haai meiden, Hier lekker vakantie! en weekeind! De zon schijnt vandaag! jippie! Ben ook nog eens jarig, dus het is een top dag! haha. Vanmorgen om hafl 6 wakkeer gekust door dochterlief, kwam me spontaan een kus brengen hahaha! En daarna begon babylief in buik zwaar te trappen! Dus het was vroeg dag! Gelukkig schijnt de zon! Lekker tuinfeesje vandaag dus, haha!
Hoi meiden, Het is rustig hier. Maar ja dat kan ook niet anders met het mooie weer. Moet morgen de nachtdienst in voor 3 nachten dus lig dan overdag te slapen helaas. Maar ja. Maar op tijd op staan, kan ik nog een beetje genieten van het mooie weer. Ga even teruglezen. @ LD, ben je al naar de apotheek geweest? Is het maagzuur al gezakt. En rustig aan doen als je harde buiken krijgt. @ Happy, hier was het idd ook 60%. Weet ook niet hoe ze aan dat getal komen. Maar ja, helaas is het nog steeds niet uitgekomen. We wachten nog maar effe....zucht... Over de 7 dagen werken. Ik heb net 4 vreoge diensten gehad en nu nog 3 nachten. Gelukkig morgen overdag wel lekker vrij. Hoeveel uur werk jij? Ik nog 32 uur. En jij bijna vakantie!!! @ LF, o heerlijk genieten van je mannetje. En had het er toevallig ook met een collega vandaag over, wat gaat het toch snel. En wat zijn ze toch ineens groot tov alle nieuwe babietjes. En zo wijs. Geniet nog lekker verder!! @ Shumshine, gefeliciteerd en lekker vakantie. Super!!! Hoe was je feestje geweest? Leuk van je dochter. Lekkker genieten!! @ Hier nog steeds op de wachtbank. Eigenlijk weinig nieuws. Veel werken maar dadelijk wel 4 dagen vrij. Jippie!! Kom morgen weer even kijken. Fijne avond nog meiden!!
hai meiden! Heerlijke verjaardag gehad! Verwend Nu vakantie! zon schijnt! Het leven is goed hier haha Ik ben 29 jaar geworden, mooie leeftijd he? En over vruchtbaarheidsgetal: bij ons was het maar 25% toentertijd, gelukkig hadden de hormonen geluijk hun werk gedaan
loontje Maagzuur is weg!! med slaan goed aan! ipv 1 keer per dag neem ik er 1 keer per 2 dagen!! Ik heb een me time dag en morgen ook! Moet dan alleen even naar de gyn. Vriend en zoon zijn aan het varen. ik ga woensdag een dagje mee! Hoe ishet met iedereen tis hier zo stil!
Hoi dames, Zondag 22 Juli om 08.00 is onze zoon geboren met precies 37 weken!!!!!!! En hij heet Diégo!!!!!! Hij woog 2530 gram en is helemaal gezond! We mochten gistermiddag al naar huis. Verhaal vertel ik nog wel..mama en zoon maken het goed! En lorenzo is ook heel blij met zn broertje! liefs
Susy, gefeliciteerd met Diégo. Wat een lekker klein ventje, maar ja met 37 weken is dat niet gek. En meteen naar huis mogen. Super hoor. Geniet lekker van jullie gezinnetje.
SUSY GEFELICITEERD MET DIEGO!!!! Fijn dat alles goed gaat! en wat vlot meis! Het werd stiller maar je had idd nog geen eens meldplicht hahaha! We hebben de spanning gemist Hopelijk voelen jullie je goed! Ben benieuwd naar je verhaal meis! EN GEFELICITEERD!!!!!!!
@ susy jeetje wat snel bevallen! Gefeliciteerd met jullie zoon en broertje...hopelijk is alles goed! @ LD hoe was het bij de gyn? Hier: gisteren voor het eerst beneden geweest koffie buiten met vriendinnetje....heerlijk. Was daarna wel helemaal op maar goed het gaat elke dag een beetje beter....vandaag vanaf 10 uur beneden geweest nu ff op bed....vanmiddag proberen een stukje te lopen....ik ben de 10 kilo die ik aankwam alweer kwijt en moet nu eten om op gewicht te blijven....zie je vaker met keizersnede. Onze kleine man gaat hel goed, nog steeds wel met kruik en muts ondanks het warme weer blijft hij 36.8 temp. We hebben zijn fles omhoog gedaan naar 115cc want hij had aan 100 niet meer genoeg....nou meiden geniet van het mooie weer ... @ wow hoe is het bij jullie? X
Lf klinkt allemaal goed! Lekker dat mannetje zo goed eet! Gyn was alles goed! Schatte haar nu op 2100 gram vs netjes
Susy, van harte gefeliciteerd met Diego! Geniet lekker van je mannetjes! Lf, fijn dat het goed gaat. Herstel duurt lang he, na zo'n keizersnee! Hier weinig te melden. Heb niet het idee dat de pillen wat gedaan hebben. Vloei nog steeds, ben het wel zat. Maar ik denk ook dat mn lijf de mk zelf wel weer op zal lossen. Deze ronde slaan we toch over ivm onderzoeken. Wel heerlijk dit weer! Vandaag gezellig bbq met schoonfamilie. Meiden, fijne week! Liefs Kwebbel
meiden!! sorry dat ik zo lang niets heb laten horen.. Allereerst SUSY hahahaha... gefeliciteerd meid, wat snel!!! je had inderdaad nog geen meldplicht en volgens mij had niemand verwacht dat je al zou gaan bevallen.. Ben benieuwd naar je verhaal maar eerst bijkomen en genieten... Ik heb even niet kunnen reageren omdat het erg hectisch was hier.. Afgelopen weekend bruiloft van ongeneselijk ziek vriendinnetje gehad, kids mee en nu 2 zieken thuis.. mijn man en dochter (best pittig ) Verder gaat alles goed.. Voel me supergoed... Vind wel dat kleine Mats niet echt goed groeit (voor mijn gevoel dan) Hij is nog steeds zo ielig en wil ook best vaak aan de borst. Daarom straks afspraak met lactatiedeskundige en even kijken hoeveel hij is aangekomen want misschien maak ik me voor niets zorgen... Verder is dochtertje deze week een beetje jaloers... telkens als ik richting Mats loop of hem oppak gaat ze heel hard roepen... Waarschijnlijk wil ze ook aandacht want haar kleine broertje ligt natuurlijk steeds aan de borst. Ik begrijp haar ook volkomen en vind het best een beetje zielig... Nu willen ik en mijn vriend haar volgende week misschien een paar daagjes uit logeren doen.. Misschien is het even goed om ergens anders te zijn voor haar. Maar ik twijfel.. Zou ze niet het gevoel krijgen dat ze weg 'moet' voor haar broertje en is het misschien slimmer haar over een paar weekjes uit logeren te doen zodat ze nu nog kan wennen? Wat denken jullie? En lf, ik vond ook dat mijn dochtertje ineens zo groot geworden was. En inderdaad ik ben ook een stuk relaxter met zowel dochtertje als zoontje... @Kwebbel, naar dat je nog aan het vloeien bent... Hoop dat het snel weer raak mag zijn.. Hoe was je bbq gisteren? @sunshine . nog gefeliciteerd met je verjaardag!! Verder weet ik even niet meer wat iedereen geschreven heeft... :S Wil jullie een heerlijke dag wensen met dit lekkere weer!!
Sumshine, nog gefeliciteerd!!! En lekker vakantie!! Susy, Gefeliciteerd meid!!!!! Ben heel benieuwd naar je verhaal! Maar eerst lekker genieten!!
Lf, fijn dat alles goed gaat!! Lekker genieten meid!! LD, Is idd netjes 2100 gr.. wist helemaal niet dat ze zo een schatting konde maken.. Bij ons werd bij J alleen maar gezegd dat ze n kleintje zou worden... Wow, Denk dat als ze jaloers is het niet heel verstandig is om haar ergens te laten logeren, en zeker niet voor meerdere nachten... Wat je mss kan proberen is direct voor of na de borst echt alleen maar tijd voor haar te hebben....??? Of dat ze bij sommige voedingen ook lekker bij jou kan knuffelen??? Hier, gister naar movie world geweest met moeder en zusje, en wij 3tjes dan... Was echt super leuk!! Erg druk, maar we hebben waar we voor gingen.. Veel heerlijke knuffel foto van J. met Dora! En, voor de kleine alvast heeeel schatige sokjes waar op staat: Little Sister Merk nu wel dat zo'n dagje echt te veel voor me is, en ook J was dood moe en helemaal gebroken gister. Maar goed, daar doen we het voor he... Vandaag gaan we met schoonbroer en de hele club (hun hebben 4 kids) naar Irrland, dus morgen lekker een uit-rust-dagje haha.... Verder gaat het hier wel wat beter, maar merk dat ik gewoon kriebelig word van het thuis zijn. Werk parr-time thuis, en vriend werkt full-time thuis, en soms werkt dat gewoon onbewust op mn zenuwe.. Dus nu ff lekker genieten van 2 dagen druit...
@ wow...als ik de fles geef gaat mijn dochter naast mij zitten (ook niet altijd hoor) en dan heeft ze haar eigen pop en fles en doet ze me precies na...maar ze is ruim 2,5 en jou dochter is nog wat jonger of niet? Misschien kun je haar naast je in de kinderstoel zetten met wat lekkers of iets te spelen? en logeren zou ik echt niet doen, ze zou het gevoel kunnen krijgen dat ze overbodig is nu er een nieuw kindje is dit hoeft niet maar zou het er niet op gokken...wij wilden onze dochter een ochtend te spelen doen bij de oppas en nu vind ze dat heel leuk maar alleen als ze zelf wil...anders blijft ze thuis...maar nogmaals ze is ruim 2,5.....en flesvoeden is ook met 20 minuten klaar ik weet niet hoelang je borstvoeding moet geven? Succes en beterschap voor je man en dochter!! fijne dag
@wow: uit logeren zou ik ook niet doen mits ze er zelf om vraagt: bijvoorbeeld als ze zou zeggen dat ze met opa en oma ergens heen wil ofzo en datje er dan logeren aan vast plakt. Probeer haar er maar bij te betrekken en anderzijds accepteren dat ze haar rol ook weer m oet vinden, want ook zij moet dat leren: ze is niet meer de enige princes en dat geeft niks! Misschien wil ze je ook helpen met dingetjes regelen , pakken: klaarleggen, bijvoorbeeld: de luier pakken of doekjes aangeven dat soort dingen. Dan doet ze ook lekker mee met hetgeen jij doet? Succes meis! LF joud ochter nog geen last van jaloezie?? Ik ben wel benieuwd hoe da thier straks is...haha...
thanks voor jullie reacties.. Echt heel erg fijn om te lezen wat jullie zouden doen... Ze heeft haar eigen popje en tijdens het voeden krijgt ze zelf ook een flesje en iets lekkers. Ze vindt het ook heel erg interessant als Mats een schone luier krijgt en kijkt dan aandachtig mee.. Ik denk dat ze er goed bij betrokken wordt alleen krijgt ze niet meer de volledige aandacht en daar heeft ze moeite mee... het kleine prinsesje.. Ik probeer ook met haar alleen leuke dingen te doen.. De speeltuin en samen fietsen.. Hoop dat ze het snel begrijpt, ze is nog zo klein... @LF, ik geef ongeveer een half uurtje bv, soms iets sneller soms iets langer.. Zometeen komt er iemand van het consultatiebureau op huisbezoek... zal haar eens vragen of ze nog tips heeft mbt dochtertje.. Verder heeft Mats een soort van ingegroeide teennagel lijkt het wel (kan dat ook al als je nog nooit schoenen gedragen hebt ??haha) Het is helemaal rood en ik denk dat er wel even naar gekeken moet worden... Meiden ik kom later nog even kijken.. liefs