Whaaaaa keine was pas om half 8 wakker. Laatste fles om half 12!!! Krijgt 6 keer 150 cc en de laatste fles is 3 schep forte en 2 gewoon voeding. Overdag doen we 1 schep forte en 4 schep gewone Voeding. Wat een slaapkopje of nie?? @ LD fijn dat goed gaat! Hopelijk heb je snel wat meer slaap. @ wow hier nog niet aan anticonceptie ja wel condoom natuurlijk maar verder ben ik er nog steeds niet helemaal uit ik denk implanon. Maar ik wil eerst mijn cyclus goed op gang en beetje ontzwangeren. Lastig hoor!!! Lees je van die verhalen dat mensen zwanger worden door de pil of mirena heen en dan ben ik alweer aan twijfelen. Op dit moment voel ik me het fijnst bij condooms, en manlief klaagt nog niet.... Ik zeg nog niet... @ mini me jij bent de volgende die gaat bevallen!!! En dan jij sum !!! @ loontje kwebbel en happy daar duim ik voor en ik weet dat jullie al heel lang wachten maar jullie kindje komt er echt wel!!!! Houd moed! Knuffel voor jullie want het is gewoon wel kl*te! Liefs
Lf, ik vind het al knap dat je het nu al veelvuldig doet iig! Respect! Ik weet niet of ik de draad zo snel kan oppakken hoor hahaha! Zou je trouwens ook wel meer kinderen willen? Een derde? En jaaah gek idee he? Minnie en dan ik...Ben benieuwd! Hoe issie bij jou Minnie? Je bent stil meis, alles ok?
@Sumshine, leuk idee van die slinger zeg. En inderdaad zo betrek je je dochter eer mooi bij. En hoe gaat het nu je minder werkt? Scheelt dat een hoop? En hoe zijn de controles? @Wow, fijn dat het beter gaat met Mats. Hopelijk blijft het nu zo goed gaan. Oh vervelend een coloscopie. Maar dat is toch van de darmen? Of zeg ik nou iets heel raar? (colon = dikke darm). Maar ze zullen het vast zo noemen. @Loontje, balen dat je weer niet zwanger bent. En van de gyn is ook niet leuk. Gewoon weer een jaar proberen na een miskraam vind ik wel erg lang hoor. Fijn dat je nu gepraat hebt met je broer, het zal inderdaad nog wel even duren voor dat heht weer helemaal goed zal zijn, maar de eerste stap is gelukkig gezet. @Kwebbel, hoe gaat het nu bij jou? Zijn de symptomen een beetje weg gegaan? @Littledreamer, hopelijk kan je snel weer wat slaap pakken, want anders trek je het niet. Sterkte. @Lady flower, Wat goed dat de kleine het zo goed doet. Geniet er van zou ik zeggen. Heerlijk toch dat hij zo goed slaapt. Mijn neefje slaapt ook al van 23.00 laatste voeding tot 7.00 uur. En die is pas 4 weken. @Hier, ben erg moe, moet ook wel zeggen dat ik nu dus elke ochtend echt om 7 uur mijn bed uit moet (als ik niet werk, anders om 5.30). Omdat Janna op tijd op school moet zijn. Mis het knuffelen 's ochtends in bed echt heel erg. Komt natuurlijk ook omdat ik om het weekend ook werk en dus dan ook niet kan knuffelen. Maar ja ze heeft het redelijk naar haar zin. En is tot nu toe elke keer naar school geweest. Al merk je wel dat ze moe is. Dus nu mag ze morgen ochtend als ze nog slaapt thuis blijven. Ben benieuwd. Verder op het wachtbankje, maar verwacht er deze maand echt niks van. Kan het alleen maar meevallen he. (maar dat zal wel niet)
@ sum. Ik heb altijd geroepen dat ik wel een groot gezin zou willen maar dat was voor die vreselijke miskraam...ben nu super blij dat we überhaupt nog een tweede mochten krijgen!!! En een jongen en een meisje voelt wel heel compleet hoor!! Al kan ik me ergens ook niet voorstellen nooit meer zwanger te zijn...de toekomst zal het zeggen. Jij dan? En de de rest?
@Happy, ik geloof best dat het wennen is dat je Janna niet meer thuis hebt. Kun je niet een keertje nog even je bed in duiken als Janna naar school is?! Doe ik wel als ik moe ben door hormonen, als Tijn slaapt overdag ga ik dan ook even liggen. @LF, wij zouden eigenlijk 3 kinderen willen. Maar door dit alles weten we niet of dat ooit gaat lukken en of we na (hopelijk) een 2e nog een keer zo'n moeilijke tijd aankunnen/-durven. Mijn symptomen zijn sinds gisteren weg. Nu heeft mn ongesteldheid goed doorgezet. Maar omdat we in de herfstvakantie naar Turkije gaan is het wel handig dat we nu nog niet zwanger zijn. Anders is er weer kans dat Turkije verpest wordt door een miskraam. Hoop dat mn volgende cyclus ook weer zo kort is, want dan heb ik over 2 weken al weer een eisprong. Gisteren was mn moeder er, met haar kan ik goed over onze kinderwens en miskramen praten. Maar dan merk ik ook wel dat het soms nog hoog zit. Zelfs mn moeder moest op een gegeven moment bijna huilen. Maar wel super hoe goed ze me begrijpt en meeleeft.
Hallo meiden, Hoe is het hier? @ Shumshine, het is idd zo dat het op de natuurlijke weg het meeste kans heeft dus we gaan er maar weer voor deze maand. Cyclus is wel regelmatig zo tussen de 26 en 30 dagen. Dus daar kon de gyn ook niks mee. Dus we gaan er maar weer voor. @ LF, wow wat heerlijk dat de kleine al zo doorslaapt. Heerlijk. @ Happy, weer op de wachtbank. Hoop voor je dat het raak is hoor. Kan me voorstellen dat het wel erg veranderd idd als ze naar school gaan. En dat het erg vermoeiend is idd. Rustig aan maar hoor!! En idd gewoon lekker even terugkruipen als dat kan. @ Kinderen, ik vind 2 leuk als ik nog ooit zwanger mocht worden. @ Kwebbel, balen van je ongi. Fijn is dat om te delen met je moeder hè. Hier ook zo. Fijne vakantie alvast. Lekker naar Turkije! @ Hier gaan we weer langzaam om de dag klussen. We gaan alleen het weekend weg met de blaaskapel dus dan zal er niet veel van komen. Dus dan maar vanavond en maandag weer en dan woensdag en dan vrijdag nog en dan zit ik weer op het wachtbankje. Het is wat....wat een geplan... maakt het wel minder leuk maar ja zit ook met mijn diensten. We zullen het zien. We gaan eerst lekker een weekendje weg dus tot na het weekend meiden. Fijn weekend allemaal!!
Ik zelf had altijd als ideaal plaatje 3 kinderen, nu denk ik": laat deze er eerst maar eens gezond uit komen. En ik ben ook 3 x zwanger geweest, een vlindertje is ook een kindje toch? Misschien wil ik als nog later wel en derde maar de medische molen zou ik er niet meer voor in gaan (in willen gaan) dan zou het natuurlijk en spontaan moeten gebeuren en we weten allemaal dat dat helaas niet te plannen is... Ik hoop zo voor jullie meiden dat jullie snel zwnger mogen zijn! uit de grond van mn hart, he tis jullie ook zooow gegund!!
Sorry meiden even weer ego. Sophie is vandaag door de kinderarts gezien.. Ze heeft KMA .. Balen .. ze begon in bogen te spugen. En raar te ademen. Dit herkende ik van mijn zoontje en heb gelijk aan de bel getrokken. Hierdoor stop ik met de borstvoeding en gaan we over op de km vrije melk. Neocate. Vannacht om 00.55 is Sophie alweer een week jong!! Tijd vliegt!
Ld wat een poepie die Sophie! wat een mooie foto meis! Wel balen van de km allergie, maar goed da tje er zo snel bij was!! Hopelijk voelt ze zich nu een beetje beter!
plaatje hoor die dochter van jou!!! Balen van de km allergie.... @ sum...jij ben uitgerekend rond de verjaardag van mijn dochtertje...leuke maand hoor november! Je hebt 2 winterkinderen dan! fijn weekend allemaal....ga ff wat doen!
@Kwebbel, ga wel eens liggen inderdaad als Janna op school is, maar vind het dan vaak ook zo zonde van de ochtend. Wat fijn dat de symptomen weg zijn. En heerlijk dat je er met je moeder zo goed over kan praten. Dat het soms nog hoog zit, is ook niet gek. Het is niet niks wat je mee hebt gemaakt tot nu toe. @Loontje erg is dat he, die geplande sex. Vind het maar niks hoor. Hoe was je weekend weg. Was het wel leuk? Succes weer de komende dagen. @Littledreamer, wat is Sophie toch een prachtige meid. Wel balen dat ze KMA heeft. Heeft je zoon het ook? En jammer ook dat je hebt moeten stoppen met de borstvoeding. Maar ja het beste voor je kind he! @hoeveel kinderen. Hier hoop ik dat we twee kinderen mogen krijgen. Daarna is het wel goed. Ben zelf een van 3 en heb altijd gezegt dat wil ik zelf nooit 3 kinderen. Dit ook omdat ik als middelste en eenigst meisje altijd alleen was. Dus nee 2 is naar mijn idee beter. @Hier wordt ik denk ik morgen of maandag ongesteld. De pijn in de borsten is er weer en dat heb ik altijd 4 dagen voor ongi. Verder heb ik ook een soort puistjes op mijn hooft en die heb ik ook altijd als ik ongi word. Dus geen hoop meer voor deze ronde. Wel een mooie korte cyclus, dat is dan wel weer fijn.
En happy hoe is t vandaag? Hopelijk zijn de duivels weg gebleven meis! Lf: november is nog herfst he? en eind januari is idd winter. Maar technische gezien zou ik een herfst en een winterkindje krijgen hihi!
@Happy hoop dat je ongi wegblijft meid!! @ sum haha je hebt gelijk! hou je het beetje vol als het zo warm is? @ hier donderdag met de kleine naar bureau geweest...6 kilo en61 cm wat een beer! Alles was goed! Prikjes gehad en heel zielig vond ik dat, hij liet zich flink horen en toen de prikjes begonnen te werken heeft hij ook nog even gemopperd...vrijdag en zaterdag slecht gedronken maar sinds gistermiddag drinkt hij zijn flesjes weer leeg...niks aan nu moet hij over 4 week alweer...3 keer achter elkaar😥 Hier dacht ik afgelopen zaterdag alweer opgesteld te worden maar was vals alarm, ik denk 1 deze dagen want voel het al wel opkomen..gek dat de 1 hier hoopt op ongi voor mooie cyclus en de ander dat het weg blijft...ik hoop dat ieder hier krijgt waar die op hoopt! Loontje hoe is het met jou? En op je werk? Kwebbel hoe gaat het werken met de duo? LD hoe gaat het nu met jou en je gezin? Fijne dag allemaal. Xxx lady
Hier helaas vandaag ongesteld geworden. Zoals ik ook al verwacht had, dus. Gelukkig doet het me deze keer niet zo veel. @LF zo een flinke jongen al dus. Altijd zielig die prikjes he. Gelukkig weten ze er later niks meer van.
lieve meiden even kort een ego berichtje dat ik wel mee lees maar even geen puf heb te reageren.. Het gaat niet goed met vriendinnetje, heb gisteren een soort van afscheid van haar genomen.. Ben erg verdrietig en wil haar nu nog meer dan eerst vasthouden en dingen vertellen en bespreken met haar... Wat kan het leven gek lopen... Ik kom gauw weer reageren op iedereen!! Geniet van jullie kleintjes en voor de andere mama's duim ik op mooie zwangerschappen!! Liefs
Wow, veel sterkte meis! happy: k***T van die ongie! Lf: wat goed dat beeb t zo goed doet! Hoe reageerde ie op zijn eerste prikjes? (sneu he?) Wanneer was jij toen uitgerkend van je dochtertje? is ze op tijd geboren of te vroeg of te laat? @hier: nog maar 3,5 week werken dan def. verlof! joepie! Intake gesprek gehad met kraamzorg, gezien mijn complicaties hebbenz e geadviseerd dat ik alles nu al zon beetje kalar meot gaat maken...Maar heb nog geen zin in babyklertjes wassen dat wou ik met mijn echte verlof doen...hmmmz..Vind 30 week wat vroeg..en jullie? @minnie: hoe is het meis?
Ld, wat hebben jullie een mooie meid!! Happy, wat super balen dat je al weer ongi bent. Ik vind het knap dat je er zo mee om kan gaan!! Lf, lief dat je er naar vraagt, met mn duo gaat samenwerken gelukkig erg goed. Helaas laat haar gezondheid een beetje te wensen over. Ze is in maart bevallen van een tweeling en heeft nooit echt rust genomen. Het lijkt erop dat haar lijf nog steeds niet hersteld is. Ik kan me voorstellen dat je weer een gewone cyclus wilt. Wow, wat verdrietig dat het zo slecht gaat met je vriendinnetje. Heel veel sterkte gewenst! Sumshine, wat gaat de tijd toch snel. Over 3,5 weken al verlof. Heerlijk hoor, lekker van genieten. Nou als de kleertjes schoon zijn, dan zijn ze dat over 10 weken ook nog wel. Hier alweer ruim een week ongesteld. Ik hoop dat ik deze keer wel mn eisprong vind, want vorige keer werd mn ovutest niet knal en werd ik 4 dagen eerder ongi. Toen ik dus 2 weken ongi was, was zo ongeveer ook mn eisprong.
Wow sterkte Kwebbel hopelijk vind je je eisprong sumshine de tijd vliegt ook bij jou! lf je mannetje groeit goed! Hier vandaag weer bij de kinderarts geweest 2e keer deze week. ze heeft kma en waarschijnlijk ook reflux ze bleef maar spugen. nu hebben we zantac en hopelijk word ze wat rustiger! zeker de nachten. Vandaag op dag 10 is ze terug op haar geboortegewicht!!!!! ik kom snel weer ik verwaarloos jullie! sorry!!!
@ wow...sterkte meid!! @ sum....hij reageerde door te huilen na 5 uur....duurde gelukkig niet lang en hij heeft een paar dagen de flessen wat minder gedronken. Bij dochter uitgerekend de 7e...toen de 14e (na echo nummer 2) uiteindelijk pas de 23e geboren door in te leiden! @ Kwebbel....hoop dat je je ei vind en gewoon dik zwanger word van een plakbeeb!! @ happy....pffffffffff moedeloos zou ik er van worden...ik vind het ook knap dat je er zo mee omgaat maar je beschermd jezelf op een gegeven moment voor de teleurstelling... ik leef met je mee en hoop dat je snel met of zonder hulp hartstikke zwanger bent!! Knufel voor jou! Liefs LF