het zo goed gaat!!! En mannetje eet ook goed zeg!! En alweer bijna zonder kraamzorg!! Gaat t hard zeg!

Wow hoe is het bij jullie?

Ik heb niet meer gewerkt sinds ik zwanger ben. Toen niet omdat ik telkens bloed verloor en daarna zei vriend werken doe je maar weer na de geboorte! Dus ik start dec weer!

Hoe is het met de andere dames?

20. Loontje4

Hoi meiden,

Kom snel even dag zeggen.
    Hier weer druk aan het werk het weekend. Kom morgen even verder reageren.

Liefs

Deel Deze Pagina