We gaan voor de 2e!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door littledreamer, 20 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sumshine

sumshine Fanatiek lid

5 jan 2011
    3.063
    0
    0
    aaah Loontje dus jij hebt feest gehad de afgelopen dagen ;) hihi geintje! Hopen dat het klussen gewerkt heeft meis!

Voelde me gisteravond ook echt rot onder haar gedrag hahaha, erg he? ben je zelf afgestudeerd pedagoog (opvoedkundige) zegt allemaal geen reet...als t om je eigen gaat!
    Dochterleif kan zelfs een strijd om iets maken wat geen strijd is..Hoezo kortsluiting?! (zo noem ik t altijd ff) haha

2. Happy1980

Happy1980 Fanatiek lid

14 jun 2007
    2.015
    0
    0
    verpleegkundige
    Gelderland
    @ Flower, wat goed dat je ongi bent geworden. Implanon heb ik geen ervaring mee, maar dat zijn toch ook hormonen, heb je daar dan geen last van?
    Wat goed dat de kleine al 7 uur achter elkaar geslapen heeft. Zal voor jullie ook wel lekker geweest zijn.

@Sumshine, oh wat vervelend dat ze nu haar zindelijkheid gaat gebruiken. Hopelijk is ze daar snel weer overheen. Ja inderdaad, kan je zlef nog zoveel weten, maar eigen kinderen, is toch heel anders he.
    Heb ik toch een makkelijke peuterpuber gehad hoor.

@Loontje, hoop voor je dat er een zaatje het eitje gaat vinden. En deze dan ook lekker bij je gaat blijven.

@hier, maandag avond ongesteld geworden. Dus helaas. Gelukkig had ik mijn baaldag al gehad, dus was de klap minder hard. Ben wel bij met weer een redelijk korte cyclus.

Vandaag is Janna voor het eerst naar school geweest. Nu is het dus echt afgelopen met lekker door de weeks nog even in bed kroelen. En leuke dingen doen. Nu is het elke dag school. Wat worden kleine kindjes dan opeens groot he!
    De juf zei dat ze het super gedaan had. Ze komt goed voor zichzelf op. En maakt makkelijk contact. En nog wat van die dingen. Heerlijk om te horen. Ze zit bij een buurmeisje in de klas, nooit eerder samen gespeeld en nu zijn ze samen aan het spelen. Zo leuk.

3. Loontje4

Loontje4 Niet meer actief

He meiden,

Ben ik weer even na mijn late dienst. Eindelijk was er weer wat te doen. We hebben echt 6 weken super weinig patienten gehad.

@ LF, fijn dat jullie zoontje het zo goed doet en goed voor moeders natuurlijk die uurtjes slaap. Geniet er lekker van!!

@ Happy, balen hoor van alles. Knuffel!!
    Kleine meisjes worden groot. Fijn dat ze het goed gedaan heeft.

Zo weer even bijgelezen. Meiden weltrusten!!

4. Lady Flower

Lady Flower Fanatiek lid

2 nov 2011
    1.055
    0
    0
    happy: dat staafje is ook hormoon maar wel minder... Ben benieuwd wat uit het gesprek komt. Voorlopig nog even niets, misschien dat ik sowieso nog even wacht tot ik ontzwangerd ben...lastig!

Wat goed dat je dochter het zo leuk vind, een spannende tijd voor jullie en voor haar! Lijkt me heel gek! Groot dan opeens! Is ze moe als ze thuis komt?

LD meldplicht! Hihi

Dames fijne dag ik ga nog even slapen , kleine de fles weer leeg en dochter slaapt nog

X

5. littledreamer

littledreamer Fanatiek lid

23 mrt 2009
    3.329
    11
    38
    hier
    Meld! Meiden sorry ik kom niet achter de motor laptop alleen mobiel daarom reageer ik amper! Knuf xx

6. sumshine

sumshine Fanatiek lid

5 jan 2011
    3.063
    0
    0
    getver meiden, vanmorgen de suikertest gehad dat hele gore drankje moeten drinken etc. Voel me er nog misselijk en beroerd van...Mishandeling vond ik t! mopper de mopper!

7. littledreamer

23 mrt 2009
    3.329
    11
    38
    hier
    Vies is dat he!

8. Kwebbel

Kwebbel Bekend lid

13 jul 2011
    692
    0
    16
    NULL
    NULL
    Sumshine, wat lastig dat je dochter ineens zo gek doet rondom zindelijk zijn!
    Is ze al iets bijgedraaid?
    Suikertest heb ik nooit gehad, balen dat je daar zo beroerd van werd!

LD, hoe gaat het met de laatste loodjes?

Loontje, kan me voorstellen dat het leuker is als er wat meer te doen is op je werk!

LF, zo dat was vroeg vanmorgen! Kom je met 2 kids wel toe aan genoeg slaap?

Happy, oh meis, ik kan het me zo voorstellen dat het weer een grote teleurstelling is dat het weer niet raak is.
    Als je eerder terug wilt naar de gyn, dan zou ik dat gewoon doen.
    Jullie zijn al zo lang onderweg!
    Wat super dat Janna het zo goed deed op school.

Mn duocollega stuurde dezelfde avond gelukkig nog een mailtje met uitleg. We hebben al wel dingen uitgesproken de laatste tijd.
    Maar ze zit gewoon niet heel makkelijk in elkaar. Ik hoop dat het toch een leuk schooljaar gaat worden.

Hier nu al 10 dagen ongesteld. Ben in gedachten wel veel bezig met zwanger worden. Maar merk wel dat ik er op het moment goed mee om kan gaan.
    Wel vind ik het erg vervelend dat mensen denken te weten wat het beste is voor ons. Namelijk even rust nemen en niet voor een tweede gaan.
    Oh daar kan ik zo van balen (makkelijk oordelen als je niet zelf in die situatie zit). Dan duurt het toch alleen maar langer voor we weer een kindje hebben en we al die ellende achter ons kunnen laten!!
    KLAAGMODUS UIT!

Ik geniet nog even van mn laatste vakantiedagen. Fijne avond!

Liefs Kwebbel

9. littledreamer

23 mrt 2009
    3.329
    11
    38
    hier
    Meld! Alles rustig hier!

Kwebbel 10 dagen ongi dat is lang! Knuf

laatste loodjes verlopen makkelijk! Alleen warm en in de avond dikke voeten en ook veel indalings weeen au au au maar meer niet!

Hoe is t met alle kleintjes! En met alle grote ook natuurlijk!

10. sumshine

sumshine Fanatiek lid

5 jan 2011
    3.063
    0
    0
    ld: sterkte met de laatste loodjes in combi met de warmte!! ben wel jaloers op je: lekker verlof. het werken valt mij deze week zwaar! maar ik moet nog bijna 2 maand werken!...pfffffff..
    (ik is zooow moeee)
    Ben benieuwd wanneer jullie meissie zich aandient! en hoe ze gaat heten! Je hebt nu wel meldplicht he?? Dat begrijp je natuurlijk wel! hihi

Kwebbel: fijn dat duo collega wel wat bijdraait en dat jullie met elkaar communiceren!
    Zindelijkheid gaat beter, wij leggen er minder druk op, negeren meer..komt het meer uit zichzelf! Poepen is nog wel lastig..9doet zeer ivm obstipatie)

pff vandaag werken..ik wil thuis zijn...slapen...gaaap!

11. Loontje4

Loontje4 Niet meer actief

Hoi hoi,

GA even lezen.

@ Shumshine, balen dat je zo'n vies drankje moet drinken. Is de uitslag al bekend?
    Vanavond op tijd naar bed ;).

@ Kwebbel, gelukkig dat je met je duocollega weer on speaking terms bent. Scheelt toch weer. Hopelijk komen jullie er samen uit dit jaar. Jee wat duurt je ongi lang. Zou ook gek worden van al die goedbedoelde adviezen. Ik denk dat als je niet in dezelfde situatie zit het idd moeilijk oordelen is. Knuffel!!
    Geniet nog lekker van de laatste vakantiedagen en het mooie weer!!

@ LD, lekker dat het allemaal goed gaat.

@ Hier op de wachtbank. Verschrikkelijk maar het is niet anders. Gisterenavond nog even geklust. Hopen dat het resultaat heeft gehad. We zullen het zien. Verder rustig aan. Straks lekker in het zwembadje met Britt. Heerlijk. Morgen ook nog vrij en dan 4 dagen werken. 1 vroege en 3 nachten. Fijn met dat warme weer overdag slapen maar ja. Het is niet anders. GA nog even bakhangen en dan straks lekker spetteren. Doei doei!!

12. Happy1980

Happy1980 Fanatiek lid

14 jun 2007
    2.015
    0
    0
    verpleegkundige
    Gelderland
    @Loontje, Wat fijn dat het weer wat drukker wordt op het werk. Niks te doen hebben is ook niks. Duren de dagen zo lang.
    En succes met wachten. Wat duren die weken toch altijd lang he?
    Succes het weekend. Ga je zondag dan de nacht in. Wel raar. Ach dan heb je nog wel wat aan je weekend.

@Lady flower, ja ze is wel moe als ze thuis komt, maar zit ook vol energie, ze is niet te stoppen. Is nu elke ochtend vroeg wakker, dus hoop dat ze morgen een beetje uit slaapt. Vandaag weer lekker druk geweest. Heb haar bijna niet gezien. Lekker buiten spelen met de buurtkindjes. Heerlijk om te zien, maar ook wel weer jammer. Mis haar dan soms echt wel even.
    Maar aan de andere kant heb nu ook meer tijd voor mezelf.

@Sumshine, oh bah suikertest. Ben toch blij dat ik dat niet gehad heb. En wat was de uitslag?
    Verdelend dat het werken even niet zo lekker gaat. Kan je je niet tijdelijk ziekmelden en even goed bijkomen. Dat je daarna weer tot aan je verlof kan werken?

@Kwebbel, fijn dat het beter lijkt te gaan met je duo. En 10 dagen ongesteld. Dat is wel erg lang zeg.

@Littledreamer, moet je vanwege medische redenen ook optijd bevallen of mag je gewoon over tijd gaan? Sterkte met de laatste loodjes.

@Hier, alles verder rustig. Janna heeft het verschikkelijk naar haar zin op school. Ze verteld ook veel meer als dat ze deed toen ze op de PSZ zat. Echt leuk al die verhalen. Verder vermaakt ze zich goed met de kindjes in de buurt, dus ik zie haar bijna de hele dag niet. Wel wennen hoor, maar ook wel erg leuk voor haar.
    Ongi is weer bijna over, dus kunnen we aan de slag.
    Woensdag naar de sexuoloog, ben benieuwd of ze me ergens mee kan helpen.

13. littledreamer

23 mrt 2009
    3.329
    11
    38
    hier
    Happy voor zover ik weet mag ik ook overtijd gaan! Als het zoals nu gaat maakt me dat ook niet uit! Tuurlijk wil ik ons meisje snel zien, maar het getrappel is ook zo fijn!!
    Spannend naar de sexuoloog!
    En wat leuk dat Janna het zo naar der zin heeft!!! Hopelijk blijft dat ook zo!

Loontje Aaahh t wachtbankje... Hopelijk gaan de dagen snel! En met dit weer overdag slapen is niet makkelijk! Ik kan t ook niet op t moment!

sumshine Ik werk al sinds maart niet meer ivm iedere keer bloedverlies. Duurd erg lang nu!! Heb zin om te werken!!

Hier rustig last van zeurderige onder rug.. En de kleine is lekker daar beneden aan t duwen.. au!

En we hebben een andere auto een opel agila. hadden een ford fiesta uit 96 maar dat past zo niet meer met 2 kids!

14. littledreamer

23 mrt 2009
    3.329
    11
    38
    hier
    Meld!
    Alles in de buik weer rustig!

15. sumshine

sumshine Fanatiek lid

5 jan 2011
    3.063
    0
    0
    ow is ook zo LD, was ik vergeten..sorry!
    Spannend LD, wanneer zou ze komen?>?? hihi

Happy: fijn dat Janna het zo naar dr zin heeft! als dochters (kinderen) plezier hebben hebben de mamas dat ook! hihi

@hier: pfff last van de warmte..ben mega opgezwolle! Jij geen extreme last LD?

16. MinnieMe

MinnieMe Fanatiek lid

17 apr 2011
    1.724
    0
    0
    Noord-Brabant
    Kom ff snel n berichtje plaatsen!!

T gaat niet zo goed hier.. Heb heel veel last van deze zwangerschap icm het weer.. Maar gelukkig gaat met de baby wel alles goed..

LD, heel veel sterkte met de laatste loodjes!!!!

Lees regelmatig, maar gewoon echt geen puf om te reageren.
    Hormonen maken over uren....

17. littledreamer

23 mrt 2009
    3.329
    11
    38
    hier
    minnimie gewoon alleen reageren als je kan! ik reageer soms ook even niet!

Hier lekker steken in mijn doosssss!! word er elke avond een beetje moe van!! En me lies daar heb ik wat krampen in. Op t laatst lopen en al die stomme klachtjes zijn minder. Vannacht 5.5uur krampen gehad en toen in slaap gevallen ..

18. susy26

susy26 Niet meer actief

#3238 susy26, 19 aug 2012
    Laatst bewerkt door een moderator: 19 aug 2012
    hoi dames,

dacht even snel kijken op zp, vooral met de kleine erbij weinig tijd voor de computer ,,en ook veels te warm.

Alles gaat goed, hij is vandaag alweer 4 weken, en woensdag precies 1 mnd! Hij groeit elke dag, echt ongelofelijk wat een dikke billekes dat tie al heeft tegenover de eerste 2 weken! Er zit al ruim 5 uur tussen zn voedingen snachts, maar soms ook 3,5 of 4. Maar mag niet klagen. Hij kan ook zo tevreden in zn eigen bezig zijn , zo lief! Lorenzo is nu wel al 2 nachten wakker vd warmte..krijgt tie wat drinken en dan is t goed. Is ook niet normaal. Wat ben ik blij dat ik van me dikke buik af ben! pff..Heerlijk aan het zwemmen, lkker afkoelen...en genieten van me mannen!

dames rustig aan en kom snel weer effe checken haha;)

19. littledreamer

23 mrt 2009
    3.329
    11
    38
    hier
    Suzy klinkt goed allemaal? Lekker genieten!

En hier meld! Vriend weer aan t werk en ik vind er niks aan! Zo zoontje maar de psz en dan ben ik alleen! Bah!

20. sumshine

sumshine Fanatiek lid

5 jan 2011
    3.063
    0
    0
    ld, ik dacht die is vast wel aant bevallen met die warmte! Is toch niet te doen joh?

Ik heb me vandaag ziek gemeld, voelde me echt beroerd gisteren en vandaag ivm het weer zie de hele tijd sterretjes viel bijna fflauw etc. en vanacht geen oog dicht gedaan ..
    moe moe moe
    maarja man en dochter zijn thuis dus lekker uitrusten bestaat niet meer he? pffff

Deel Deze Pagina