Littledreamer, Oeh, wie weet heb je helemaal geen ochtendurine nodig Den Haag is idd niet om de hoek, maar wie weet.. Haha... Lady flower, Idd, het is iets anders als je al zwanger bent, maar ik snap dat mn vriend t toch liever uitsteld tot ik (weer) werk heb. Maar goed.. Eerst maar eens afwachten of we een ander pand kunnen vinden. Hoorde dat hij sowieso een opzegtermijn heeft van 3 maanden... Maar al met al hoop ik nog meer dat het deze maand gewoon meteen raak is. Daydreamy, Thnx.. We hebben heel hard ons best gedaan hihi. Hier, eerste was draaid al, dalijk nog snel in de droger. Woonkamer stoffen en stofzuigen, wc poetsen, en dan heb ik mooi alles klaar voor ik ga werken.. Hoop ik... Word om half 10 al opgehaald. Koffie bij mn opa en oma, en dan van 11 tot 22 werken.. Heb dr zo'n zin in!! *NOT* Iemand nog trouwens ideetjes voor Sint / Kerst / verjaardag? Heb al n hele lijst, maar t is t allemaal net niet......
Goedemorgen! Jij bent al druk MinnieMe! ik doe vandaag maar eens een luier dag! HOpen dat het weer mee zit dan gaan we lekker veel naar buiten!
Alien, veel plezier vandaag! Heb geen idee wat het weer vandaag doet, maar t ziet er hier naar uit dat het ieder moment gaat regenen....... Hopen dat t weekend beter word!
He he, gisteren de hele dag zitten zoeken want was jullie kwijt! Maar heb jullie weer gevonden! haha! Hier gisteren hele rommelende darmen.. En vanmorgen ook echt misselijk, maarja dat heb ik vaker.. Ik moet als het goed is begin volgende week ongesteld worden, dus morgen even testen halen en ik test ook pas tot ik over de 33 dagen zit.. Omdat ik een aantal maanden en cyclus van 32 dagen had en nu de laatste 2 maanden 29.. Weet dus niet me precieze datum.. Nu even een stinkend kindje verschonen met een dikke poepluier , bah bah en dan en even samen douchen! Fijne dag vandaag! Ohja en gefeliciteerd Wow en Ladyflower!
MH: hihi dat had ik gisteren ook al! Gelukkig heb je de weg gevonden! Ik haal bewust nog geen testen in huis want dan test ik toch steeds paar dagen voor NOD. Zonde van de centjes! Ik moet me gewoon inhouden en ervan uitgaan dat het weer wat langer zal duren! Maar toch hè......wie weet!
middag!! Ik moest gister ook even zoeken waar we waren! Testen zijn in huis... maar nog niet getest en ook geen ongi! Ik ben erg duizelig! Bah! alien slim dat je ze nog niet in huis hebt. Nu ik ze hier in handbereik heb zit ik te twijfelen...en veel plezier vandaag! gaap! ik heb slecht geslapen! tot later!
Eerder testen zou ik idd ook niet kunnen laten. heb er nu al 3 in huis, maar kan me tot nu toe nog inhouden.. Niet zo gek, aangezien ik afgelopen woensdag pas mn spong he gehad he.. Maar denk wel dat ik al voor mn NOD ga testen. Kan t gewoon niet laten haha.. Littledreamer, Hoeveel testen heb je? Mss anders vast 1tje doen? En mocht daar niks uit komen morgen nog n keer???? Heb ontzettende steken in mn onderbuik. erg vervelend. Geen idee wat t is. Zo ff zoeken op internet....
zo eindelijk dit forum weer gevonden haha.. moest even zoeken! @ minnieme, die steken kunnen ook een innestelling zijn! mijn eisprong was vorige week zondag en heb vanaf maandag al last van een zeurend gevoel in buik en onderbuik en het straalt nu ook uit naar mijn rug.... laten we hopen op leuk nieuws toch! wanneer is je nod?
ik het 2 testen van kruitvat. maar ik bang.. ik heb om 11 uur een glas ijsthee op en net 3 manderijnen. allemaal vocht en je moet toch ervoor lang niet drinken ofzo.. tis niet dat ik niet moet plassen dat is zo gepiept!
@littledreamer; volgens de Kruidvattesten maakt het niet uit wanneer je test, dus je zou het kunnen proberen toch
ik ben nu alle hoop verloren. Maar ik heb ook de hele maand t gevoel gehad dat ik mijn nod ga krijgen dus ergens verbaasd het me niet! volgende maand moet ie maar beter raak proberen te schieten die vent van mij!
Ook al verwachte je het wel, het blijft toch vervelend een witte test Succes in de volgende ronde in ieder geval