Hoi meiden, @ Happy, zou maandag de nacht in gaan maar ze belden me of ik eruit een nachtje of 2 uit wilde en of ik anders morgen een late kon draaien. Dus ben nu vandaag vrij en morgen een late ipv een nacht. Hoef ik woensdag maar 1 nachtje en zijn we heerlijk heel de dag vrij!! Lekker!! Soms heeft het wel zijn voordelen onregelmatig werken. Leuk hoor dat Janna het naar haar zin heeft op de kleuterschool. Lijkt me ook echt heel leuk. @ LD, hoe is het? Hoe gaat het met je rug en je doos? Voorwerk misschien? Leuk een nieuwe auto. Een ford fiesta is idd wel klein met 2 kleintjes. Vind het juist heerlijk om even niks te hebben, Heb het morgenvroeg ook. @ Shumshine, kan me voorstellen dat je last van de hitte hebt. Hier ook en ben niet eens zwanger. Rustig aan doen maar. Het is nu gelukkig minder warm dan gisteren. En rustig aan doen hoor. Dan moet je mannetje maar wat meer voor dochterlief zorgen. @ MinnieMe, rustig aan. Denk vooral aan jezelf!! @ Suzy, lekker hoor dat het goed is. Geniet er lekker van!! @ Hier op de wachtbank. Vannacht lekker vrij en morgen late ipv nacht dus heerlijk. En dan maar 1 nachtje. Piece of cake!! Lekker hoor. Verder rustig aan. Kan ook niet anders met het warme weer al begint het hier nu wel heerlijk af te koelen. Het waait wat en de zon is weg dus heb alles boven tegen elkaar open gezet. Hopelijk koelt het dan ook wat af. Verder vanavond weer naar de acupunctuur dus lekker weer een slaapuurtje. Is heerlijk ontspannnend. Nou ga even met dochterlief spelen en dan dadelijk koken. Tot morgen meiden!!
Pff ben ik weer .. Met veel nesteldrang.. Bleghh ben kapot nu! Buik is redelijk rustig! Ik heb altijd gezegd dat ik het niet erg zou vinden om overtijd te gaan.. dus moet ik niet gaan zeuren dat t wat warmer is loontje.Lekker een late ipv een nacht! En genoten van je acupunctuur? Ow en we hebben de auto! jeeeeeejj nu kan ik bevallen en kunnen we zelf rijden
Hoi hoi, @ LD, lekker dat het allemaal weer rustig is en dat jullie een nieuwe auto hebben. Ben benieuwd wanneer het bij jou gaat beginnen. @ Hier, acupunctuur was heerlijk. Lekker ontspannen. Lekker geslapen vannacht al was het vanmorgen wel vroeg. Britt was al om 6.30 uur wakker. Maar ja. Ze is nu lekker naar het KDV en ik heb hier de boel al gepoetst. Dadelijk even koken en dan nog even de tuin in. Het is hier heerlijk afgekoeld. Dus lekker even naar buiten. Verder wachten we nog maar af. Gezellig op het wachtbankje, not!! 3 sep naar de gyn. Ben benieuwd wat die gaat zeggen. We zullen het zien.
Hey meiden, Alles goed? Ld, hoop voor je dat het iets koeler is als je moet bevallen! Sumshine, wat naar dat je zo'n last van de warmte hebt! Loontje, 3 september is al aardig snel. Succes op het wachtbankje. Hoop dat is snel bij je mag komen zitten. Om kwart over 2 ga ik naar de gyn. Hoop dat ze ook wil kijken hoe ver ik in mn cyclus zit. verwacht er niet veel van eigenlijk. Kom later nog even reageren.
hoi meiden, gelukkig voor de zwangeren onder ons is het weer wat koeler! @ loontje...hoop dat je zwanger bent! @ kwebbel...veel succes bij de gyn! @ suus en wow...hoe is het met jullie kleintjes? Hier... met kleine gaat het super, echt heel lief kereltje...hij huilt nooit ook niet voor de fles...vannacht om 12 uur de laatste fles en ik moest hem om 7 uur vanmorgen wakker maken!! Super trots op de kleine man! Dochter slaapt nu soms tussen de middag niet meer...ongeveer nog 5 keer per week en 2 dagen niet....vanmorgen sliep ze tot half 11!!! Kan echt heel erg genieten van mijn verlof, gisteren lekker in het zwembad in de tuin... Dochter is bijna zindelijk, alleen merk ik dat ze het poepen ophoud dus als ze wil poepen geef ik haar een luier, dan poept ze daar in en gaat dan de luier weer af... Gisteren bij de dokter geweest....ben niet veel wijzer geworden. Hij vertelde dat hij het hormoonstaafje zelf wel kan zetten en dan moet ik ongesteld zijn....bij 8 van de 10 vrouwen gaat het prima, de andere 2 zijn veel en lang ongesteld en willen het staafje dus laten verwijderen...ik moet het gewoon proberen...het is super veilig en er zit geen oestrogeen in. De minipil vond hij niet zo veilig want die moet je echt op elke dag het zelfde tijdstip slikken wil die veilig zijn. Ik ga nu eerst ontzwangeren (dit om een objectief beeld te kunnen krijgen van het staafje omdat ik nu sowieso nog veel hormonen heb) en dan ongeveer bij mijn 8e menstruatie laat ik het staafje zetten.....tot die tijd condooms fijne dag xxx
Hoi allemaal, wij gaan ook voor de tweede. We zitten nu in de eerste ronde. Mag ik hier gezellig meekletsen? even kort over mezelf, Ik ben Lenthe, 24, uit Hilvarenbeek, woon samen en we hebben een geweldige dochter van bijna 1,5 genaamd Faya Louise
Aah Lf, even ontzwangeren is misschien ook best een idee..Succes! En fijn dat dochterlief bijna helemaal zindelijk is! Dat poepen dat is nog wat he? Dochterlief heeft daar hier ook moeilijk overgedaan, maar sinds vorige week gaat alles op de pot of wc en is ze geheel droog alle dagen. Dit is nu uit zichzelf, door dat als ze moest ik haar wel stimuleerde (met prinssessenstickers) het op de pot te doen: "op de pot of wc kreeg ze een grote mooie speciale sticker" Ze vond het alleen spannend dat poepen, dat zie je meer bij peuters, onze dochter speent ook nog, dus we hebben samen bedacht wat zou kunnen helpen met poepen, ik zei wil je er een boekje bij? nee zei dochter ikke wil speentje bij (die mag ze alleen als ze gaat slapen...) dus ik ga maar op de wc, pot zitten als je moet poepen dan geeft mama jou je speentje als je goed bezig bent dat hielp haar over de drempel heen... EEn vriendin van mij deed het met een boekje, een ander met een muziekje, of dat je er als ouder juist bij bent, of juist niet etc..Dat is even een zoektocht. Inmiddels is die speen dus niet nodig en niet van toepassing haha! en die prinssessenstickers vraagt ze niet meer naar..het is nu iets van haar zelf! YES!
Meld! Lente welkom en gezellig als je mee komt kletsen! Hier vandaag naar gyn. Heb last van mijn handen/gewrichten hopelijk gaat nu niet de Sle op spelen(reuma) ook opeens pijn in bekken. Zal t straks wel bespreken. Hoe is t met de rest!
Hihi, stoer LF! En handig, heb je er straks maar 1 in de luiers! Lenthe welkom! Ld, wat vervelend dat je last hebt van je gewrichten. Kan t niet karpaal tunnelsyndroom zijn door het vasthouden van vocht. Dat had ik namelijk aan het eind van mn zwangerschap en nog ene poos erna. Gisteren bij de gyn was echt weer een flop. Het enige wat ze kunnen bieden is bloedprikken over 2 maanden. Maar met die uitslagen kunnen zo ook haast niks. Dan weet je alleen misschien dat je een verhoogde kans hebt. Dus als ik over 2 maanden niet zwanger ben gaan we wel bloedprikken, maar we gaan er niet op wachten. Echt balen, dacht dat mn ei eraan zat te komen omdat mn ovutest vlak na mn menstruatie donker was, maar nu is hij al weer super licht. Weet dus niet of er nog een streepje kwam door t zwangerschapshormoon of dat mn ei al is geweest. Zou wel heel snel zijn, uitgaande van mn normale cyclussen, dus ik test nog maar even door. Hoop eigenlijk dat we deze ronde nog goed kunnen benutten.
lf: Feli! Nu is het zooow gebeurd meis! YES maar 1 keer luie! WHOEHOE! Kwebbel: wat een teleurstelling dat ze zo weinig kunnen doen, jammer dat je er niet meer grip op hebt he?...Dikke knuf!
Hoi meiden, Ben ik weer effe. @ Shumshine, vind het niet spannend bij de gyn. We zullen zien wat ze te bieden hebben. Komt misschien ook wel omdat ik bekend ben in het ZH. Fijn dat je dochterje al zinderlijk is. Ben er van de week ook veel mee bezig geweest. Plaste jouw dochtertje in eht begin ook constant in haar onderbroekje? Of zou ze er dan nog niet aan toe zijn. Heb heel wat gedweild afgelopen dagen. @ LF, fijn dat het goed gaat met je kereltje. En met je meidjes. Lekker genieten hoor!! Fijn dat je dochter bijna zinderlijk is. Eigenlijk is ze het al alleen is het poepen in de wc nog eng. Jee fijn zeg die voorbehoedsmiddelen. Hopelijk werkt het staafje goed. @ Lenthe. welkom!! @ Kwebbel, schiet niet op met de gyn en met je ovutesten. Hopelijk mag je snel bij mij op de wachtbank!! @ Hier vandaag een heel productief dagje gehad. Vanmorgen lekker met z'n 3en wezen zwemmen. Hierna Britt in bed gelegd en heel de zolder leeggemaakt en naar de stort gebracht. Had heel de zolder opgeruimd nl en er kon veel weg. En hierna nog naar poorten wezen kijken. En naar een nieuw bed voor Britt. Ze krijgt een grote meiden kamer. Dus veel gedaan. Morgen ga ik aan de volgende stap beginnen. Een kast leegmaken en kijken of ik deze in stukken naar de zolder kan transporteren. Ben benieuwd hoe ver ik kom. We zullen het zien maar vannacht eerst werken. Ga dan nu ook nog even mijn oogjes dicht doen. Meiden tot morgen!!
Loontje leuk een grote meiden kamer maken!! Kwebbel wat jammer van de gyn.. je hoort wel vaker dat ze weinig tot niks kunnen! Snap niet waarom je dan kan komen. Toch krijg je hoop! Hier bij de gyn geweest hij denkt niet dat ik meer naar de volgende afspraak kom op 31 aug. omdat ik best vaak voorwerk heb in de avond. heb nu ook al geregeld een harde buik vandaag. maar ze doen niet allemaal zeer! Zal wel niks zijn. Zelf blijf ik het idee houden dat ik overtijd ga lopen. We zullen zien!
loontje, in het begin is er idd nog al een ongelukje ook poep ongelukjes hoor! gebeurd. Als ze in haar broekje plaste of als ik zag dat ze moest zette ik haa rop de pot of wc. En rekening houden dat ze ongeveer 5 a 10 min na het eten of drinken heus wel iets moest doen op de pot , wc! als ze dan wat had gedaan, flink belonen en stickers geven...Zo is het ons gelukt. Dochter is net zo oud als Britt en het is in 2,5 week gelukt. Anatomische is ze er echt wel aan toe hoor dat is al tussen 1,5 en 2 jaar..Alleen niet te veel strijd en drukte van maken, het gewoon laten zijn en het opruimen voor lief nemen! hahahaha.. Succes!! Ld: Spannend! Zou het dan toch elk moment gaan beginnen?? Aaah je hebt nog ff (1,5 week) dus binnen nu en 3,5 week is ze er echt!...Alles a l helemaal klaar voor de kleine meid? Hoe vind jullie zoon t dat er een meisje aan komt? Beseft ij het?
Meld! Sum hier is alles klaar ze kan en mag komen! Verder erg moe. Vannacht weer wat minder geslapen. Nu huisje schoon aan het maken en zo even op de koffie bij iemand. En verder niet te veel!
hai meiden vandaag controle en echo bij de gyn. shit shit shit meiden, de beeb is goedgekeurd maar ik niet... Heb nu al echt een te hoge bloeddruk dus verplicht rustig aan doen, max halve dagen werken en ik heb zwangerschapssuiker.. beiden nooit verwacht.. De termijn is er te vroeg voor en omdat ik met mijn dochter zwangerschapgsvergiftiging heb gehad sta ik verscherpt onder toezicht en nu moet ik volgende week woe weer heen en naar de internist voor de suiker etc.. Shit ben er wel van geschrokken. Deze beide complicaties samen..nu al dat is een vervelende trigger aldus de gyn. Een teken dat je lijf het nu al niet zo goed meer aankan...De vorige keer kwam de bloeddruk pas rond 33 a 34 week en nu 27 week... Hopen dat ik nu met rust de boel beter onder controle krijg ofzo...Getsie! ben er erg van geschrokken, had dit echt nu nog niet verwacht..bah!
Oh Sumshine, wat super balen!!! Wat schrikken zeg. Fijn dat ze je goed in de gaten houden. Neem goed je rust, meis. En sterkte, want het geeft toch een hoop onrust in je hoofd.
Hoi hoi, Hoe is het hier?? @ LD, spannend al dat voorwerk!! Dacht ook dat ik bij Britt over tijd zou gaan maar ze kwam bijna 2 weken te vroeg. Dus wie weet?? @ Shumshine, jee hoge bloeddruk en hoge suiker. Rustig aan doen hoor. Sterkte meis!! @ Hier rustig aan op de wachtbank. Heb nergens last van. Nog een kleine week wachten. Ben benieuwd. Vanmorgen lekker wat geshopt. Ga zo verder met het leegruimen van de nieuwe kamer van Britt. Schiet al op. Ze ligt nu even in bed dus even rust voor mama. Straks lekker met mijn meisje kleien. Ben benieuwd. Ze heeft dit nog nooit gedaan dus we zullen het zien. Ben er weer van door!! Fijn weekend meiden!!