We gaan voor de 2e!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door littledreamer, 20 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Loontje4

Loontje4 Niet meer actief

Hoi hoi,

@ Shumshine, het geeft ook wel een geruststelling dat er een afspraak is. Hoop dat het niet nodig is maar ja.
    En lekker genieten van je zwangerschap. Wil ik idd ook doen als ik zover ben.
    Hoe ben je je dochtertje aan het zindelijk maken? Wil hier ook graag starten maar weet niet zo goed hoe.

@ Happy, ja heb het idd soms wel een moeilijk als ik een pasgeboren baby zie of een zwangere. Steekt dan wel. Maar ja als het goed is komt onze tijd ook. Ik denk dat wij hetzelfde advies krijgen bij de gyn. En idd januari is een mooie tijd om te starten. Hopen dat het niet meer nodig zal zijn.
    Gefeliciteerd met het kindje van je neef!!

@ Hier, rustig aan. Ben verkouden aan het worden. Ja en dat met het goede weer. Britt is ook verkouden. Weet alleen niet wie het opgelopen heeft. Ga zo ook even een dutje doen. Heb zo'n zwaar hoofd. Wel lekker vrij het weekend. Heb er zin in.
    We zijn weer begonnen met klussen. Vanaf aankomend weekend weer om de dag. Het moet toch een keer lukken!! Ga zo nog even de acupuncuur bellen. Kan ze niet bereiken. Zal nog wel met vakantie zijn. Ga maar even het centrale nummer bellen. Hopelijk heeft het allemaal resultaat. We zullen het zien!!
    Eerst maar eens 3 dagen werken. Kom van de week nog eens kijken. Fijne dagen meiden!!

2. sumshine

sumshine Fanatiek lid

5 jan 2011
    3.063
    0
    0
    loontje:
    In de blote kont overdag, potje neerzetten,v erwijzen naar t potje als ze plast op t potje doen en beloning geven als ze op t potje plast. Ook een wcbril (die twee afgewisseld) zo ben ik gestart vorige week,
    zaterdag had ik na enkele plassuccessen een beloningskaart gemaakt met een foto en voor elk plasje of poepje een sticker als alle vakjes vol zijn mag ze in de speelgoed winkel een kadootje uitzoeken. ze wou graag een nieuwe pop.
    Inmiddels heeft ze een nieuwe pop, heeft ze 3 dagen geen luier meer om snachts nog wel maar overdag niet!
    En als ze gedrag laat zien dat ze moet plassen, gewoon meegaan naar de pot of toilet.
    het is even intensief, maar nu zit het ritme er in. Je moet haar zover zien te krijgen dat ze op die pot gaat en wil.
    Alleen "poepen" vind ze moeilijk heeft ze 2 x gedaan maar ze houd het liever op,.
    Gisteravond voor t slapen gaan eheft ze in dr luier gepoept: haar reactie: "mama ikke poept, even schone luier om, jammer he? zonde...Dit zei ze allemaal zelf, dus er verder weinig aandacht aan gegeven alleen benoemen: plassen en poepen op de pot of wc en dat ze zelf mag kiezen.
    het kost even consequent zijn! Succes! hihi.

(google ook eens op zindelijkheidstraining..wie weet vind ej nog goede tips!)

3. Kwebbel

Kwebbel Bekend lid

13 jul 2011
    692
    0
    16
    NULL
    NULL
    Sumshine, echt stoer dat je dochter al zindelijk aan het worden is. Ideaal als je er straks maar 1 in de luiers hebt.

Loontje, ik hoop van harte dat het deze keer klusen raak zal zijn.

Happy, wat zou het heerlijk zijn als je de mmm niet nodig hebt om zwanger te worden.

Susy, fijn dat alles zo goed verloopt en Blondie lekker aan t groeien is.
    Heb even gespiekt op je facebook, mooie foto's hoor!!

Littledreamer, waarom stop je met 36 weken met de bloedverdunners?

Lady Flower, hoe is het met jou en met je kleine mannetje?

Alien, ben heel benieuwd hoe het met je is. Al een poos niets meer van je gehoord!

Hier gaat het goed. Ik ben alweer ongesteld!! Joepie.
    Dacht even dat mn miskraam nog niet over was en heb t ziekenhuis gebeld.
    Zij zei dat het waarschijnlijk mn menstruatie was.
    En nu denk ik dat zelf ook wel. Wel heel snel, kleine 4 weken na mn miskraam terwijl mn cyclus normaal echt heel wat langer is.
    Gelukkig heb ik voor mn eisprong nog een afspraak bij de gyn voor onderzoek herhaalde miskramen. Dan gaan we vragen of we weer door kunnen gaan of dat we af moeten wachten op onderzoek en resultaten.
    Blijft een lastige keus, want als ik weer een miskraam zou krijgen dan ben je weer heel wat maanden verder.

Liefs Kwebbel

4. Wow

Wow Actief lid

6 jun 2010
    374
    0
    0
    meiden!! even een korte hallo!! ik kom morgen of overmorgen weer echt reageren.. druk met kraambezoek..
    fijne avond, liefs

5. littledreamer

littledreamer Fanatiek lid

23 mrt 2009
    3.329
    11
    38
    hier
    Kwebbel ik moest stoppen met oog op de bevalling! Wat fijn dat je ongi bent!

Kom later even verder reageren!

6. sumshine

sumshine Fanatiek lid

5 jan 2011
    3.063
    0
    0
    hi meiden,

Ld hoe issie nu? laatste loodjes? zijn ze te doen?

Kwebbel: feli met je ongie meis! klinkt een beetje stom maar nu heb je wel weer ritme athans zo ervoer ik het toentertijd..nu kun je verder. Ik vraag me af of de gyn adviseerd een ronde n iet te klussen want je hebt gewoon zoveel kans dat er niks uit komt uit de onderzoeken en je hebt namelijk een gezond kind gekregen dus qua statistieken en dat is het veelal kan het wel...Ik gun het je zo meis! Werd nu wel tijd he ;) Knuf!

@hier, ik heb ook weer een mooi zwanger verhaal:
    doe mijn boodschappen bij de ah, waar je moet parkeren in de parkeergarage, daar moet je voor betalen maar als boodschapper bij ah krijg je een uitrij kaart 1 bij 15 euro = tegoed voor 1 euro is ongeveer 30 min. 2 uitrij kaarten krijg je bij 25 euro aan boodschappen is dus 2 euro is tegoed voor 35 minuten tot 1 uur.
    Nu had ik 23 euro besteed....Ik krijg 1 uitrij kaart. Ik vraag om nog 1, Nee mevrouw dat is beleid (en ik krijg het beleid uitgelegd) dat beleid ken ik wel en ik zeg, dat begrijp ik, maar ik ben tegenwoordig niet zo snel en ik wijs naar mijn dikke zwangere buik (en boodschappen duurt lang tegenwoordig want ik vergeet alles...) ja sorry mevrouw zegt een snotneus van 17 het is toch beleid...
    Ik voelde me zwaar in de zeik genomen, maak me nou wat! zo gaan we toch niet met mensen om? Ik heb toch een reden....
    IIg thuis zwaar hormonaal natuurlijk (tja...) en ik heb ze opgebeld (ben heel rustig gebleven) en ze gaven me volkomen gelijk en mag nu een bloemetje uitzoeken...Das dan wel weer aardig van ze!...
    Hihi het was een echte zwangere vrouwen bui, je moest me zien thuis komen verhit hoofd, tranen in de ogen...allemaal om een uitrij kaart ...zucht haha.

7. Loontje4

Hoi hoi,

Ben ik weer even. Moet dadelijk werken. Dus kom even snel kijken.

@ Shumshine, we hebben Britt ook al een aantal keer in de blote billen rond laten lopen maar dan heeft ze er echt nog geen erg in dat ze moet plassen. Alleen als het te laat is zeg maar. Vanmorgen heeft ze nog op de grond geplast in onze slaapkamer na het in bad gaan. En hoe doe je dat met de bank? Mag ze daar dan op?
    Ik zou ook wel graag willen dat Britt zindelijk wordt. Zal eens idd op internet gaan zoeken.
    Fijn he die hormonen?? AChteraf kun je er wel mee lachen neem ik aan. Komt goed. Het is voor een goed doel.

@ Kwebbel, fijn dat je cyclus weer normaal is. Ben benieuwd wat er uit het onderzoek komt. Het wordt tijd dat er hier weer wat zwangeren bij komen!!

@ Hier, gisterenavond weer voor het eerst naar de acupucturiste geweest. Ben benieuwd. We gaan vanaf morgen weer om de dag klussen. Weet mijn vriend nog niet maar daar komt ie vanzelf achter ;). Zaterdag weer starten met ovutesten en dan maar duimen dat het raak is. Heb eens laten pendelen. Was nieuwsgierig. Zou in nov een posi test in handen hebben. Ben benieuwd. Hoop dat het eerder is. Was bij Britt ook zo. We zullen het zien. Ga nog even bankhangen en dan werken. Tot van de week meiden!!

8. Lady Flower

Lady Flower Fanatiek lid

2 nov 2011
    1.055
    0
    0
    hoi,

fijn te lezen dat het goed gaat met jullie...kwebbel weer ongesteld en loontje weer aan het klussen!! Goede zaak!

@ ld...jij bent gewoon de volgende en over een paar dagen mag je thuis bevallen...ben benieuwd naar jullie meisje!

Hier:

gisteren voor de eerste keer weer echte seks gehad...hihi nou ik was me toch zenuwachtig want het was 10 maanden geleden!!!! Kon me ook niet goed ontspannen...maar goed het viel me niks tegen! Ik ga morgen (precies 4 week na bevalling) met de pil beginnen ik heb voor 3 maand meegekregen om deze te proberen (mycrogrynon 30) ben heel benieuwd!!

Met kleine man gaat het super...vandaag naar CB en hij is al 56 cm en 5040 gram!! Alles was goed...volgende maand prikjes brrrrrrr....

Fijne avond allemaal...dat augustus maar een vruchtbare maand mag zijn voor jullie! xxx

9. sumshine

sumshine Fanatiek lid

5 jan 2011
    3.063
    0
    0
    bedenk me net dat technische gezien onze beeb levensvatbaar zou kunnen zijn...das toch een fijne gedachte! ondanks dat je er nog niet aan moet denken! haha

10. Lady Flower

Lady Flower Fanatiek lid

2 nov 2011
    1.055
    0
    0
    Ben even ten einde raad wat betreft anticonceptie.....gisterochtend begonnen en gistermiddag al 2 ruzies met manlief gehad s'avond onze hond een trap verkocht( belachelijk hè) en vannacht een uur liggen huilen......ben dus nu weer gestopt! Weet niet hoe nu verder....kan echt niet tegen die hormonen. Iemand tips? Mijn lichaam reageert altijd heel heftig op medicijnen e.d

Voel me echt klote...

11. Loontje4

Jeetje, balen zeg.
    Een vriendin van mij heeft een koperspiraaltje. Is zonder hormonen. Misschien iets om info over in te winnen?
    Hoop dat je je snel beter voelt. Knuffel!!

12. Loontje4

Hallo meiden,

Even rust. Dochterlief ligt in bed.

@ Shumshine, fijne gedachte idd maar laat hem nog maar effe lekker zitten hoor.

@ Hier, rustig aan. Gisteren geklust en weer druk op zoek naar mijn ei!! Hoop dat het deze maand raak is maar ja welke maand niet. Een collega van mijn is gestart met ICSI en heeft gisteren de terugplaatsing gehad. Hoop voor haar dat het raak is maar het zou ook wel een beetje steken. Zo ook is er een collega net met de pil gestopt. Ook hun gun ik het maar als ze nou eerder aantelt zou ik daar echt van balen. Maar ja. Het is niet te plannen. Meiden ga nog even wat doen. Kom van de week weer kijken!! We moeten ook druk klussen ;).

13. littledreamer

littledreamer Fanatiek lid

23 mrt 2009
    3.329
    11
    38
    hier
    Zwaai zal vanavond echt even komen reageren want t valt hier te stil!

14. Loontje4

Hoi,

Waar is iedereen??? echo...echo..echo.. ;)

15. Kwebbel

Kwebbel Bekend lid

13 jul 2011
    692
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hoi hoi,

Ik ben er ook nog hihi.

Lady Flower, wat balen dat je niet tegen anti-conceptie kan.
    Misschien even contact opnemen met de huisarts en vragen wat hij/ aanraadt.

Loontje, heb je je ei al gehad?

Ik ben nog steeds ongesteld, zal nog wel ff duren.
    Nu al ruim een week, maar ja dat heb je als je lijf alles op moet ruimen.

Vandaag is Tijn naar t kdv en ben ik alleen thuis.
    Zo ff wat was wegwerken.
    Ik heb nog een weekje vakantie, maar zie zo op tegen het werken.
    Mn duo-partner moet nu voor het eerst samen werken en het lijkt erop dat ze totaal niks wil veranderen in de klas.
    Kwam ik vandaag op school, had ze de klas al ingericht. Terwijl ik gewend ben om dat samen te doen met je duo.
    Ik hou totaal niet van ruzie, maar ik heb het idee dat ik flink assertief moet zijn om het jaar door te komen.
    Zit ook nog een hele geschiedenis aan vast met deze collega, want we waren eerder dikke vriendinnen.
    Maar ze heeft me zoveel pijn gedaan (vooral rondom miskraam en zwangerschap).
    Hoop dat ik hier weer een weg in kan vinden, want het laat me niet los.

Liefs Kwebbel

16. Happy1980

Happy1980 Fanatiek lid

14 jun 2007
    2.015
    0
    0
    verpleegkundige
    Gelderland
    Hallo allemaal,

Ik leef ook nog hoor. Alleen hebben we net lekker vakantie gehad met z'n drieën en daar heb ik heerlijk van genoten. :)

@Lady Flower, wat naar dat je niet tegen de anticonceptie kan. Wat gebruikte je hiervoor? Is een spiraal misschien iets?

@Loontje, je ei al gevonden?

@Kwebbel, wat vervelend dat je nog ongesteld bent. En die duo van jou is ook niet leuk. Is toch gezellig om samen de klas te doen. Snap het niet zo. Dat je zo kan zijn, zeker als je een duo hebt. Maar oke. Sterkte er mee en hopelijk gaat het snel beter.

@hier, gisteren een test gedaan en negatief. Was er zo ontdaan door. Heb ik pas een keer eerder gehad. Heb even een potje gehuild. En heel lelijk gedaan tegen man en kind. Gelukkig ging het 's middags beter. Maar oh wat baalde ik zeg.
    Hoop nu ook echt dat de ongi snel komt, dan ben ik er maar weer vanaf en kunnen we weer verder gaan.
    22 augustus naar de sexuoloog, ben benieuwd wat die gaat zeggen/doen.
    Maar als het nu elke maand zo gaat, dan ga ik denk ik maar eerder bellen voor de IUI.

17. Lady Flower

Lady Flower Fanatiek lid

2 nov 2011
    1.055
    0
    0
    Meiden bedankt voor de reacties anticonceptie is iets waar jullie totaal niet mee bezig zijn dus waardeer dit echt!

Ik ben vannacht ongesteld geworden, ik had vreselijk zere buik en had geen flauw idee totdat ik opeens weer ging vloeien.... Wel positief natuurlijk! Maar goed ik heb vandaag de huisarts gebeld en ik kan 20 aug. Komen. Ik denk dat ik voor de implanon ga, iemand ervaring?

@ kwebbel...wat een trutje zeg die duo van jou, ik vind dat geen stijl hoor! Meteen mee afwerken ook al is dat moeilijk maar anders zit je er het hele jaar mee!

@ happy.. Hoop toch dat je te vroeg hebt getest....en anders snap ik dat je misschien eerder wilt hoor! Knuffel voor jou!

Xx

18. sumshine

sumshine Fanatiek lid

5 jan 2011
    3.063
    0
    0
    Hey meiden,

Happy hoop dat je te vroeg hebt getest, maar zo word seks een moetje dat werkt idd vaak ook niet positief en bevorderend,. Misschien dat de seksueloog kan helpen meis, ook om t weer leuk te hebben samen in bed zeg maar. Dikke knuf.

lf: geen ervaring implanon. Wat zijn de reacties p internet daarover? Enwat doet t precies? Spannend. Feli met je eerste menstruatie: dan doet dat t weer toch?! Ik vond het iig wel eeen fijn idee toentertijd,.

Kwebbel: een goed gespek met je duo om afspraken te maken lijk me geen overbodige luxe in jullie samenwerking. Wie doet wat, en wat beslissen we samen...(tip) succes meis! En misschien kun je ook de tijd vinden om t met haar te hebben over wat je pijn heeft gedaan, zonder te verwijten maar ewoon je gevoel neer te leggen....knuf!
    grr meiden...onze peuter gebruikt haar nieuw verworven talent: zindelijk zijn nu als machtstrijd..Woest word ik er van..
    Gooit ze met eten aan tafel (not done) krijgt ze van mij een laatste waarschuwing, begint ze heel boos te huilen, kijkt me aan en zegt: ikke plasse! en plast zo op de stoel.
    Later savonds na t badderen zet manlief haar op de wc: ikke wil niet.ikke nie plasse niet... manlief en zei in de strijd dus Ik zeg: negeer haar maar even. Loopt ze naar haar bed, gaat er op zitten en piest ze zo op haar bed!
    Woest......
    Dus haar op de wc gezet, genegeerd en alles schoongemaakt...maar dit is nie grappig hoor! grrr.
    ben nog boos, leuk joh die peuterpubers!

19. Loontje4

Hoi hoi,

Weer wat leven in de brouwerij ;).

@ Kwebbel, jee balen zeg dat het zo gaat met je collega. Idd toch maar in gesprek gaan anders ploft het een keer bij je denk ik. Knuffel meis.

@ Happy, mooi dat je een fijne vakantie gehad hebt. Herken het helemaal. Was bij mijn afgelopen ongi ook zo. Ook een nega test terwijl ik er zo'n goed gevoel over had. Toen heb ik ook besloten, zo gaat het niet. En idd weer alles herstart waar we mee bezig waren voor de MK. Sterkte meid!!

@ LF, geen ervaring met implanon. Ben benieuwd wat je gaat kiezen.

@ Shumshine, wat een strijd met je peuter. Hier gelukkig weer even in een rustiger vaarwater. Ja ze kunnen er wat van!!

@ Hier, vanmorgen mijn ei gevonden. Had zelf ook al het idee want had vruchtbaar slijm en gisteren ook al een beetje. Vanavond klussen en dan donderdag nog een keer. Hebben ook al eergisteren geklust dus zou voldoende moeten zijn. Hopen dat het raak is!! We zien het wel en anders 3 sep naar de gyn. We wachten het af. Zo dadelijk werken. Dus ga nog even bankhangen. Tot van de week meiden!!

20. Lady Flower

Lady Flower Fanatiek lid

2 nov 2011
    1.055
    0
    0
    Oh loontje spannend, ik duim dat het lukt!

@ susy welke anticonceptie kies jij?

Onze kleine heeft vannacht 7 uur doorgeslapen en zit dus nu op 6 flessen van 165 cc dan zit er overdag 4 uur tussen! Heerlijk!

@ sum heel herkenbaar, toen onze kleine er net was ging dochter lief ook na het bad op bed zitten en plaste mijn man die erbij was was ook heel boos en liep maar even weg....mama ik heb op mij bed eplast....grrrrrr. En ze heeft ook een poosje gespuugd! Fase denk ik....succes!

Hoe is het met de zwangeren? LD meldplicht!!

Deel Deze Pagina