We gaan voor de 2e!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door littledreamer, 20 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. littledreamer

littledreamer Fanatiek lid

23 mrt 2009
    3.329
    11
    38
    hier
    pfffwww loos alarm!

2. Lady Flower

Lady Flower Fanatiek lid

2 nov 2011
    1.055
    0
    0
    Little dreamer: Geen bloed geeft moed!!

3. alien

alien Niet meer actief

Minnie Me: haha! Ik bedoelde wat jullie voor werk doen of zijn jullie thuisblijf mama's? Ik werk 24 uur in de sportschool achter de balie maar zoek een nieuwe job voor ook 24 uur. Dit is erg saai!

Lady flower: wij helpen je de dagen wel doorkomen tot 21 november hoor!

Littledreamer: pfieuw...! Gelukkig loos alarm!

4. alien

alien Niet meer actief

Onze dochter is nu 13 maanden trouwens!
    Weet even niet meer wie het vroeg?

5. MinnieMe

MinnieMe Fanatiek lid

17 apr 2011
    1.724
    0
    0
    Noord-Brabant
    Lady flower, 3x scheeps recht!
    mijn dochtertje word in december 2.

Littledreamer, schrok me kapot joh! Gelukkig loos alarm

Alien, O haha sorry... Ik werk op vrijdag van 11 tot 22 en zondag van 16 tot 20 in de cafetaria. Was eerst van mijn vriend (en n beetje van mij) maar sins J. geboren is hebben we m verkocht aan zijn/onze eerste werknemer.
    Verder ben ik lekker de hele week thuis en doe ik nog een thuisstudie pedagigisch werker 4 kinderopvang.

Zal jullie vast voorbereiden op t feit dat ik van vrijdag t/m zondag zo goed als amper online ben.......;)

Hier ff spam van mn meissi

6. alien

alien Niet meer actief

Wat een mooi meiske MinnieMe!

Ik ben is het weekend ook minder on line hoor!

Ik zal mijn draakje ook showen zodra ik uitgevogeld heb hoe ik dat kan doen met m'n mobiel! Zit nu namelijk op t werk!

7. littledreamer

23 mrt 2009
    3.329
    11
    38
    hier
    minimie mijn zoontje zoekt nog een meisje! ;) wat een prachtige meid zeg!!

8. littledreamer

23 mrt 2009
    3.329
    11
    38
    hier
    ik ben er genoeg het weekend! mijn vriend ging zaterdag een vriend helpen klussen! Lekker saai! :p

ik ben zo bang als ik iets voel lopen! ik ga even de keuken ruimen!

9. MinnieMe

MinnieMe Fanatiek lid

17 apr 2011
    1.724
    0
    0
    Noord-Brabant
    Littledreamer, whaha ze is nog bezet, maar wie weet... je weet hoe t gaat met die kalverliefde he;)

Hier net slecht nieuws. Kom wss zonder werk te zitten. Is nog niet helemaal zeker, maar mn werkgever moet wss t pand uit. Dat wil dus zeggen dat ik ander werk moet zoeken. Maar ik kan nooit dat verdienen wat ik nu heb, en zeker niet met deze uren. Daarbij heb ik (nog) geen diploma's wat t al moeilijker maakt. Dus als t echt door gaat moet ik weer aan de AC :(
    Zucht.. ga me ff kut zitten voelen mett n bak thee en chocola...

10. MinnieMe

MinnieMe Fanatiek lid

17 apr 2011
    1.724
    0
    0
    Noord-Brabant
    Alien, volgens mij kan je geen foto uploaden via je mob....

11. alien

alien Niet meer actief

Littledreamer: probeer vertrouwen te hebben meis! Maar snap je wel hoor. Telkens naar de wc zeker om te conto eren...?

Minnieme: hè bah! Dat is geen leuk nieuws! Kan hij niet verder in een ander pand? Wat bedoel je met AC?

12. littledreamer

23 mrt 2009
    3.329
    11
    38
    hier
    alien het is echt erg ik hoef maar iets te voelen en ik ren! ik moet echt geduld hebben!

13. littledreamer

23 mrt 2009
    3.329
    11
    38
    hier
    minimie jammer! hij wacht wel tot ze vrij is! ;)

14. MinnieMe

MinnieMe Fanatiek lid

17 apr 2011
    1.724
    0
    0
    Noord-Brabant
    Alien, AC bedoel ik anticonceptie mee.. zijn aan t kijken naar n ander pand, maar t punt blijft of hij t tot die tijd in t huidige pand vol kan houden.
    Hoop van de eene kant dat t deze maand gewoon meteen raak is, hoewel ik natturlijk van de andere kant toch wel meer financiele zekerheid wil. We zien t wel.

Littledreamer, is goed hoor haha. Hoe oud is je zoon? En waar kom je (omgeveer) vandaan? Relatie op verre afstand is wel lastig he:p
    Snap je onzekerheid. Hoop wel dat je toch snel n beetje meer rust heb!
    Mss n vroege test proberen???

15. alien

alien Niet meer actief

MinnieMe: ah! Tja dat snap ik wel. Voor ons is het ook niet super handig nu ivm het te koop staan van onze woning. Maar aan de andere kant....zo is er altijd wel iets. En voor alles is dan wel een oplossing te vinden!

Bah....saai op het werk! Nog tot 23:00 !!!

16. Daydreamy

Daydreamy Fanatiek lid

7 sep 2007
    3.945
    42
    48
    Vrouw
    Onderwijsassistent
    Ergens in de Polder
    @Lady Flower; GEFELICITEERD!! geniet ervan :D :D
    Blijf wel lekker kletsen hier hoor ;)

@Minnieme; Mooi meisje! :D
    En wat k*t van je baan! hopelijk komt er snel een oplossing!

@Littledreamer; Vervelend he die onzekerheid! kun je niet alvast testen ;)

17. MinnieMe

MinnieMe Fanatiek lid

17 apr 2011
    1.724
    0
    0
    Noord-Brabant
    Alien, ja zo denk ik er dus ook over. Nu mn vriend nog, en daar heb ik al 1,5 jaar ovef moeten doen voordat hij ook voor n 2e wou gaan... maar we, zien t wel. Wie weet jeb ik n keer geluk en heeft alles deze maandhunn werk goed gedaan

18. littledreamer

23 mrt 2009
    3.329
    11
    38
    hier
    dames ik durf niet te testen... ik heb ook geen test in huis.. morgen ga ik naar de kruitvat! en dan heb ik geen ochtend urine meer dus moet wachten tot zaterdag ochtend. Misschien ben ik dan al ongi! ik krijg de kriebels in me buik :p
    vorige maar had ik 3 dagen voor nod al iedere ochtend een paar druppels bloed en nu niks :D

minnimie T is 20 maanden. we wonen vlak bij den haag dus wel wat verder :p
    En wat kl*te van je baan!

19. Lady Flower

Lady Flower Fanatiek lid

2 nov 2011
    1.055
    0
    0
    @ daydreamy bedankt! ik zou het leuk vinden om hier mee te blijven kletsen....:)ben benieuwd of het is gelukt deze maand bij de rest van de meiden!!

@minnieme: ik denk ook dat als je zwanger bent je daar samen heus wel uit komt, je staat er echt niet alleen voor! Ik ken mensen die bezig waren zwanger te worden toen 1 van hun (hoofdkostwinner) de baan kwijt raakte....ze wilden toen stoppen met proberen...gelukkig werd ze wel zwanger en hebben ze met een beetje hulp van vrienden en door handig te shoppen een super mooie babykamer en zullen ze het straks ook echt wel redden samen!!!

@ little dreamer...hoe is het nu? Wanneer ga je testen? Heb je een regelmatige cyclus? Sommige testen kunnen al een paar dagen eerder he?;)

Ga zo plat! Liefs Lady Flower

20. littledreamer

23 mrt 2009
    3.329
    11
    38
    hier
    ladyflower ik ben in september gestopt met de pil. vorige maand netjes 28 dagen. bij mijn vorige zwangerschap was hij ook altijd rond de 28. het is afwachten!
    ik durf niet eerder te testen. ik heb namelijk niet het idee dat ik zwanger ben. vorige zwangerschap was ik zo zeker er van en had ik gelijk... zaterdag ochtend als ik niet ongi ben.

ik ga slapen weltrusten!!

Deel Deze Pagina