Aah suzy wat een knapperd! En wat een mooie geboortedatum! Thats my birthday too!!!! een kreeft - leeuwtje dus (precies op de grens...) maar wat een lekker bekkie heeft Diego zeg! En wat doet ie t goed! super hoor! Hoe zwaar, groot was ie?
thx! ja lekker ding hej haha ow echt...toevallig zeg hihi hij woog 2530 gr..meten doen ze niet meer,,denk zon 45/50 cm
Hoi hoi, Mieden bedankt voor de lieve woorden. Super!! Heb het inmiddels ook met vriendlief besproken want die zei alleen maar "je bent zo chagerijnig". Dus ik zo "misschien moet je dan vragen waarom" en toen hebben we een serieus gespek gehad. Hij vindt het ook goed om weer terug te gaan naar de gyn. Nou hopen dat het snel kan. Ga zo even bellen. @ susy, wat een poepie!! Fijn dat het allemaal zo goed gaat. Ga zo even boven stoffen en zuigen. Fijne dag nog allemaal!!
lieve meiden, ik heb jullie verwaarloosd!!! Het nogal zware week gehad.. Vriendinnetje dat ernstig ziek is gaat heel erg slecht.. ben bang dat het niet heel lang meer gaat duren... de kanker is terug en agressiever dan eerst, zit in haar hele buik en heeft zelfs een darm geperforeerd... Ben echt heel erg verdrietig... Het is zo oneerlijk!!! Verder gaat het met de kleintjes daarentegen supergoed. Mats is in een weekje tijd bijna 400 gram aangekomen!! (eindelijk!!haha) Hij is wel heel erg mama mama mama... Dochtertje is nu ook weer een stuk meer zichzelf... Gisteravond heeft Mats zelfs bij haar in bedje gelegen voor het slapengaan.. en ze probeerde haar speentje in zn mondje te duwen..hihi... Ze is echt heel lief voor m en ik kan nu ook beter mijn aandacht verdelen nu de bv op gang is ... Vind het echt zo superleuk 2 kleintjes.. had verwacht dat het heeel druk zou zijn , het is inderdaad drukker en wat meer plannen maar ik geniet er zo van!! Zou er nog wel meer willen..hihi.. maar mn vriend zit daar (nu) niet echt op te wachten.. Omdat we erg van reizen houden vindt hij 2 wel prima... Ik zie mezelf wel met een groot gezin..haha... @ Loontje, meis wat balen.. Kan me zo voorstellen dat het zo verschrikkelijk klote is.. Als je besluit om voor een kindje te gaan wil je het liefst meteen zwanger zijn en als het dan zo lang duurt is het zo'n teleurstelling elke keer... Laat die tranen maar lekker stromen.. dat lucht op... @LD, oooh nog eventjes he.. komt echt dichtbij nu!!! leuk leuk!! Happy: beetje laat maar geniet van je vakantie!! Of ben je inmiddels alweer terug .... @LF, wat goed dat je je stukken beter voelt en de wond genezen is.. Bij mij is het vloeien nog niet over hoor... dacht dat het was gestopt maar nee.... Wat betreft anticonceptie, hier aan de minipil ivm bv. Verder heb ik voordat ik zwanger werd een recept voor een nieuwe pil gekregen. Deze pil bevat in tegenstelling tot de oudere pillen natuurlijke hormonen ipv syntetische.. heb net het recept gekeken maar kan het handschrift van de gyn niet echt goed lezen .. iets van Qlara??? Zou je eens kunnen vragen aan je ha.. Ik wilde zelf eerst een spiraaltje maar omdat ik nog steeds een onrustige bm-hals zit ik daar niet echt op te wachten... @susy, wat een mooi plaatje zeg... lekker genieten!!! @all die ik vergeten ben.. sorry... ik heb alles gelezen maar kan (nog) niet alles onthouden.. :S Hier ook een fotootje van onze kleine mooie man!!
en nog een leuk nieuwtje wat ik echt met jullie wil delen.. Mijn zus, is na 3 jaar proberen en 2 miskramen, zwanger!!!! op de natuurlijke manier.. Ze heeft over 1,5 week de termijnecho, maar wel al een kloppend hartje gezien 2 weken geleden.. Vind het zo spannend!!!
Hallo, Weinig nieuws hier. Jee Wow wat erg van je vriendin. Sterkte!! Fijn dat het goed gaat met Mats en lijkt me idd zo leuk als de kids zo met elkaar omgaan. Genieten toch? En wat een poepie!! Fijn dat je zus zwanger is. En dat na al die tijd. Dan is er hoop voor ons toch? Duim voor je dat het allemaal goed gaat. Tot van de week!!
Wow wat een plaatje! En goed nieuws van je zus! Erg naar van je vriendin, het is zo oneerlijk! bah..>Sterkte! Loontje: succes met afspraak maken bij de gyn, hopelijk duurt t wachten niet lang meis! @hier: super verwend door ouders! heb de Nijntje lamp (wit) gekregen voor de nieuwe beebkamer, die vond ik zo leuk maar ik vond em te duur voor een lamp hihi...Nu dus gekregen, jippie!! Verder ook mooie wiegdekentjes gescoord! Heerlijk om zo bezig te zijn! Vanacht was het even spannend, zware onweer hier en de beeb was heeeel erg onrustig in mijn buik, ech tniet normaal! ik kreeg er echt regelmatig hardebuiken van en gevoelige buik etc. Erg naar. Heb contact gehad met de vk en w.s. een groeispurt in combinatie met de adreline van het onweer en de reactie daarop van de beeb en door de groeispurt is mn buik dan zowizo gevoeliger zeg maar. Naja hij beweegt in iedergeval goed, maar het voelde net als of ie uit mijn buik probeerde te duwen zeg maar! hahaha...Liever nog niet jongen!
@ wow wat lijkt me dat verdrietig van je vriendin zeg....bah...heel veel sterkte gewenst! Leuk van je zus trouwens, lijkt me voor jou ook fijn! Mooie baby``s hoor susy en wow...lekker genieten! hier...kon vandaag de pil ophalen maar vergeten! haal maandag op, ben benieuwd welke de arts me voorgeschreven heeft....stom eigenlijk dat je maanden probeert zwanger te worden en nu zeker wilt weten dat je dat niet word....voelt heel raar...het is niet zo dat we nooooit meer een kindje willen maar in elk geval niet meteen... Susy/wow vind jij een 2e ook veel makkelijker? ik ben veel rustiger en relaxter...heerlijk gevoel! Alles is minder spannend als bij de eerste... @ loontje...goed dat jullie hebben gepraat en terug naar de gyn,,,heel goed! xx
wat een mooie kindjes zag ik voorbij komen!!!! @wow wat erg van je vriendin! Zal een moeilijke tijd worden! Sterkte! @loontje goed dat je met de gyn gaat praten! @lf eerst nu lekker genieten van de kids! Later nadenken over misschien nog 1! Hier een paar dagen weg geweest! En had geen telefoon verbinding. Nu lekker weer thuis. Ben erg moe! dinsdag weer naar de gyn... ben benieuwd! xxx
Hallo allemaal, We zijn weer terug van de midweek weg. We hebben het heerlijk gehad. Super mooi weer en mooie en indrukwekkende dingen gezien. Vanaf nu zal ik weer mee gaan kletsen. Maandag gaan we weer naar de gyn, hou jullie op de hoogte. Janna zegt dat ik een baby in de buik heb. Ben benieuwd. Zag wel hele mooie foto's van de kleintjes. Heel leuk om te zien.
Zou ze een voorspellende blik hebben! ik hoop t voor jullie!! @hier morgen 36 weken! vanaf morgen geen bloedverdunners meer! Gyn had gezegd tot 36 weken maar heb telkens andere ivm vakantie dat ik zelf stop en dinsdag doorgeef gestopt te zijn. Hoe is het met de rest?
Hoi dames, thx! het gaat super met onze blondie! Hij krijgt nu 90cc, en drinkt alles goed op. Laatste nachten zit er al 5 uur tussen, heerlijk haha.. je ziet hem elke dag groeien! Lekker aan t genieten van me mannen,heerlijk! Lorenzo doet t ook heel goed, hij is erg lief! Lf: Ja dat is een heel verschil , idd, veel relaxter en rustiger. Erg fijn is dat. Donderdag was het cb hier, en ja .. ik denk ik weet t allemaal wel ,haha..en de moeder weet tocht wat t beste is voor haar kind. Ik heb alleen wat last van een aambei, pff had het al tijdens mijn zs, nu wat gevoeliger.. ga maandag maar even langs de huisarts. dames fijne weekend en tot snel weer! mooie foto's van jullie kleintjes!
@ susy gewoon even bellen dan kun je een zalfje ophalen....is het na een dag of 3 smeren weg! Kwebbel hoe is het?? Alien hoe gaat het met jou?
Hallo meiden, Kom weer even kijken. Ga even lezen. @ Shumshine, ja we worden altijd verwend door onze ouders toch? Moet zelf ook altijd oppassen wat ik zeg als mijn schoonmoeder erbij is anders verwend ze ons heel erg en dat hoeft van mij nou ook weer niet. @ LF, wat een schatje zeg. Geniet er lekker van!! @ Happy, fijne week gehad. Lekker toch? Waar zijn jullie naar toe geweest? Hoop dat Janna gelijk heeft. Duim voor je!! Succes bij de gyn. Ben benieuwd!! Hoe is het verder met iedereen?? Het is hier zo rustig maar ja komt ook wel door de vakanties denk ik. Hier zijn gangetje. Vandaag weer nieuwe ovutesten bestellen en we gaan weer de volgende ronde in. Ongi is weer weg. 3 sep kan ik terecht bij de gyn dus ben wel benieuwd wat die gaat zeggen. Hopelijk kan ik de afspraak afbellen. Duimen maar!! We zullen het zien!! Kwam zaterdag een meisje tegen van de pufclub van bij Britt en die was alweer 33 weken zwanger. Is wel confronterend zeg. Ga wel een keer afspreken want was wel leuk om te kletsen. Morgen ook naar een vriendin die met verlof is. Vind het wel een beetje dubbel maar ja gun het hun ook wel natuurlijk. Meiden ga weer wat doen. Zie jullie van de week!!
hey meiden Lf wat een plaatje! prachtige foto, prachtig kind Happy: ik hoop echt dat Janna gelijk heeft meis, ze zeggen dat kinderen meer dingend oorhebben dan wij...dus wat dat betreft! wat zegt je gevoel? Hoe lang moet je nog wachten? loontje: ik hoop ook dat je de afspraak 3 sept niet nodig hebt, aan de andere kant duurt het nu net heel lang meer voordat er actief naar gekeken word, dat moet misschienook iets rust geven? athans dat deed het bij mij toen wel...en uiteindelijk na de 2e ronde clomid is het hier gelukt (dan ging het misschien toch nog snel...achteraf dan he? op dat moment lijkt het uren te duren! haha) Ik duim voor je meisie! @hier: zo blij, ben actief bezig met dochtelief zindelijk te krijgen en t lijkt te lukken! jippie! hopelijk heb ik haar goed uit de luiers voordat nummer 2 komt! Ook zijn we bezig met haar nieuwe kamer en t word heeeul mooi! hihi. Moet morgen weer werken en heb helemaal geen zin, ik wil coconen, lekker rustig genieten van mn zwangerschap, middagslaapjes doen, over mijn bolle buik aaien (en een heel bewegelijke beeb er in) etc..helaas de realiteit kmt er weer aan! Nog ff 2 maand werken en dan verlof...zucht. Ik merk wel dat de zwangerschap beter is als de eerste, voel me veeeeele beter! maar aan dee andere kant ook zwaarder: je bent wel zwanger maar vergeet t vaak omdat je gewoon al fulltime moeder bent..tis wel echt anders! en aan de andere kant: uitrusten..wanneer kan dat? zoals je de eerste keer met kopjes thee overdag op de bank kon chillen en dvds kijken etc dat kan nu echt niet meer..nu moet je wandelen, fietsen, kinderboerderij, heeel veel rennen naar de wc en pot, schoonmaken, eten maken etc...Zucht...haha
@Littledreamer, wat goed al weer 36 weken. Gaat de tijd toch snel. Nog een weekje en dan mag je bevallen. Succes morgen bij de gyn. @Susy, wat fijn dat je blondie het zo goed doet. Wat vervelend een aambei. Wat zei de dokter er van? @Loontje, wat fijn dat je 3 september naar de gyn mag, maar wie weet hoeft het wel helemaal niet meer. Ga voor je duimen. Lastig he al die zwangeren, of net geboren baby's. Hier vind ik het soms ook wel lastig hoor. @Sumshine, wat goed van je dochter dat zindelijk aan het worden is. Hier was Janna met 2,5 jaar overdag zindelijk en met ruim 3 jaar 's nachts. En ja tweede zwangerschap is zeker anders. Ik heb het geluk dat Janna dalijk op school zit, dus ook kan rusten als ze daar is. @Hier, vandaag naar de gyn geweest en ze willen toch dat we nog een half jaar zelf proberen, dit omdat de kans gewoon groot is dat het nog vanzelf gaat. Als we het niet meer trekken ofzo, dan kunnen we ook eerder beginnen. Maar vind januari wel een mooie maand om te beginnen. Als het dan nog nodig is natuurlijk. Hoop het niet . Verder kon ze weer mijn linker eierstok niet vinden, ze zei dat dat wel vaker gebeurd. Ach volgende keer weer kijken. Mijn baarmoeder slijnvlies was 11 mm. Normaal is 7 mm dus dat was ook goed. Vandaag is het kindje van mijn neef geboren. Het was niet zo een fijne bevalling, vanaf zaterdag al weeen, om de 5 a 10 minuten. Dat heeft dus tot vanmiddag geduurd. Toen zijn de vliezen gebroken en vanavond is de kleine man geboren. Ik was de eerste die het wist. Toch wel leuk. Wordt ook de voogd van het kindje.