We gaan voor de 2e!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door littledreamer, 20 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Happy1980

Happy1980 Fanatiek lid

14 jun 2007
    2.015
    0
    0
    verpleegkundige
    Gelderland
    @Wow, wat heftig van je vriendin, heel veel sterkte.

@Sum, nog amar 3,5 week. Oh heerlijk. Lekker gaan genieten van alles dan. En inderdaad, wat maakt het uit dat de kleertjes nu al schoon zijn. Stel dat de kleine inderdaad te vroeg komt, dan hoef je ook niet zo te stressen dat nog niet alles schoon is.

@Kwebbel, wat vervelend dat je steeds zo lang ongesteld bent. En als je dan inderdaad een korte cyclus hebt, dan is de kans natuurlijk heel klein dat je je ei te pakken krijgt.

@LD, oh bij jullie loopt het dus ook niet echt lekker, balen hoor. Hopelijk helpen de medicijnen snel. En kunnen jullie eindelijk echt gaan genieten. Want dat heb je verdient.

@Over de onegsteldheid. Inderdaad, ik praat mezelf al helemaal in dat het niks wordt. Zeker als ik sympthomen krijg die bij de ongi horen. Ach en dan is het goed te doen om ongi te worden hoor.
    En ik moet toch positief blijven. Het is al een keer gelukt, dus zal het nu ook wel een keer lukken. Als ik in december nog niet zwanger ben, dan bel ik het ziekenhuis en kunnen we in januari beginnen. Dus ik weet dat er hulp kan komen als het nodig is, dat maakt het ook wel wat makkelijker.

2. sumshine

sumshine Fanatiek lid

5 jan 2011
    3.063
    0
    0
    happy, ondanks dat je het je zelf inpraat moet het toch een domper zijn elke keer...Maar goed dat je nu een richting hebt: tot december en anders januari gyn! Dat geeft weer een doel denk ik..Athans zo heb ik dat toen ervaren.....
    Ga je zelf maar lekker verwennen: neem mijn portie chocolade maar, die mag ik nu toch niet meer ;(

3. Lady Flower

Lady Flower Fanatiek lid

2 nov 2011
    1.055
    0
    0
    kleine man vandaag alweer 2 maand!!! :)

hoe is het met iedereen?

4. sumshine

sumshine Fanatiek lid

5 jan 2011
    3.063
    0
    0
    Lf: Feli meis!!

Ik vandaag op controle weer bij gyn, hij was super tevreden! mijn bloeddruk is eindelijk wat lager! niet meer hypertensie zelfs: nu 120 - 80!! terwijl ik verder in de zwangerschap ben, doordat ik van hem verplicht halve dagen moest werken scheelt het denk ik...meer rust...kan mn lichaam de zwangerschap beter aan ;) Ik was ook helemaal verbaasd, was bang dat ie weer hoger zou zijn met alle gevolgen van dien! maar mooi niet dus! YES!

5. Loontje4

Loontje4 Niet meer actief

Hoi meiden,

Hoe is het hier?

@ LD, wat een leuke foto!!
    Balen van de KMA maar vaak groeien ze daar toch overheen? En er zijn tegenwoordig ook goede altenatieven toch?? Hopelijk werkt de zantac.

@ Happy, balen van je ongie. Merk op een gegeven moment ook dat je sneller positief kunt zijn. Is denk ik een soort bescherming ofzo. Fijn dat je cyclus korter is.

@ LF, zielig prikjes maar het is voor een goed doel.

@ Wow, sterkte meis!!

@ Shumshine, leuk dat voorgenieten. Fijn dat je weer goed gekeurd bent ;). Rustig aan doen dan maar.

@ Kwebbel, jee wat duurt je ongie lang. Hopelijk vind je je ei.

@ Hier, ei gevonden. Had dinsdag een knaltest en dus idd ma en wo avond geklust. Nu op de wachtbank. Wel een erg leuk weekend gehad. We zaten aan zee dus heerlijk geweest. Nu weer aan het werk. Heb vandaag ook late dus ga nog even wat eten en dan dadelijk werken. We wachten het maar weer af. Tot van het weekend meiden!!

6. Kwebbel

Kwebbel Bekend lid

13 jul 2011
    692
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hey meiden,

LF, al weer 2 maanden, wat gaat dat hard zeg!

Happy, fijn dat je iig een houvast hebt en in januari naar de gyn kan. Ik hoop alleen van harte dat je die hulp niet meer nodig zal hebben.

Loontje, wauw lekker hoor aan zee! Succes op het wachtbankje. Hoop dat je snel een mooie test komt showen.

Sumshine, wat heerlijk dat je bloeddruk weer goed is.

Hier is mn ongi na 9 dagen gestopt. Ben nu dus op zoek naar mn ei, hoop dat die snel komt. Staat al wel een licht streepje op de ovutest.
    Vanavond ga ik gezellig met mn zusje naar de Ikea. Samen met onze zoontjes. Haar zoontje is 4 maanden jonger dan Tijn, dus wel leuk die 2 samen te zien.

Fijne avond allemaal!

Liefs Kwebbel

7. Lady Flower

Lady Flower Fanatiek lid

2 nov 2011
    1.055
    0
    0
    @ summmm......goed nieuws!!

@ kwebbel...EINDELIJK voorbij....!

@ loontje...je hebt goed geklust in elk geval...nu maar weer wachten! Spannend....

wacht hier mijn ongi af...denk dat het een lange cyclus word want had vorige week veel vruchtbaar slijm....leek trouwens wel of ik de slijmprop nog verloor??? kan dat??
    Hoop dat de ongi snel komt maar aangezien ik een dikke pukkel hebt gezien en nu aan de chocolade zit denk ik dat het niet heel lang meer duurt...

@ wow...hoe is ie bij jou en de kleine man?
    liefs

8. sumshine

sumshine Fanatiek lid

5 jan 2011
    3.063
    0
    0
    Lf dat zou ook vruchtbaar slijm kunnen zijn natuurlijk dat kan ook als een prop eruit komen namelijk..En nee die kun je nu niet meer verliezen hihi...Beeb is al bijna 3 maand!

Hioer vandaag een supriseparty voor manlief aant regelen.. Hij komt om half 5 niks vermoedend thuis w.s. hahaha..
    Wel een gedoe, moet nog boodschappen doen, huis aan kant, versieren, hapjes maken etc..Allemaal met mijn dikke pokkel..)heb medelij! haha'

9. littledreamer

littledreamer Fanatiek lid

23 mrt 2009
    3.329
    11
    38
    hier
    sum Nu is je man waarschijnlijk thuis ben benieuwd hoe hij het vond!

lady dat kan volgens mij niet nu nog je slijmprop verliezen. Misschien gewoon veel vruchtbaar slijm?!

Kwebbel lekker geshopt bij de ikea??? 9 dagen ongi wat lang!!

Loontje duimen draaien hier weer nu je op de wachtbank zit!
    (natuurlijk ook voor de andere dames!)

Hier heeft Sophie gister de hele dag niet gespuugd! Vandaag bij de kinderarts geweest en ze weegt nu 3434! Verder ben ik weer lekker aan het vloeien! ik moet echt leren om minder te willen doen! Lichaam wil nog niet hoe ik wil! Meiden sorry ik moet weer gaan sophie roept!!!

10. sumshine

sumshine Fanatiek lid

5 jan 2011
    3.063
    0
    0
    Haai meiden!
    sUrpriseparty was echt een succes, manlief was helemaal blij en verrast. We hadden alleen pech met t weer ;-( regen.....
    Nu die ter*ingzooi opruimen, pffff.

Ik kreeg veel complkimenten over dat ik zo mooi zwanger was dat je van achter niks kon zien etc en voelde me ook top! Had zelfs mn gehakte enkellaarsjes aan hihi (beste hak) en het wou toppie! Nu ben ik natuurlijk kapot haha....:) maar manlief was erg blij en daar doe je t voor!
    Vandaag poetsen, poetsen en poetsen en nog een verjaardag..gaap! en morgen weer een verjaardag: lekker druk weekeind...!

Ld, wat goed dat Sophie goed groeit meis! Rustig aan he? alles kan straks echt wel weer!...nu mag je nog chillen en genieten!

11. Lady Flower

Lady Flower Fanatiek lid

2 nov 2011
    1.055
    0
    0
    Dat heb je goed gedaan sum!!

Hier nog steeds niet ongi... Lijf nog beetje van slag.
    Volgende week gaat mijn laatste verlofweek in....maar ik neem erna nog 4 weken vakantie op,,, heerlijk nog even aankloten thuis.

Met kleine gaat goed...groeit flink! Heel relaxt mannetje.

Fijn weekend en rustig aan....x lf

12. Loontje4

He meiden,

Iedereen lekker van het weekend aan het genieten??

@ Kwebbel, hopelijk vind je je ei snel. Ik had hem meteen toen ik de eerste dag had getest. En meteen een knalstreep. Ben nu ook later begonnen met testen ivm weekendje weg. Is eigenlijk wel goed bevallen. Misschien volgende maand weer. Alhoewel ik hoop voor ons dat we een andere posi test in handen hebben!! Nog iets gekocht bij de ikea??

@ LF, ongi al gekomen? O niet lees ik. Jee jouw verlof zit er alweer op. Snel zeg. Nog even genieten dan van je vakantie!!

@ LD, fijn dat het goed gaat met Sophie maar denk je ook aan jezelf?

@ Shumshine, leuk een surprise party. En leuk dat je veel complimentjes kreeg. Ja en dat opruimen hoort erbij hè helaas. Maar ja als het maar leuk is geweest. Veel plezier het weekend.

@ Hier vandaag heel de dag alleen met Britt. Vanmorgen even naar mijn tante geweest en dadelijk nog even naar het winkelcentrum. Ik wilde gisterenavond nog even klussen voor de zekerheid want mijn slijm blijft wat glibberig maar helaas kwam er wat tussen. We hadden Britt tussen ons in gezwierd en toe had ze heel veel pijn aan haar pols. Naar het ZH. In de auto ging het al beter en toen we daar aankwamen was het al over. Voor niks geweest dus. Hierna was ik er wel een beetje klaar mee. Toen zijn we maar snel naar bed gegaan. Was echt kapot. Gelukkig goed geslapen. Britt heeft ook nergens last meer van. Maar ja. Verder morgen weer werken en naar vrienden. En dan is het wekeend al weer voorbij. ACh ja. Straks lekker pannekoeken eten en vanavond bankhangen. Heerlijk!! Meiden allemaal een fijn weekend en tot van de week!!

13. Kwebbel

Kwebbel Bekend lid

13 jul 2011
    692
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hey meiden,

LF, fijn dat het zo goed gaat met je kleine mannetje.
    Duurt lang he, geen ongi.
    Ik weet niet hoe lang het normaal duurt, want ik gaf bv.
    Zo hee, je laatste verlofweek al, heerlijk nog 4 weken erachteraan.
    Lekker van genieten!

Sunshine, leuk dat het het feestje zo geslaagd was!
    Wat kan je dan trots zijn op zo'n mooie buik he?!
    Je hebt wel een erg druk weekend. Hoop dat je toch aan genoeg rust komt.

Loontje, oeh dat is best even schrikken met de pols van Britt, gelukkig viel het mee.
    Whaa, jij zit al weer op het wachtbankje. Ik duim.
    Bij de Ikea heb ik een treinbaan gekocht voor Tijn. Helemaal leuk, heeft hij weer wat uitdaging! Hij heeft niet heel veel speelgoed en vindt de tv iets te leuk. ;) Dus nu kan hij weer lekker spelen.

Ld, denk goed om jezelf he.
    Fijn dat Sophie gisteren niet gespuugd heeft. Wel sneu dat ze KMA heeft. Wanneer groeien ze daar eigenlijk overheen?

Vandaag heeft Tijn helemaal niet geslapen.
    Ik had beide slaapzakken in de was gestopt, dacht dat hij wel in pyama zou willen slapen. Niet dus.
    Hij ging in zn bed staan brullen tot hij eruit mocht.
    Had eigenlijk vanavond naar de Floralia willen gaan, maar dat gaat dus niet door.
    Mn man heeft horecadienst en vertrekt zo naar t werk.
    Dus dat wordt een avond bankhangen.

Het streepje op mn ovutest is nog errug licht, dus ik ben bang dat mn cyclus weer zn oude lange lengte gaat krijgen. :(
    Maar ik ga er niks meer voor slikken om hem korter te krijgen.
    Fijn weekend!

Liefs Kwebbel

14. Kwebbel

Kwebbel Bekend lid

13 jul 2011
    692
    0
    16
    NULL
    NULL
    Deze week hoorden we verdrietig nieuws.
    Toen wij in juni zwanger waren belde een maatje van mn man hem op en vertelde dat ook zij in verwachting waren.
    Scheelde maar een paar dagen met ons.
    Bij ons ging het mis, bij hen ging het goed.
    Vond het best lastig om daar verhalen over te horen.
    Nu hadden ze deze week een pretecho (17 wk) en blijkt het helemaal mis te zijn met het kindje. Aorta niet goed aangesloten, hoofdje 2 weken voor op groei (vocht in hersentjes), te weinig bloedvaten in de navelstreng.
    Ze hebben ervoor gekozen het kindje te laten komen, zo vreselijk heftig.
    Dan besef je je ook weer dat dit niet alleen jezelf treft!

15. sumshine

sumshine Fanatiek lid

5 jan 2011
    3.063
    0
    0
    ach kwebbel wat vreselijk!
    Een gezond kind krijgen is zo'n "blessing"he, dat is idd niet van zelf spreken endat word dan maar weer ernstig duidelijk! bah...Sterkte voor hen! (en ook voor jullie want het raakt ook aan jullie verdriet natuurlijk!)

Over je cyclus, je bent bang dat de mk dor gebruik clomid komen toch? is dat door hetmiddel? want ik dacht dat het rosico op mk wel vaker voorkomt bij clomid gebruikers (minimaal) maar dat dit vaak komt door de populatie die clomid gebruiken vaak te dik zijn en daardoor clomid nodig hebben zeg maar, dat de oorzaker dus niet clomid is maar het overgewicht.
    Want door overgewicht heb je ook meer kans op mk...
    Ik weet niet wat hier precies van waar is, maar zo heb ik t altijd begrpen..
    in iedergeval is het jou goed recht om te doen en te kiezen wat jij wilt en waar jullie je goed bij voelen! een tweede kindje is jullie vollop gegund en ik hoop dat beebje zich snel aandient!!

16. littledreamer

23 mrt 2009
    3.329
    11
    38
    hier
    Kwebbel wat verschrikkelijk verdrietig! Wat Sum zegt het is zo bijz. om een gezond kindje te krijgen! Wat k*t van je cyclus!
    Kma thijs was er met 1,5 zo goed als overheen!

Loontje gelukkig was der niks met der polsje!

Lf wat is je verlof snel gegaan!! naar mij idee en je net bevallen!

Pff hier zijn de hormonen lekker bezig.. ik mis mijn buik! Pff :(En Toen kwam het er gister op neer dat ik wel een 3e kindje zou willen..... maar vriend echt niet .. hopelijk zijn dit echt alleen maar hormonen en blijft dat gevoel niet! Na Thijs is dat gevoel gebleven.. Steven wil echt geen 3e ..

Verder gaat t wat beter iets meer rust.. Ik ga nu even snel de boodschappen uit de auto halen kids slapen.. dus ik ren even op en neer! en ga dan ook een uurtje plat! Zonder red ik het niet met de nachten!

Trouwens hoe is het verder met iedereen???

xx

17. sumshine

sumshine Fanatiek lid

5 jan 2011
    3.063
    0
    0
    Aaah Ld, geef het ook de tijd )zowizo een jaar hahaha...Je bent net 2 week bevallen meis! Lekker maar van genieten nu eerst!
    En ik snap dat je je buik mist meis! Gelukkig zit er wat anders moois voor in t wiegje! hihi..
    succes met die hormonenen...ontzwangeren he? pfff
    Daar verheug ik me dus niet op!

18. Loontje4

Hoi meiden,

Hoe is het hier?

@ Kwebbel, jee wat erg zeg. Idd een gezond kind is niet vanzelfsprekend. Dat wordt dan nog eens een keer heel duidelijk.
    Speelt Tijn al met zijn trein?
    Hier is de tv ook in trek hoor.
    Hopelijk is je cyclus niet weer heel lang!!

@ LD, kan me voorstellen dat je je buik mist. Eerst maar eens goed ontzwangeren en dan weer verder kijken. Welterusten alvast ;)!!

@ Hier rustig aan. Op dit moment wil er boven eentje niet slapen dus ik denk dat ze vandaag het slaapje overslaat.
    Vanmorgen bij een collega geweest om kleertjes op te halen. @ volle vuilniszakken meegekregen dus moet het even uitzoeken, wassen en dan kunnen we weer vooruit. Zaten iig een aantal spijkerbroekjes en rokjes enzo bij. Leuk leuk. Dat is goedkoop shoppen!!
    Verder voel ik me goed. Nergens last van. Nog een weekje en dan weten we meer. Wat duurt die wachtbank toch altijd lang. Ach ja....meiden ben er weer vandoor. Tot van de week!!

19. littledreamer

23 mrt 2009
    3.329
    11
    38
    hier
    Hahah ik zou ook niet nu willen hoor! Ik ben nu nog erg me draai aan het vinden met eeen baby en een peuterpuber! Ik heb me handen zeker de eerste 2 jaar vol hieraan! Hahah eerst genieten!

Loontje leuk dat je dat gekregen hebt! en wat je zegt lekker goedkoop shoppen!
    En duimen draaien hier voor je!

Hier vandaag voor thijs een vest van z8 gekocht! Voor maar 17,-!!!!! haha! Helemaal blij meestal is zijn maat weg in dit merk!

20. susy26

susy26 Niet meer actief

Hoi dames,

te lang geleden!

was ook veels te warm, en ben flink ziek geweest. een hele week aan de diaree en beroerd voelen...pff..sinds afglopen weekend voel ik me weer wat beter, ben gewoon 3 kilo afgevallen... wat kun je je klote voelen zeg!

met de mannen alles goed. Diégo doet t ook heel goed! Drink goed zn flesjes leeg en groeit als kool! Er zit 7/8 uur tussen zn flesje snachts... en ook soms iets minder..maar met al mhij doett heel goed. Als tie zn flesje heeft gehad gaat tie lekker weer slapen, en ga mama terug naar bed haha..Lorenzo is al aardig gewend ,en is niet meer zo jaloers. Hij is heel lief, maar soms heeft ti de nodige aandacht nodig en dat laat tie wel merken haha

om alles terug te lezen is een beetje veel..volgens mij had ik LD nog niet gefeliciteerd! BIJ DEZE! Gaat alles goed??

verder met iedereen alles goed?? hoop het!

hier nog een foto van onze knappe vent!

Bijgevoegde bestanden:

Deel Deze Pagina