We gaan voor de 2e!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door littledreamer, 20 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Happy1980

Happy1980 Fanatiek lid

14 jun 2007
    2.015
    0
    0
    verpleegkundige
    Gelderland
    @Kwebbel, balen dat de gyn niet veel kan doen. Hopelijk is het prikken over 2 maanden niet meer nodig en ben je dan gewoon zwanger van een plakbeeb.

@Loontje, hoelang van te voren begin je altijd iets te voelen? Bij mij is het meestal zo'n 4 dagen van te voren last van mijn borsten.

@Littledreamer, hoe gaat het, ben je al aan het bevallen, zou wel een mooie dag zijn. Of morgen. Dat zijn leuke kindjes van 25 augustus;)

@Sumshine, wat balen zeg. Dat verklaard misschien ook waarom het de laatste tijd niet zo lekker ging met je. Hoop echt heel ergdat het met rust beter wordt. Sterkte in ieder geval.

@Hier, morgen is Janna jarig, 4 jaar al weer. Helaas is ze nu ziek. Rond 16 uur had ze 38,4. Nu wordt ze net wakker en heeft ze dus heerlijk even geslapen. Ze lijkt minder warm aan te voelen. Hopelijk helpt veel en goed slapen en voelt ze zich morgen weer wat beter.

2. littledreamer

littledreamer Fanatiek lid

23 mrt 2009
    3.329
    11
    38
    hier
    Nog niks ik vond 25 ook een mooie datum, maar dat zal niet! Haha

3. Wow

Wow Actief lid

6 jun 2010
    374
    0
    0
    Meiden ik heb jullie verwaarloosd... Drukke tijd hier gehad... De kleine man die eerst redelijk tevreden leek, slurpt al mijn energie op.. Hij huilt best veel, komt s nachts nog steeds om de 3 u en lijkt echt ontevreden... Doordat ik zoveel met m bezig ben is dochtertjelief nu ook snel geirriteerd. Ze schreeuwt om op die manier aandacht te krijgen... Vanavond was het weer drama en wilde Mats echt de hele tijd aan de borst.. Ben dus heel erg aan het twijfelen of ik er nog mee door zal gaan... Over 2 weken naar het consultatiebureau en dan dit 'probleem' eens voorleggen. Overdag komt hij maar niet lekker in slaap waardoor hij echt vaak wil drinken en huilt... s nachts slaapt hij goed in zn bedje maar komt hij echt om de 3 u, er zit hooguit 4 u tussen.. En zo 6 weken later begint dat er toch echt wel in te hakken... Ben kortaf, moe, en helemaal geen leuke moeder :(....
    Sorry meiden voor mijn ego bericht..
    Ik heb net alles bijgezelen en zag dat er nog geen baby's geboren zijn..
    @sunshine, jeetje meid wat klote zeg.. rustig aan doen en hopen dat je bloeddruk zakt
    @lf; heerlijk meid dat de kleine het zo goed doet!!:) en je kleine meid poept op het potje!! wauw!!
    @ld, jij ging morgen toch bevallen ;);)
    @happy; alvast gefeliciteerd met je dochtertje :D
    @loontje; en hoe was het kleien... heeft je kleine prinses alles opgegeten..haha.. dat doet die van mij altijd.. 5 minuten er mee spelen en daarna hoppakee d'r mondje in... bleeeh

en nu ben ik de rest vergeten.... sorry sorry.. Ik moet toch echt weer vaker komen meelezen en reageren.... heb jullie zelfs een beetje gemist...
    Ga zo mijn bedje in.. hopen dat het 4 u slapen wordt;)
    liefs

4. littledreamer

23 mrt 2009
    3.329
    11
    38
    hier
    Wow eerst aan jezelf en gezin denken!!!!! En ik wil wel morgen bevallen en heb nu ook weer erge krampen!!! Harde buiken gaan nu ook zeer doen!! We zullen zien!!

5. Lady Flower

Lady Flower Fanatiek lid

2 nov 2011
    1.055
    0
    0
    @ wow...jammer dat borstvoeding dan zoveel energie kost terwijl je toch denkt dat dit het beste is...ik ben heel blij met de keuze voor de fles want die kleine slaapt nu al 7 en half uur door!! 12 uur laatste fles en dan slaapt hij tot 7 uur half 8!! Overdag zit er 3 en half uur tussen en een half uur na de fles slaapt hij tot aan de volgende fles...ik besef dat dit erg luxe is! Ik hoop dat jullie kleine ook snel wat beter slaapt maar misschien krijgt hij niet genoeg van je borstvoeding en heeft hij behoefte aan meer voeding? Hoe ging het bij je dochter? Waarom maakte je toen en ook nu de keuze voor borst? ik koos voor de fles omdat ik bang was dat ik niet genoeg voeding zou hebben en omdat ik niet weet hoeveel hij binnen krijgt...door deze keus ben ik rustig en geeft mijn man ook geregeld een fles zodat ik ook een keer kan blijven liggen....ik wens je heel veel wijsheid en van het consultatie bureau zou ik niet te veel verwachten...Dikke knuffel voor jou!!!

@ Ld...spannend allemaal je gaat bijna bevallen...succes met de laatste loodjes meis!!

@ Sum...neeeh wat balen zeg...doe jij maar rustig aan en luister goed naar je lichaam....knuf!!

@ hier...vandaag heb ik de zolder opgeruimd.(alweer) maar nu achter de schuine kant...stonden daar gewoon 5 lege dozen?? alles weggegooid wat weg kon en dingen op zolder zelf weer achter de schuine kant....ik wil daar namelijk graag een slaapkamer hebben en een washok voor de wasmachine en droger,,,,dat staat nu allemaal los op zolder....het is nog 1 lege ruimte.......manlief wilde daar wel een kamer maken en dus ben ik vandaag meteen begonnen met opruimen! Hij gaat in de vrije dagen van hem ermee aan de gang om een tekening te maken en dan kan ik misschien al gaan sausen ofzo...

Kleine man kan lachen...zo lief! Ben echt een beetje verlieft...een zoon voelt heel anders als een dochter...heb jij dit ook wow?

xxx

6. MinnieMe

MinnieMe Fanatiek lid

17 apr 2011
    1.724
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ff snel...l

LD, spannend!!

Lees regelmatig, maar kom niet aan reageren toe...

Hier iig alles goed. Zusje is al helemaal ingedaald, en heb maandag groeiecho... wel erge last van olifanten pootjes. Vooral s ochtend haha..
    Verder is de kamer helemaal klaar, en alle was is gewassen. Dus nu 6 weken aftellen en dan mag ze komen :)
    Staat n druk weekend gepland, maar kom snel weer uitgebreider reageren......
    J gaat nu naar psz en merk dat m'n energie daardoor wel wat meer op peil is.
    Sorry voor dit ego bericht.......

LD, k hou je in de gaten :p

7. littledreamer

23 mrt 2009
    3.329
    11
    38
    hier
  8. Happy1980

Happy1980 Fanatiek lid

14 jun 2007
    2.015
    0
    0
    verpleegkundige
    Gelderland
    @Littledreamer, jammer dat de 25ste niks wordt. Is wel een mooie dag. En er kan nog van alles gebeuren. Ik was in 5 a 5,5 uur bevallen.

@Wow, jammer dat het wat minder gaat bij jullie. Geef vooral je enegie an je gezin. Hier komt wel weer.

@LF, wat fijn dat het bij jullie goed gaat. En de kleine man al aan het laggen. Super zeg.
    Succes met het verbouwen van de zolder.

@Minnieme, leuk weer een echo. En al ingedaald, dat is snel voor een tweede zeg. Wat leuk dat J naar de PSZ gaat. Heb je weer even wat tijd voor jezelf he!
    Fijn weekend.

@Hier, gelukkig is Janna weer iets opgeknapt.
    Ze is heerlijk aan het spelen met haar eerste cadeau. Ze krijgt allemaal dingen van Playmobil. Iedereen heeft geld gestort en ik heb van playmobil vakantie allemaal dingen gekocht. Ze heeft vanochtend de camper gepakt en daar is ze nu druk mee aan het spelen. Leuk om te zien.
    Elke keer als er iemand komt, mag ze weer een cadeautje uitzoeken.

Fijn weekend allemaal.

9. Lady Flower

Lady Flower Fanatiek lid

2 nov 2011
    1.055
    0
    0
    @ Janna...Gefeliciteerd met je 4 e verjaardag!! wat een grote meid ben je nu zeg!! Fijne dag gewenst...groetjes een forum vriendje van je mama...:)

10. littledreamer

23 mrt 2009
    3.329
    11
    38
    hier
    Happy nog gefelciteerd met Janna!

Hier vandaag het hele huis gesopt.. ben kapot! Heb dus geen zin in een baby vannacht ik wil slapen en heb geen energie om te bevallen!!!!!!

11. littledreamer

23 mrt 2009
    3.329
    11
    38
    hier
    Meld!
    Fijne zondag!

12. MinnieMe

MinnieMe Fanatiek lid

17 apr 2011
    1.724
    0
    0
    Noord-Brabant
    Happy,
    Nog gefeliciteerd met Janna!!!!!
    En wat n goed idee zo met de cadeau's!!! Die moeten we onthouden..
    Idd wat aan de vroege kant dat ze ingedaald is, maar het kan in princiepe geen kwaad. Maar we hebben straks verjaardag van mn neefje, dus vraag alles nog eens aan mn tante na. Die is kraamhulp geweest, dus weet ook wel n beetje hoe of wat. Ik bedoel de VK die ik afgelopen donderdag had kwam niet zo goed op me over.
    * Meid was +/- net zo oud als ik (22)
    * Mn bloeddruk was goed, maar voor mij betekend dat dus aan de hoge kant wat zij niet opmerkte.
    Maar goed, we hebben igg n extra echo in the pocket.

LD, Muts! Je moet nu ook niet de hele hut gaan soppen!!!!!!
    Maar nog geen baby...
    Jij ook n fijne zondag!! En wie weet veel succes!!!!!

Hier, Mn tas is naar de kl*te":'(
    Nu de Proud Mama schoudertas besteld... Kan niet wachten tot die binnen is!! :D

13. sumshine

sumshine Fanatiek lid

5 jan 2011
    3.063
    0
    0
    hey meiden

Ik ben weer terug van Texel! Het was heerlijk! Uitgewaaid!

@happy: happy birthday toooo JAnna! Hoeraaa 4 jaar! Wouw!
    @ld: ow het word en blijft spannend! Hopelijk komt de kleine gauw!
    @minnie: jeetje nu al ingedaald? al vast? das heeel snel! Aan de andere kant je bent ook best al een eind! hihi.
    @wow: misschien is ie nog hongeriger: je zou een beetje bij kunnen voeden en kijken hoe hij daarop reageert: dan hoef je geen bv ofzo te stoppen, heeft ie misschien ook krampjes??? venkelthee? Je kan tussendoor ook altijd naar consultatiebureau toch, ze hebben van die inloopspreekuren, ik zou het even voorelggen meis!
    sterkte!

@hier: net terug van weekeindje texel, veel bij geslapen, gewandeld en genoten! Gewoon lekker gegeten en met het prikken is niks van suikerschommelingen te zien, best vreemd.
    Af en toe ben ik wel duizelig en zie ik sterretjes dus dat ze de te hoge blioeddruk wel zijn. Pfff...alleen rust nemen zou een beetje kunnen helpen, maar dat had ik wel op t weekeindje weg....
    Het heeft me allemaal wel en beetje angstig gemaakt iig beide grote complicaties nu al in de zwangerschap...kut kut kut...
    aan de andere kant: meer kans dat ze babyboy eerder gaan halen en bij die gedachte: NESTELDRANG!!! whaaaaah..
    Pff niks aan die hormonen..hahaha

14. littledreamer

23 mrt 2009
    3.329
    11
    38
    hier
  15. sumshine

sumshine Fanatiek lid

5 jan 2011
    3.063
    0
    0
    hmm Ld, duurt lang!
    wanneer moet je nog naar de gyn??

16. littledreamer

23 mrt 2009
    3.329
    11
    38
    hier
    Sum vrijdag moet ik weer naar de gyn! Ik heb ook totaal niet het gevoel dat het 1 deze dagen gaat gebeuren... mijn vriend denkt woensdag :p We wachten af!

17. Wow

Wow Actief lid

6 jun 2010
    374
    0
    0
    dank voor jullie lieve reacties.. Gisteren is mijn schoonmoeder langs gekomen en heeft me het huis uit gestuurd.. Ze zei, ga maar iets leuks doen voor jezelf wij passen op de kindjes... Ik heb haar gevraagd of ze wilde proberen er 3,5 of 4 u tussen te laten mbt voeding....
    Lekker de stad in geweest en toen ik eind van de middag, met een overvolle borst en natte blouse :), terug thuis kwam lag mn mannetje heerlijk te slapen... Hij had het de hele tijd supergoed gedaan...en!! 4 u tussen de voedingen gelaten... Hij was een stuk rustiger en blijder.... Aangezien mijn schoonmoeder wat 'harder' is , dus kindjes wat langer laat huilen. (ik kan dat dus echt niet...) is hij er nu waarsch doorheen...
    Nu ligt hij , na wat gepruttel, ook weer heerlijk te slapen en heeft mama eindelijk wat rust ;) Hij drinkt nu ca 140 a 150 ml (uit een gekolfd flesje)
    Hopen dat we deze positieve spiraal kunnen volhouden.. Ik word er iig heel erg blij van en dochtertje ook.. :D
    Ik lees vanavond of morgen even bij...
    Ben benieuwd naar jullie verhalen... liefs

Ik vind het ook zo leuk dat er hier een echt clubje is ontstaan en we al best een tijdje met elkaar aan het schrijven zijn op het forum...

18. Loontje4

Loontje4 Niet meer actief

Hoi meiden,

Even lezen.

@ Happy, bij mij begint het ongesteld worden tegenwoordig altijd met wat bruin verlies en wat buikpijn. Voel er verder weinig van gelukkig. Nog gefeliciteerd met Janna!! Is ze flink verwend?

@ Wow, jeetje zeg wat een lastige situatie. Kan me voorstellen dat je op je tandvlees loopt. Knuffel meid!! En eerst aan jezelf denken en dan pas aan ons hoor. Lekker hoor een middagje voor jezelf. En ik vind het idd ook een leuk clubje. Houden zo toch??

@ LF, lekker hoor dat de kleine al doorslaapt. Hier was dat ook pas na 13 weken. En goed bezig met opruimen. Hier ook zo. Kan nu alleen niet verder want moet een kast verplaatsen en dan moet vriedlief meehelpen. En we hebben het een beetje druk maar. We zullen het zien.

@ MinnieMe, fijn dat alles goed gaat. Spannend hoor allemaal.

@ LD, doe je wel een beetje rustig aan?? Nog niks te melden dus. Spannend.....

@ Sumshine, fijn dat het lekker geweest is tijdens het weekendje. Doe je het echt rustig aan want het is idd niet mis wat je hebt. En anders mag je dadelijk verplicht in het ZH gaan rusten. Heb dit vaak gezien (heb 2 jaar op de kraamafdeling gewerkt). Ik schrijf dit niet om je bang te maken maar om te voorkomen dat het erger wordt. Kop op meid!!

@ Hier, gisteren is het bruinverlies begonnen dus ben bang dat ik weer gewoon ongesteld ga worden. Dus dat wordt op naar de gyn. We zullen zien wat ze gaat zeggen en wat er kan.
    Baal er wel van. Het lijkt wel of het ons niet gegund is. Alles zou het gewoon doen maar waarom duurt het dan toch weer zo lang. Ben het echt wel beu. Maar ja. Ga over 2 weken een lang weekend weg. Heb er echt zin. Even samen eruit. Heerlijk!!
    Meiden ben er weer vandoor. Moet zo werken. Tot woensdag of donderdag!!

19. littledreamer

23 mrt 2009
    3.329
    11
    38
    hier
    Wow wat fijn dat je er even tussen uit bent geweest!!is goed voor je!!

Loontje Niet de moet opgeven ik had ook een paar dagen voor nod bruinverlies.. dus ik blijf nog even duimen!!

Zoontje is met opa en oma mee en ik ben lekker aan het tutten! Erg moe.. had vannacht een rot nacht.. Hoe vaak kan een mens in de nacht naar de wc moeten? HEEEEEEL VAAK!! hahaha

20. Kwebbel

Kwebbel Bekend lid

13 jul 2011
    692
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hey meiden,

Happy, nog van harte met Janna!

Sumshine, wat heerlijk, even lekker genoten op Texel!
    Zo'n weekendje weg geeft gelijk al het gevoel er helemaal uit te zijn he?!!

Loontje, super balen dat je bruinverlies hebt.
    Ik hoop voor je dat het een innestelingsbloeding is!
    Fijn dat je weer even wat hebt om naar uit te kijken, een lekker weekend weg!

Wow, klinkt als een super lieve schoonmoeder.
    Super om dan even wat tijd voor jezelf te hebben!
    Nou die melkprodcutie van jou doet het iig erg goed.
    Ik vind dit cluppie ook erg gezellig!

Spannend LD, wanneer de kleine komt!!

Minnieme, fijn hoor, dat alles weer goed was bij de vk.
    Hoeveel verschillende vk heb je dan?

Morgen zou mijn uitgerekende datum zijn.
    Vind het toch best wel confronterend.
    We hadden zaterdag verjaardag, daar waren veel pasgeboren baby's en zwangeren, was best even slikken.
    Onze vrienden die we na de mk niet meer gesproken hadden leven allemaal wel erg met ons mee!
    Mn eisprong is alweer geweest, een korte cyclus voor mijn doen (32 dg), dat is wel heerlijk. Dus ik zit weer op het wachtbankje.
    Heb het idee dat ik weer last ga krijgen van PMS-klachten (nu buikpijn).

Liefs Kwebbel

Deel Deze Pagina