We gaan voor de 2e!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door littledreamer, 20 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sumshine

sumshine Fanatiek lid

5 jan 2011
    3.063
    0
    0
    sterkte morgen Kwebbel! Shit die confrontatie he? Hoop zo voor je dat het snel weer raak mag zijn meis!! Dikke knuf!

2. Loontje4

Loontje4 Niet meer actief

Hoi hoi,

@ LD, hoop dat het idd bij bruinverlies blijft en toch goed afloopt. Maar ja we zullen het zien. Lekker hoor een middagje niks. Lekker genieten en uitrusten!!

@ Kwebbel, succes op de wachtbank. Hopelijk met goed resultaat. Blijft confronterend al die baby's en buiken hè? Was vandaag overdag bij een collega die ook zwanger is en die tegelijkertijd met mij zwanger was met Britt en ook maar 2 weken op mij voorliep voordat ik een MK kreeg. En dan blijft het vervelend die dikke buik. Maar gun het haar wel. En zo zijn er idd nog meer dingen waar ik ook tegen aanloop. Knuffel meis!! Hopelijk mogen we snel volgen!!

@ Hier, vanavond best druk gehad. Gelukkig met mijn patienten allemaal goed maar er ligt een patient. Een dame met een kindje van 4 maanden. Ze is in elkaar gezakt, gereanimeerd. En toen op de IC opgenomen. Nu blijkt dat haar hersenen weinig meer doen en dat er een zeer slechte prognose is. Ze zijn vanavond gestopt met de behandeling. Deze vrouw gaat snel komen te overlijden. Ik kreeg echt rillingen bij het verhaal. Verschrikkelijk zeg. Krijg nu nog tranen in mijn ogen. Vooral toen mijn collega ook had verteld dat haar man van de week gevraagd had of het kindje nog even bij haar moeder mocht liggen voor de geur enzo. Echt verschrikkelijk!! Heb het zo met deze mensen te doen. Heftig!! Gelukkig kan er wel goed over gepraat worden met collega's en zijn we ook mensen die ook wel een traan laten. Ook al is de familie erbij. Het ene geval trek je je meer aan als het andere. Gelukkig wordt dit ook wel begrepen. Bah bah bah. Dat is dus de keerzijde van mijn werk.
    Ga nog effe tv kijken om alles een beetje van me af te zetten. Kom van de week weer kijken.

3. littledreamer

littledreamer Fanatiek lid

23 mrt 2009
    3.329
    11
    38
    hier
    Meld!! Mijn moeder fiets is gejat! Baal er zo van!

4. sumshine

sumshine Fanatiek lid

5 jan 2011
    3.063
    0
    0
    Loontje, gatver gatver gatver...Geen wonder dat het je zo aangrijpt!

Ld: wat balen van de fiets! Heo dat zo??

5. littledreamer

23 mrt 2009
    3.329
    11
    38
    hier
    Sum ze vonden het vast een mooie fiets! Gewoon uit de kelder hal meegenomen!

Loontje wat heftig! Bah!

Kwebbel hoe is het vandaag met je? Moest meerdere keren aan je denken! Knuf!

Hier geen nieuws! Vriend zei telkens dat het woensdag zou komen.. morgen dus.. maar krabbelde net al een beetje terug! Haha!

6. sumshine

sumshine Fanatiek lid

5 jan 2011
    3.063
    0
    0
    Ow ld, het word nu toch wel spannend zeg!

Hier net bij een kennisje vandaan die altijd hele mooie dingen naait en maakt. Helemaal blij, ze heeft 2 leuke mandjes voor op de plank boven de commode gemaakt, helemaal in stijl, een naam slinger met de naam van de beeb erop en 2 mooie wieglakentjes...Heerlijk om het spul nu te zien, het word zo echt! WHAHAHAHA!
    ze is nog bezig met een aankleedkussenhoes en een ledikantdekbedovertrekje...mooi mooi mooi!
    Allemaal een beetje in blauwe stoere pipstyle, helemaal mijn kopje thee dus ;)

Knuf voor jou kwebbel!

7. Lady Flower

Lady Flower Fanatiek lid

2 nov 2011
    1.055
    0
    0
    kwebbel dikke knuffel!! Moeilijk he...bah!!! Hoop dat je snel zwanger mag zijn! blijft moeilijk sommige momenten ook als er een tweede is...ik had het vandaag even toen mijn dochter zei dat haar broertje die slabber niet om mocht want die was van haar (we hadden deze slab van vrienden voor ons vorige zoontje en had deze in de kast gelegd) toen zei ik : deze is niet van jou die is van je andere broertje en natuurlijk snapt ze dat nog helemaal niet en had ik dat helemaal niet moeten zeggen maar goed ik kreeg wel even een brok toen ze zei: Waar is dat broertje dan mama? Die is bij God in de hemel zei ik...zegt ze..oh dan is tie bij oma hoor mama! (schatje!!)

@ loontje...sterkte meid, inderdaad niet leuke kant aan je werk. Vreselijk zeg.

Wow....blij voor jou! Houdt dit vast! Lieve schoonmama zeg!

@ Sum...Leuk van die baby spullen...heerlijk!

Ld...hoogzwanger!! Rustig aan doen he! Spannend hoor.....ben benieuwd. Veel plezier en succes als het zover is....is wens je een fijne bevalling!

xxx

8. Kwebbel

Kwebbel Bekend lid

13 jul 2011
    692
    0
    16
    NULL
    NULL
    Bedankt meiden, jullie zijn lief!!

9. littledreamer

23 mrt 2009
    3.329
    11
    38
    hier
    Meld! Reageer vanavond even op laptop!

10. sumshine

sumshine Fanatiek lid

5 jan 2011
    3.063
    0
    0
    Ld, het is woensdag...MELD....hihi

Lf: brok in de keel ;-( Toch doet het bij mij minderpijn nu ik weer zwanger ben, soms zie ik een vlinder langs vliegen en kijk ik er gebiologeerd nar en denk ik: dat is ons vlindertje ;) Het verdriet is minder, de leegte misschien nog niet...

@hier: vandaag op controle bij de internist geweest, goed gekeurd. Suikerwaardes zien er nu goed uit! Moet even bloedprikken om overal de wardes van afgelopen 2 maand te zien, komt wel.
    Verder dringend advies straks na bevalling af te vallen omdat ik nu gevoeliger ben om gewoon diabetes te ontwikkelen...Owkee..

11. Kwebbel

Kwebbel Bekend lid

13 jul 2011
    692
    0
    16
    NULL
    NULL
    Sumshine, wat fijn dat de suikerwaardes nu goed zijn.
    Nou maar hopen dat de kilo's er na de bevalling vanzelf vanaf vliegen!

LF, wat mooi dat je dochter zo reageert. Dat geloof ik ook zeker.

Sumshine, wat creatief, de kamer voor jullie kleine man.
    Super leuk he, om zo'n kamertje aan te kleden!

Pff, Loontje, wat een heftige dingen maak jij mee op het werk.
    Wat een verdriet voor zo'n jong gezin, onvoorstelbaar.

12. littledreamer

23 mrt 2009
    3.329
    11
    38
    hier
    Slijmprop ben ik net verloren!

13. littledreamer

23 mrt 2009
    3.329
    11
    38
    hier
    Daarna waren alle Krampen weg..

Loontje hoe is t bij jou?

14. Lady Flower

Lady Flower Fanatiek lid

2 nov 2011
    1.055
    0
    0
    ooooh ld niet duurt het niet lang meer!!! als je morgen bevalt is het precies 7 weken na mij...en overmorgen 7 na wow.

hoe is het nu??

15. Happy1980

Happy1980 Fanatiek lid

14 jun 2007
    2.015
    0
    0
    verpleegkundige
    Gelderland
    Littledreamer, wat spannend. Misschien ben je nu wel gewoon bezig of al bevallen.
    Ik verloor 's ochtends mijn slijmprop en om ongeveer 22.00 uur begon bij mij de bevalling.

Sumshine, fijn dat de suikerwaardes nu weer normaal zijn. En dat je verder goedgekeurd bent.
    Oh en na de bevalling gaan afvallen. Dat is altijd minder leuk, maar ja het is niet anders.

Loontje, dat zijn moeilijke dingen he van het werk. Ik heb het veel meegemaakt op de oncologie en de hematologie. Het blijft je altijd wel blij zulke dingen.
    Op welke afdeling werk je eigenlijk?

Verder weet ik het niet meer sorry.

Hier heb ik denk ik mijn eisprong gehad. Maar het kan ook zomaar nog niet zijn, heb geen testen gebruikt. We doen gewoon nog even een paar keer ons best. En dan maar weer wachten.

16. littledreamer

23 mrt 2009
    3.329
    11
    38
    hier
    Ik heb hier amper nog een Krampje gehad! Ik laat t jullie zo snel mogelijk weten als t zover is.

Net zie ik bij zoontje pukkeltjes op zijn buik. Hij zal toch niet uitgerekend nu de waterpokken krijgen!

17. susy26

susy26 Niet meer actief

hey dames,

Ld , SPANNEND MEID! Succes!!!

Happy, hopelijk komt er snel bij jullie ook een mooi wondertje! DUIM VOOR JE!

Hier gaat alles goed! Kleine man doet t super! krijgt 150 cc..afgelopen maandag naar het cb geweest,en hij weegt nu 3595 en is 50.5 cm..alles was goed.slapen gaat ook best goed, er zitten al 5 uren tussen zn flesjes, soms ook 54 hoor.. gister had tie rond 20.00 zn flesje gehad en toen pas rond 02.15 weer! Echt een lekker jong! haha..Lorenzo is ook heel lief en doet t ook zeker heel goed met zn broertje!

18. sumshine

sumshine Fanatiek lid

5 jan 2011
    3.063
    0
    0
    Susy, wawt genieten zeg meis! Fijn dat Diego het zo goed doet! Hij is niet groot he?

Ld: ik verloor snachts mijn bloedprop en mn vliezen braken toen..en 23u daarna beviel ik van onze dochter. Maarja soms duurt het ook nog ff!
    ben je al gestript oid dan? spannend meis! Duim voor je, anders morgen gyn he? Hoe laat zou je moeten?

En zoontje waterpokken of gewoon warmte bultjes oid? Ik hoop t voor je!

@hier: heel mooi nieuw pakje voor zoonlief gekregen: van een vrij nieuw merk BESS...echt super cute, lief blauw, zacht, strak..Ben helemaal in love! Het kriebelt hoor..hihi

19. susy26

susy26 Niet meer actief

sumshine, ja heerlijk! echt genieten van me mannen! nee ,blijkbaar niet, want de meeste zeggen dat tie zo klein is. Nou dan zeg ik, tegenover de eerste week heeft tie nu al dikke billekes! haha..

20. littledreamer

23 mrt 2009
    3.329
    11
    38
    hier
    Meld zonder baby. Straks naar de gyn ik ben er van over tuigd dat de pijn in mijn handen van de reuma is. En ga t daar nog is over hebben aangezien ik na 3 keer mijn eigen gyn weer heb!

Deel Deze Pagina