@ Sumshine, nee Teunisbloemolie. Las dat als je dit na je eisprong slikt je een miskraam kan krijgen. Loontje, Tijn speelt wel met zn trein als wij er eerst een spoorbaan voor hebben aangelegd. Maar hij speelt er maar kort mee hoor. Leuk om op die manier aan kleertjes te komen! Ld, ik geloof gelijk dat je je handen eraan vol hebt! Susy, fijn dat het zo goed gaat met Diego! En dat Lorenzo er ook al aan gewend raakt!
Lieve meiden, daar ben ik weer even.. Nog steeds erg hectisch hier.. Heb net alle blz bijgelezen maar heb niet alles onthouden.. Las bij Kwebbel het droevige berichtje van de echo die een pretecho had moeten zijn van vrienden.. Wat verschrikkelijk... @Susy wat een lekker ding heb jij zeg @LD, oh je buik missen.. wat een rot gevoel he.. heb het deze keer niet zo erg gehad maar bij mijn dochtertje ook heel erg.. Zou ook nog wel een derde willen maar dan moet ik eerst mijn vriend overhalen... Kan me niet voorstellen dat dit de laatste keer was dat ik zwanger ben geweest.. @lf, jouw verlof ook al bijna voorbij!! hier ook, heb ook al mijn vakantiedagen eraan vast laten plakken. per 1 november weer van start.. moet er nog niet aan denken maar gelukkig is het nog een tijdje.. In de tussentijd de bv afbouwen naar volledige flesvoeding of een keer per dag bv... Zie het niet zitten om in een vliegtuigtoilet te moeten kolven.. Oh jee, de rest ben ik vergeten... sorry meiden.. Hier dus nog steeds erg hectisch.. Vriendinnetje gaat nog steeds erg slecht maar ze blijft maar vechten... Er zit nu vocht achter haar longen en rondom haar hart... ze krijgt morfinepleisters en nu dus ook zuurstof.. Zo verschrikkelijk om haar te zien verzwakken. Er is echt niets meer van haar lichaam over.. Een uitgemergeld meisje.... Thuis gaat alles redelijk zijn gangetje... De kleine man slaapt nog steeds niet door en komt iig 1x per nacht, zo rond 4u... Overdag is ie erg relaxed maar vanaf een uurtje of 7 savonds heeft ie een paar huiluurtjes... Hij heeft vorige week zn eerste prikjes gehad.. En weegt inmiddels 5600 gram... Ik heb ook de uitslag binnen van het biopt van mijn bm-hals. Die was niet goed. Er zaten erg onrustige cellen tussen. Daarom word er as woensdag onder lokale verdoving een stukje bm-hals weggehaald.. Zie er best tegenop, en dan vooral tegen de 4 verdovingsprikjes.. bleeeh... Ik hou jullie op de hoogte... ga nu de kleine man voeden voor de nacht en zelf daarna ook lekker slapen.. Liefs
Oh LD wat herken ik je gevoel....ik denk ook wel een paar keer per dag aan een derde kindje... Zouden het hormonen zijn??? Heel herkenbaar en ik ben blij dat ik dus niet de enige ben...ik mis mijn buik ook heel erg. Gek hè...en het gaat hier zo goed... Ik vergeet soms dat mijn zoon er is, huilt gewoon ook nooit en slaapt nog steeds erg veel...kun je er wel 10 van hebben!!! Maar dat zal wel anders worden straks....weer werken en zoon vaker wakkker, tandjes, enz. Ontzwangeren i love it NOT!!!! En een haaruitval....maar goed is het dubbel en dwars waard natuurlijk! Wow sterkte! Loontje ik duim!!!
Succes met ontzwangeren dames! Ik zwanger nog ff lekker verder haha... Gisteren voor t eerst magnesium genomen voor t slapen gaan en yes eindelijk een nacht zonder kuitkrampen! whoehoehoe!
Hoi dames, Hoe is het hier? @ LD, altijd leuk om iets leuks veel goedkoper te kopen. Mijn collega koopt voor haar zoontje ook altijd alles bij z8. En van mijn andere collega heb ik gewoon 2 volle vuilniszakken gekregen. Moet nog effe de kleertjes uitzoeken maar er zit veel bruikbaars tussen. Ook leuk dus!! @ Susy, mooi om te lezen dat het goed gaat. Wat een leuke foto. @ Kwebbel, Britt heeft ook een concentratieboog die maar kort is maar het gaat al beter. Heb je je ei al gespot? @ Wow, jee gaat niet goed met je vriendin. Hopelijk heeft ze het niet benauwd van alles en is ze wel comfortabel. Sterkte!! Jee en bij met je BM ook niet goed. Hopelijk valt het allemaal mee. Britt sliep ook pas met 13 weken door dus dat lijkt me echt alleen vermoeiend zeg maar. Maar dat komt wel. Succes met alles iig!! En nog van je verlof genieten hoor!! @ LF, wel fijn dat je zoontje zo rustig is. En wat volgt zie je dan wel weer toch? Hoop dat je duimen helpt @ Shumshine, iedere nacht magnesium nemen dan toch? Kun je iig lekker slapen. @ Hier rustig aan. Probeer te zoeken wat voor slijnverlies je na je ei hebt als je zwanger bent maar er is alleen te vinden dat het wit en brokkerig is als je niet zwange bent. Bij mij lijkt het nu wel of het vruchtbaar slijm blijft alleen dan wat minder draderig. Weten jullie nog hoe dit was? Erg he probeer ook uit alles af te leiden hoe het deze maand gaat lopen. Maar ja. Weet het ook allemaal niet meer. Zal wel weer niet raak zijn. We kunnen alleen maar wachten hè? Verschrikkelijk. We zullen het zien. Hoor er boven eentje. Ga ze even uit bed halen. Meiden tot van de week
loontje volgens mij had ik meer slijm net als vruchtbaar slijm alleen dan niet dradig..maar pin je er niet aan vast, want het veranderd de hele cyclus door ook onder invloed van externe invloeden, hormonen etc...\ Het word iig wel weer tijd meis! ik gun het je!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! DUIMEN DRAAIEN HEEEL HARD de komende week! hihi.
@Sorry dames, maar ik verwaarloos jullie verschikkelijk. Lees wel elke keer bij, maar ben te moe om te reageren. Ben zo moe de laatste tijd dat ik gewoon nergens meer puf voor heb. Vrijdag naar de huisarts en dan hoop ik dat hij bloed wil laten prikken onder andere ook op B12. Want dit is echt niet normaal meer zo moe ik ben. Hoop snel mezelf weer iets beter te voelen en dan te komen reageren.
@ happy balen meis, denk goed aan jezelf. Hier... Helemaal super blij!! Ik ben voor de 2 e keer na bevalling ongesteld!!!! Wel lange cyclus want het is dag 38 maar toch .... Lichaam pikt het weer goed op!!!!
happy wat naar dat je zo moe bent de laatste tijd! je bent een jonge vrouw dat zou niet zo moeten zijn idd..Goed da tje naar ha gaat! denk om jezelf meis. lf: feli met je ongie! lekker gevoel dat je nu actief aant ontzwangeren bent he? @hier: kreeg mijn uitslag van bloed-suikerwaarde terug, meten ze gedurende de adfgelopen 3 maanden de suikerspiegel en die was gewoon goed!! YES! dat ebtekend dat ik niet eerder al diabetes oid had in de zwngerschap en dat het nu goed onder controle is momenteel! Ik ben er erg content mee! Heb lekker ff chocolade gegeten om t te vieren! hihi.
He meiden, Hoe is het hier? Rustig zo te zien . @ Shumshine, bedankt voor je lieve reactie. Weet ook wel dat je nergens van uit kunt gaan maar wil het zo graag....Maar ja dat hoef ik hier niet uit te leggen.... Fijn dat je geen suiker hebt. Jippie!! @ Happy, jeetje rustig aan maar. Ben benieuwd wat er uit het bloed komt. Beterschap!! @ LF, fijn dat je lichaam het allemaal weer oppikt. @ Hier, wil het zo graag weten of ik zwanger ben of niet. Heb zo'n hekel aan de wachtbank. Maar ja, kan het niet overslaan. Helaas......we wachten nog maar. Merk dat ik er heel veel mee bezig ben met het zwanger worden. Er zijn net weer 3 kindjes in mijn omgeving geboren en net bij een ander op kraamvisite geweest. Leuk voor die mensen maar ik wil ook!!! Vind het heel erg confronterend. Wanneer is het nou zover? Heb er een beetje de balen van. Wil het zo graag. Vooral nu we met voor Britt met een grote kamer bezig zijn. Straks staat de babykamer gewoon leeg. Die wil je toch weer gevuld hebben. Maar ja. Genoeg geklaagd. Straks werken. Geen zin maar ja....zal toch moeten. Meiden kom zondag pas weer kijken denk ik. Morgen is mijn schoonmoeder jarig dus geen tijd om te komen kijken. Fijn weekend allemaal!!
Hoi meiden. Hier weer even een teken van leven. Vandaag bij de seksuloog geweest en dit was toch wel verhelderend. Blijkbaar is dat wat er vroeger met mijn broer gebeurt is geen misbruik geweest maar het verkennen van elkaars lichaam. Wat eigenlijk wel vaak voor komt bij broer en zus. Dit lucht toch wel erg op moet ik zeggen. Ook al had ik er al geen slecht gevoel bij, is dit toch wel een bevestiging. Morgen naar de huisarts. Toen ik mijn man de symptomen van vitamine B12 te kort voorlas, zei hij meteen dat lijk je wel te hebben. Er zijn zoveel symptomen die overeen komen dat het bijna niet anders kan. Een daarvan is trouwens onvruchtbaarheid. En ook een is een ontsteking aan de tong. Laat ik dat nou al jaren hebben. Daar heeft zelfs al een keer een kaakchirurg naar gekeken. Misschien is dat ook gewoon door een vit B12 te kort. We zullen morgen zien als we bij de huisarts zitten, wat hij er van vind. Hoop echt dat het opgelost kan worden, want dit is echt niet fijn zo. Zou toch wat zijn als ik weer wat enegie heb en niet altijd maar moe ben. Zou niet weten wat me dan overkomt. haha.
Loontje heel herkenbaar meis!! Ik duim voor je!! Enne ik heb wel suiker hoor, maar niet al langer zeg maar...en nu nig in licht hanteerbare vorm..Daar is mee te dealen! Happy: fijn meis dat het gesprek verhelderend was!!! Hopen dat je snel een b12 shot kunt krijgen: dat zijn spuiten toch die je dan krijgt?...Laat maar ff weten hoe t was! Hier: bezig met nestelen
@Loontje, nog 5 dagen en dan weet je meer. Moeilijk zijn die wachtweken he. Ben toch zo blij dat dat bij mij maar iets van 10 tot 12 dagen is. @Sumshine, fijn dat de testen goed waren. Dus waarschijnlijk ben je na de zwangerschap weer van de suikerziekte af? @Hier naar de huisarts geweest. Nou wat een flop weer zeg. Gelukkig wordt er wel bloed geprikt. Maar dat moest nuchter volgens haar, snap het niet helemaal, maar oke. Ze dacht dat het te maken heeft met de geboorte van Janna en dat ik niet genoeg rust heb. Nou ja laat ze dat maar denken. Ik weet wel beter helaas.
Nu moe tje maandag weer prikken ofzo Happy? Janna is 4 jaar, lijkt me gek dat je nu nog steeds die klachten hebt....Helemaal nu ze ook naar school gaat enzo! Hmm bijzondere diagnose van de huisarts iig, nou even zien dus wat t bloed zegt! Toch weer spannend of niet?!
Maandag kan ik niet, moet dan werken. Dus wordt het woensdag. Dan kan ik na een week bellen voor de uitslag. Dus ben benieuwd. Echt spannend vind ik het niet, meer benieuwd.
Hey meiden, Kom morgen weer ff reageren. Zo komt er visite. Mn eisprong lijkt al geweest te zijn, maar heb geen mooie knaller gehad. (wel goed geklust!) Heb weer PMS-symptomen. Zal dus wel weer niks worden deze maand. Fijne avond, Liefs Kwebbel
Hey meiden, hoe is het hier.. @Lf; jeeeh, wat fijn weer ongi.. Hier door de bv nog geen menstruatie op gang.. heb jij trouwens last van haaruitval? Denk dat het bij mij gaat komen als ik de bv ga afbouwen @sunshine; wat fijn dat de suiker onder controle is en heerlijk he zo genieten van een stukje chocolade @happy; nou ben benieuwd voor je meid wat de uitslag zal zijn. Hoop dat het toch b12 tekort is en je dmv een shot je weer een stuk beter gaat voelen!! Kan het ook zijn dat je zo moe bent van het hele gebeuren waarom je bij de seksuoloog bent geweest. Zulke dingen kunnen je onbewust ook heel moe maken.. @loontje; wat naar meid dat wachten.. en vooral omdat je zo graag wil.. zou er zelf echt ook heel erg ongeduldig van worden.. vooral ook omdat je zegt dat in je omgeving nu weer kindjes geboren zijn... Ga voor je duimen dat het raak is deze keer!! @kwebbel; wie weet Hier afgelopen woensdag de lisexcisie van stukje van bm-hals gehad. Moet zeggen dat het reuze meeviel. Ik was vooral bang voor de verdovingsprikjes maar die waren echt goed te doen. Nu over 3 weken de uitslag van het weefsel. Verder lig ik nu op bed met buikgriep.. Heb zowat de hele nacht op het toilet gezeten.. Gelukkig sliep de kleine man deze keer ruim 6 u en daarna nog eens 4u.. Alsof hij aanvoelde dat mama zich niet lekker voelde... Alleen nu denk ik dus dat hij het ook heeft, of kan dat nog niet bij van die kleintjes? Ik word wel een beetje down van het in bed liggen.... Wil weer lekker op pad en dingen doen met de kids... Nou meiden, ik kom later weer bijlezen... benieuwd naar jullie weekend!! Liefs
Haaruitval hoe kom je erbij???? Al 2 keer douche put verstopt.....ik had net zon mooie bos.... Ach ja! Fijn weekend allemaal.... Ps kwebbel wanneer kun je testen? En jij nog heel ff wachten loontje!! Duim duim Wow beterschap